|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מה אומרים הכוכבים על דרעי

אין שקט מאחורי גבו של אריה דרעי. האם נשמע עוד קלטות? הגירושין בש"ס לא הפתיעו כלל תקופה אינטנסיבית המשפיעה בכל הרבדים ועל כל אינדיבידואל בדרך שונה תחזית אסטרולוגית שבועית: 15.1.15-9.1.15
09/01/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2015   |   תגובות
אריה דרעי. עדיין מנסים לפגוע בשמו [צילום: פלאש 90]

תחושת האינטנסיביות תלווה אותנו לאורך החודשים הקרובים, כזו שתעזור לכל אחד להיות "מחודד" יותר בתגובות, אם כי אלה החשים "שבירים" יותר, יכולים להרגיש קושי להתמודד עם האינטנסיביות הזו וכדאי להם להיות בתוך מערכת יחסים עם אנשים רגישים יותר, איתם יוכלו לשחרר את אי-השקט או אי-הנוחות, את הדאגה או המחשבות החד-סטריות שלא מתפשרות.

היתרון שלנו שהידע באסטרולוגיה עוזר לנו לדעת שאלה תקופות זמניות וחולפות, וההזדמנות להתחדש גם היא אופציה העוזרת למצוא כיוון שייתן משמעות לחיים. העדיפו לשתף חברים עם מה שאתם חושבים או מרגישים, זו גם דרך להבין את מה שקורה לכם בפרופורציות, להתארגן ולזכור שכל התהליך מביא להתפתחות שתקדם אתכם במסלול הנכון לכם.

כוכב מארס (המסמל אנרגיה) עובר למזל דגים ב-12.1.15 וישהה שם עד 20.2.15. זו רצועת זמן שלא מומלץ להיכנס בה למריבות, "קרבות" וכל פעולה אגרסיבית אחרת. מי שינסה להפעיל כוח, יהיה בצד המפסיד. מי שיחשוב שיש לו כוח, ירגיש מבוכה. זו תהיה תקופה שאגרסיביות תסתיים בשגיאה, בעיקר במקומות נפיצים, כמו באוקראינה. הבעיה עם מארס במזל דגים זה איבוד פרופורציות. הדרך לשחרר את האנרגיה בזמנים כאלה היא בספורט הקשור למים, או מוזיקה וביטוי אמנותי. זה זמן טוב למדיטציה.

ביון 14.1-13.1 יש איכות טובה של כוכבים, אבל אלה לא ישפיעו אם אתם לא תעשו משהו בנדון. זו אנרגיה חיובית שמומלץ לחפש דרך לא רגילה להביט על מה שקורה, כולל בפתרון בעיות. נסו לפגוש אנשים ורעיונות שאינם אוהבים שיגרה ושמרנות. התקשורת תהיה חשובה.

במהלך השבוע ייבנו מנעדים בעייתיים, של מבוכה ותסכול. פעולות שעלולות להיות מסוכנות כמו פעולות טרור, או התפתחות לא נחמדה שתתרחש מאחורי הקלעים. אלה ימים שתורגש הגבלה, שתכניע כל פעילות בעלת אופי צבאי.

אין זה הזמן לפעילות אסרטיבית במטרה להביא תוצאות, אלא ההפך, זה מביא ליותר התרגזות, כאילו מישהו מטריד אתכם, מציק לכם, ועדיף במקום לזרום ולא להילחם נגד מה שעוצר אתכם. קצת סבלנות, כמה ימים והמהמורה הגבוהה הזו תיעלם ותמשיכו הלאה. הניסיון להתנגד יגרור עצבנות שלא עוזרת לקדם שום דבר, רק להפסיד אנרגיה, או לעורר עוינות מולכם. נסו לאמץ יותר חמלה ואמפתיה בהמשך. הניצחון שלכם יגיע דווקא עם ההבנה שנדרשת מכם סבלנות.

סביב ה-19.1 קיימת תחושה של נינוחות, חידוש אנרגיה, הטענה של בטריות חדשות שיתנו לכם הרגשה של חיוניות. האנרגיה אינה גבוהה, אבל תרגישו נעים גם במערכת יחסים. אל תופתעו אם הכל יהיה איטי יותר, אולי עצלות ואפילו תשישות, רצון להישאר על הכורסה בלי לעשות דבר ואולי ליהנות מ"מתוקים".

השילוב של מארס ונפטון בהמשך, סביב ה-20.1 יציף בעיות הקשורות למים, תובלה במים, בעיות יתעוררו סביב ספינות וצוללות. שוב כדאי לזכור שהצד האגרסיבי מפסיד.

מבנה הכוכבים מארס-סאטורן-נפטון החל מ-12.1-11.1 גורר בעיה עם חברות הנפט שעלולות להתמודד עם חדלות פרעון.

לקראת 15.1-14.1 כוכב מרקורי מתחיל להאט עד העצירה ב-21.1 לקראת תקופת הנסיגה שתסתיים ב-11.2 בפועל, אבל תמשיך לפחות עד 15.2. כך שמומלץ לסיים חוזים, הסכמים ורכישות עד סוף השבוע הקרוב. הכינו את עצמכם לספינים וג'וקרים שיישלפו מאי שם כדי להשפיע על החשיבה שלכם. אנשים שהתקשורת זה המקצוע שלהם, ימנפו את רצועת הזמן הזו "לספר סיפורים" שאחר כך יתברר שאין להם שחר ואצלנו תקופת הבחירות... הפעילו את המוח, הוציאו את המסננת כדי לברור את המילים.

התקופה הקרובה מושפעת מכוכב פלוטו המקושר לראש וזנב דרקון עד סוף ינואר. ייתכן גל חדש, או אולי נאמר מתחדש, של אלימות בין מדינת ישראל והפלשתינים. תקופה אינטנסיבית באופייה שעלולה להביא גם התפרצויות בלתי רצויות וצפויות.

עוד תקופה רגישה תהיה בין 30.3-17.2. שילובי האורנוס -פלוטו וסאטורן-נפטון, שעלולים להקצין מצבים בדרך לא רצויה או צפויה ברחבי העולם. ייתכנו הפיכות, מלחמות, מהפכות ואלימות קשה. אבל אנחנו אופטימיים בדרכנו, נאמץ את דברי רבי נחמן מברסלב: "הרגל את עצמך לחשוב אך ורק מחשבות חיוביות; הן תחוללנה בך נפלאות".

זמני הירח הבטל
יום שבת, 10.1 - הירח בטל משעה 17:45 אחר-הצהריים עד למחרת, יום ראשון, בשעה 13:58 בצהריים.
יום שלישי, 13.1 - הירח בטל משעה 11:46 לפני הצהריים עד שעה 01:44 אחר חצות.
יום שישי, 16.1 - הירח בטל משעה 01:51 עד שעה 10:01 בבוקר.

כלכלה ושווקים

למעשה הרבע הראשון של שנת 2015 משלב קיצוניות לחיוב ולשלילה בשווקים. שינויים שקשה לחזות בעיקר בגלל נוכחות כוכב אורנוס. שתמיד מפתיע. לקבל החלטה לטווח ארוך בזמן כזה זו שגיאה. סימני השאלה יתעוררו בעיקר לאור התנהלות הבנקים המרכזיים בעולם.

המעבר של סאטורן למזל קשת היה בפעם הקודמת בין השנים 1988-1985, מה שזכור כמשבר הבנקים, שהשפיע ב-1987 על השווקים. ב-2017 הסאטורן יגיע לאותה מעלה, נקודת משבר ש"נדלקה" על-ידי כוכב פלוטו ב-2008.

עוד נקודה רגישה תהיה בין אוגוסט לנובמבר 2015, אז תהיה תגובה במחירי הסחורות והנדל"ן שוב. בבוא העת נרחיב על כך.

המציאות של ארועים פוליטיים ברחבי העולם, משפיעה על הכלכלה והחברה וכל אלה יעברו קשיים עד שיתייצבו. התקופה שבין 30.3-17.2 רגישה בגלל ארועים לא צפויים שישפיעו על התנודתיות במיוחד.

אנחנו לפני מבנה של מארס סאטורן ומארס נפטון, בין 20.1-12.1 בהחלט רצועת זמן שכדאי להיות זהירים בתוכה. ייתכן שזה יהיה קשור לנפט, לחברות הנפט עם קשיי נזילות בגלל הירידה הדרמטית במחירו של הנפט.

מרקורי יתחיל בנסיגה, ב-21.1, תמיד זה יום רגיש לשווקים בגלל שינוי פסיכולוגי. תקופת מרקורי בנסיגה בשווקים רגישה בגלל שמועות, וההמלצה היא להשתמש במסננת כדי להבין מה נכון ומה לא נכון.

אצלנו
על אריה דרעי
▪ ▪ ▪

עם חזרתו של אריה דרעי להנהגת ש"ס נכתב כאן ב-18.10.2013: "חזרתו של דרעי לש"ס הייתה עם כוכב פלוטו על ציר 4-10 והמשמעות הייתה שהוא סימן מטרה ולא עצר עד שהשיג אותה. השפעה זו הסתיימה בספטמבר 2013. בהמשך יש עדיין כוכבים על הצירים 5-11 ו-3-9, מה שעוזר לו להרגיש 'שליט יחיד'. אלא שהכוכבים חושפים שישנן מניפולציות בהצגת העובדות כדי שיוכל לנכס לעצמו את כל הסמכויות" (לפי מה שקורה בהווה, זו הדרך שלו עכשיו לפי הפרסומים בתקשורת).

"לתוך התמונה נכנסת מערכת כוכבים עם נפטון על ציר 1-7 במעגל קארמה. המשמעות היא שדרעי אינו זוכה לשיתופי פעולה, ולסירוגין הוא יתמודד עם התנגדויות למהלכיו, שהוא מאמין בכוחו למוסס את כולן. עם ציר 6-12 יש לו אופוזיציה! דרעי מייצר רף ציפיות גבוה שיאכזב את האנשים בהמשך. תהיה לו הצלחה חלקית, אבל הוא לא יצליח להחזיר את הכתר למפלגת ש"ס.

"במפה המשותפת שלו עם המדינה, כל מבנה הכוכבים מציג ציפיות גבוהות ואכזבה. אריה דרעי יבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים אותן עם כוכבים על ציר 2-8. לאט-לאט יתפתח פער בין תחושת הכוח שהוא מציג לבין ההישגים בפועל. זהו תהליך הדרגתי שיכול להתמשך, אבל בסופו של דבר דרעי לא יעמוד בציפיות של תומכי ש"ס".

מניתוח הנתונים של אריה דרעי (מפה עם נתונים מדויקים) כמנהיגה של ש"ס עם מדינת ישראל, נכון לעת הזו (2016-2015), הכוכבים על ציר 1-7, 5-11, 6-12 מציגים אצלו אי-נוחות גדולה, בגלל שההתקפות שמטרתן לפגוע בלגיטימציה שלו ימשיכו. האם זה הרמז שיש עוד קלטות? ציר 6-12 מציג "עבודה" מאחורי הקלעים שמטרתה לפגוע בשמו של אריה דרעי.

מצב הכוכבים מעיד שגם אם הוא שומר על מעמדו כמנהיג ש"ס, ההצלחה בבחירות תהיה בינונית מאוד יחסית לעבר. תהיה לו בעיה להגיע לקהל חדש, חוסר יכולת להלהיב קהל נוסף לאלה שבוחרים בש"ס בלי לערער או להרהר. הוא יבזבז אנרגיה על ניסיונות שכנוע והעברת המסרים שלו לא תהיה ממוקדת. אם ינסה להשתמש בטריקים מהעבר, יגלה שאלה כבר לא עובדים. בשנה הקרובה דרעי לא יוכל לשחזר את הכוח שהיה לו.

אם תשאלו את דרעי, הוא מרגיש טוב עם עצמו, עושה כמיטב יכולתו אבל במציאות התנאים לא משתפים איתו פעולה ולא עוזרים לו להשפיע על קהל חדש, המסקנה שהוא ימשיך לשמור על מעמדו אבל ההצלחה שלו לא גדולה. למעשה ההמלצה של הכוכבים היא להמשיך ולהשקיע עבודה לטווח ארוך, אם יש לו סבלנות אולי בבחירות הבאות.

דרך אגב, באותה רשימה מ-18.10.2013 על מערכת היחסים עם אלי ישי: "בקומפוזייט המשותף כוכב נפטון מגיע לציר 1-7 במהלך 2014-2013, מה שהביא לתהליכים מסובכים מתחת לפני השטח, ואלה לא עוזרים לגיבוש ושיתוף פעולה". עוד נכתב באותה רשימה: "השוואה בין המפות של השניים מעידה שאריה דרעי מנסה להיות בשליטה, הסאטורן שלו על שמש וירח במזל גדי במפה האישית של אלי ישי, וגורם לדרעי לבוא בטענות ולהשמיע ביקורת וחוסר שביעות רצון מהתנהגותו של אלי ישי שקל לו להתרחק, כדי לא לשמוע את אריה דרעי". זה מצב כוכבים המעיד על הצורך של דרעי להגביל ולעצור את אלי ישי. כך שהתוצאה לא הפתיעה.

"המסתפק במה שיש לו, לעולם אינו עני, הבלתי מסתפק לעולם אינו עשיר" [ג'ורג' אליוט].

תאריך:  09/01/2015   |   עודכן:  09/01/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הגיב על מחאת הקהילה ההומו-לסבית נגד התבטאויותיהם של המועמדים ברשימת הבית היהודי, בפרויקט שערך אתר כיפה.
09/01/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
אלוף במילואים יואב גלנט יהיה מספר 2 ברשימה לכנסת של מפלגת כולנו. יושב-ראש המפלגה, משה כחלון, הציג (יום ה', 8.1.15) את גלנט במסיבת עיתונאים בכפר המכבייה ואמר כי מדובר ב"גיבור ישראל".
08/01/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
"מועמדים לכנסת מנסים לגרוף הון פוליטי מתוכניתו של משרד הבינוי, למכור דירות ריקות ללא שימוש, כדי לרכוש בתמורה דירות לנזקקים" - אומר מנכ"ל משרד הבינוי, שלמה בן אליהו. הוא מתייחס לטענות בעניין זה, שהביאו להנחיה שנתן היועץ המשפטי לממשלה, שלא למכור דירות אלו.
08/01/2015  |  אלעזר לוין  |   חדשות
סרטון שפורסם ביוטיוב ובפייסבוק בו נראים מתמודדים בפריימריז בבית היהודי מביעים את התנגדותם הנחרצת לנישואים בין בני זוג מאותו המין מעורר סערה ברשת - ותגובות מהצד הנגדי של הקשת הפוליטית, ומצד הקהילה הגאה.
08/01/2015  |  יניב הלפרין  |   חדשות
הופעותיו הזחוחות של ראש הממשלה ופנייתו לציבור בבקשה שיציע מועמדים שיוצנחו למקומות ששוריינו בליכוד, מעידה כי נתניהו הוא מנהיג ריק מתוכן. אומנם הליכוד איננו "מפלגת אווירה" – כפי שנוהגים לכנות זאת כיום – אך הזכות שלקח לעצמו ערב הבחירות, מעידה כי מנהיג הליכוד כמוהו ככלב המקשקש בבעליו, מוביל את הדרך עד הצומת הקרובה ומביט אחורה לראות לאן מועדות פני אדוניו.
08/01/2015  |  דודו חזן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il