|   15:07:40
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

מושחת, נמאסת!

מכתב גלוי שני אל ראש הממשלה אולמרט
26/08/2006  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   יומני אבנרי   |   תגובות

לאהוד שלום,

לפני כשבוע ימים פניתי אליך באמצעות האתר "חדשות מחלקה ראשונה" [אולמרט, לך מיד הביתה!] בדרישה שתפרוש לאלתר מתפקידך, הן בגלל המחדלים והכשלים שנחשפו במלחמה והן בגלל כמה חקירות פליליות שמתנהלות נגדך. ייעצתי לך לפרוש מיוזמתך, בטרם תנחת עליך פורענות ציבורית ופוליטית בלתי הפיכה, שתביא לסילוקך בבושת פנים.

הזכרתי לך שאתה שקוע עד לצווארך בשתי ביצות טובעניות: ביצת המלחמה הכי כושלת שניהלה מדינת ישראל מאז הקמתה וביצת השחיתות הגואה, שאתה הפכת לסמל הנקלה שלה. ביצות אלה מתמזגות לכדי ימה אחת, שכל הנוכלים זורמים אליה, והיא עדיין אינה מלאה.

האמת, לא היה לי ולו שמץ של אשליה שתיענה לבקשתי, תלך הביתה ותסתלק לצמיתות מהחיים הפוליטיים, שהרי אלה היטיבו איתך לאורך השנים ושימשו לך כמקפצה לצבירת מיליוני דולרים, הון שהופך אותך לחבר של כבוד באלפיון העליון במדינה.

עשית כבר לביתך מקופת המדינה מעל ומעבר. הגעת לא רק למנוחה, אלא גם לנחלה, נחלה יקרה מאוד. שתי פרשיות השחיתות שנחשפו לאחרונה - מכירת ביתך הישן ביוקר ורכישת ביתך החדש בזול - הן ביטוי מוחשי לכך. עכשיו אתה יכול לחזור ולעשן את הסיגרים האיכותיים שלך ולכתוב את זיכרונותיך באחד מעשרות העטים הנובעים היקרים שקיבלת כשוחד במהלך שנות פעילותך במישור הממלכתי והמוניציפאלי.

לא ציפיתי שתטה אוזן קשבת גם לזעקותיהם של הורים שכולים וחיילים משוחררים, שקראו לך, לשר הביטחון עמיר פרץ ולרמטכ"ל רב-אלוף דן חלוץ להתפטר לאלתר מתפקידכם.

אני יודע שאינך נמנה עם זן המתפטרים ושתעשה הכל כדי לשרוד. יהירותך, שהולידה כמה אסונות במלחמה האחרונה, תכתיב לך מהלכים שנועדו לאחז את עיני האזרחים, שרובם שרויים במרה שחורה מאז שהחלה המלחמה, תוהים ובוהים ומתקשים לעכל את כל מה שעבר עלינו בשבועות האחרונים, תחת הנהגתך כקברניט המדינה.

חשבת לעצמך שאם תעמוד על דוכן הנואמים בכנסת ותודיע בנאום מרגש, מלא פאתוס, מול פני האומה, שאתה נוטל אחריות על מה שאירע במלחמה, האזרחים יעריכו את אבירותך המדומה. אך לציון בא הגועל. נראה שלא הבנת שמי שלוקח על עצמו את האחריות, חייב לשאת בתוצאות של מעשיו ולרדת מיד מן הבמה.

במקום זאת, התחלת להפעיל ספינים מכוונים ותרגילים מסריחים, בניסיון לבלבל את הציבור ולהעניק לו את התחושה שפעלת כראוי בנסיבות הקיימות. אנשיך הפיצו רשימה שמית של אישים האשמים, לדעתך, במה שאירע בצפון, בחזית ובעורף. נכללו בה שמות של אישים שכיהנו בשנים האחרונות בתפקידים ממלכתיים בכירים: אהוד ברק, בנימין נתניהו, שאול מופז, בוגי יעלון. כעת נוסף לה גם שמותיהם של בעלי תפקיד מכהנים: עמיר פרץ, דן חלוץ, מפקד פיקוד צפון אודי אדם, ואחרים. ייתכן שכולם נושאים באשמה, אך האמת היא שהאשמה הזאת מוטלת בראש ובראשונה עליך.

הדבר החמור מכל הוא ניסיונך הציני להכפיש את אריאל שרון, ראש הממשלה לשעבר, פטרונך הפוליטי בממשלה הקודמת, שמזה כמה חודשים שוכב מחוסר הכרה בבית חולים ואינו יכול להגיב על ההאשמות שמוטחות בו. אינך היחיד: רוב מקורביו בגדו בו גם הם. האדלרים התייצבו לימינך, על חשבון משלם המיסים, כדי לסייע לך בפעולות ההסחה שאתה מתכנן. פרשני החצר שלך הפכו לפסיכולוגים בשקל וטרחו להסביר ששרון נמנע מעימותים חזיתיים עם החיזבאללה משום שסבל מ"תסביך לבנון" מאז מלחמת שלום הגליל ב-1982.

אגב, אין זו הפעם הראשונה שאתה בוגד בשרון. מיד אחרי שנכנסת לתפקידך כראש ממשלה, התנתקת ממשפחת שרון. דן מרגלית, החסיד החכם שלך, יעץ לך בטורו במעריב לא להתקרב ל"משפחה המושחתת", מחשש שחלילה ידבק בך הרבב. וכדי להעניק לך לגיטימציה בתחום ניקיון הכפיים, הציע לך מרגלית למנות כשר בממשלתך את עורך הדין אליעד שרגא, המנהיג הנצחי של התנועה לאיכות השלטון, שמתפרנס יפה מהשחיתות. מרגלית הרבה לראיין את שרגא בתוכניותיו בטלוויזיה. שרגא, מצידו, ניסה לספק תו תקן ליושר המדומה שלך והזמין אותך להיות אורח כבוד בכנס לטוהר מידות שארגנה תנועתו. הבושה של הג'ינג'י אבדה מזמן.

הגיע הזמן שאומר לך, למרגלית ולשרגא: בהשוואה אליך, שחיתותו של שרון מחווירה. הוא לכל הפחות לחם במלחמות ישראל וסיכן את חייו פעמים רבות. אתה, לעומת זאת, מעולם לא לחמת בשדה הקרב, ואינך ניחן לא בתבונה ולא ברגישות ביחסך ללוחמים. לראיה, בעיצומם של הקרבות דאגת להכריז - אולי בהשפעת רעייתך עליזה, שעשתה אתנחתא קצרה ממכירת ציוריה במחירים מופרזים לאילי הון שחפצים ביקרך - שההתכנסות עדיין חיה ונושמת. עשית זאת במצח נחושה ובחוסר רגישות, בעת שמאות חיילים תושבי התנחלויות בגדה לחמו בחזית הצפון. חלקם, למרבה הצער, נהרגו במלחמה זו.

בשבועיים האחרונים עשית מאמצים בלתי נלאים להרוויח זמן ולמנוע את הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית שתבחן את כל היבטי המלחמה הארורה הזו. מאחורי גבו דאגת להשמיץ את שר הביטחון, אך בפומבי התחבקת איתו, כדי להפגין חזית אחידה. הבנת היטב שאתם תלויים זה בזה, ואם תיפרדו, אתם עלולים להיתלות לחוד. זו הסיבה שאפשרת לו, בהסכמה שבשתיקה, להקים ועדת בדיקה בראשות אחד מיועציו, רב-אלוף במילואים אמנון ליפקין-שחק, ועדה שאמורה היתה להימנע מלחקור את הדרג המדיני. והרי בכך אתה מעוניין יותר מכל, בניסיונך להיחלץ יבש וללא רבב מן הביצה שלתוכה שקענו.

אנשים מטעמך פעלו בשיטות סמויות כדי לתקוע טריז בין קבוצות החיילים המשוחררים וההורים השכולים שהתייצבו מול משרדך בקריית הממשלה בירושלים. במקביל, מליצי יושר מפוקפקים התראיינו בשליחותך בכלי התקשורת ויצאו נגד הקמת ועדה חקירה ממלכתית, בנימוק ש"צפויה סחבת ממושכת". ראשי המדינה, נטען, לא יוכלו למלא כראוי את תפקידם תחת עננה של חקירות מלוות בפרקליטים. לכן, קבעו צדקנים אלה, לכל היותר יש להקים ועדה בדיקה נוספת לצד ועדת ליפקין-שחק. חלילה, לא ועדת חקירה נשכנית בראשות שופט, אלא ועדה שתמונה על ידך ותבחן כמה נושאים הקשורים לתפקוד הדרג המדיני, נושאים שינוסחו על ידך ועל-ידי חבריך לממשלה, רובם בוגרי מנזר השתקנים. הצדקנים רק שכחו לציין האם אתה אמור להיות מעורב גם בניסוח מסקנות הוועדה הזאת.

עמותת אומ"ץ, שקראה את המפה, הקדימה את גלי המחאות הנוכחיים וביקשה ממך כבר לפני כשבועיים להקים ועדת חקירה ממלכתית. צעד זה הוא על-פי החוק בסמכותך ובסמכות הממשלה. לא טרחת אפילו להשיב על פנייתנו זו. אופייני לך. לכן, החלטנו להגיש עתירה לבג"צ, באמצעות עורכי הדין פרופסור מיכאל קורינלדי ושמואל שנהר, בעבר מנכ"ל התנועה לאיכות השלטון, כדי לכפות זאת עליך.

בעתירתנו, ביקשנו מבית המשפט העליון להוציא צו ביניים להשעיית פעילותה של ועדת ליפקין-שחק, זאת במקביל לבקשתנו להקים ועדת חקירה ממלכתית. העתירה היתה אמורה לידון ביום ראשון הקרוב, בשעה שהממשלה בראשותך מתכוונת לקבל החלטה סופית בעניין אופי הוועדה. בין לבין, ולאחר הגשת העתירה, נאלצה ועדת שחק להשעות את עבודתה ואתה נאלצת לבחון הקמת ועדת חקירה ממלכתית.

דובריך החרוצים מדי הפיצו בימים האחרונים "הדלפה" שלפיה אתה תומך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית. מתוך היכרותי איתך, אני מתקשה לקנות זאת. בעצם, ממך לא הייתי קונה גם מכונית חדשה. אני ממתין בקוצר רוח לראות האם בכוונתך לשלוף ברגע האחרון שפן כלשהו, או בעל חיים אחר.

בימים האחרונים ניסית לשדר עסקים כרגיל. אמנם, נמנעת מלפגוש הורים שכולים, בעיקר אלה שילדיהם נפלו ביממה האחרונה למלחמה, אחרי שכבר הוחלט על מועד הפסקת האש, אבל הרבית לבקר בצפון, התחבקת עם ראשי ערים ועם חברי המועצות האזוריות והמקומיות, לחצת את ידי הפצועים בבתי החולים ושוחחת עם תושבים. לא שכחת לשחרר "בלון": סיפרת כי מימים ימימה, אתה נוהג לבלות את חופשותיך בצפון המדינה. מוזר. לי דווקא ידוע שעד לבחירתך לראשות הממשלה, הרבית בחופשות לחו"ל.

בעיצומה של המלחמה קראת בפומבי, בגאווה בלתי מוסתרת, מכתב ששלח אליך אב שכול שחיזק את ידיך. עכשיו מפגינים הורים שכולים ודורשים ממך להתפטר. כדי לאותת לך על מהות כוונתם, הם עלו לקברה של גולדה מאיר, בדרכם להפגין מול משרדך. גולדה פרשה, באיחור, אחרי מלחמת יום הכיפורים. לך יש מלחמה אחרת שתוביל לפרישתך הבלתי נמנעת - "מלחמת יום הסיפורים".

ייתכן שלא תאולץ לפרוש כל עוד ועדת החקירה או ועדת בדיקה כלשהי ימשיכו בעבודתן. ברור לי שבמקרה כזה, תנסה לפעול בדרכים שונות כדי למחוק מזיכרוננו את הדי המלחמה. למען המטרה של הישרדותך האישית, אתה מסוגל לנקוט באמצעים הפסולים ביותר, בלי לעשות חשבון לאיש. אך אל תשלה את עצמך שתשרוד לאורך זמן. ביצת השחיתות תטביע אותך מוקדם מכפי שאתה משער.

בימים האחרונים הבנת מה עומד לקרות. אתה תוזמן לחקירה יסודית אצל מבקר המדינה, שישאל אותך על הבית שקנית, עסקה שיש בה חשד לכאורה של קבלת שוחד בשווי חצי מיליון דולר. אין ספק שפרשת השחיתות הזאת שנחשפה ב- Nfc תגיע לבסוף לשולחנו של היועץ המשפטי לממשלה, אשר יורה על פתיחת חקירה משטרתית. כדי ליצור את התשתית לכך, עמותת אומ"ץ כבר הגישה תלונה רשמית בנידון ליועץ המשפטי לממשלה ולראש אגף החקירות של המשטרה.

מצפה לך חקירה גם בנושא המינויים הפוליטיים שביצעת ברשות לעסקים קטנים, ביניהם תפקיד שהענקת לחברתו לחיים של שר האוצר, אברהם הירשזון, מלכך הפנכה הקבוע שלך ושותפך לדברי עבירה. להזכירך, בגין מינויים דומים הוגש כתב אישום נגד השר לביטחון פנים לשעבר, צחי הנגבי, שמסייע לך בתוקף תפקידו כיושב-ראש ועדת החוץ והביטחון. לא לזמן רב. השבוע, עורך הדין בעז ארד, פרקליט אומ"ץ, דרש מיושבת-ראש ועדת הכנסת, רוחמה אברהם, לפעול להשעיית הנגבי.
אתה מסובך בפרשות שחיתות נוספות הקשורות לאחריותך על מנהל מקרקעי ישראל ומרכז ההשקעות. פרשות אלה מצויות בשלבי טיפול. וזה עוד לא סוף הפסוק. בארסנל של אומ"ץ נאגר חומר על פרשות אקטואליות נוספות, שטרם נחשפו.

לסיום, אני רוצה להציע לך לא לסמוך על נאמנותו של שר המשפטים החדש, מאיר שיטרית. השר הקודם, חיים רמון, חברך הקרוב ובן-בריתך הפוליטי, היה אמור לשמור על האינטרסים שלך, אבל מעד, נאלץ לפרוש מתפקידו ועומד עתה לדין. שיטרית, לעומת זאת, נפגע מאוד, כפי שהתרשמתי משיחות עימו, מכך שבשעתו העדפת על פניו את הירשזון בתפקיד שר האוצר.

כפיצוי על העוול שגרמת לו, העברת לתחום אחריותו את מנהל מקרקעי ישראל. צחוק הגורל הוא שהחלטה זו דווקא עלולה להיות לך לרועץ, לנוכח החקירות שנערכות בימים אלה במנהל על-ידי גורמי אכיפת החוק.

בחרת בשטרית לתפקיד שר המשפטים אולי משום שרצית למנוע דיון מחודש בפרשת רוני בר-און, כיום שר הפנים, שבעבר כיהן יומיים בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, כחלק מתרגיל מסריח שהסעיר בשעתו את המדינה, תרגיל שלך היה חלק סמוי בו. ואולי העדפת את שיטרית כדי לחסל אופוזיציה פנימית, שהרי הוא תבע להקים ועדת חקירה ממלכתית, ואחר כך גמגם וחזר בו.

שיטרית יעשה הכל, לרבות ריצוי בית המשפט העליון, כדי לקצר את תקופת כהונתך. הוא חותר לרשת אותך. זכור את האימרה: "על דאטפתא אטפוך וסוף מטיפיך יטופון": שטרית יזנח אותך כפי שאתה בגדת באחרים.

מציק לי רק דבר אחד: למי תגיש את מכתב התפטרותך אם וכאשר יגיע היום המיוחל? מה יהיה אם קצב ייאלץ לפרוש מתפקידו ולעמוד לדין בגין הטרדות מיניות? האם תיאלץ להתבזות בפני יושבת-ראש הכנסת, דליה איציק, שלכאורה אמורה למלא את מקומו של קצב?

אתה מכיר אותה היטב ויודע כמוני שהיא אינה טלית שכולה תכלת, אלא זיקית צבועה מסוג נדיר אפילו בארצנו הקטנטונת. כלפי חוץ ולצרכי צבירת פופולאריות, היא דרבנה אותך באחרונה לכונן ממשלת חירום. מאחורי הקלעים, לעומת זאת, היא פעלה להקים ממשלה חליפית בראשותו של שמעון פרס, המועמד הנצחי.

קיימת גם האופציה שפרס יהיה הנשיא, והיא תהיה הנשיאה בפועל. מצד שני, ייתכן שגם היא לא תאריך ימים בתפקידה: אולי ייערכו בחירות חדשות לכנסת, או שאולי גם היא תיאלץ לפרוש בגלל עניין של טוהר מידות.

כך ייסגר המעגל: מפלגת קדימה תוסיף לצעוד במהירות אחורה, לעבר המדרון, ואתה - כמי שנוטל אחריות על הכל - תהיה הראשון בשורה. חוסנה הביטחוני והמוסרי של המדינה, שנפגע אנושות בשנים האחרונות, רק ירוויח מכך.

תאריך:  26/08/2006   |   עודכן:  13/09/2006
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מושחת, נמאסת!
תגובות  [ 111 ] מוצגות   [ 102 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עוזון
26/08/06 08:40
2
yoramgmano
26/08/06 08:56
3
יצחק ב
26/08/06 08:59
4
אפרי הלפרין
26/08/06 09:21
5
ירון לב
26/08/06 09:28
6
מונטסקייה
26/08/06 09:28
 
ביהמש העליון
26/08/06 10:33
 
שולמן
4/09/06 20:11
 
ובציפי לבני
26/08/06 11:01
 
ישראבלוף
27/08/06 00:28
 
יואל101
27/08/06 00:44
7
עוזי ש
26/08/06 09:42
8
י.פ.
26/08/06 09:47
 
איציק ב
26/08/06 10:01
 
יציק
26/08/06 10:04
 
אח שלו
26/08/06 10:34
 
יורם ב.
26/08/06 10:37
 
א.א.
26/08/06 12:28
 
מישהו פה מסובב ??
26/08/06 11:16
9
שושפרי
26/08/06 10:01
10
אני1
26/08/06 10:08
11
אברהם הלוי
26/08/06 10:11
12
יהודה
26/08/06 10:16
 
יציק
26/08/06 10:33
 
אביגיל
27/08/06 01:48
13
יושרה
26/08/06 10:26
14
לדליה איציק חד-גדיא
26/08/06 10:30
15
יהושע גימל
26/08/06 10:52
16
מורן לביא
26/08/06 10:53
17
חיים סדן
26/08/06 10:56
18
הניה
26/08/06 10:57
 
שימשי
26/08/06 11:15
 
רונית פ
26/08/06 12:05
 
שמואליק יוחנן
26/08/06 12:48
19
שמשי
26/08/06 11:05
20
די כבר !
26/08/06 11:15
 
א.א.
26/08/06 11:24
 
שמעון ג.
26/08/06 12:00
 
אורי ב.
26/08/06 12:44
 
מאמר של אבנרי קשה לך
26/08/06 17:28
21
חזיאל ההרצליאני
26/08/06 11:35
 
דוד שיינברג
26/08/06 11:57
 
מונטסקייה
26/08/06 12:13
 
אורי ב.
26/08/06 12:38
 
דודה שלי
26/08/06 12:59
22
מרים224
26/08/06 11:56
23
בר משה
26/08/06 12:08
24
אזרח אכפתי
26/08/06 12:12
25
אורחת באתר - דוריס
26/08/06 13:16
26
שמחה
26/08/06 14:49
27
דב שנער
26/08/06 15:52
28
דורון טל
26/08/06 15:57
29
שולמית צחור
26/08/06 15:59
30
אביעד ש
26/08/06 16:06
 
ארתור שרמן
26/08/06 18:13
31
אלמוני על תנאי
26/08/06 16:30
 
1st TRIAL A.BARAK
26/08/06 18:33
32
פריץ מורגנשטרן
26/08/06 16:55
 
מיכל מתל אביב
26/08/06 17:40
 
ארתור שרמן
26/08/06 18:07
33
א.ק.כ.
26/08/06 18:00
34
ישראל גלמור
26/08/06 18:05
 
ליליאנה
27/08/06 00:08
 
יגאל בן אריה
27/08/06 00:17
35
ארתור שרמן
26/08/06 18:09
36
סדומאי
26/08/06 18:20
37
אציק מחיפה
26/08/06 19:54
 
א. אבנרי
26/08/06 21:34
 
זאב בודד
26/08/06 22:12
38
AMR
26/08/06 21:37
39
אבינרי נמאסת
26/08/06 22:12
 
יו"ר איגוד הטפשים
26/08/06 22:47
 
ענייני
26/08/06 23:58
40
איציק מחיפה
26/08/06 23:35
 
א.אבנרי
27/08/06 08:11
41
אניגמה
26/08/06 23:51
 
עו"ד
27/08/06 07:05
42
איכפתית
27/08/06 00:10
43
אחד שאיכפת לו
27/08/06 00:12
44
zfonim 2
27/08/06 00:49
45
מוריס חיים
27/08/06 01:06
 
גרשון קופרמן
27/08/06 07:34
46
אורי נטע
27/08/06 04:15
47
צפונית, קרית שמונה
27/08/06 07:52
48
לוי אריה
27/08/06 09:51
49
אבי קצמן
27/08/06 10:32
50
אבי קצמן
27/08/06 10:46
51
יהודה ברזלי
27/08/06 16:46
52
אזרח חושב
29/08/06 12:08
53
נתן החכם
29/08/06 12:36
54
שימשי
29/08/06 16:44
55
ניצה נדהמת
2/09/06 10:37
56
דב שנער
3/09/06 23:38
 
יהושע בן נון
4/09/06 09:00
 
דוד המלך
4/09/06 16:50
 
דוד ירושלמי
4/09/06 16:51
 
ארחה באניר
5/09/06 00:51
 
ניסן
4/09/06 16:52
 
חיימול
6/09/06 23:55
57
אודי חמודי
4/09/06 21:14
58
חנה אטלי
6/09/06 23:20
59
שלמה קפלן
12/01/07 10:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משנה לשנה נעשו היחסים חצופים, בוטים, לא מהוגנים. הימים והלילות של חודש אלול יודעים לספר שבין השמשות נפתחים שערי שמים בברכה לבואן של התפילות. אני באה מבית מסורתי, אמא היתה מדליקה נרות ביום שישי והיתה הילה של קדושה סביבם . הייתי ילדת-ילד כזו, היום נכדיי קוראים לשובבות שלי בשם מצחיק באנגלית טום-בוי tom boy.
26/08/2006  |  יהודית מליק-שירן  |   מאמרים
ראש הממשלה, אהוד אולמרט, יאלץ בקרוב מאוד להתמודד עם התבשילים שרקח: המלחמה המיותרת שהמיט על ישראל ועבירות השוחד החמורות בהן הוא נגוע. שני מרכיבים אלה, במיוחד כשהם שלובים זה בזה, עשויים להביא לקריסת ממשלתו. עמדה זו, אותה הבעתי כאן פעמים רבות, נאמרת עתה גם מצד כמה מאנשיו הקרובים, שיודעים דבר או שניים על הצפוי.
25/08/2006  |  יואב יצחק  |   מאמרים
הקמפיין התקשורתי לטובת חיים רמון מסתייע בטענת "זילות" השימוש בחוק נגד הטרדה מינית. מייצגי טענה זו חרדים, לכאורה, לכבודו ולמעמדו של החוק ולטובת הנשים. הם טוענים שאם ייעשה בחוק שימוש מוגזם יבוא הקץ על סיכוייהן של נשים, הנמצאות בכפיפות למעסיק, מפקד, ממונה, ליהנות מהגנת החוק, כאשר "באמת" יזדקקו לו. האמנם?
25/08/2006  |  ד"ר אסתר הרצוג  |   מאמרים
מהרגע שראש הממשלה הכריז על השעיית תוכנית ההתכנסות נותרה הממשלה בלי סדר יום מדיני. בחלל המדיני שנוצר אך טבעי שיצופו שפע של יוזמות ורעיונות מבחוץ ומבפנים שידחקו את הממשלה לעמדת התגוננות מדינית מתמשכת.
25/08/2006  |  דני רשף  |   מאמרים
נשיא המדינה, משה קצב, נחקר בשורה של עברות לכאורה: חשד להטרדה מינית, חשד לאונס, וטיפול לא הולם בחנינות. הנשיא מכחיש את ההאשמות. אומר כי לא חרג ביחסיו עם עובדות בית הנשיא מיחסי עבודה מקובלים. אומר שאין שחר להאשמות האחרות.
25/08/2006  |  אריה דרוקמן  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il