|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

מזל סרטן - לאיזה מזל מתאים?

לסרטן עם סרטן יש תואר כבוד ביחסים, ואילו סרטן עם מאזניים לא זורם כלל... עם קשת חבל לסרטן להתחיל בכלל ועם דלי זה בזבוז זמן... אז עם מי כן?
01/07/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מי בגלגל המזלות מתאים?

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל סרטן והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל סרטן עם סרטן – זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת.

מזל סרטן עם אריה – זהו זיווג מעניין במידה ותתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!

מזל סרטן עם בתולה – זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!

מזל סרטן עם מאזניים – שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם!

מזל סרטן עם עקרב – זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ!

מזל סרטן עם קשת – שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!

מזל סרטן עם גדי – שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן שייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!

מזל סרטן עם דלי – שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי!

מזל סרטן עם דגים – זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים – נא בזהירות!!!

מזל סרטן עם טלה – בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף-סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!

מזל סרטן עם שור – זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. "יחד" היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!

מזל סרטן עם מזל תאומים – זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים!!!

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טיפ לילידי השבוע

בשבוע הקרוב עדיין יהיה הכוכב מרקורי בבית תת המודע שלכם אלא שהפעם כבר לאחר הנסיגה בה שהה בחודש האחרון. ולכן, השבוע יהיה הזמן הנכון ליישום התובנות שרכשתם.

טלה


נושאי משפחה יתפסו השבוע את מרכז תשומת לבכם. ומאחר שאתם מעוניינים לשפר את היחסים בסביבה הבייתית שלכם, תמצאו את עצמכם פועלים פעמים רבות בניגוד להחלטות הראשוניות שהתקבלו אצלכם ושהייתם בטוחים בעבר, שזו דרך הפעילות הנכונה עבורכם. למרות שתתנגשו לא אחת מול תפיסת העולם הפרטית שלכם, הרי שזה הזמן הנכון להתפשר מול צרכי האחרים, למען עתיד טוב יותר לכולכם.

שור


הכוכב ונוס נמצא בבית הכספים שלכם שהוא גם הבית הטבעי שלו ולכן גורם לכם לצורך ותוכניות כיצד לפנק את עצמכם בדברים שכבר מזמן חשקתם בהם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר כספים למען מטרות שמזמן תיכננתם אותם. ייתכן שתאלצו לבחון את הכנסותיכם מחדש, כיוון שייתכן שההוצאות החדשות יקטינו אצלכם את מאזן הרווחים, אך עדיין העניין יהיה שווה עבורכם.

תאומים


נראה שאתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם. אתם נהנים משפע חברתי ומתחושה אחרת של רעות וחברות ביחסים, וזאת מכיוון שאתם מכניסים אנשים חדשים לחייכם שייקחו אתכם למקומות שעד היום רק שאפתם אליהם, והנה עכשיו אתם כבר יודעים כיצד לפעול על-מנת למגנט לעצמכם את האירועים והאנשים המתאימים לסיטואציות שאתם מבקשים להשתייך אליהם.

סרטן


נראה שתקופת יום ההולדת תגרום לכם להתכנסות פנימה בגלל העובדה שכוכבים מאוד משמעותיים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם תת המודע. זה הגם הזמן לבדוק את מערכות היחסים שלכם ולשאול את עצמכם האם אתם נמצאים במקום הנכון. ייתכן שתמצאו את עצמכם מתלבטים ביחס לקשרים מהעבר, אך בתוך עצמכם אתם כבר יודעים שבמידה ואין לכם על מי/מה להישען, לא מומלץ לכם להכניס אנשים חזרה לחייכם.

אריה

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה אתם מרגישים שאתם חייבים לתכנן את העתיד שלכם ואתם פועלים לפי תחושות בטן נכונות שמכתיבות את דרככם. ייתכן שלא תוכלו תמיד לשתף את כל הסביבה שלכם בתוכניותכם, אך אין ספק שאתם נמצאים במקום הנכון ובזמן הנכון על-מנת לתכנן את פעולותיכם העתידיות בזהירות שבדרך כלל לא תמיד כל כך אופיינית לכם. הפעם הצנעה תשתלם לכם.

בתולה

היכולת שלכם להיות מחושבים ולעיתים יתר על המידה, מפריעה לכם לעיתים קרובות לנהל יחסים באופן ספונטני. גם אם אתם חושבים שאתם עוזרים ותומכים הרי שבסופו של דבר אתם דואגים תמיד לעצמכם במישרין או בעקיפין. ולכן, הפעם ובמהלך כל השבוע הקרוב מומלץ לכם לנסות ולחדש את קשריכם החברתיים ממקום יותר נקי ולבוא לעזרת האחרים מבלי לחשוב על רווחיכם האישיים.

מאזניים


הכוכב מארס נמצא עדיין במזל שלכם וזה גם המזל שלכם בפרק הזמן הזה. נראה שאתם מאוד עסוקים בלסדר את חייכם מחדש ולבדוק מה וכיצד לעשות. מומלץ לכם לחשוב על תוכניות חדשות כיוון שעכשיו יש לכם את מלוא האנרגיה והמרץ לעשייה. מבחינה כספית ייתכן שלחלקכם עדיין יש קשיים כלכליים, אך גם הם יעברו בתוך כחודשיים ואתם תוכלו להתחיל בהתחלה חדשה כפי שאתם מרגישים שמגיע לכם.

עקרב

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם בגלל העובדה שהכוכב סטורן גורם לכם לקחת אחריות על חייכם גם אם אתם לא בטוחים שאתם בשלים לעשות זאת בזמן הזה. ובכל זאת, אתם עשויים למצוא את עצמכם פועלים למען הזולת ולמען התחושה שאתם פועלים לעולם טוב יותר. זהו הזמן הנכון להיות מחוברים לתחושות הבטן שלכם ולכן פעלו לפי סדר העדיפויות שהנשמה מכתיבה לכם.

קשת

ישנם שני כוכבים מאוד משמעותיים שנמצאים בתקופה הזו בבית השותפויות שלכם ובוחנים את ההתנהלות הטבעית שלכם מול אנשים. נראה שאנשים מתחילים להעריך אתכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אכן הגיע הזמן שהגבולות שהצבתם לעצמכם מול האחרים בפרק זמן זה של חייכ, יתחילו לשאת פרי ואתם לא תתנו לאחרים שאינם ראויים לכם לסחוט את האנרגיה שלכם. חיי החברה שלכם עתידים להתעשר השבוע.

גדי

אתם במצב עדין כיוון שאתם נמצאים בדיוק בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. זה גם הזמן הנכון לבדוק עם עצמכם את ההשגים שלכם במחצית השנה האחרונה ולשנות את מה שצריך על-מנת שתוכלו להיות מאוזנים במחצית השנה השנייה עד ליום הולדתכם הבא. זה הזמן להשקיע יותר ביחסי אנוש וציבור, כיוון שהם הבסיס להצלחתכם. השתדלו גם בעבודה לשמור על יחסים טובים.

דלי

הכוכב יופיטר עוד מעט מתחיל את דרכו בבית השותפויות שלכם וזוהי עומדת להיות תקופה מצויינת של כשנה שבה יגיעו אליכם הזדמנויות בתחום הזוגי ובמידה ואתם מנהלים עסק פרטי, גם בתחום הזה. מומלץ לכם להיות מאוד פרקטיים בכל הנוגע לקבלת החלטות ולא לתת לאופטימיות שעשוייה להשתלט עליכם להכריע את סגנון התנהגותכם. השקיעו בעבודה וקבלו את התמורה המגיעה לכם.

דגים


הכוכב נפטון יושב במזל שלכם וגורם לכם להיות יותר רגישים לצרכי הזולת ולכן לנסות לעזור יותר לאחרים, גם אם לעיתים זה על חשבון עצמכם. במשפחה הקרובה צפוייות לכם בשורות משמחות כך שאתם יכולים להיות מרוצים מסך כל ההתנהלות שלכם ולדעת שאכן עשיתם ככל יכולתכם על-מנת לשפר את היחסים בתוך המעגל הראשון של חייכם, וכולם אכן מתגבשים כפי שתיכננתם זאת בחלומותיכם משכבר הימים.

- מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

- התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  01/07/2014   |   עודכן:  01/07/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל סרטן - לאיזה מזל מתאים?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
נ.ט
2/07/14 13:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השופט: רון סוקול, בית המשפט המחוזי בחיפה
01/07/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
גם ראש עיריית ראשון לציון בשנים האחרונות, דב צור, קשור בצורה מסוימת לפרשת החשדות לניגודי עניינים, של עו"ד רועי בר, היועץ המשפטי של העירייה. הנה דוגמה, הלקוחה, כמו יתר העובדות, מעתירה מנהלית שהוגשה לבית המשפט: ב-20 באוגוסט 2009 נערכה בלשכת ראש העיר ישיבה, שדנה בענייני גן הוורדים. עו"ד בר הוא אחד המשתתפים, למרות שהאולם נמצא בבעלות בני משפחה שלו. ראש העיר אינו מונע מבר להשתתף בישיבה!
30/06/2014  |   אלעזר לוין   |   כתבות
ד" רחיים אסא, היה יועצו לביטחון לאומי של ראש הממשלה רבין. הוא עשה את הדוקטורט שלו באוניברסיטת חיפה בנושא יחסי הגומלין בין תורות קרל מרקס ופרידריך ניטשה, פילוסופים מהמאה ה-19, שהגותם רלוונטית לזמננו. בנוסף התמחה במערכות אזרחיות וביטחוניות של מרחב קיברנטי וסייבר.
30/06/2014  |  דוד סנדובסקי  |   כתבות
החופש הגדול כבר כאן, ועל אף העובדה שהילדים ובני הנוער בחופשה, רבים מההורים ממשיכים לעבוד במהלך תקופה זו. יש הורים שנוהגים לקחת כשבוע חופש מהעבודה לבלות עם הילדים ולצאת לחופשה משפחתית, אך עם זאת מרביתה של תקופת החופש יוצרת מצב בו ההורים עובדים והילדים בחופשה. כדי למנוע את הדילמות המשפחתיות, הקונפליקטים והסוגיות שצצות במהלך החופש הגדול כדאי לתכנן אותו ולא לתת לזמן לעשות את שלו. ד"ר סוזי קגן, יועצת פסיכולוגית בכירה, בעלת קליניקה לטיפול משפחתי וזוגי ומרצה באוניברסיטת בר- אילן, מעניקה המלצות וטיפים איך לשרוד את החופש הגדול על-ידי תכנון.
30/06/2014  |  סוזי קגן  |   כתבות
"יידל מיטן פידל" הוא מחזמר שגורם לקהל צופים שלם לשיר ולמחוא כפיים ומעורר השתאות כאשר הצופים המכובדים יוצאים הביתה ומהמהמים להנאתם את שיר הנושא, גם אם אין להם שמץ מושג ביידיש.
30/06/2014  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il