|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אולמרט לא יצליח להמריא

פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית התערערות בנושא השקעות הפנסיה וביטוחי חיים שתצריך ביצוע שינויים תחזית אסטרולוגית שבועית 06.12.2013-13.12.2013
06/12/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אולמרט. נתינה גדולה, אבל על-מנת לקבל [צילום: AP]

לפנינו ימים בהם קיימת תחושה שמשהו עומד להתרחש ברמה ארצית בחיינו האישיים. אם הייתה אי-נוחות שהכבידה, כעת קיימת אפשרות להשתחרר ולפנות מקום לאנרגיות שיש בהן השראה, האנרגיות מתחזקות בהדרגה ומעוררות את החשיבה לממדים גבוהים עם יותר שמחה, יוזמה ובעיקר מוטיבציה להשתחרר מחשיבה שלילית וממקומות שנתקענו בהם. הרצון לחופש מתחזק, ואפשר לתת אמון באינטואיציה, השחרור מהישן יאפשר לכם לעלות על מסלולים חדשים ולהשתחרר מנוסטלגיה, גם אם זה כואב. צאו החוצה ותנו לעצמכם להגיע לרבדים חדשים של מחשבה, החליטו שהבחירות החדשות שתעשו תתקיימנה רק אם הן תהיינה בהלימה לערכים האישיים וליושרה האישית שלכם, גם אם תבחרו להישאר בבועה האישית בגלל אמונה הקשורה לשורשים הפנימיים היסודיים, השתדלו לשמור על קשרים חברתיים או לחדש אותם. ההתנגשות בין הצד הקונסרבטיבי ובין הצד המהפכני תאפיין את הימים הבאים, ואולי יתעוררו שאלות על הביטחון האישי במערכות יחסים, על רומן אהבה או קשר עסקי. בתאריך 08.12 תלחמו על מה שאתם מאמינים בו.

היקום עובר תהליכים המשפיעים על הכל ולכן גם אנו מושפעים. מדי פעם אנו שומעים על מהפכות והמרידות במקומות שונים על פני הגלובוס. בשבוע האחרון, אוקראינה שלכאורה השתחררה מברית המועצות והכריזה על עצמאותה באוגוסט 1991 ועכשיו עוברת עוד ניסיון להתנתק מ"אימא רוסיה" עולה לכותרות, כאשר הכוכבים אורנוס ופלוטו עוברים על הצירים המרכזיים במפה, ומבנה הכוכבים שמגיע לאורך 2014 מציג שאוקראינה לא תוותר על עצמאותה. האורנוס-פלוטו משפיעים על מציאות חיינו התרבותית והחברתית בכל מקום ברחבי העולם מאז 2012, החל מפברואר עד סוף אפריל 2014 נדע כיצד הכוכבים האלה משפיעים על ארצות הברית.

בינתיים, הוונוס מאיטה בהדרגה במזל גדי עד לעצירתה, מארס נכנס למזל מאזניים וישהה בו 8 חודשים וסאטורן במזל עקרב. במהלך שלושת החודשים הבאים, אלה יחזקו את הרצון לעצב את הכיוון ולהתמודד עם האנרגיה שתבנה את מה שבחרנו, נסו להבין מי הם "השחקנים" בחייכם והמושגים שהם מייצגים כי עם אלה תעבדו בחודשים הקרובים.

עכשיו זה הקדימון למה שעומד להתפתח, יש לכם שבוע לבחור באיזה סרט אתם רוצים להיות. התארגנו כי לפניכם דרך ארוכה כיוון שמה שתתחילו עכשיו יישאר אתכם עד סוף יולי 2014.

אתם נדחפים להתחייבויות, אם התהליך הוא אינטנסיבי מדי ברמה הרגשית תוכלו לשפר אותו אחרי התאריך 02.03.14. הכוכבים יוצרים הרבה עבודה ופעולה סביב נושאים הקשורים בבית, ותוכלו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שיתעוררו אצל בני המשפחה.

זכרו שהוונוס תחל בנסיגה בתאריך 21.12 ומומלץ לחתום על הסכמים בכל המישורים עד התאריכים 12.12-14.12 מאחר שאחר כך הכל עלול "להתחרבש". יש עוד מבנה טוב של כוכבים המשפיע בתאריכים 14.12-07.12. הוא טוב מאוד לנושאים כלכליים ויבטיח התפתחות טובה ודינמיקה טובה שתשלב בין אופטימיות למציאות הריאלית.

זה שבוע שכדאי להיות בו יותר זהירים במובן הפיזי בכל מקום שאליו אתם מגיעים, ומומלץ להיזהר גם בנהיגה ובחציית כביש.

זמני ירח בטל לשבוע הקרוב:

יום שישי 06.12 - הירח בטל משעה 07:31 עד שעה 08:53 בבוקר.
שבת 07.12 - הירח בטל משעה 14:03 בצהריים עד למחרת יום ראשון בשעה 10:39 בבוקר.
יום שלישי 10.12 - הירח בטל משעה 08:40 בבוקר עד שעה 15:05 בצהריים.
יום חמישי 12.12 - הירח בטל משעה 17:36 אחר-הצהריים עד שעה 22:40 בלילה.

כלכלה ושווקים

ישנה התערערות בנושא השקעות הפנסיה וביטוחי חיים ויהיה צורך לבצע שינויים. הסיבה לכך היא הניידות בשווקים, המאיימת על ההשקעות האמורות להעניק ביטחון. ייתכן שנשמע אי שם על "משחק חוזר" כמו זה שהיה בקפריסין, כשהבנקים "נעזרו" בכספי החוסכים לשפר את המערכת הפיננסית שם.

אגב, בארצות הברית קבע בית המשפט הפדראלי שדטרויט פושטת רגל והתוצאה הייתה ש"חתכו" בעזרת פסק דין את הפנסיות של העובדים, הכותרת משם היא "גניבת הפנסיות" של הבנקים.

מדינות בעולם בוחרות מדיניות כלכלית המתאימה לכל אחת מהן וחלקן הפסיקו לבטוח בארה"ב בנושא הכלכלי.

המבנה בין יופיטר וסאטורן יעזור לשמור על שווקים ירוקים עד לתאריך 15.12, הדיוק הוא בתאריך 12.12. עוד תאריך שכדאי לשים לב אליו הוא ה- 17.12 בו אורנוס נעצר ומשנה מגמה, אורנוס אוהב לפעול בפתאומיות ולהביא שינוי בדרך לא צפויה.

בתאריך 21.12 הוונוס משנה מגמה ונסיגתה תמיד משפיעה על השווקים, על המטבעות. שימו לב לכותרות על שינוי במדיניות הבנקים המרכזיים שיופיע במהלך השבוע שלפני או אחרי ה- 21.12. ייתכן שההשפעה תהיה כבר בתאריך 20.12.

זכרו שהמספרים בשווקים די מתוחים, ולכן זו תקופה שאינה מבטיחה יציבות בדרך כלל וטווח המחירים משתנה בין השווקים, לפעמים בהבדלים גדולים.

לקראת סוף החודש, בתאריכים 30.12-25.12, כוכב מארס יתרגם שוב את המבנה אורנוס-פלוטו וגם השמש תעשה זאת ביון ה30.12.13 ל-01.01.14. ההשפעה תהיה חזקה בעיקר באירופה, שם גם חוסר השקט החברתי וחוסר שביעות הרצון הפוליטי יכול להשפיע על השווקים. אלה יהיו ימים אלימים וסוערים בכל המישורים, כולל מזג אוויר, טרור וגם ניסיונות חוזרים לטרור מחשבים (מלחמות הסייבר).

אצלנו
אהוד אולמרט
▪ ▪ ▪

אהוד אולמרט יליד 30.09.1945 (הנתונים מלאים ומדויקים) הוא בן מזל מאזניים השם דגש על איך הוא נראה ואיך הדברים שהוא אומר נשמעים, עם נטייה לייפות דברים מאחר שהתדמית חשובה לו. עם מארס על ציר 2-8 הוא נלחם על מה שהוא חושב שנכון לדעתו ולא פעם מחליט גם עבור אחרים, בסגנון שלא כל כך מתאים לבני מזל מאזניים. הנפטון על ציר 2-8 לצד יופיטר על אותו הציר במפה האישית מציגים נתינה גדולה, אבל על-מנת לקבל! הוא לא אדם ספונטני, וכל מחווה מצידו מחושבת מאוד. הוא נוטה לפרש את המציאות כפי שנוח לו, וימצא כל דרך אפשרית בחיוך ובנחמדות כדי שהאדם מולו ירגיש חייב לו או שיקבל את דעתו.

לפי המפה האישית, פסקי הדין שיגיעו בהמשך השנה ינטרלו את הפופולריות הציבורית שלו ויקשו עליו לחזור לבמה הציבורית. גם אם לא תהיה הרשעה גורפת, התוצאה לא תהיה טובה לו למרות שייתכן שיכריז על עצמו כמנצח (הפרשנות שלו לאמת עם כוכב נפטון במפת הלידה על ציר 2-8). כוכב נפטון יעבור לאורך השנה על ציר 1-7 לצד הפעלה של ציר 2-8 ויקשה עליו ליצור דינמיקה של מנהיגות, לגבש ולממש החלטות מהותיות, ובתוך כמה חודשים יבין שחי באשליה ואינו יכול להגיע לשום מקום.

ההורוסקופ האישי שלו בשילוב עם מדינת ישראל מעיד שהוא ינסה לחזור לבמה הציבורית במהלך 2014 וינסה לבנות לעצמו בסיס כוח. אבל עם כוכבים על ציר 1-7 וגם על ציר 2-8 הוא לא יוכל להמריא.

במהלך 2015 עם פלוטו על ציר 1-7 ואורנוס/פלוטו על ציר 5-11 יהיה חוסר פרופורציה בין הבמות הציבוריות שיופיע עליהן ובין היכולת שלו להשפיע על המציאות. האופציות שלו תהיינה מוגבלות, אולי יחבור לגורם אחר (כינור שני?) כפלטפורמה לחזור לבמה הציבורית. אבל גם עם האופציה הזו יבין שכל ניסיון שלו לבסס מהלכים מתוך ביטחון עצמי לא יעזור לו למנף את עצמו ולקבל את התמיכה ציבורית שהוא סבור שיש לו. למעשה, הוא אינו זוכה ולא יזכה לפופולריות, ועם שילוב הכוכבים העוברים על הצירים גם במפה האישית, וגם במפה המשותפת, יתקשה לקבל תמיכה שתעזור לו להגשים את המטרות הפוליטיות שלו כמו שהוא רומז ומקווה לטווח הארוך.

סין

מעברו של כוכב מארס במאזניים "ידליק" את הורוסקופ של סין (01.10.1949) במהלך השנה הקרובה, בתוספת לסאטורן שגם יפעיל את הצמידות מארס/פלוטו במקום המסמל במפה את האויבים. סין תהיה צבאית ולוחמנית יותר, כדי להגן על המשאבים בים הדרומי. העימות עם יפן הוא על נושא זה וארה"ב ברקע, מאחר שהבטיחה לתמוך ביפן. סין בונה עכשיו צי מפואר של צוללות גרעיניות ולמעשה יש לה את הצבא הגדול בעולם, אומנם הצוללות הגרעיניות של ארה"ב בשטח וסין מוכנה בינתיים לכופף את השרירים שלה, אך זאת כיוון שהם מודעים לכוחם העולה בעולם. המחזור הכספי של סין חזק וזה משפיע על דרך ההתנהלות שלהם, סין אינה מתכוונת לפלוש ולהתחיל במלחמה אבל רומזת שלא "יערבבו" להם את התוכניות להשתלט על רזרבות הנפט והגז בעולם.

עוד נקודת מבט על סין:

סין רכשה את אגרות החוב של ארה"ב ולמעשה היא השותפה הפיננסית הגדולה ביותר, מפות אסטרו-קרטו-גרפיה מציגות שקיים קושי בין ארה"ב וסין וייתכן שנשמע על קונפליקט שבבסיסו יהיה החוב של ארה"ב לסין.

השמש במפת הרפובליקה הסינית ב-7.46 מאזניים, ובמפה מתאריך 1.1.1912 השמש 8.53 גדי, "חווים" את האורנוס-פלוטו, מה שמרמז שלשלטון שם יש בעיה, אולי זו בעיה הקשורה להתפתחויות הכלכליות המעמיקות את הפער בהכנסות באוכלוסייה המגוונת, תהליך שהחל להשפיע שם על המארג החברתי, אלא שהכל שם סודי, החומות הגבוהות סביב הממשל לא מאפשרות חשיפה של המתרחש אלא אם כן יזלוג מידע מעבר לחומות.

"המוסר דין על חברו הוא נענש תחילה" [בבא קמא צג ע"א]

תאריך:  06/12/2013   |   עודכן:  06/12/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ב-11 בנובמבר 2013 מלאו עשרים שנה להקמת "מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל" תהליך ההקמה התחיל עוד בשלהי שנות ה- 80 כאשר שלושה ניצולי שואה בולטים, נוח פלוג, משה זנבר ויצחק ארצי הקימו את "וועד התביעות של ארגוני יהודיים יוצאי מזרח אירופה" . מעטים מודעים לכך כי הפיצויים האישיים, הרנטות, ששולמו לניצולי שואה לאחר הסכם השילומים, הועברו רק לילידי גרמניה או למדינות התרבות הגרמנית, כמו אוסטריה.
05/12/2013  |  צבי גיל  |   כתבות
מעריב ממשיך לעקוב אחר אנשים שהציתו את עצמם בשל מצוקה כלכלית | ישראל היום מצניע דיווח על תוצאות מבחני פיז"ה | רזי ברקאי, עיתונאי-גבר-אשכנזי-חילוני, נוזף במזרחים, דתיים, נשים וטוקבקיסטים
05/12/2013  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
במדינת ישראל - כאובה ובוכה, לאורך מרבית ימות השנה - היה ספי ריבלין מקור לעידוד. הוא היה קומיקאי בחסד עליון, כישרוני ושובה-לב להדהים, כשההומור השנון מילא את כולו. אל מול עין דומעת הוא הישיר מבטו בעין צוחקת. החיוך הנצחי לא מש מפניו, אף בשעה כשרה לדמעות.
05/12/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
ביום 19 בנובמבר 2013, פרסמה הוועדה לתקני חשבונאות בינלאומיים (ה- IASB) תקן חדש בנושא חשבונאות גידור - כללי, המהווה פרק נוסף של IFRS 9: מכשירים פיננסיים (2013). התקן החדש אינו משנה מן היסוד את סוגי יחסי הגידור או את הדרישה למדוד ולהכיר בחוסר-אפקטיביות. יחד עם זאת, בהתאם לתקן החדש, אסטרטגיות גידור נוספות אשר נעשה בהן שימוש לצורכי ניהול סיכונים עשויות להיות כשירות כעת לחשבונאות גידור. כך, לדוגמה מאפשר התקן החדש גידור של הפרטים הבאים, בתנאים מסוימים:
רק ביום החמישי לשרב, גרורת-קיץ עקשנית המנסה להיאחז בספינת הסתיו כמו הנוסע השמיני, החלו לרדת, בחושך הרהוי של נר ראשון, טיפות גשם מהוססות ורכות, אשר בדומה לקולו של אריק איינשטיין מציעות מנחת פיוס מַרווה יותר מאשר מאובקת.
05/12/2013  |  חגית כהן  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il