|   15:07:40
דלג
  מתי דוד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

הפנים האמיתיות של בנימין נתניהו

ישראל בהנהגתו של נתניהו הפכה למעצמה ביטחונית, כלכלית, טכנולוגית ומדעית. ישראל הפכה למדינה מחוברת ומחוזרת בעולם. זאת למרות תועמלני הכישלונות. למרות התחזיות השחורות של הפוליטיקאים שהתנפצו. למרות הנבואות המפחידות של הפרשנים שהתפוגגו.
01/08/2017  |   מתי דוד   |   מאמרים   |   תגובות
נתניהו. הישגים גדולים [צילום: תומס קואקס/AP]

לאחר ארבע קדנציות ועשר שנים שבהן כהן כראש ממשלה, בנימין נתניהו עומד במוקד השיח הציבורי והביקורתי שעוסק באישיותו, בהתנהלותו, בכישוריו, בדעותיו, במדיניותו ובהחלטותיו. זה עדיין לא סוף עידן נתניהו, אבל סוג של מאזן ביניים.

בטרם אערוך תקציר השוואתי, בין דעתם החיובית על נתניהו של התומכים והמעריצים שלו, לבין דעתם השלילית על נתניהו של המתנגדים והיריבים שלו, ראוי להציג מקבץ עובדתי מוכח של ההישגים המדיניים והכלכליים של ישראל, בתקופתו של נתניהו כראש הממשלה, המפורטים בהמשך בהרחבה.

ישראל בהנהגתו של נתניהו הפכה למעצמה ביטחונית, כלכלית, טכנולוגית ומדעית. ישראל הפכה למדינה מחוברת ומחוזרת בעולם. זאת למרות תועמלני הכישלונות. למרות התחזיות השחורות של הפוליטיקאים שהתנפצו. למרות הנבואות המפחידות של הפרשנים שהתפוגגו. למרות האזהרות של העיתונאים שהתרסקו. למרות האתראות מפני צונאמי מדיני שהתבדו. למרות האשמות הכזב שישראל כביכול "מבודדת", הכלכלה מתרסקת, והעם מצוי כביכול בייאוש טוטאלי וחושש לעתידו הקטסטרופאלי, לדעת דוברי השמאל הקיצוני.

ולמרות ההישגים הגדולים של ישראל בתקופתו של נתניהו, גובר המיאוס ממנו, בעיקר בגלל הנהנתנות שלו שלא יודעת שובע, ובגלל ההתנהלות השתלטנית שאינה יודעת גבולות. נתניהו לא ייפול בגלל "הכיבוש", ולא בגלל אי-האמון של האופוזיציה. הוא עשוי ליפול בגלל פרשיות השחיתות או בקלפי. השאלה שנותרה עד מתי ביבי יחזיק במושכות השלטון והשררה?

תקציר ההישגים של ישראל בהנהגתו של נתניהו

מדינת ישראל תחת נתניהו נהנית ממעמד עולמי יוצא דופן, המתבטא בקשרי החוץ שלה עם בנות ברית, עם יריבים לשעבר, ואפילו עם ירוקים לכאורה בהווה. בשנים האחרונות ישראל זכתה להצלחות דיפלומטיות רבות. נתניהו התקבל לאחרונה כמנהיג וכנואם מרכזי בכנס ברית מדינות אפריקה V4 המזרחית, בכנס ברית מדינות אפריקה המערבית, ובכנס ברית

ארבע מדינות מזרח אירופה (פולין. הונגריה. סלובקיה. צ'כיה). נתניהו התקבל בימים אלה בכבוד ובהערכה רבה על-ידי נשיא צרפת, עמנואל מגרון שיצא בהצהרה חשובה ביותר לטובת ישראל, באומרו ש"האנטישמיות הפכה להמצאה של האנטי ציונות".

ביקוריו של נתניהו באוסטרליה, בסין, בסינגפור, באוזבקיסטן, באזרביג'אן ובהונגריה, מחזקים את מעמדנו בעולם. ניצחונו של טראמפ ומינויה של שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי, שהפכה לדוברת הכי פרו ישראלית, שינו את מעמדנו לטובה, בזכות הסנגוריה של ארה"ב לטובתנו, בניגוד לתקופתו של אובמה. קשריו הטובים של נתניהו עם הנשיא פוטין והנשיא טראמפ מחזקים את מעמדנו הבינלאומי.

ישראל מדינה יציבה כלכלית וביטחונית

בשנת 2017 ישראל יציבה וחזקה כלכלית. אין גירעון במטבע חוץ. יש עודפים גדולים במטבע חוץ, אין אינפלציה, אין אבטלה, יש שיפור במצבן של השכבות החלשות והתיירות בשיאה.

משקיעי חוץ באים ממזרח וממערב התוצר המקומי הריאלי לנפש נושק ל-40 אלף דולר. רמת החיים הריאלית עלתה, והרזרבות עומדות על 110 מיליארד דולר. מצבה הבינלאומי המזרח-תיכוני של ישראל הטוב ביותר מאז הקמתה. יחסי מסחר וכלכלה עם מדינות המפרץ, במינון גובר.

החששות מחרם עסקי ותרבותי נוסח ה-BDS התפוגגו. הזוועות של מלחמות הסונים, בשיעים באזורנו פקחו עיניה של דעת הקהל המשכילה בעולם וחוללו שינוי עמוק ביחסה לישראל. רוב הישראלים מרגישים ביטחון כלכלי, אישי ולאומי. התקשורת חדלה להיות הראי והמצפון של הציבור. לאחר שטעתה בכל.

תקציר ממוקד וחלקי של ההישגים וההצלחות

נחתם הסכם הסיוע האמריקני לישראל בשווי 38 מיליארד דולר, ישראל זכתה בעצמאות אנרגטית, שדה הגז "לוויתן" יצא לדרך בהשקעה 15 מיליארד דולר. נחתם הסכם עם ירדן להספקת גז ישראלי בשווי 3 מיליארד דולר. הוקמה הברית הים תיכונית בין יוון. קפריסין וישראל. היצוא הביטחוני של התעשיות הישראליות הסתכם ב 6.7 מיליארד דולר. דוח האו"מ קבע שישראל נמצאת במקום 11 בעולם במדד האושר. משלחת ישראלית גדולה בראשותו של נתניהו התקבלה בסין לרגל כינון 25 שנה ליחסים הדיפלומטים והכלכליים. נחתמו הסכמים כלכלים. ישראל הייתה אורחת הכבוד בכנס החדשנות הטכנולוגית בסין. משלחת כלכלית מדינית בראשותו של נתניהו חתמה על הסכמים במדינות מזרח אפריקה, ומשלחת בראשותו של נתניהו הייתה אורחת הברית הכלכלית של מדינות מערב אפריקה. במפגש נחתמו הסכמי סיוע וחודשו הקשרים עם מדינות.

ראוי להמשיך לקרוא ולהתגאות בהישגים

הודו נפתחה להשקעות ולקשרים ביטחוניים כלכליים ומדעיים רבים. הועמקו שיתופי הפעולה הביטחוניים השקטים עם מצרים במלחמה בטרור. מערכת ההגנה האווירית "שרביט קסמים" הפכה למבצעית, הסתיימה בניית הגדר בגבול מצרים בסיני, עצרה את שיטפון המסתננים.

ניצחונו של טראמפ בארה"ב, גרם לשינוי דרמטי של יחס ארגון האו"ם לישראל, בזכות שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי שהתפרסמה בנאומי ביקורת חריפים נגד הנטייה של האו"ם נגד ישראל ותמיכה גלויה בעד ישראל. ניקי היילי ביקרה לאחרונה בארץ.

ביקורו של ראש ממשלת הודו בישראל מסמל שינוי דרמטי של מדינת הענק ביחסה לישראל. ביקור שמחולל המשך העמקת הקשרים הביטחוניים והכלכליים.

השקל הישראלי ממשיך להיות אחד המטבעות החזקים בעולם. כל יום עולות על הכבישים 1000 מכוניות חדשות. נפתח קו תעופה חדש של חברה סינית מהונג קונג. נישבר שיא של כל הזמנים של התיירות הנכנסת, כולל התיירות מסין.

עוד על הישגים

הביקורים הממלכתיים של ראש הממשלה באוסטרליה. בסין. בסינגפור. באוזבקיסטן. באזרבייג'אן ובאפריקה מחזקים את מעמדנו בעולם. חברות סיניות השקיעו מאות מיליונים במיזמים משותפים עם הטכניון בחיפה ועם מכון ויצמן ברחובות.

משלחות רבות של מדינאים ופוליטיקאים מכל העולם הגיעו לביקורי עבודה בארץ, ממזרח וממערב. דוח חיובי ביותר של הבנק העולמי על כלכלת ישראל: אבטלה נמוכה. החוב הלאומי הצטמצם. צמיחה גבוהה של 3.8 . הייטק משגשג.

ישראל הפכה למוקד עולמי של ידע ותפעול סייבר. עסקת מובילאיי תכניס לקופת המדינה כמה מיליארדים. בזכות מתקני התפלת מי הים נפתרו בעיות המים של ישראל. נבנו ונפתחו קווי רכבת חדשים. קילומטרים של כבישים וגשרים חדשים. מהפכה תחבורתית בתשתיות בכל חלקי המדינה בדרום ובצפון. מצבה הגיאופוליטי של ישראל כיום הטוב ביותר בהשוואה לעבר. 60 אחוז ממשקי הבית גרים בדירות בבעלותם.

מפגש היסטורי בין שרי האנרגיה של מדינות הים התיכון והאיחוד האירופי עם שר האנרגיה יובל שטייניץ, לקידום מיזם צינור הגז הטבעי מישראל לדרום אירופה. עליה משמעותית בעלית רמת החיים של חלק באוכלוסייה הערבית. נמשך גל ההצלחות של היזמים והחברות בהייטק.

הדוח השנתי של בנק ישראל קובע ששנת 2016 הייתה שנה טובה ברוב נתוני המאקרו המצוינים של יציבות וצמיחה. שיפורים בהסדרים הפנסיונים, ובביטוחי הבריאות.

ביקור ראש ממשלת אתיופיה בארץ, אחת המדינות החשובות והגדולות באפריקה(מדינה נוצרית) מסמל העמקת הקשרים עם אפריקה. התעשיה האוירית זכתה במכרז לתחזוקת מטוסים סיניים. ישראל מקבלת 50 מטוסים החדישים והטובים בעולם מארה"ב.

חודשו הקשרים הדיפלומטיים עם טורקיה. הקשרים הכלכליים לא נפסקו כלל. שיעור הילודה הישראלי הוא הגבוה ביותר בעולם המערבי.

הטכנולוגיה שמשמשת את נאסא למשלוח תמונות מהמאדים לכדור-הארץ פותחה ע"י שני ישראלים. מערכת ההפעלה "ווינדוס" פותחה ברובה במיקרוסופט ישראל. מרכז הפיתוח של מיקרוסופט, היחידי חוץ מארה"ב, פועל בישראל. ישראל פיתחה שיטות השקיה שמאפשרות גידול יבולים בשטחים צחיחים ושני ישראלים שמחזיקים בשיא עולמי ביבול כותנה(245 ק"ג) הממוצע העולמי 70 ק"ג. ביתן מצרי ישראלי משותף נפתח בניו-יורק.

ההשקיה בטפטפות של ההמצאה הישראלית, חוסכת מים בכל העולם. בישראל יש יותר מוזאונים באופן יחסי לאוכלוסייה מאשר בכל מדינה אחרת. ישראל מובילה בעולם במספר המדענים והטכנאים בכוח העבודה שלה.

כלכלת ישראל גדולה יותר משל כל שכנותיה יחד. ישראל היא אחת משמונה המדינות בעולם ששולחות לווינים לחלל. ישראל אחת המדינות ששלחה ציוד רפואי והומניטרי לאזורי אסון. משלחות של רופאים ובתי חולים שדה הגיעו לרוב המקומות של אסונות טבעיים.

שירותי הביטחון הישראלים מדריכים ומשרתים חברות תעופה מכל העולם. ההכנסה לנפש בישראל הייתה גדולה יותר מזו בבריטניה. ישראל מפיקה יותר עבודות מדעיות לנפש מאשר כל מדינה אחרת בעולם.
וויז הישראלית שכבשה את העולם.

לאור התעצמות העימות בין המדינות הסוניות לאירן, ולאור המשבר הפוליטי במערב אירופה, הבעיה הפלשתינית איבדה את מקומה בשיח הבינלאומי. נפתר הסכסוך הדיפלומטי עם ניו-זילנד. ירדן מוצאת ומייבאת סחורות דרך נמל חיפה והמשך יבשתי. תלמידי תיכון ישראלים זכו במדליות בתחרויות בעולם בתחום הרובוטיקה, המדעים והמתמטיקה. זמרים ולהקות מפורסמות רבות באות להופעות בארץ ולמרות איומי חרם של ה-BDS שבעה ישראלים זכו בפרסי נובל.

מדוע נתניהו כל כך חיובי בעיני תומכיו ואוהביו?

מנהיג בעל שיעור קומה בינלאומי. אדם בעל יכולות מרשימות שהקנו לו ולישראל מעמד עולמי. גלי ההגירה והטרור האיסלאמי באירופה ובעולם, בשילוב ירידה דרמטית במחירי הנפט בעולם, הפכו את עמדותיו נגד הטרור האיסלאמי לפופולריות בעיני מדינאים רבים באליטות במערב ובמזרח. נואם מזהיר והמסביר הציוני, המדיני והלאומי הטוב ביותר.

אדם חכם בעל רמה שכלית גבוהה בכל קנה מידה אנושי. למרות כל נבואות החורבן של יריביו ושונאיו, הצליח לנהל מדינה שהגיעה בזכותו להישגים מופלאים בכל התחומים. אחד המנהיגים המבריקים שהצמיח הימין. הוא מזכיר באיכות ובעוצמה שלו את בן-גוריון ואת יצחק רבין. מחזיק בתפיסת עולם סדורה ומגובשת. מנהיג לאומי נחוש שיודע להציב קווי גבול ברורים להגנת מדינתו.

אחד המנהיגים המערבים הבודדים שהעיז לקרוא תגר על הסדר העולמי המזויף של האו"ם. מנהיג שהעיז להציב מראה ריאליסטית מול האו"מ ותוקף את היומרה של מוסדות האו"ם לקדם צדק ושלום. העיז לכנות את מועצת זכויות האדם - "בדיחה". הצליח להדוף את כל הלחצים לנסיגות מהשטחים ולהקמת המדינה הפלשתינית.

דעתה החיובית של אילנה דיין על נתניהו

כמה ימים לפני שידור התחקיר של אילנה דיין ב"עובדה" על ההתנהלות של נתניהו ולשכת ראש הממשלה "האקווריום" אמרה אילנה דיין דברי הערכה מפתיעים על אישיותו של נתניהו.

"נתניהו הוא לא סתם anybody הוא somebody. היכולות האישיות שלו, האינטלקט, כושר התפיסה, זיכרון העומק ההיסטורי וגם תחושת האחריות ההיסטורית. יש אצלו גם השקפת עולם ליברלית הומניסטית שהוא הביא מאמריקה" (דברים אלה פרסם העיתונאי יגאל סרנה בידיעות אחרונות 11.11.16).




מדוע נתניהו כל כך שלילי בעיני יריביו ושונאיו?

להלן לקט של כמה מביטויי הביקורת השליליים ביותר נגד בנימין נתניהו, שפורסמו על-ידי הפרשנים ובעלי הדעה.

מנהיגותו של נתניהו מובילה לייאוש טוטאלי ועתיד קטסטרופאלי למדינה. לנתניהו אין עמדות מוצקות אלא רק תחבולות. הוא דואג אך ורק להישרדותו הפוליטית ולא דואג לענייני המדינה. הוא טקטיקן פוליטי אבל כישלון אסטרטגי. הוא החדיר לשיח הציבורי תרבות השקר כמודל למנהיגות. הוא רימה את מנהיגי המחאה החברתית וגם את פרופ' טרכטנברג כשמינה אותו לעמוד בראש הוועדה. הוא מרחיק בשיטתיות את כל מקורביו: (גדעון סער. משה כחלון. עוזי ארד. משה יעלון. איציק מרדכי). בעיני יריביו ומבקריו נתניהו הוא דמות של אדם יהיר. מתנשא. נהנתן. שקרן. לחוץ. אופורטוניסט. מנותק מהעם. מנהל מדיניות של פגיעה בשלטון החוק ובמעמדו של בית המשפט העליון. גרם לנזק ביחסים עם ארה"ב בגלל יחסיו והתנהלותו נגד אובמה. הפר הבטחות שלטוניות רבות. לא יוזם מהלך מדיני לפתרון הסכסוך. מתנער מהבטחתו להקמת מדינה פלשתינית.

סימה קדמון על "דוקטרינת נתניהו"

לשיא דברי השטנה והשנאה הלא רציונאלית נגד נתניהו, הגיעה העיתונאית סימה קדמון (ידיעות 4.11.16) ברשימתה על "דוקטרינת נתניהו".

סימה קדמון הגיעה לשיאים חדשים של ביקורת אובססיבית שלוחת רסן בלתי נשלטת על נתניהו. סימה קדמון משווה את נתניהו לדיקטאטור הרומני צ'אוצ'סקו. לדיקטאטור הצפון קוריאני קים און.

למלך הבווארי הגרמני המשוגע לודוויג השני. לנשיא הטורקי ארדואן. לנשיא הרוסי פוטין. לקיסר הרומי נירון. לשליט הקומוניסטי של מזרח גרמניה הוניקר. ואפילו לא שוכחת את נפוליון.

היא מייחסת לנתניהו את מחלת הפרנויה. עווית בלתי נשלטת. וסיבוכי אופי פתלתלים. הפעם לא מדובר בחופש הביטוי ובביקורת עניינית רציונאלית, אלא ביטוי של שנאה חולנית לא רציונאלית. סימה קדמון איבדה שליטה עצמית כל כתיבה פראית לא רציונאלית.

תאריך:  01/08/2017   |   עודכן:  01/08/2017
מתי דוד
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפנים האמיתיות של בנימין נתניהו
תגובות  [ 31 ] מוצגות   [ 31 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עמעד
1/08/17 14:26
 
עמעד היקר
1/08/17 21:33
2
12שנה נתניהו רה״מ
1/08/17 16:30
 
החילוניים מממנים.
1/08/17 19:49
 
ע_הראל
2/08/17 20:47
 
עובדות .
3/08/17 00:15
 
ע_הראל
3/08/17 11:51
 
הונאות כשרות!
4/08/17 09:41
 
שוחר-שלום
3/08/17 07:16
3
עזרא מנצור
1/08/17 18:46
 
בבר
1/08/17 19:40
 
אנג'ל
2/08/17 00:43
 
לינק ארוך
1/08/17 22:30
 
יעקב יעקב
2/08/17 10:07
4
ארי כספי
1/08/17 19:08
 
אל: מר ארי כספי
1/08/17 21:22
 
ארי כספי
2/08/17 07:47
 
ע_הראל
2/08/17 21:01
5
בתיה
1/08/17 20:10
6
הכבוד למתי דוד
1/08/17 21:38
7
עובד 1
1/08/17 22:07
8
באום
1/08/17 23:21
9
נער הייתי
2/08/17 03:03
 
ע_הראל
2/08/17 23:10
10
קורןנאוה טבריה
2/08/17 03:54
11
הכל טוב !
2/08/17 06:07
 
מרגל דניות
2/08/17 09:19
12
העם אוהב את ביבי
3/08/17 01:16
13
קורןנאוה טבריה
3/08/17 09:16
14
שמין
3/08/17 19:47
15
אקטואלי
6/08/17 13:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במהלך חודשיים בשנה (לרוב אפריל-מאי) הכנסת מאשרת תקציב שנתי למדינת ישראל. אותם חודשיים חשובים מאין כמוהם וזאת מכיוון שכל מנגנון המדינה, המתבטא במשרדי הממשלה וחברות ממשלתיות, מתנהל על-פי כמות הכסף שמחולקת בין המנגנונים השונים באותה תקופה.
01/08/2017  |  דניאל גלילי  |   מאמרים
ערב תשעה באב-פוסט מהפייסבוק של דוקטור רוויטל חברוני, נצבע בכחול זועק וקרא לגולשים "מה הטעם לצום בתשעה באב, בלי מעשה מתקן? כל אחד יעשה מעשה אחד ולו הקטן ביותר של אהבת חינם הכרת הטוב והחמלה"
01/08/2017  |  ציפורה חלפון‎  |   מאמרים
לאחרונה מוזכר בתקשורת צמד המילים הטעון 'טיהור אתני' בהקשרים שונים על-ידי אקדמאים ופוליטיקאים הן יהודים והן ערבים. בהקשר לכך ניצת ויכוח האם במלחמת העצמאות נערך 'טיהור אתני'. כמי שחקר לעומק את מלחמת העצמאות, המכונה בפי הערבים אזרחי המדינה 'נַכְּבָּה', אני טוען שאכן היה טיהור אתני, אבל הוא בוצע הן על-ידי היישוב הערבי והן על-ידי היישוב היהודי. הרי אפשר לחזור לאחור במורד ההיסטוריה. האם הטבח שערכו ערבים מוסלמים תושבי העיר חברון והסביבה ביישוב היהודי בחברון בשבת, י"ח באב תרפ"ט, 24 באוגוסט 1929, כחלק ממאורעות תרפ"ט בארץ ישראל, ושבמהלכו נרצחו 67 יהודים, לא היה 'טיהור אתני'? הרי בחברון התגוררו עד אותו יום כ-800 יהודים בתוך עיר שמנתה כ-20,000 ערבים ולמחרת הטבח סולקו יתר היהודים מהעיר ובכך חוסל היישוב היהודי בחברון שהיה קיים 400 שנים (ראו הספר טבח חברון תרפ"ט, ליקט והביא לדפוס רחבעם זאבי, חבצלת – ירושלים וחברון, תשנ"ה-1994).
01/08/2017  |  משה גבעתי  |   מאמרים
האיום לארה"ב הטמון בתוכנית הגרעין של קוריאה הצפונית אינו השמדה. האיום האמיתי הוא האפקט הכולל של נזקים ככל שהתוכנית תתפתח ותניב יכולות הרתעתיות. כשיהיו בידיה יכולות גרעיניות מתקדמות, תוכל קוריאה הצפונית לאיים על אינטרסים אמריקניים ברחבי העולם איום קונבנציונלי-מקומי, מגובה באיום גרעיני מקומי וגלובלי שבמקרה הקיצון יכלול גם תקיפה גרעינית על היבשת הצפון אמריקנית. לקוריאה צבא יבשה גדול, מצויד, מאומן וככל שניתן להעריך גם בעל מורל גבוה. השאלה שעליה עשויה קוריאה הצפונית להמר לכשתשלים פיתוח של היכולות הדרושות לכך, היא האם תהיה ארה"ב מוכנה להילחם בה מלחמה קונבנציונלית, עתירת נפגעים ונזקים, בכדי להשמיד את התשתית הגרעינית שפיתחה, ברוח העמדות המוצהרות שלה, או תעדיף לפגוע בה פגיעה גרעינית. מול צפון-קוריאה בעלת יכולת גרעינית בין-יבשתית, פגעה גרעינית עשויה לחולל תגובה מוגבלת אבל כואבת ביותר, של פגיעה באחד או יותר ממרכזי האוכלוסין הגדולים ביבשת האמריקנית. מאידך-גיסא, סביר שמלחמה קונבנציונלית, תגלוש בכל מקרה לפלישה של הצפון לדרום, שללא התערבות אמריקנית מסיבית, תתנהל ביתרון צפון-קוריאני ברור. ככל שמשתפר כושר השיגור של קוריאה הצפונית, גדלה גם עוצמת הראש הקרבי שיוכלו לשאת הטילים הבין-יבשתיים שלה. המאבק עובר מממדים טכנולוגיים ושיקולים צבאיים, לממדים תרבותיים כוללים - כושר הספיגה וכושר העמידה. אותו סוג של שיקולים ינחה גם מדינות נוספות, דוגמת אירן, החותרות כיום להשגת נשק גרעיני ואמצעי שיגור עבורו ונתקלות באוזלת היד האמריקנית.
01/08/2017  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
ישראל הפסידה את המערכה האחרונה בשליטה על הר-הבית, היא נאלצה להתקפל בפני הפלשתינים ולהחזיר את המצב לקדמותו כפי שהיה עד ה-14 ביולי, ללא גלאי מתכות וללא מצלמות "חכמות".
01/08/2017  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
[צילום: יח"צ, הרבלייף]
סוזן בוורמן
חמישה צירופי מזון מומלצים לתזונה נכונה    הוספת מעט שומן בריא מאבוקדו או שמן זית לסלט תעזור לכם לספוג את הקרוטנואידים שמצויים בחסה רומית, גזר ועגבנייה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il