|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

תחזית אסטרולוגית לשנת 2007

01/01/2007  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

טלה

הטלאים באופן כללי, יקבלו הזדמנות להתבטאות עצמית, להיות יצירתיים יותר.

הנושא החברתי לא יהיה תמיד בשליטתם. אפשר שחבר או קבוצת תמיכה ידרשו מהם זמן, מצב שעלול להכביד עליהם.

עם זאת מעברו של כוכב יופיטר בקשת, יחזיר להם את אמונם בעתיד, ולכל מצב שהכביד עליהם ימצאו פיתרון.

אלה שנולדו בחודש מרס ובשבוע הראשון של אפריל, ירגישו שהכל פתוח בפניהם, וגם הביטחון בכוחם להתבטא, לעצב מחדש את תרבות הפנאי שלהם. שינוי צפוי גם בדרך החשיבה ישפיע על דרך ההתנהלות שלהם בלי לחשוש. הם צפויים לעבוד קשה עבור תמורה גבוהה יותר שתגיע לקראת המחצית השנייה של 2007. אולי מעבר מקום שמטרתו שינוי אווירה, או עבודה הכרוכה ביותר נסיעות, גם לחו"ל.

חודש מרס יביא לכם אנרגיה חדשה שתניע אתכם לפעול עם מחשבה חיובית על העתיד.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי באפריל, עדיין בונים לעצמם את הבסיס המתאים. מנפים כל מה שמיותר, משתחררים מזכרונות מעיקים, והאביב מביא להם הבנה ותקווה חדשות. דלתות נפתחות בפניהם, וגם הם יחושו בהבדל מהמחצית השנייה של 2007 והלאה.

אריה

השנה האחרונה לא היתה קלה לבני מזל אריה. הלחצים התבטאו במערכות יחסים בינאישיות, עוררו הרבה ספקות ומבוכה, בעיקר בחיפוש הדרך, תחושה של בדידות גרמה לחוסר אונים מפעם לפעם. עתה כאשר כוכב יופיטר עבר למזל קשת, מצב הרוח משתפר באופן משמעותי, והם חווים יצירתיות העוזרת להם לשפר את מערכות היחסים עם הילדים שלהם, החברה בה הם מבלים וגם חיי האהבה ישתפרו לטובה.

ייתכן שחלק מהם חושבים על שינוי מקום מגורים.

בני מזל אריה שנולדו ביולי ובשבוע הראשון של אוגוסט, משתחררים ולמרות השינויים שעברו הם מרגישים שיש להם יותר כוח להתמודד עם אחריות ולנווט את הספינה שלהם לחוף הבטוח. אין זה זמן למשחקי כבוד, ההזדמנות לבטא את עצמם פותחת לפניהם נתיבים חדשים. השיחרור ממצבים שאבד עליהם הכלח, מביאה להם את הזדמנות לעולם חדש. אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של אוגוסט, משתחררים מהפחדים ויוצאים לדרך עם פרספקטיבה בוגרת יותר. אחרי חודש מרס הם ירגישו שהם נותנים מקום לסלוח ולשכוח אחרי שהבינו למה הדברים קרו ומה שהיה היה.

חיי האהבה שלהם מתפתחים, ובין כל המטלות הם ימצאו גם זמן לבילויים כמו שהם אוהבים. יתכן גם שינוי פתאומי במקורות פיננסיים.

בתולה

בני מזל בתולה חווים את התפקוד היומיומי כתובעני יותר, הפער בין הרצוי והמצוי מתסכל אותם, בעיקר בנושא העבודה וסדר היום שלהם. מעברו של כוכב יופיטר למזל קשת פותח בפניהם אפשרות לשיפור התפקוד והסיפוק חוזר לחייהם עם יותר שימחה בלב.

גם החיים בבית נוחים יותר. חווים גם שמחות במשפחה. חלק מבני מזל בתולה, משנים מקום מגורים או עושים שיפוץ גדול בביתם.

אלו שנולדו באוגוסט ובשבוע הראשון של ספטמבר, עוברים שינויים דרמטיים במערכות יחסים. בעיקר ברמה האישית.

הרגישות שלהם תהיה גבוהה יותר ותגובותיהם בהתאם.

קיימת תחושה שאינם שולטים על מה שקורה להם, אבל הם לומדים מהתהליך הרבה וגם בני המשפחה והסובבים אותם עוזרים לשיעור.

אל להם להצטער על השינויים והאבידות שהם חווים, הם פותחים דף חדש בחייהם.

התקשורת יכולה להיות אינטואיטיבית יותר במהלך השנה הקרובה.

בתולה שנולדו בשבוע השני והשלישי של ספטמבר משוחררים יותר, פתוחים לעולם הגדול, רואים את המציאות מזוויות חדשות. הם מקדמים רעיונות שחשבו עליהם כבר בעבר והופכים אותם למעשיים. המוטיבציה קיימת והם מעצבים מחדש חלק מהמטרות, מה שמשפיע על אורח חייהם ועל הזוגיות שלהם.

גדי

במהלך השנה האחרונה, בני מזל גדי התקשו לקדם תוכניות כלכליות ומקצועיות, הרגישות פוגעת בכל תחומי החיים, גם חיי הרגש נפגעו, בגלל הפער בין הציפייה לרומנטיקה ובין המציאות המפוכחת.

מעברו של כוכב יופיטר לקשת, מאפשר להם להביט על המתרחש מנקודת מבט פילוסופית. להבין את מה שהיה ויהיה ממקום אחר יותר רוחני. הגוון משתנה לאופטימי יותר.
בני מזל גדי שנולדו בדצמבר ובשבוע הראשון של ינואר מתגוננים עתה, אבל זה לא מונע מהם לעשות שינוי לעבר עתיד מבטיח יותר.

עליהם לקבל את השינויים באומץ גם אם משמעותם אובדן וסיום. הפרשנות למציאות שהיתה אינה מתאימה יותר. רק דרך אסרטיבית תעביר אותם לפרק החדש.

נסיעה עוזרת גם לסיומים והתחלות חדשות.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של ינואר, משחררים עצמם ופוגשים מטרות חדשות, חברים חדשים, חברה חדשה. הם מחדשים קשרים ישנים, ומתמודדים עם מגבלות של הקרובים אליהם.

האביב מביא לסיום תקופה והתחלה של סרט חדש בחייהם, התפתחות מערכת יחסים חדשה, שקשה להם להאמין שהיא תעניק משמעות חדשה לחייהם לשנים הבאות.

דגים

האופקים נפתחים בפני בני מזל דגים,עם הרבה הזדמנויות לנסיעות, ואפשרויות לתרגם רעיונות להישגים מעשיים.

זו שנה שיש בה סיכוי ליציבות בעיקר אם הדגים הבינו שיש דברים שאינם רלוונטיים יותר בחייהם, ועליהם לוותר על קיומם. אלו שעדיין שואלים שאלות ומתלבטים בין הכן והלא, יגיעו למקום שבו יבינו שאי אפשר יותר להמשיך בלי לעשות את השינוי הנדרש. הם יופתעו כמה שקט ניכנס לחייהם שוב.

היופיטר במזל קשת עוזר להם להפוך חלומות למציאות.

אלו שנולדו בפברואר ובשבוע הראשון של חודש מרס צריכים להיות גמישים יותר במערכת בה הם מצויים.

זה הזמן לצאת למפגשים חברתיים, להראות יותר, להשתמש בהרבה הומור וחוכמה.

הרבה דברים יסתיימו בחייהם במהלך השנה הקרובה, הם מבינים שיש דברים שצריך לתת להם ללכת , להביט על התמונה הגדולה, להשאיר את האופציות פתוחות בלי להתחייב לשום דבר. זו שנה של התנסויות.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של מרס, עוברים באופן זמני למקום הרחוק ממקום מגוריהם, אם זה בתוך הארץ לצפון או לדרום או לחו"ל.

הצורך הוא לבטא את מה שהם חווים, אמת רוחנית יותר ולהעביר את המסרים שלהם לדור הצעיר.

התחושה היא של סיומים. לתת לדברים ללכת הלאה. ההינתקות תאפשר להם להשתחרר כדי להתקדם הלאה, ולמצוא את הדרך הנכונה להם בעולם הגדול.

דלי

השנים האחרונות הביאו אותם להרבה פשרות במערכות יחסים. השינויים שעברו השפיעו על איכות חייהם. מעברו של היופיטר לקשת מעורר את הדלי לחדש ולאוורר מערכות יחסים חברתיים. האופטימיות מתחזקת ועוזרת גם לתחושת הביטחון העצמי.

בני דלי שנולדו בינואר ובשבוע הראשון של פברואר, מקבלים עבודה וקידום. צפויה הכרה ביכולתם, וחופש לבטא את המיומנויות המקצועיות שלהם.

ההתחזקות האישית עוזרת להם לומר שלום ולא להתראות למצבים שגרמו לקשיים ערכיים או כספיים.

הבגרות עוזרת לגשר בין כמה נקודות ראייה, ולהעביר את המסרים שלהם הלאה.

חשוב יהיה לקבל אחריות על החלטותיהם בעזרת האינטואיציה, להרים אנטנות ולקלוט את המתרחש, מאחר והצד הלוגי אינו במיטבו בתקופה זו.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי בפברואר, מחכים לקידום שהובטח להם.

זה הזמן להשתחרר מכל החששות שליוו אותם בשנה האחרונה, כאשר הם מקבלים סוף-סוף את התפקיד המיוחל.

קיימת מחשבה על שינוי מקום מגורים. מהלך שיתממש בתוך כשנה.

קשה להאמין, אבל בני מזל דלי, צפויים לאיבוד עשתונות ריגשי. התאהבות סוערת שתעיף אותם למעלה. זו חוויה מרגשת כדאית, גם אם היא לא לטווח ארוך.

מאזניים

השנה האחרונה היתה מלווה באתגרים חברתיים, לחצים כלכליים והוצאות גבוהות. ייתכן גם חבר קרוב שהיה זקוק לכתף, או בעיה הקשורה באחד הילדים בלי פיתרון קל הנראה לעין.
עם מעברו של כוכב יופיטר לקשת, הקשיים שהעיקו נעלמים. גם חבר אחד או שניים מתאדים.

התחושה של פריצה בתחום היצירתי חזקה מתמיד.

אפשרי גם עבודה עם נסיעות לחו"ל, או שילוב של לימודים ועבודה. בכל מקרה, המאזניים משנים סביבה ואווירה.

המאזניים שנולדו בספטמבר ובשבוע הראשון של אוקטובר, חווים הזדמנויות ורעיונות חדשים. הפעילות המנטלית בולטת יותר. הם מסיימים עבודה שארכה פרק זמן. ומתחילים פרויקט אחר, המשפיע על שינויים בסדר היום.

מערכת יחסים הרסנית מסתיימת. אחרת תבוא במקום, ותיבנה בהדרגתיות עם תקווה חדשה.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של אוקטובר, יזכו לרווחים גדולים יותר במהלך השנה הקרובה. חשוב שישמרו על תוכנית לעתיד, ולא יתפזרו לכמה כיוונים.

אחרי שחוו הרבה אירועים מרגשים, יש כאלה שאינם מעניינים אותם יותר, והם ממשיכים הלאה בלי להביט לאחור.

זו שנה שיש רצון להוריד הילוך ולנוח, ולהפנות את המשאבים האנרגטיים ליצירתיות חדשה.

סרטן

בני מזל סרטן נוטים לדאוג. בשנה האחרונה הנושא הכלכלי והדימוי העצמי היו בקשיים. מצב הכוכבים לא עזר להם למצוא פתרונות. העיכובים בניסיון לקדם תוכניות ופרויקטים נעלמים עם מעברו של כוכב יופיטר בקשת העוזר גם לפתור את הבעיות שהיו בשאר התחומים, כולל שיפור במצב הכלכלי.

בני מזל סרטן שנולדו ביוני ובשבוע הראשון של יולי, משתלבים בעבודה שתאפשר להם נסיעות לחו"ל.

לצעירים בניהם שעדיין לומדים או רוצים ללמוד, השנה הקרובה תהיה טובה במיוחד, ואם הם חושבים על לימודים בחו"ל, הכוכבים יאפשרו להם ללמוד שם.

האהבה מחלחלת אט אט לתוך חייהם וכדאי לקבל אותה בשימחה.

עליהם להיות זהירים עם ההוצאות הכלכליות, ולייצב את חשבונות הבנק. האפשרויות להתרחבות כלכלית קיימות השנה, מה שעוזר להשתחרר מהדאגות. אבל עלול להיווצר איזשהו סיחרור עם הוצאות, משהו שאינו אופייני לבני מזל סרטן.

בני סרטן שנולדו בשבוע השני והשלישי של יולי, צריכים להתבונן על מה שיש להם, לשמור על הנכסים האישיים כדי לתמוך בתדמית שלהם.

עליהם לתת יותר חופש פעולה לילדים, לשחרר אותם מחיבוק הדוב האופייני להם (החולשה של הסרטן אלה הם הקורים שהם טווים סביב אלה שהם אוהבים עד שהם חונקים אותם).

השנה יש להם הזדמנות להתבטא בדרך שתעזור להם למנף את עצמם ברוב תחומי החיים.

עקרב

בשנה האחרונה, הקריירה אינה מתפתחת, אירועים הקשורים בבית ובמשפחה מקשים וגורמים לעיכובים.

כאשר יופיטר ניכנס למזל קשת המחסומים שחוו בתחום המקצועי נעלמים, והאופציה לקידום והתפתחות כלכלית מתרחשת. גם המסגרת הביתית מאפשרת יצירתיות חדשה.

אלו שאינם מצויים במסגרת זוגית ומשפחתית, מוצאים עצמם נכנסים למערכת יחסים המתפתחת למשפחה, גם נגד כל הסיכויים לשנים ארוכות וטובות.

בני עקרב שנולדו באוקטובר ובשבוע הראשון של נובמבר, עולים על גל ההצלחה במהלך השנה החדשה.

הם חשים יותר אופטימיים, מה שגורם להם להתחשב באחרים, מוכנים לעשייה שתשרת אותם בעתיד.קידום שייתן גם תמורה פיננסית נאותה.

אם צריך הם מנקים את השולחן, מסיימים פרק ישן בחייהם, ופותחים דף חדש.

בני עקרב שנולדו בשבוע השני והשלישי בנובמבר זוכים לשנה טובה במיוחד, מסיימים ללמוד, וחשים מוכנים לקראת האפשרות לממש את עצמם בעולם הגדול.

נקודת המבט רחבה יותר, מאפשרת לעקרב להשתחרר מדברים שעבר זמנם. ההבנה היא שהעקרב עומד בפיתחו של פרק חדש בחיים.

יש מחשבה על שינוי מקום מגורים, או שיפוץ גדול בבית. או שזה נוגע למשרד האישי, בו הם מבלים חלק ניכר מהיום.

קשת

תחושת הפער בין נקודת הראייה של בני קשת ודעותיהם של אנשים אחרים אותם הוא מעריך יוצרת אצלו קושי שגם הוא לא התמודד איתו וגרם לו בשנה האחרונה להתבודד או להתרחק מאנשים.

כניסתו של כוכב יופיטר למזל קשת, גורם לשינויים רדיקאליים בכל נושא בחייהם.

התקווה והאופטימיות גוברים, ושנת 2007 זו שנה טובה במיוחד לבני קשת, שנה של קידום התפתחות ושימחה בחיים האישיים, הזוגיים והמשפחתיים.

בני קשת שנולדו בנובמבר ובשבוע הראשון של דצמבר, צריכים להיות קצת זהירים, היופיטר הנע במזל שלהם גורם להם להתלהבות גדולה מדי, מה שגורם להם לקפוץ לכמה כיוונים בעת ובעונה אחת, להתפזר ולעשות יותר מדי.

עליהם להתבגר, לאמץ נקודת ראייה ריאלית כאשר הם מביטים קדימה. זה הזמן להתבונן ולהעריך מהן האפשרויות החדשות כדי שיוכלו לעשות את הבחירה הנכונה.

אחרי חודש אפריל, סגנון החיים שלהם משתנה. יתכנו יותר נסיעות לחו"ל, כחלק מעבודתם החדשה.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של דצמבר, חשים גם הם בני מזל במהלך השנה הקרובה.

יש יכולת טובה לייצב את דרך חייהם. האופטימיות משולבת גם בראייה מפוכחת של העתיד.

שינוי צפוי בחיים האישיים, אפשרי שניתוק ריגשי מתמשך יגיע במהלך השנה הקרובה אל קיצו.

האמונה בכוחם לעשות ולשפר את החיים, גורמת להם לקבל החלטה לפתוח פרק חדש בחייהם. באביב הקרוב יקבלו בני מזל קשת רמזים לשינויים הצפויים בחייהם.

שור

בני מזל שור עוברים תהליכים המשפיעים על מבנה המשפחה, שלא תמיד יסתדר עם הקריירה שלהם. הם חווים אחריות כלפי הוריהם, או בהקשר לענייני הבית הכללים והאישיים. הפנויים שביניהם יכנסו למערכת יחסים עם בן זוג שלא חשבו עליו קודם, למרות שהכירו אותו בנסיבות חברתיות. אלה שכבר נמצאים בזוגיות, יחשבו על הקמת משפחה, או הרחבה של הקן.

מעברו של היופיטר במזל קשת יעזור להם להגיע לפשרות וגמישות (הישג גדול לבני מזל שור), ברמה הריגשית ובתחום הפיננסי. השנה המצב הכלכלי יהיה נוח יותר, והכסף זמין יותר אחרי תקופה של בצורת.

בני שור שנולדו באפריל ובשבוע הראשון של מאי - הדימיון שלהם עוזר להביט על המתרחש בהקפים חדשים, דרך ההסתכלות הזו עוזרת לבני מזל שור להשיג את המטרות שהציבו לעצמם.

זו שנה של התפתחות והתקדמות ברוב תחומי החיים. דלתות חדשות נפתחות בפניהם.

בקיץ 2007, הם עוברים שינויים חברתיים, חברים עוזבים וחדשים מגיעים.יש אמביציות חדשות.

אלו שנולדו בשבוע השני והשלישי של מאי, יהיו חייבים לתת מרחב גדול יותר בתוך מערכות יחסים קיימות.

יהיה עליהם ללמוד וללמד מהי משמעות החופש והשחרור שנתנו. התקשורת הבינאישית משתנה לטובה ועוזרת לקירבה ואינטימיות. חלק מהתהליך במהלך השנה זו ההבנה שיש מטרות ומערכות יחסים שעבר זמנם והסתיימו. קבלו זאת באהבה.

תאומים

זו שנה של נסיעות. הספקות שליוו אתכם בניסיון לחפש כיוון ייעלמו בהדרגה, עם מעברו של כוכב יופיטר במזל קשת.

ההשראה שהתברכתם בה במהלך השנה הקרובה, תעודד אתכם למצוא פתרונות לכל בעיות התקשורת וחוסר ההסכמה שחוויתם לאחרונה בזוגיות ובשותפויות. העתיד ייראה באור חיובי יותר.

התאומים שנולדו במאי ובשבוע הראשון של יוני, צריכים להיות מאופקים יותר. רצוי לא לרוץ לכל הכיוונים בעת ובעונה אחת או להתאים את עצמם לכל אג'נדה. ההזדמנויות החדשות מאפשרות להם התפתחויות בנושאי תקשורת וקריירה.

במישור הריגשי עליהם להמשיך וללמוד איך לבטא את עצמם, ללמוד איך לטפח קירבה במערכת יחסים בלי לפגוע במרחב האישי. ייתכן קשר רומנטי או אחר שמסתיים השנה.

תאומים שנולדו בשבוע השני והשלישי ביוני, מקבלים עבודה חדשה, משנים את סדר היום, מאמצים תוכנית בריאות או מחפשים פיתרון לבעיה קיימת מעבר לים.

הנושא הערכי גם הוא עובר שינוי, ואחרי חודש מרס, הם מוצאים כיוון חיים חדש, משתלבים בחברה חדשה. עליהם להיזהר בבחירות החדשות כדי לשמור על שמם הטוב.

תאריך:  01/01/2007   |   עודכן:  01/01/2007
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית אסטרולוגית לשנת 2007
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאלה?
1/01/07 06:40
 
טובה ספרא
1/01/07 17:56
 
הרצל חקק
1/01/07 22:45
2
יוסף אליהו
1/01/07 09:00
3
מאזינה בקשב
1/01/07 15:59
 
חה
1/01/07 20:54
4
חנית
6/02/07 21:59
5
חניתה
6/02/07 22:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"ואף על-פי כן, נוע תנוע!"
01/01/2007  |  יואב לוין  |   מאמרים
הסיסמה של אמנסטי אינטרנשיונל בגנות עונש המוות היא, לטעמי, מיתממת. הסיסמה שואלת, במהלך שנראה בקריאה ראשונה מבריק, "אנחנו הורגים אנשים שהרגו אנשים כדי להראות שלהרוג אנשים זה רע?"
31/12/2006  |  צבי טריגר  |   מאמרים
ב-26.12.2006 בלילה נפגעו שני נערים תושבי שדרות מרקטת קסאם שירו הפלשתינים. הירי על שדרות הפך לשיגרה בשבועות האחרונים מאז הגיעה הממשלה להסכם "הפסקת אש" עם הפלשתינים. מעל חמישים טילים נורו על שדרות מאז הפסקת האש הדמיונית, ורק בדרך נס לא נפגעו עד כה אזרחים. הערב קרה הדבר הצפוי ונפגעו אנשים.
31/12/2006  |  בנימין נתניהו  |   מאמרים
התערוכה "פריז-תל אביב" תפתח ב-06.01.2007 בגלריה ארבל. התערוכה נערכת ע"י אלי מסר, בנו של הצייר, דוד מסר, כהוקרה לזכרו.
31/12/2006  |  לאה טרן  |   מאמרים
כן, זה האיש, נועם שליט (אין בינינו שום קשר משפחתי). מאז נפל בנו בשבי הופיע שליט האב באמצעי התקשורת השונים. היכן אשתו? לא חשוב. בכל משפחה עושים את ההסכם, מי הפרונט מן. וזה לא במקרה man. מלחמה, נפילה בשבי, משאים ומתנים זהו עסק לגברים. ונועם שליט, שלא ברצונו, נאלץ לשחק את משחק הגברים הזה. קשה לחשוב על אצילות, שלווה, אורך רוח ואיפוק, יותר ממה שהקרין האיש הזה מבעד למסך. אינו מתמסר למצלמות, מרצה את דבריו בשקט, שומר על כבודו ועל כאבו.
31/12/2006  |  דוד שליט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יוסף אליעז
יוסף אליעז
השנה יום הזיכרון כואב יותר מכאב ימי זיכרון אחרים - מספרם העצום של הנופלים והנרצחים בשביעי לאוקטובר האחרון, כאשר כה רבים חוו גם אישית את כאב האובדן,
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
מרינה לנדאו
מרינה לנדאו
אתם סובלים מפריחה דווקא עכשיו? אתם לא לבד: אחד מכל שלושה מרגישים על בשרם את פריחות האביב הידועות לשמצה    האם ניתן למנוע אותן? ואיך מטפלים בהן?
פרופ' דני בן-שחר, שי אהרונוביץ ורוית הוברפלד [צילום: יעל צור]
מחלקה ראשונה  |  
כנס של מכון אלרוב לחקר הנדל"ן שהתקיים (7.5.24) בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il