|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

סיפור בשלושה פרקים, ואולי אף מוסר השכל בצידו.

אכזבה קשה אכזב האפיפיור כשראה לנכון לתמוך ברשע עלי אדמות, וכשהוא ממשיך לבחור בשתיקה רועמת מול מעשי הזוועה המבוצעים מדי יום ביומו ברחבי העולם נגד עדר מאמיניו
21/01/2016  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
אין סליחה למעשים [צילום: AP/Alessandra Tarantino]


כשלון האפיפיור

נוצרים נרדפים ונרצחים בעירק, מצרים, לבנון, סוריה, מדינות רבות באפריקה וארצות נוספות מעשה יום ביומו, ואין איש פוצה פיו, ואין איש מוחה.

הייתי מצפה שהאפיפיור יצא למלחמת נגד, להגנה על אנשיו (בין אם הם קתולים ובין אם נוצרים מזרם אחר). הרבה תקוות תלינו בו כשנבחר והועלה למעלת האפיפיור, אך הוא אכזב וממשיך לאכזב פעם אחר פעם. בביקור בארץ הקודש, לדוגמה, הוא עצר ליד ה"חומה", אותה חומת "אפרטהייד" תודות לה הצליחה מדינת ישראל להתמודד ולמגר כמעט לחלוטין את מעשי הטרור הנתעבים של האינתפדה השנייה, ונשא תפילה.

אותה תפילה לשלום לא קראה תיגר על השנאה התהומית ומעשי הזוועה של הרשות הפלשתינית ואנשיה נגד היהודים, או לעצם שאיפתם לאזור "נקי מיהודים" כי אם הטילה את האחריות במישרין עלינו. התבלבל לו הפונטיף, והחליף שחור ולבן, רוע וטוב, אמת ושקר.

כבר היו בלבולים כאלו בעבר. בתנ"ך, לדוגמה, מסופר על ברכת יצחק ליעקב במקום לעשו: "ויתן לך האלוהים מטל השמים ומשמני הארץ ורב דגן ותירוש. יעבדוך עמים וישתחו לך לאומים. הוה גביר לאחיך וישתחוו לך בני אמך. ארריך ארור ומברכיך ברוך" (בראשית כ"ז: 28-29). במקרה זה הבלבול היה תוצאת מעשה ידיו של יעקב.

במקרה נוסף, יוסף לוקח את בניו, את מנשה ואת אפרים, לאביו החולה, יעקב. "ויקח יוסף את שניהם, את אפרים בימינו משמאל ישראל ואת מנשה בשמאלו מימין ישראל ויגש אליו; וישלח ישראל את ימינו וישת על ראש אפרים והוא הצעיר, ואת שמאלו על ראש מנשה שכל את ידיו, כי מנשה הבכור" יוסף שרואה זאת, "וירע בעיניו, ויתמוך יד אביו להסיר אותה מעל ראש אפרים על ראש מנשה.

ויאמר יוסף אל אביו, לא כן אבי, כי זה הבכור, שים ימינך על ראשו. וימאן אביו ויאמר, ידעתי בני, ידעתי, גם הוא יהיה לעם וגם הוא יגדל, ואולם אחיו הקטון יגדל ממנו וזרעו יהיה מלוא הגויים. ויברכם ביום ההוא לאמור, בך יברך ישראל לאמור, ישימך אלוהים כאפרים וכמנשה, וישם את אפרים לפני מנשה" (שם מ"ז: 13-20). במקרה של יעקב ונכדיו, בני יוסף, הוא מחליפם בכוונה תחילה, שכן רואה הוא את העתיד.

לא דינו של האפיפיור כדינו של אב האומה. אומנם שניהם בשר ודם, אך אבות האומה ידעו את האלוהים ויעקב, הוא ישראל, אף ידע את העתיד עד סוף הימים. בעוד האפיפיור הוא בן תמותה שנכשל.

אכזבה קשה אכזב האפיפיור כשראה לנכון לתמוך ברשע עלי אדמות, וכשהוא ממשיך לבחור בשתיקה רועמת מול מעשי הזוועה המבוצעים מדי יום ביומו ברחבי העולם נגד עדר מאמיניו. אין סליחה למעשים אלו, והשתיקה מתפרשת כחולשה וכהסכמה.

למיעוט הנוצרים במזרח התיכון ובאפריקה, המלט על נפשך, שכן חייך בסכנה מוחשית ומיידית.

"אירופה בידינו!"

בדרך כלל אנחנו היהודים מכונים "רחמנים בני רחמנים". מסתבר שהנוצרים גם הם עושים דברים לכאורה בטוב לב אך למעשה בטפשות ובחוסר מחשבה. לבם נכמר למשמע זרם ה"פליטים" מסוריה. זרם עז מאד.

מאד נזהרתי בלשוני כשאמרתי "למשמע" ולא "למראה". אם היו טורחים להסתכל על זרם ה"פליטים," הם היו רואים בעיקר בחורים צעירים, חסונים ובריאים.

"פליטים" בהקשר הארופאי הם פליטי מחנות ההשמדה. פליטים בעיני רוחו של כל בר דעת הם אנשים נרדפים שהגורל התאכזר אליהם.

אך ה"פליטים" הסוריים המציפים את ארופה בפרץ אדיר ורב, לבושים יפה, היטב. הם מצוידים היטב, ולא חסר להם כסף. יתרה מזאת, הם מלאים דרישות וציפיות כרימון: פה טוב להם ושם לא. פליטים שנסים על נפשם יהיו אסירי תודה לכל בדל עזרה שיוגש להם, לא כך ה"פליטים" הסוריים, ומי יודע אם הם בכלל מסוריה.

במשך זמן רב לא אכפת היה לעולם מהטבח שאסד עושה באנשיו. לפי אומדנים כאלו ואחרים, למעלה מרבע מיליון אנשים נרצחו בסוריה. בעוד ישראל נזהרה על כל נפש ונפש בעזה במבצע האחרון, בסוריה נרצחו משך שבוע אחד יותר אנשים מאשר במספר שנות מלחמה בין ישראל לבין החמאס והרשות. העולם כמנהגו שתק. אובמה לא נקף אצבע (אך הזדרז לפגוע בקדפי ובמוברק).

האם מישהו התענין בפליטים האמיתיים שנסו כל עוד נפשם בם מסוריה, ללא כל דבר למעט הכסות על גופם? הירדנים נאלצו להתמודד עם זרם הפליטים, וישראל ניסתה לעזור (בין השאר הוקם בית חולים שדה לטפל בהם לפי הצורך).

עד שיום בהיר אחד החלה הנהירה לארופה הנוצרית. במקום להגביל את ה"פליטים" לנוצרים ונרדפים בלבד, קיבלו הארופאים את אותו הזרם בידים פתוחות לרווחה.

טוב יהיה להם, לארופאים שנכמרה נפשם שמא חס וחלילה ה"פליטים" יתמרמרו שכן הם מעדיפים עיר זו בגרמניה או עיר אחרת בספרד או בצרפת (שם מזג האויר נוח יותר, וההטבות עומדות בעינן).

הגיע סוף השנה, והראו אותם בחורים חסונים, צעירים ובריאים, את דרך חייהם האמיתית: יצאו לשחר לטרף, כשבנות ארופה הנאות והחסודות הן טרף כה קל ועסיסי. פה הפחידו את עלמות החמד, שם אנסו אותן, הכל מותר, הכל שלהם והכל לפי המקובל לפי חוקי האיסלאם בן ימינו (אגב, למי שלא מאמין שדברים אלו אפשריים, סע לדרום תל אביב, מקום שם הסודנים והאריתראים מתנהגים בדרכים דומות, גונבים, אונסים, מכים ונוהגים כאדונים).

מסתבר שהכנסיה נכשלה בתפקידה להגן על הנוצרים ברחבי העולם. אירופה נכשלה בתפקידה להגן על עצמה, ובמו ידיה פתחה את שעריה והזמינה את האויב: "בוא, כנס, הרגש בבית, הרגש נוח להשתלט ולעשות כרצונך, הכל לרשותך, הכל שלך והכל פרוש למרגלותיך!"

השימוש בסוס הטרויאני ("אנחנו פליטים מסכנים הדורשים כניסה לארצותיכם") לא היה דרוש כלל ועיקר. האירופים בטפשות רבה קיבלו את המוסלמים בידים פתוחות לרווחה.

המוסלמים כבר מזמן הכריזו "אירופה נפלה בידינו, ארה"ב הבאה בתור!"

סיפור שמשון וסרני הפלשתים
אלוהים עמם [צילום: פלאש 90]

ישו הפלשתיני
ישו עומד במחסום ומבקש מחילה וחמלה על אנשיו, ה"פלשתינים". זה נשמע טוב, נכון? וכבר אנשים מתחילים לנהות אחר נביאי השקר המפיצים תורה חדשה זו.

בארץ הבינו, הן מבית והן מחוץ, שבכדי להביא לנפילתה של מדינת ישראל, צריך לחסל בראש וראשונה את ה"מתנחלים" תושבי (צפון) תל אביב והסביבה ירימו את דגל הכניעה ויפלו מיד לברכיים ברגע שלא יהיה החיץ והמגן
▪ ▪ ▪

פני המוסלמים מועדות לארה"ב.

ארה"ב נשלטת עדיין ביד רמה על-ידי נשיא שמשתדל להתרחק ככל האפשר מהחוקה. הוא גם טוען שארה"ב אומה מוסלמית עם שורשים מוסלמיים עמוקים ועתיקי יומין, עושה ככל האפשר לתמוך באלמנטיים איסלמיסטיים וגולת הכותרת של השגיו היא הכניעה המוחלטת לאירן ולמאוויה. משך שבע השנים האחרונות הוא החדיר איסלמיסטים למחלקה לביטחון פנים (DHS) ברמות הגבוהות ביותר והרדים את הצבא ואת הגופים שאמורים להגן על ארה"ב מבית ומחוץ (אסור להשתמש במילה "טרוריסטים", "איסלאם היא דת שוחרת שלום", כל אירוע טרור הוא "מקרה בודד של אנשים שנתבלעה עליהם דעתם" וכו').

המוסלמים בארה"ב מרגישים מאוד בנוח, וכמים שקטים הם חודרים עמוקות, בשיטתיות, עד שיום אחד נמצא עצמנו נבלעים למצולות, לתהום אפלה מאד.

בארה"ב קיים בסיס איתן של אבנגליסטים. אלו מאמינים באלוהים ובמדינתם-מכורתם, והם עומדים איתן על אמונה מבוצרת ומחושלת כבזלת.

הם אבן הנגף בפני כניעתה המוחלטת והמיידית של ארה"ב בפני הח'ליפה המוסלמית העולמית, ולפיכך יש לסקל אותם (ואולי גם לסקול, אך זה בעתיד) בהקדם האפשרי, כפי שמסקלים שדה מלא באבנים.

לקורא התיאור נשמע מוכר עד מאד, כי גם אצלנו קיימת התופעה הזו בדיוק. בארץ קוראים לה "מתנחלים". אותם חובשי כיפות סרוגות, דתיים מודרניים החיים בעיקר ביהודה ושומרון, באזורים הכבושים-כבושים.

הם מאמינים באלוהים ובמדינה, ודרך חייהם לפי ערכים שקשה למצוא היום - אמונה, משפחה, מעשים טובים, עזרה לזולת, ערבות הדדית, וכיו"ב. פעם כל היחידות המובחרות היו בנויות מבני קיבוצים. היום מחובשי כיפות סרוגות.

בארץ הבינו, הן מבית והן מחוץ, שבכדי להביא לנפילתה של מדינת ישראל, צריך לחסל בראש וראשונה את ה"מתנחלים". תושבי (צפון) תל אביב והסביבה ירימו את דגל הכניעה ויפלו מיד לברכיים ברגע שלא יהיה החיץ והמגן.

כבר שוקדים על המלאכה - ה"מתנחלים" הם היצורים השנואים ביותר בארץ. השדרנים בערוצי הטלוויזיה הישראלית לא יכולים לבטא את המילה הזו ביותר שאט נפש. כשרוצחים בהם, לאיש כמעט לא אכפת, דם יהודי הפקר (ראה משפחת פוגל, הי"ד ועוד עשרות דוגמאות אחרות). יעסקו כולם - עם המחלקה היהודית בשב"כ - בחקר היהודים המתנחלים, שכן משם תפתח הרעה, שכן שם שוכן השטן ואבן הנגף לשלום הנכסף.

אלא שאותם חובשי כיפות סרוגות, נשותיהם, ילדיהם וטפם, חומה בצורה ואיתנה, ואלוהים אתם. ככל שימשיכו לנסות לפגוע בהם, כך הם יתחשלו ויתחזקו, ואלוהים הוא שמגן עליהם ויוצא איתם למלחמה.

כמו בארץ, כך גם בארה"ב. האבנגליסטיים ושאר המאמינים הנוצריים הם אבן נגף שחייבים לסקל במהירות. קשה לסובב אותם על הזרת הקטנה כפי שמסובבים את הפרופסורים המכובדים באוניברסיטאות, את הדמוקרטים והליברלים והסופר-ליברלים. הם חיים את הברית החדשה, והם לא יסטו ימינה או שמאלה מדברי אלוהים חיים.

כיון שהם נשענים על בסיס איתן - הברית הישנה, ספר התנ"ך שלנו - וכיוון שבלעדינו הם לא יכולים להיות קיימים (ישו היה יהודי, האלוהים שלנו הוא האלוהים שלהם, וכו'), הרי שהדרך לפגוע בהם ולהביא למפלתם היא על-ידי ערעור הבסיס עליו הם נשענים.

המוסלמים מנסים - פעם אחר פעם מפיצים שקרים, נלחמים, מנסים לחדור. למי שחווה את פעילות תנועת החרם, זה בדיוק מה שהם עושים. הם יודעים שהחרם לא יעיל עדיין נגד ישראל, ושהם קרוב לוודאי יפסידו בכל הצבעה ובכל קרב. אך בצורה עקבית, שנה אחר שנה, הם פועלים, וכך העולם מתחיל להאמין למשמע כל העוולות שישראל מבצעת כדבר עובדתי, מוחלט ומוגמר.

עד כה, הם לא הצליחו עדיין למוטט את המבצר האדיר ששמו התמיכה האבנגליסיטת בישראל. איך נלחמים? נגדיר את ישו כ"פלשתיני", אחד משלנו, ואז נציב אותו עם הנשים בשחור ונשות "ווטש" להתנגד לחיילי צה"ל במחסומים. ישו עומד במחסום ומבקש מחילה וחמלה על אנשיו, ה"פלשתינים". זה נשמע טוב, נכון? וכבר אנשים מתחילים לנהות אחר נביאי השקר המפיצים תורה חדשה זו.

כמה פעמים שמענו את הסיפור על "אחותו" או "אמו" או "קרובתו" או "חברתו" של הדובר, אישה הרה בחודש התשיעי, שחיילי צה"ל הנאצים עיכבו במחסום ובשל כך היא איבדה את בנה? הנה, נוסיף לסיפור שקר זה גם את ישו העומד ומשגיח עליה, ומנגד חיילי הקלגסים הציוניים, ואנו נזכרים מיד בדרך היסורים, היא ויה דולורוזה, ותשע תחנותיה, והיהודים עומדים ומריעים, עומדים וצוחקים, עומדים ויורקים ובועטים ומוסיפים שמן למדורה.

לבו של המאמין הנוצרי האדוק כבר מתהפך בקרבו, ומוכן הוא לצאת בזה הרגע להלחם על כבודו וגורלו של ישו משיחו, בן האלוהים, להציל את העובר בבטנה של אותה אישה הרה (שלא נבראה ולא היתה) ולהכות ללא רחמים ביהודים בני הבליעל, עם אכזר ונורא, גרוע מהנאצים, שטן עלי אדמות.

לא קשה יהיה להסיט את דעת הקהל. כל שצריך לעשות הוא לדבוק בסיפור אלטרנטיבי, קורע לב ומרגש.

בתחילה הייתה ההבנה שהנוצרים החליפו את היהודים בפני האלוהים, ועכשיו ישו הופך ל"פלשתיני" ודאי שאויב ה"פלשתינים" (קרי היהודי הנבזה) הוא גם אויבו של ישו המשיח, בן האלוהים. הקולות הולכים וגוברים, כמו תופי מלחמה, והמבצר האבנגליסטי רועד מהמסד עד הטפחות, כמו הר געש העומד לפרוץ ומתוכו לבה רותחת.

התנ"ך בעצם ימינו
"תמות נפשי עם פלשתים"

בזכות האמונה
שלמרות הגורל המר הנכון לנו, האמונה היא שתחזיק אותנו ותביאנו לנקודה בה נוכל גם אנחנו להגיד "תמות נפשי עם פלשתים". עשו זאת לוחמי גטו וארשה. עשו זאת הפרטיזנים. ועוד תהינה הזדמויות גם לנו, בלית ברירה.

צריך למצוא את נקודת התורפה של האדם ולתקוף אותה, שכן כל השאר יעלה חרס בידינו
▪ ▪ ▪

נזכר אני בסיפור על שמשון התנ"כי. דלילה, אותה אהב אהבה עזה, עשתה לו את המוות ("ותקצר נפשו למות"), עד שהוא אמר לה את סודו הכמוס ביותר, סוד כוחו האדיר: עובדת היותו נזיר ששערו לא גולח. דלילה שהבינה שזממה עלה בידיה ("פתי אותו וראי במה כוחו גדול, ובמה נוכל לו, ואסרנוהו לענותו, ואנחנו נתן לך איש אלף ומאה כסף") והצליחה למצוא את מקור כוחו של שמשון, הזדרזה לשלוח לסרני פלשתים שבאו "ויאחזוהו פלשתים, וינקרו את עיניו, ויורידו אותו עזתה, ויאסרוהו בנחושתיים, ויהי טוחן בבית האסורים" (שופטים ט"ז:5, 16-21).

דלילה מצאה את נקודת התורפה של שמשון, והוא שילם על כך בשתי עיניו ובאובדן חרותו.

נראה שהמוסלמים מצאו את נקודת התורפה של הנוצרים, מהכנסיה הקתולית, דרך ארופה ועתה בארה"ב, וגם אלו כולם ישלמו על כך בגופם ובאובדן חרותם.

נחזור לשמשון, שהיה בכלא. לחגוג את נצחונם ומפלת שמשון, נאספו סרני פלשתים לזבוח זבח גדול לדגון אלוהיהם. למעלה משלושת אלפים איש ואישה הגיעו לראות במפלת שמשון, ללעוג ולצחוק לו, לענותו וליסרו.

"ויקרא שמשון אל ה' ויאמר: ה' אלוהים, זוכרני נא וחזקני נא אך הפעם הזה, האלוהים, ואנקמה נקם אחת משתי עיניי מפלשתים. וילפות שמשון את שני עמודי התווך אשר הבית נכון עליהם, וייסמך עליהם, אחד בימינו ואחד בשמאלו. ויאמר שמשון, תמות נפשי עם פלשתים, ויט בכוח, וייפול הבית על הסרנים ועל כל העם אשר בו" (שם 23-30).

למדים אנחנו שלמרות הגורל המר הנכון לנו, האמונה היא שתחזיק אותנו ותביאנו לנקודה בה נוכל גם אנחנו להגיד "תמות נפשי עם פלשתים". עשו זאת לוחמי גטו וארשה. עשו זאת הפרטיזנים. ועוד תהינה הזדמויות גם לנו, בלית ברירה.

הלקח השני הוא שאם נצליח למוטט את עמודי התווך אשר הבית נכון עליהם, ייפול הבית כולו ויתמוטט. כך בדיוק היה עם המטוסים שטסו ישירות לשני בנייני מרכז המסחר העולמי בניו-יורק בבוקרו של ה-11 בספטמבר, 2001. במקרה דנן, המוסלמים ומשתפי הפעולה איתם (הליברלים), פועלים בדיוק לפי מתכון זה - נפגע בבסיס עליו נשענת הנצרות, והאבנגליסטים יהיו בידינו. הם השכילו להבין זאת ולישם תורת הלחימה הלכה למעשה, ואנחנו מפגרים אחריהם.

אנחנו נמצאים למדים דבר נוסף מסיפורו של שמשון. צריך למצוא את נקודת התורפה של האדם ולתקוף אותה, שכן כל השאר יעלה חרס בידינו. דלילה ניסתה פעם אחר פעם, אך הדבר לא עלה בידיה, עד שהיא הצליחה לשחוק את עמידתו האיתנה של שמשון, והוא נעתר לה וגילה את סוד כוחו.

כך גם האיסלאמיסטים. בשיטתיות הם מנסים לחדור. הם לא בוחלים בשום אמצעי. דלילה עשתה זאת עבור בצע כסף. הם מסונוורים מהאפשרות שהם ישלטו בעולם, וכולם יהיו עבדיהם, לעשות בהם כרצונם. הילדים ישחקו בחוץ במשחק כדור, אך במקום כדור, הם יגלגלו ראשים ערופים של אנשים בשר ודם. נשים תאנסנה ותוכנה ללא רחם. סקילת אנשים (בעיקר נשים, הן אשמות ולא משנה למה) יעשה כבידור לשעות הבוקר (שכן מאוחר יותר חם מדי, ומדוע להתאמץ ולזרוק אבנים חדות וכבדות), בטנן של נשים הרות תפולחנה בסכין, העובר יוצא והאם תושאר לדמם למוות כחפץ שאין לו דורש. כדור-הארץ יהפוך לגיהנום שלא נראה כמוהו קודם לכן וגם בעתיד.

האם נמצאה נקודת התורפה של האבנגליסטיים? האם המגן האחרון שעוד קיים יתמוטט כמגדל קלפים? המוסלמים מנסים פעם אחר פעם, ללא לאות, בדיוק כמו דלילה בשעתה. נראה שהם קרובים יותר מתמיד להשיג את זממם, ואנחנו רק יכולים להתנחם - נחמה פורתא - שעוד תנתן לנו ההזדמנות להפרע, לנקום, להלחם על כל היקר לנו - האמונה בצדקת הדרך ובדרך חיינו - ולהצליח שכן האלוהים יזכור אותנו ויחזקנו, יעמוד לצדנו וילחם אתנו.

תאריך:  21/01/2016   |   עודכן:  21/01/2016
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סיפור בשלושה פרקים, ואולי אף מוסר השכל בצידו.
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אנה מירושלים
22/01/16 11:17
 
היהודי הניצחי
22/01/16 22:43
 
הותיקן הכיר
23/01/16 06:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כן הפרת אמונים, לא הפרת אמונים, כן פוטש, לא פוטש, אלה שאלות אשר לדעתי התשובות אליהן היו ידועות מראש. חבל על הכסף שהושקע בחקירות והאזנות, חבל על הזמן, סה"כ מדובר על אגו והרבה אגו, על סגידה לאגו, על פרנסה שמנה בתפקידים בכירים בצבא, בשמירה על מקורות עיתונאיים הנוגעים בצמרת הצבא, ובחימום הקנה של יאיר לפיד לקראת יציאתו מהחושך הפוליטי לאור הפוליטי.
21/01/2016  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בעקבות שני הפרקים הראשונים, צצו לי מהדיסק הביולוגי הקשוח עוד שתי פרשיות גזענות שהעסיקו אותי בשלב מסוים בחיים. המעניין הוא שגם הפרשיות שצצו עסקו בגזענות בין אחים, בין יהודים לעצמם, באותה המשפחה ולא מחוצה לה. המסקנה שהיגעתי אליה היא אותה המסקנה שצויינה בפרקים שקדמו: הגזען חייב להרגיש עליון אפילו על אחיו; הוא חייב לתת ביטוי לסטייה שלו והקרוב אליו הוא זה שייפגע ראשון.
21/01/2016  |  אלברט שבות  |   מאמרים
פרסום פרשת המרגל הישראלי בלשכתו של ד"ר סאיב עריקאת שהעביר את סודות צוות המשא-ומתן הפלשתיני למפעיליו בישראל היווה מכה נוספת לתדמיתו של יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס שסקרי דעת הקהל הפלשתינית האחרונים העידו כבר לפני כחודש על השחיקה הגדולה במעמדו בחברה הפלשתינית ובמיוחד בקרב בני הדור הצעיר.
21/01/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
לפי יהודה וינשטיין, לעולם לא יועמד איש לדין על מסירת סודות מדינה. היגיון פשוט העולה מהחלטתו (יום ד', 20.1.16) בפרשת הרפז.
21/01/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
ברגע שנודע לנשיא צרפת תוצאות פעולת הטרור, הוא הכריז מיד על מצב חרום. לעומתו, נתניהו לא מוצא לנכון להכריז על מצב חרום בישראל, חרף מעשי הרצח היומיומיים.
21/01/2016  |  שמעון גרובר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il