|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

תחזית אסטרולוגית שבועית 17.07.2014-11.07.2014

פעולה בתוך המציאות המאתגרת

תידרש יצירתיות שתתאים לתנאים המשתנים, למצוא פתרונות שיאפשרו לנו חיים נורמליים במציאות לא נורמלית. הבעיות בשכונה ימשיכו להשפיע
11/07/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
משחיזים את הכלים [צילום: AP]

הימים הקרובים יתאפיינו בהתגוננות, הגנה על אינטרסים, הגנה על הטריטוריה האישית ומן הסתם בגלל מה שקורה אצלנו, זה הרצון להגן על הטריטוריה של כולנו, על המדינה שלנו. שחרור אנרגיה אופייני למצב הזה.

<>מופע הירח המלא (12.07), נמצא על נקודת אמצע מארס/אורנוס וזהו מבנה נפיץ מאוד, שבמקרה מתקשר למציאות היומיומית העכשווית. כדאי להיזהר בנהיגה, הנטייה לקוצר רוח מאפיינת את הזמן הזה. אלה ימים שמומלץ גם להיזהר עם מזון, אוכל מקולקל ולמי שיש אלרגיה לרכיבי מזון מסוימים כדאי להשגיח. אלה ימים עם סימני שאלה לערכים או בעיות כספים. את התוצאות להחלטות שתקבלו בנושא פיננסי שמטרתן לשמור על הביטחון הכלכלי, תוכלו לראות בינואר 2015.

בעת הזו מתרחשים שינויים, קיימת התמודדות אבל למעשה הרצון לעשות מה שרוצים הוא הדומיננטי. בתאריך 13.07 יגיע כוכב התקשורת, מרקורי, למזל סרטן, ויהיה על המעלה הנחשבת לציר העולם, כך שמן הסתם נשמע ידיעה חשובה בתחום חברתי-ציבורי עולמי. ברמה האישית, הדיבור יהיה רגשני יותר וגם התגובות של אנשים מסביב יזרמו בעיקר במישור האמוציונאלי.

לפניכם כמה ימים של התבוננות, שימו לב למה שקורה סביבכם ללא ביקורתיות. הנטייה לצרות עין ולקינאה עלולות לצבוע את הדרך בה אתם מתבטאים. חוסר סבלנות עלול להביא להתפרצויות במסגרות בין-אישית.

יש גם אנרגיה טובה לצד התכליתי במערכות יחסים ולאלה מכם העובדים בשיתופי פעולה על בסיס רוחני יותר, מיצאו גם נתיבים מעשיים, למשל טאי צ'י, יוגה וגם ריקודים.

תחושת אי-הסדר מתרחשת כאשר מסגרות נשברות אבל הרצון לביטחון ויציבות עלול להיות בולם ומעכב בחיים, כאשר היצירתיות מתפתחת בדרך כלל על-רקע הצורך לתמרן מצבים של כאוס.

האנרגיה המתפתחת בעקבות המנעד שיגיע בין השמש לבין כוכב מרס לקראת התאריך 19.07, תעזור לסיים עבודה קשה. הרגשות יהיו חזקים, התגובות אימפולסיביות והפתאומיות עלולה לעורר אלימות. השתדלו לא לפעול על בסיס של כעס, נסו להימנע מעימותים, השתדלו לסנן את המחשבות והמילים, ותגיעו לאותה תוצאה באווירה נעימה יותר.

כוכב אורנוס נעצר לפני נסיגה בין התאריכים 21-22.07. אלה ימים שבהם מתרחשים דברים לא צפויים. לא נחמד.

כוכב יופיטר מגיע למזל אריה בתאריך 16.07, והלב נפתח. התגובות לכל נושא תהיינה "בגדול", מוגזמות ולא פעם תצאנה מפרופורציה. יהיו ההזדמנויות לפרויקטים יצירתיים ומערכות יחסים עם אנשים, בכמה מישורים, יהיו מעניינים יותר. הביטחון העצמי מתחזק והנטייה להיות "המנצח" בזמן הזה יכולה לגרום לכל אינדיבידואל להתבטא בארוגנטיות. כדאי לשים לב ולא להיות אגואיסטים. בתאריך 26.07 יגיע מופע מולד הירח באריה וזה יהיה הזמן להתחלות חדשות, מעין נקודת המפנה לשינויים שהחלו בחודש מרס 2014. תהיה תחושה שהיקום תומך ברצון להתבטא. אלה מכם שהם בני מזל אריה, או שהירח או האופק שלהם במזל אריה, ירגישו שיש יותר מזל או שמקבלים הזדמנות מרעננת לחייהם. אבל צריך כמובן לבדוק זאת במפה האישית. על-פי רוב צפויה שמחה במשפחה.

ו"לקינוח", כוכב יופיטר במזל אריה טוב למדינה שלנו.

זמני הירח הבטל:

יום שישי 11.07
הירח בטל משעה 03:18 לפנות בוקר עד שעה 06:24 בבוקר.
יום ראשון 13.07 הירח בטל משעה 04:45 לפנות בוקר עד שעה 06:06 בבוקר.
יום שני 14.07 הירח בטל בשעה 22:22 בלילה עד למחרת בשעה 05:40 לפנות בוקר.
יום חמישי 17.07 הירח בטל משעה 03:56 לפנות בוקר עד שעה 07:06 בבוקר.

כלכלה ושווקים

חוסר השקט הפוליטי ברחבי העולם ימשיך להשפיע על השווקים. אירועים גיאופוליטיים ואחרים ברמה בינלאומית שמתרחשים מאז התאריך 04.07 ימשיכו וישפיעו עד לתאריך 22.07.

ייתכן שמידע חדש-ישן, הקשור בגירעונות וחובות לאומיים בארה"ב ובאירופה (לא אצלנו), יחזור ויצוף, משהו שלא טופל מאז 2009-2008 ולכן חוזר להשפיע.

באירופה החובות מתרחבים וזה יהיה הנושא המדובר סביב התאריכים 20-22.07.

בימים הקרובים כדאי לשמוע חדשות ולשים לב גם אם משהו מוזר מתרחש סביבכם (לא במובן החיובי).

מבנה הכוכבים בימים הקרובים מעורר עימותים במקומות שונים בעולם ולמעשה יש עדות לכך שהסדר הישן מתערער מול הרצון לסדר חדש. שימו לב כיצד גבולות משתנים, לאומים שלא מוכנים לקבל את מה שנקבע על-ידי האימפריות שהיו, כך בעירק, בסוריה, בלוב, באוקראינה וגם בארה"ב, המהגרים החוצים את הגבולות ממרכז אמריקה מציפים את המדינה, מה שמשפיע שם על תעסוקה ואבטלה.

אפשר לצפות שכמו בשנות השישים, כאשר האורנוס-פלוטו היו צמודים והחלו מהפכות חברתיות ורצון לשינוי, זה קורה גם עכשיו בכמה מדינות ויגיע גם לארה"ב בין נובמבר 2014-מרס 2015. אורנוס-פלוטו זה השינוי הכלכלי והחברתי שעובר בהדרגה כמעט על כל המדינות.

אירועים שהחלו בתאריך 08.07 יהיו בעלי משמעות סביב התאריך 21.07, בעיקר כשאורנוס ייעצר ויתחיל בנסיגה. זו רצועת זמן שמתמשכת עד לתאריך 08.08, כך שהמציאות תשפיע על השווקים בכל מקום על-פי הנסיבות הקיימות שם.

אצלנו
בעקבות מבצע "צוק איתן"
▪ ▪ ▪

בשבוע שעבר נכתב כאן: "...פעולה או מבצע יתחיל להתגלגל בימים הקרובים, כבר מהתאריך 04.07. קבוצת כוכבים מתקבצת על הצירים העיקריים ולאורך השבוע הקרוב ראש דרקון/מארס בנוסף למארס עצמו על ציר 2-8 מצביעים על הפגיעות שלנו, זה מה שיביא לפעולה מסוימת ותקיפה". עוד נכתב כאן באותה הרשימה: "האירועים החיצוניים מכריחים את הממשלה והמנהיגות לנקוט מדיניות ברורה במסגרת המגבלות הקיימות ולהתמיד בה, בלי לסטות מהמטרות ולמרות הקשיים. ככל שהממשלה תתמיד, זה מה שיביא לתוצאות משמעותיות. גם אם יידרשו בציר הזמן שינויים בעוצמת הפעולה (פעולות מדודות חזקות יותר או פחות עם הכוכבים על הציר 4-10, 2-8 ולסירוגין עם 5-11 ו-6-12). הכוח שלנו מול האלה הרוצים למחוק אותנו, יבוא לידי ביטוי רק אם יפעלו בהתמדה...".

יש שאיפה להגיע לפתרונות שיהיו לטווח ארוך, לא משהו זמני, וזו ההבנה שמחלחלת מלמעלה (המנהיגות) למטה (אזרחים). עם הכוכבים על ציר 2-8 בנוסף ל-4-10 ניתן לדבר על פעולה שאופיה יהיה טיפול שורש ( 2-8) עם פתרונות לטווח ארוך, הבעיה היא שהכוכבים על מעגל הקארמה (נסיבות חיצוניות שלא תלויות בנו) מציגים מציאות שאינה מאפשרת לנו יציבות ומאתגרת, מה שמקשה לשמור על השגרה. המגמות על מפת המדינה מציגות תקופות קצרות של שקט, אבל המגמה העיקרית מציגה את האיומים שחוזרים ומגיעים. הבעיות באזור סביבנו ימשיכו להשפיע. המציאות תדרוש יצירתיות שתתאים לתנאים המשתנים, למצוא פתרונות שיאפשרו חיים נורמליים במציאות לא נורמלית.

למזלנו, למרות שיש כוכבים על ציר 6-12, קבוצת כוכבים מגיעה לציר 3-9 ונכון שזה לא מצב מיידי, אלא מבנה שמתפתח, אך אולי הדאגה מחוסר לגיטימציה (שגם אני סברתי שעלול להיות בגלל מצב הכוכבים המיידי) היא מוגזמת, כי העולם המערבי ה"נאור", לאט-לאט יבין מי הרעים בסאגה המתמשכת בין מדינת חמאסטן (וגם פלגים אחרים שכולם מכנים עצמם "פלשתינים") ומדינת ישראל. ייתכן שבחלק מהפעולות בטווח הקצר מדינת ישראל תתעמת עם ביקורת מהעולם, אבל בסופו של דבר, למרות הקונפליקט על דרכי הפעולה שלנו במציאות הנוכחית, העולם יקבל את דרכנו.

בינתיים במעגל הרגשי רואים את המתח של הציבור הרחב שיגיע לשיאים חדשים לאורך הימים הבאים, עד לתאריך 23.07 בערך, וההמלצה היא לנשום עמוק, כי אין לנו ברירה אחרת. מילת הקסם היא סבלנות.

נחזור למבצע עצמו, בסוף השבוע 11.07-14.07, צפויה החרפה באופי הפעולה.

בימים 17.07-18.07 יופעל המעגל הרגשי, בכל כלי התקשורת יופיעו סיפורים אישיים שיעוררו הזדהות. דרמות? אולי גם בגלל שצריך למלא בתוכן משבצות השידור.

בתאריכים 19-21.07 יגיעו לצומת החלטות על אופי הפעולות הנדרשות בהמשך.

גם הימים 28.07 -26.07 הם תאריכים בעלי משמעות, אולי יתחילו להניע הפסקת אש, עם יופיטר על ציר 1-7? אולי מטר הטילים מצידם ייפסק? במהלך השבועיים הראשונים של חודש אוגוסט כוכב יופיטר יגיע אל הירח בהורוסקופ של המדינה, זה יביא שמחה ואופטימיות למצב הרוח של העם. נקווה שזו לא תהיה אופוריה זמנית.

חשוב שהמנהיגות תבין שעם מצב הכוכבים הנמצא על ציר 1-7 כל הישג שיושג במאבק הנוכחי צריך יהיה לתחזק אותו על-מנת לשמרו.

לזכותנו, עם ישראל במדינת ישראל, שחיים לאורך זמן בין איומים קיומיים סביבנו שהולכים ומתגברים אבל משתדלים עם מאמץ לייצר יציבות וחיים נורמליים, מביאים להפעלה חוזרת בתוך זרם הנהר העכור והגועש את מנגנוני הכחשה (עם נפטון על ציר 1-7 במעגל הרגשי) והדחקה, שזו אולי הדרך הנורמלית שלנו לחיות במציאות שלא התחילה עכשיו וכנראה לא תסתיים מחר. בזה כוחנו!

בשבוע שעבר נכתב כאן, "מורכבות הממשלה הנוכחית מקשה על החלטות, אבל אין שינוי בקואליציה, האחריות של השרים תישאר מבפנים, האירועים החיצוניים לא מותירים להם ברירה ועם הכוכבים על ציר 4-10 יש חיזוק הקיים".

למעשה הייתי צריכה לכתוב שהממשלה הנוכחית נשארת ונושא הבחירות אינו נראה באופק כמו שמנסים לטפטף בתקשורת, ושחברי הממשלה לא עוזבים את הממשלה הנוכחית!

כבר בתאריך 01.11.2013 נכתב כאן: "...לצערי הרב, הכוכבים מעידים שהלחץ הביטחוני עלול להסלים... הגורמים הרלוונטיים עלולים להבין שמתפתחת סיטואציה שיוצאת משליטה. התהליך, שעלול להתחזק לקראת החודשים פברואר-מרס 2014 ויביא להכרה שאנחנו נמצאים ב"מצב חדש"...הכוכבים על מפת המדינה מראים שהשינוי הצפוי יביא לתגובה בפעולה שמטרתה לשנות את המצב, לשפר או לפתור את הבעיה. הכוכבים המופיעים על ציר 6-12 מחזקים את ההנחה שממשלת ישראל תחליט להפסיק להתחשב בדעת הקהל בעולם. אולי זו הסיבה שעם הכוכבים המופיעים על ציר 4-10 יחליטו על ממשלת אחדות... שתעזור לתמוך במטרות ובערכים החשובים למדינת ישראל...".

הממשלה אפוא נשארת ולא נופתע גם אם יצטרפו אליה כמה חברים מהאופוזיציה בגלל ההתמודדות עם מציאות חדשה, כאלה שיש להם זיקה למדינה שלנו, כאלה שלא מתביישים שהם אוהבים את המקום שנותן להם בית, שאינם מתביישים לומר שהם פטריוטים.

"יִתֵּן ה' אֶת אֹיְבֶיךָ הַקָּמִים עָלֶיךָ נִגָּפִים לְפָנֶיךָ: בְּדֶרֶךְ אֶחָד יֵצְאוּ אֵלֶיךָ וּבְשִׁבְעָה דְרָכִים יָנוּסוּ לְפָנֶיךָ" [דברים כ”ח] (חלק מהפסוק מופיע גם בתפילה לשלום חיילי צה"ל)

תאריך:  11/07/2014   |   עודכן:  11/07/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
  • "אם נרדוף אחרי השלום הערבים ידרשו מאיתנו מחיר - שינוי הגבולות או החזרת הפליטים או שניהם. נחכה שנים אחדות" [יומן בן-גוריון, 1949]
10/07/2014  |  בעז גאון  |   כתבות
הכלי הבסיסי, הפשוט, הזמין והיעיל מאוד להורדת מתחים הוא הפעלת שרירי גופינו. לפעילות גופנית יש השפעות מטיבות רבות על גופנו ונפשנו. התעמלות מביאה לעליה במצב הרוח והפחתה של מתח וחרדה.
10/07/2014  |  גלית פרי  |   כתבות
ישג משמעותי לעיתונאי תאגיד השידור הציבורי החדש נרשם שלושום (יום ג', 8.7.14) במהלך דיוני ועדת אלהרר, כששר התקשורת גלעד ארדן נאלץ להסכים לשינוי בהגדרת מנכ"ל התאגיד החדש כך שלא יכהן כעורך הראשי של שידורי החדשות והאקטואליה. השינוי בעמדתו של ארדן בא לאחר אחד הדיונים המרתקים והחשובים ביותר שהיו בוועדה, שאמורה לסיים היום את עבודתה ולהגיש לכנסת את הצעת החוק החדשה לקריאה שנייה ושלישית. תחילה עמד השר ארדן על דעתו כי אין להפריד בין סמכויות הניהול של המנכ"ל החדש לסמכויותיו כעורך ראשי בתאגיד, אולם לאחר שחברי-כנסת ונציגי העיתונאים התרו בו שוב ושוב, נאלץ השר להודיע על-כניעה. עם זאת, התריע השר כי לשינוי זה עלולות להיות השלכות הרות אסון.
10/07/2014  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
מועצת רואי חשבון שוללת רשיונות של רואי חשבון שביצעו עבירות פליליות, אך אינה מפרסמת לציבור את שמותיהם. בכך מונעת המועצה מן הציבור לדעת האם הוא מקבל שירותים ממי שהורשו כחוק. לצד זאת עולה, כי בענישת המועצה קיימים הבדלים ניכרים על עבירות דומות, ללא נימוקים נראים לעין. כך עולה מבדיקת News1.
10/07/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
"מוזיקת לילה זעירה" מאת המלחין והפזמונאי סטיבן סונדהיים המועלה בבית צבי ברמת גן הוא מחזמר מופלא ומרגש, המוגש על-ידי להקת הזמרים-שחקנים הצעירה כמו בונבוניירה קטנה וענוגה.
09/07/2014  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il