|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

מזל תאומים והתאמתו למזלות האחרים

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים יום הולדת מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
27/05/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מה התחזית שלכם?

מזל תאומים עם מזל תאומים – קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן – הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה – יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה – שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים – שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב – שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת – זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי – קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל תאומים עם מזל דלי – זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים – זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה – זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור – זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

הכוכב ונוס האחראי על מערכות יחסים אישיות ומקצועיות נכנס אצלכם לבית המקושר עם נושאים של תת המודע. משמעות עובדה זו היא שאתם מתנהלים כרגע בהתאם למשקעים ישנים, שיש צורך לנטרלם על-מנת להמשיך בדרך הנכונה.

טלה

הכוכב ונוס ייכנס השבוע לבית הכספים שלכם ולכן זהו זמן מצויין עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שצפוייה לכם בשורה טובה שחיכיתם לה מזמן. כספים שאתם מחכים להם יתחילו להגיע אם כי נראה שבמישור האישי לא תהיו מרוצים מהעובדה שהכספים עוברים ישירות עבור חובות שהצטברו על-ידי הקרובים לכם ולאו-דווקא בגלל התנהלות כושלת שלכם. היזהרו מלהיכנס למריבות.

שור

השמש בחודש הקרוב נכנסת אליכם לבית הכספים ותעורר אצלכם את כל התובנות שהיו לכם לאחרונה בנוגע לתחום זה, אך איכשהו עדיין לא ניגשתם לביצוע. ייתכן שסביבת המגורים בה אתם חיים לא שלמה עם העשייה שלכם ולכן אתם מתלבטים האם אתם פועלים נכון והאם יש לכם יכולת לפעול בהמשך בדרך הייחודית שלכם על-מנת להגיע למה שאתם מגדירים כהצלחה עסקית וכלכלית.

תאומים

כוכב התקשורת יצא השבוע מהמזל שלכם וכך נסגר לו לזמן קצר הצורך שלכם בדיבור ושכנוע אחרים. נראה שהיכולת שלכם להבין דברים בדרך הייחודית לכם, מניעה אתכם בדרך שאתם מנסים לשכנע אחרים ולעיתים אתם עושים זאת ביתר שאת, עד אשר אתם עלולים להחטיא את המטרה. עליכם להיזהר מלהיות כפייתיים בדעתכם, כיוון שלא לכולם יש את הסובלנות לשמוע דעות שונות משלהם.

סרטן

הכוכב יופיטר עדיין יימצא במזל שלכם למשך החודשים הקרובים ולכן אתם חייבים לנצל את ההזדמנויות שעומדות להגיע אליכם ולתת לכם תחושה של שפע ורווחה. זה הזמן הנכון לנסות ולהשפיע על אחרים להתנהל כפי שאתם רוצים ולגרום להם להבין שהדרך שלכם צודקת ואין סיבה לשנות מההתנהלות שלכם במידה והיא גורמת לכם לתחושה של צדק. זמן מתאים לסגירת מעלים ופתיחת חדשים.

אריה

אתם נמצאים בתקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שאתם נמצאים בשיאה של תקופה שבה אתם מקבלים את מירב תשומת הלב. נראה שלמרות המיקום הטוב שבו אתם נמצאים, הרבה רגשות ומחשבות אתם משאירים לעצמכם ואינכם משתפים את האחרים בכל מה שאתם מרגישים בגלל העובדה שאתם גם אנשים מאוד פרטיים ודיסקרטיים ולא תמיד סומכים על האחרים – ובצדק במקרה שלכם.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שבה בתוקף נסיבות חייכם אתם צריכים לקחת הרבה אחריות בכל מה שקשור לנושאי העבודה . היעזרו בתחושות הפנימיות שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקחת החלטה או אחריות כלשהי ועדיין אינכם בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה טובה שבה יש לכם יכולת לעשות כסף ולשדרג את עצמכם ואת עתידכם הפיננסי.

מאזניים

הכוכב מארס התיישר סוף-סוף במזל שלכם לאחר חודשים ארוכים של נסיגה שבה לעיתים פעלתם אך בפיזור אנרגטי שלא תמיד הגיע לתוצאה הרצויה. מבחינה כספית אתם עדיין נדרשים לקחת אחריות ולא להשאיר לאחרים את ההחלטות שיכולות להשפיע גם עליכם. השינויים שאתם חווים בבית ובחוץ יכולים לעזור לכם כחיזוק נוסף לאישיות שלכם כיוון שידוע שכל קושי שמתנהלים בו נכון – מחזק!!!

עקרב

הכוכב סטורן נמצא עכשיו בשיא ההתנהלות שלו לקראת התחנה הקרובה שלו שאומנם תהייה רק בעוד חודשיים אך בדיוק עכשיו הוא בונה את העשייה ואת הצורך שלו לגרום ללקיחת אחריות תוך שהוא מביא אל חייכם אירועים שונים שאמורים לגרום לכם לשנות תפיסת עולם וחיים ולהתנהל בהתאם. הקשיבו יותר לתת ההכרה שלכם כאשר אתם באים ומנסים להסביר לעצמכם מהו התהליך הפנימי שאתם עוברים.

קשת

במהלך כל החודש הקרוב אתם חווים תקופה שהיא למעשה מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן לעיתים קרובות תרגישו שאתם במילכוד ואין לכם חשק או צורך להוכיח את עצמכם לאחרים אלא בעיקר לזרום עם הנסיבות. אבל, נראה שהחיים חזקים יותר ולעיתים קרובות השבוע תצטרכו להציב גבולות לסביבה ולעצמכם על-מנת להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך בסגנון חייכם ומהם הגבולות שלכם.

גדי

אתם נמצאים בהמשכם של התחלות חדשות שהגיעו לחייכם ואתם מקבלים אותם מתוך שמחה. אלה מכם שנולדו במחצית הראשונה של המזל נמצאים בשלהי השינויים המשמעותיים שעברתם בשנים האחרונות ואילו אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל, יכולים להתרגש כיוון שעכשיו אתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי שיגרום לכם להתחלות חדשות והכי משמעותיות בחיים.

דלי

בית הקריירה שלכם בתקופה האחרונה עומד בפני שינויים מאוד משמעותיים כיוון שאתם נדרשים להתחלות חדשות שיכולות לשנות לכם את סגנון החיים. נא בחרו בזהירות מה אתם רוצים לעשות כיוון שנראה שאתם מאוד מושפעים מהסביבה בה אתם חיים ולכן אתם יכולים גם לעשות טעויות של חוסר שיקול דעת נכון. חשוב שתתייעצו עם אנשים מקצועיים שיכולים לעזור לכם בהחלטות בשיקול הדעת.

דגים

במהלך השבוע הקרוב תהיו שקועים בכל הנוגע לחיי הבית והמשפחה שלכם. נראה שאתם רוצים לבוא עם כוונות טובות כלפי כולם, אך לא בהכרח האחרים רואים את ההתנהלות שלכם כנכונה כך שאתם מרגישים שאתם לעיתים במיעוט כאשר אתם באים להעביר את התוכניות שלכם. ובכל זאת, נראה שבשבוע הקרוב תשמעו בשורות טובות מתוך הבית הקרוב שלכם ותרגישו אהובים ואהודים במיוחד.

- מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

- התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית
תאריך:  27/05/2014   |   עודכן:  27/05/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל תאומים והתאמתו למזלות האחרים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אסטרולוג
29/05/14 13:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאכול אוכל כשר וליהנות ממנו, הנאה יתרה - ולא סתם אוכל כשר, אלא כשר גורמה- בייחוד במתחם העיר, תל אביב ובנותיה, אינו דבר קל, בימינו אנו. לך תמצא לך מסעדה כשרה, בין כל הקלאמרי והשרימפס הזה והבשרים המטוגנים, לא עלינו (טפו... טפו...), בחמאה, בעיר, תל אביב. לך תמצא לך, לא סתם מסעדה, אלא מסעדת גורמה כשרה, שצקצקת בלשונך וליקקת שפתיך בערגה, בתום המנה האחרונה, לזכר המנות שקדמו לה. אז זהו זה, אנחנו מצאנו. כוונת הדברים הינה למסעדת "ווסט סייד", הממוקמת בקומה הראשונה של מלון "רויאל ביץ'", בתל אביב.
27/05/2014  |  עו"ד חיים שטנגר  |   כתבות
עם העלייה בגיל, חלה ירידה יחסית בדרישות הגוף לאנרגיה (קלוריות), אולם הצורך בחלבונים וברכיבי תזונה חיוניים אחרים איננו משתנה באופן ניכר.
27/05/2014  |  ד"ר דיין  |   כתבות
לרגל שבוע המודעות למניעת סרטן העור וגילויו המוקדם, שמובילה האגודה למלחמה בסרטן בין התאריכים 26 במאי עד ה-1 ביוני, שירותי בריאות כללית תקיים בדיקות לאיתור נגעי עור בכ-55 ערים וישובים ברחבי הארץ. מומלץ לתאם מראש מועד לביצוע בדיקת האבחון באמצעות פנייה למוקד כוכבית 2700.
27/05/2014  |  ד"ר דיאן לוין  |   כתבות
עור הגוף שלנו הוא אחד האיברים החשובים ביותר. הוא מהווה כ-15% ממשקל הגוף, מכסה כמעט את כל הגוף ומשמש בו-זמנית לתפקידים שונים במרוצת החיים שלנו.
27/05/2014  |  ד"ר גור שמואל  |   כתבות
השופט: ד"ר עמי קובו, בית משפט השלום בפתח תקוה
27/05/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il