|   15:07:40
דלג
  אהרון שחר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

הסברה נקודתית

אילו היו הערבים מנצחים, האם הם היו מחזירים ליהודים את השטחים שהיו כובשים מהם? חחח, הצלחתי להצחיק אתכם לא קיים בעולם מומחה אחד החולק על כך שהם היו אונסים, רוצחים, שוחטים, טובחים, מענים, מתעללים ומשמידים את היהודים כהרגלם בקודש
15/06/2015  |   אהרון שחר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
קמו עליה להשמידה [צילום: הוגו מנדלסון, לע"מ]

מכיוון שאני רואה עצמי מומחה בהסברה, אציג כאן בראשי פרקים מערך הסברתי מנצח להסברה הכושלת.

1. "הארץ המובטחת" הובטחה ליהודים על-פי ספר הספרים הנפוץ בעולם. אבל אמונות דתיות לא רלוונטיות לאנשים רציונלים. לא נורא, נחפש טיעונים נוספים.

2. אלפי שנים לפני שהמוסלמים חלמו להיוולד, היהודים היו פה. יש הוכחות היסטוריות. אבל היסטוריה עתיקה זה לא מספיק משכנע, אל יאוש, נמשיך לחפש.

3. מאות שנים לפני שהמילה מסגד הומצאה, היהודים בנו כאן בית מקדש. יש הוכחות ארכיאולוגיות. אבל ארכיאולוגיה זה ארכאי מדי, לא נורא, נמשיך לחפור.

4. במהלך ההיסטוריה היהודים נרדפו, גורשו והוגלו מכאן לא פעם ולא פעמיים, אבל איש לא צועק די לכיבוש ולגלות. טוב, למי אכפת מהיסטוריה, אוקיי, נמשיך לנסות.

5. בתחילת המאה העשרים קיבלנו את חבל הארץ הזה על-ידי בלפור והחוק הבינלאומי שיוצג על-ידי חבר הלאומים. אבל מה זה התחייבויות היסטוריות בינלאומיות לעומת זכויות הפלשתינים? אוקיי, אוקיי.

6. באותה תקופה, עשרות שנים לפני ששבטי מהגרים ערבים ביצעו גניבת זהות או בכלל חלמו שהם עם, כשדיברו על פלשתינה בכל העולם היה ברור שמדובר בשטחם של יהודים. אבל אנחנו חיים היום, אוקיי.

7. לאחר מכן החלה פריחה אנטישמית אדירה. היטלר השמיד את היהודים באירופה והבריטים מנעו מהם לברוח לכאן. לחלופין הם פתחו את שערי פלשתינה למהגרים ערבים על חשבון ערימות גוויות היהודים. אבל זה לא מעניין את חובבי המוסר, נו טוב, אולי נמצא משהו אחר שיעניין אותם.

8. גם האו"ם היה אנטישמי וביטל את ההחלטות הבינלאומיות הקודמות. בהחלטת "החלוקה" 181 הוא נתן ליהודים שטח זעיר ולערבים שטח עצום. לחובבי הצדק והשוויון אין שום בעיה עם זה, אוקיי.

9. השטח העצום הזה לא סיפק את תיאבונם של הערבים. הם ציפצפו על החלטת האו"ם 181, וגם על החלטתו על הקמת המדינה וקמו עליה להשמידה. זה לגיטימי לגמרי כפי שכל אינטיליגענט יודע, אוקיי.

10. 5 צבאות סדירים קמו על המדינה הצעירה להשמידה, גורלה נחרץ. בדרך נס הם נכשלו, לכן על מדינת ישראל לפצותם בדיוק כפי שהיה על היהודים לפצות את הנאצים המסכנים לו היו נכשלים. אוקיי, עם הגיון כזה קשה להתווכח.

11. מנהיג המופת של הערבים בפלשתינה המופתי חאג' אמין אל חוסייני, עסק כקצין וואפן אס אס בין שלל עיסוקיו האנטישמים גם בהקמת תאי גזים לצורך השמדת יהודים בג'נין. חופש העיסוק, אוקיי.

12. אילו היו הערבים מנצחים, האם הם היו מחזירים ליהודים את השטחים שהיו כובשים מהם? חחח, הצלחתי להצחיק אתכם. לא קיים בעולם מומחה אחד החולק על כך שהם היו אונסים, רוצחים, שוחטים, טובחים, מענים, מתעללים ומשמידים את היהודים כהרגלם בקודש. אבל אתם כבר לא מתרגשים מדברים שגרתיים. אוקיי, מעניין מה יכול לרגש אתכם?

13. על-פי החוק הבינלאומי "השטחים הכבושים" אינם מוגדרים כבושים, אלא שטחים במחלוקת. אבל זה לא מספיק משכנע את חובבי שלטון החוק ואת סהרורי "די לכיבוש". אוקיי, ננסה להתאמץ יותר.

14. אין הוכחה שנסיגת ישראל ל"גבולות אושוויץ" תביא לפתרון כלשהו. אפילו הבטחה פלשתינית שזה יספק אותם אין בנמצא, רק אמונה (תפלה) ותקווה (הזויה). מה שלא מפריע לכל העולם החופשי לאנוס את ישראל להכנע לתכתיבי הפלשתינים, או שישראל תוחרם. הגיוני, אוקיי, למה לא?

15. הערבים כהרגלם עסקו בפרעות וטבח שנות דור לפני "הכיבוש". שטחי החלוקה לא סיפקו אותם, שטחי כיבוש 48 לא הספיקו להם. הקיצונים שביניהם (אלו הקובעים את מצב הלחימה), מכריזים בגלוי שמטרתם חיסול המדינה. גם האמנה הפלשתינית קוראת בגלוי לכך. הארגון לשחרור פלשתין כל כך מיהר לשחרר את פלשתין, שהוא הוקם עוד לפני שמישהו העלה על דעתו שיהיה "כיבוש". כל זה לא מפריע לכל חובבי ההגיון בעולם להאמין בקנאות ובדבקות (שלא הייתה מביישת שום חסיד חב"ד) באמונה התפלה לפיה ברגע שהפלשתינים יקבלו את שטחי כיבוש 67 מיד יפרוץ שלום. קצת קוקו, אבל... אוקיי.

16. אין שום סיכוי שבעולם, שפיצול מדינת ישראל הפיצפונת לשתי מדינות וחצי מפוצלות, עם "מעבר בטוח" בין עזה לגדה באויר, מתחת לאדמה, ברכבת, או אלוהים יודע איך, שינהרו אליהם מיליוני פליטים מדוכאים שטופי שנאה ותשוקת נקמה, יהיה פתרון הגיוני, שיביא שלווה ויציבות לאזור. אבל למה שההגיון הבריא יפריע לחולני השלום להאמין ב"פתרון" הזה בעיניים עצומות?

17. עד עתה כל פתרון של שלום, מחווה, פיוס, נסיגה וכדומה הוביל לפיגועים, טילים, טרור, דם, והגברת האיבה. עדיין חובבי הנסיגה, הכניעה והבריחה לא יכולים לוותר על האמוק של תשוקתם המטורפת הבלתי נתנת לכיבוש, להמשך הפתרון הכושל הסדרתי הזה. אוקיי, עם טירוף לא נתווכח.

18. אין בעולם מדינה ערבית אחת בה מצבם של הפלשתינים, בין אם תושבי ישראל ובין אם תושבי השטחים, טוב יותר. בכל העולם הערבי מדכאים אותם ומתייחסים אליהם כאל נחותים. ומי נחשבת מדינת אפרטהייד?

19. הטעות שבגללה ישראל משלמת מחיר כה כבד היא התנהגות מוזרה, חריגה ולא אופיינית לתקופה ולמצב. בניגוד לאויב הברברי (שהצלחותיו להשמידה היו מוגבלות), משניצחה היא לא התנהגה כמצופה, ולא עשתה לאויביה את מה שהם כמעט ועשו לה. במחווה אנושית כאבירות של מנצחים, למעט חריגים היא נמנעה מלטבוח באויביה. הם עצמם הופתעו לגלות זאת וחלק מהם שברח בבהלה שב חזרה, בהזמנתה.

האנושיות הזו התגלתה בדיעבד כאחת הטעויות החמורות בהיסטוריה. אין ספק שמדובר כאן בשיא גינס של העונש הרע ביותר בתמורה לחטא הטוב ביותר. אין בהיסטוריה עונש כה נורא על חטא כה טוב. אילו מדינת ישראל לא הייתה מבצעת את הנכבה ברישול, משיבה לערבים כגמולם, אפילו לא משמידה אותם אלא רק מגרשת אותם מכאן, מצבה היום היה גן עדן, פשוט גן עדן. אפילו הם היו מרוויחים מכך שכן גם סבלם היה קטן הרבה יותר. בערבית קוראים לזה: win win. טעינו, לא סילקנו אותם, כולנו מפסידים.

העולם מעניש היום את מדינת ישראל על כך שהייתה בה חמלה, שהתנהגותה האנושית לא תאמה את התקופה ואת חלאות האדם של האויב הברברי השפל שעמד מולה. המונח הרלוונטי כאן: טירוף. למונחים מוסר, צדק, חכמה, הגיון ושפיות, אין מה לחפש כאן.

20. העולם בתקופתנו נמצא בעיצומה של מלחמת ציוויליזציות: תרבות ערב מנסה לכבוש את תרבות המערב. לזכותה יאמר שהיא נוחלת הצלחה כבירה בכל הזירות: במישור הדמוגרפי/דמוקרטי יבשת אירופה היא כבר יבשת מוסלמית. במישור ההסברתי/תודעתי העולם המבולבל עושה בשבילה את העבודה ונאבק נגד עצמו למען השמדתו. הטרור נהנה מפריחה שטרם הייתה כדוגמתה. אירן מנהלת משא-ומתן על תנאי התקפלות המערב בפניה, בשעה שהיא מטביעה את העולם במלחמות וטרור. לא בטוח שעוד חצי מדינה לרבע עם זה בדיוק מה שחסר עכשיו לתרבות הקולוניאליסטית המתפשטת הזו.

21. התרבות הערבית/מוסלמית היא פרימיטיבית וברברית שטופת שנאה. תרומתה לעולם היא בעיקר המון דם טבח וזוועות. היא נהנית משלטון שריעה של הלקאות וכריתת איברים, ומשלל סטיות מין חמורות כמו: מילת נשים, דיכוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, ריבוי נשים, לגליזציה לפדופיליה, נישואי קרובים, רצח על כבוד המשפחה וכדומה. מיליארד אנשים לא מצליחים לנהל דמוקרטיה אחת, אבל טענות כנגד דמוקרטיות של אחרים יש להם מכאן ועד להודעה חדשה.

לא ברור מדוע במקום להוציא את השריעה אל מחוץ לחוק הבינלאומי, לדרוש מכל גדולי האיסלאם להקיא מקרבם את האיסלאם הקיצוני ולהגן על האנושות מפני עוני, פליטות, טרור וזוועות, העולם טרוד בעיקר בדבר אחד: לחץ בלתי פוסק הולך וגובר על ישראל להכנע לטרור.

22. הדרישה הפסיכומטורפת של העולם מישראל להמנע מפגיעה בבלתי מעורבים חפים מפשע הגיעה לממדים מפלצתיים. התוצאה: מחבלים יוצאים מגדרם כדי שיהרגו כמה שיותר אזרחים כבשר תותחים.

במלחמת לבנון הבאה יושמדו בתי חולים כי הם הפכו להיות מחבוא אידאלי לטילים. המאבק בטרור סורס, הטרור פורח, והזוועות זוכות לעדנה. הדרך לגהינום הטרור רצופה בכוונות טובות של אווילי מניעת הפגיעה בחפים מפשע. יש לצפות שבקרוב הטרור יעלה מדרגה: טרור כימי, ביולוגי ואף פצצות מלוכלכות ואנחנו נוכל לרדוף אחרי הרוח. אם העולם הנאור לא יעור בהקדם, כולנו נושמד בקרוב.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע להסביר לפעמים.
תאריך:  15/06/2015   |   עודכן:  15/06/2015
אהרון שחר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסברה נקודתית
תגובות  [ 19 ] מוצגות   [ 19 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סניל
15/06/15 11:14
 
אהרון שחר
15/06/15 19:06
2
חוזה בכוכבים
15/06/15 15:24
 
אהרון שחר
15/06/15 17:54
 
הצומת שבה פנינו ב
16/06/15 09:46
 
אהרון שחר
16/06/15 10:59
 
שבזכותה כולנו כאן
16/06/15 14:24
3
רפי לאופרט
15/06/15 16:20
 
אהרון שחר
15/06/15 16:29
 
אהרון שחר
15/06/15 18:35
 
רני
15/06/15 22:29
 
אהרון שחר
16/06/15 07:33
4
אמנון א.
16/06/15 20:10
5
אהרון שחר
24/07/15 12:02
6
akdib
24/07/15 18:47
7
myif
24/07/15 18:53
8
יוסי אבידור
15/01/16 20:59
9
תימור
12/12/16 09:17
10
קיבוצניק
20/08/18 05:23
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
לא נדבר על הביטויים הגסים של עודד קוטלר נגד המפלגה שניצחה בבחירות דמוקרטיות, נגד הממשלה שנבחרה כחוק ונגד שרת התרבות שמינויה אושר בכנסת. כבר התרגלנו שיש אנשים שמותר להם להגיד הכל. המאפיין אותם: הם שייכים לצד השמאלי של המפה הפוליטית, נהנים זה מגיבויו של זה, וגם מתקשורת חד-צדדית התומכת בהם.
15/06/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, דחתה (יום א', 14.6.15) עתירה נגד החלטת הממשלה המונעת איחוד משפחות בין פלשתינים מרצועת עזה לבין קרוביהם המתגוררים ביהודה ושומרון.
14/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
בשגרה היומיומית בה אנו מצויים ומתנהלים, קשה לבור מוץ מתבן ולהביט אל המציאות נכוחה. הרוטינה הפוליטית המתנהלת בין רטוריקה לבין פופוליזם זול, בין מאבקים על שררה לבין ציניות פטריוטית, מזוהמת ומלאת פאתוס לכאורה אך ריקה מכל תוכן ממשי, ישנן הבלחות המעוררות תקווה, נוסקות אל-על אל מעבר להיום ומנסות להביט אל המחר של כולנו. "כנס הרצליה על מאזן החוסן והביטחון הלאומי" מהווה הזדמנות מצוינת להביט אל עומק הבעיות בתחום הביטחון הלאומי במובניו הרבים.
14/06/2015  |  צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
ממשלת ישראל אישרה באופן עקרוני (יום א', 14.6.15) הצעת חוק שהגיש השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ולפיה תותר הזנה בכפיה לאסירים שובתי רעב.
14/06/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
סביר להניח שאם כבר נכנסתם לרשימה זו הגעתם עם דעה קדומה אם כי טבעית בהחלט השוללת כליל כותרת מטופשת שכזו. וכי יכולה תכונה כה נשגבה כמו "כמיהה לשלום" להוות סכנה ועוד קיומית? כיצד בכלל ניתן לטעון ברצינות כי דבר טוב כלשהו יכול להיות סיבתו של דבר רע כלשהו? על אחת כמה וכמה כאשר הטוב הוא כמיהה לשלום והרע הוא סכנה קיומית.
14/06/2015  |  יעקב עמר  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
בג"ץ אישר נוהלי תכנון ובנייה ביו"ש  /  איתמר לוין
הסכם עם הפלשתינים יזרים 120 מיליארד דולר  /  עמירם ברקת
תביעה: השפלה באל-על בשל מוצא ערבי  /  יצחק דנון
אסטרטגיית הסרבנות הפלשתינית  /  יוני בן-מנחם
ייצוא של הכפשות  /  ישראל רוזנבלט
תרופת פלאים  /  ארי בוסל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il