|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?

חדשות היי-טק <span style='font-weight:normal;'>[2]</span>

- מטעם דורן תקשורת;
עיקר החדשות מס' 271 לשבוע של ה - 22.4.01-29.4.01
22/04/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
 קישורים
  ראיון השבוע עם המנכ"ל ניר דונת


מינויים חדשים


יוסי אזולאי מונה לסמנכ"ל שירות ולוגיסטיקה במלם תקשורת ומחשבים

יוסי אזולאי, (49), מנהל אגף שירות לקוחות במלם תקשורת ומחשבים, מונה לסמנכ"ל שירות ולוגיסטיקה בחברה. אזולאי, בוגר לימודי תעודה במנהל עסקים, בוגר בית הספר לתיירות של משרד התיירות והנדסאי אלקטרוניקה, החל את עבודתו בכלל מחשבים (לשעבר כלל מערכות) בשנת 1979 כטכנאי וקודם במהלך השנים. במסגרת התפקיד החדש, אזולאי יהיה אחראי על 75 אנשי השירות במלם תקשורת, על ניהול חוזי השירות, ניהול פעילות שירות הלקוחות, אספקת ציוד ללקוח, התקנות וניהול תקציבי של האגף, כמו גם ניהול פרוייקטים מורכבים.


שמעון כהן מונה למנהל השיווק והמכירות ביעל תכנה ומערכות

שמעון כהן, (34), מונה למנהל השיווק והמכירות ביעל תכנה ומערכות. כהן, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב, שימש בעבר כמנהל שיווק ופיתוח עסקי לאירופה בחברת נטמנג' וסמנכ"ל מכירות ברמדור מערכות ומחשבים. במסגרת תפקידו הנוכחי יהיה אחראי הן על כלל מכירות החברה (בתחום המוצרים, הפרוייקטים והייעוץ) והן על פעילות השיווק. כתובתו של שמעון באינטרנט: shimonc@yaelsoft.com


עו"ד יורם הכהן מונה לסמנכ"ל גורם מאשר וחתימות דיגיטליות ב- Securenet

עו"ד יורם הכהן, 40, מונה לסמנכ"ל תחום גורם מאשר וחתימות דיגיטליות בחברת SecureNet, המתמחה באספקת פתרונות ואינטגרציה בתחום אבטחת המידע. במסגרת תפקידו אחראי הכהן להקמת הגוף המאשר לנושא חתימות דיגיטליות של SecureNet שיפעל במסגרת החוק לחתימה דיגיטלית שהתקבל בכנסת לאחרונה.


ארז שטיך מונה למנהל השיווק ברמדור

בתפקידו הקודם, הקים וניהל במשך 6 שנים את מחלקת הקמפיינים השיווקיים ביבמ ישראל, וכן היה חבר בצוות שהקים את מערך השיווק הישיר בחברה. במסגרת התפקיד החדש, הוא ירכז את כל הפעילות השיווקית של "רמדור סיסטמס" בישראל. ארז שטיך הינו בוגר תוכנית Executive MBA של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ת"א ובעל הסמכות שונות בתחומי השיווק והפרסום.

עיקר החדשות

אדאנת מקבוצת איי.די.בי

טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il

מיראפוינט מציגה מערכת ראשונה לאבטחת כל סביבת דואר אלקטרוני

הכריזה על שחרור מיראפוינט מסג' דירקטור (Mirapoint Message Director); המערכת הראשונה שהותאמה לאבטחת כל סביבת מסרים. המסג' דירקטור הנו פתרון מסרים סקלאבילי וקל להטמעה, אותו ניתן להוסיף לסביבת מסרים של ארגון או של ספק שירותים. קבוצת ב.מ.וו היא הלקוח הראשון של המוצר החדש, ותשתמש בו להגברת אבטחת מסרים, ניהולם וביצועיהם.
_____________________________

אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com


תובעת לבטל זכיית נס במכרז החשכ"ל למערכת ERP למשרדי הממשלה


בית המשפט הוציא צו ארעי האוסר על הממשלה להתקשר עם חברת נס. בהחלטת ועדת המכרזים נקבע, כי מערכת ה-ERP של אורקל קיבלה בבדיקה ציוני איכות גבוהים יותר ממערכת של SAP ולמרות זאת נבחרה המערכת השניה, עקב המחיר הזול בו הוצעה למשרד האוצר. על-פי תנאי המכרז, הזוכה נקבע כבעל הציון הכולל הגבוה יותר, כאשר הציון היה אמור להתקבל על-ידי שקלול שני מרכיבים: מרכיב המחיר (35 אחוז) ומרכיב האיכות (65 אחוז), כך שאורקל היא הזוכה האמיתית, ובית המשפט התבקש לקבוע כך.
_____________________________

אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766975 פקס: 03-7513626
לפרטים: שמעון קיקיון

SAP אימצה את מסגרת פיתוח האופטימיזציה של ILOG

חברת המחקר AMR דיווחה כי מסגרת פיתוח האופטימיזציה (ODF) של חברת התוכנה ILOG, אומצה ע"י חברת SAP ושולבה במוצר ניהול שרשרת האספקה שלה MySAP (לשעבר SAP APO). האנליסט בוב פרארי מ- AMR, אמר כי ע"י שימוש בטכנולוגיה זו של ILOG, חברת SAP היא הראשונה שעונה לצורך הקריטי לתפקודיות עמוקה יותר ביישומי התכנון ותזמון ייצור המיושמים בתעשייה ספציפית.
_____________________________

א.מ.ת מיחשוב
טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

התקנת מערך גיבוי למערכות הטרוגניות ומבוזרות בצורן
א.מ.ת מיחשוב השלימה בימים אלו התקנת מערך גיבוי מורכב נוסף בצורן. המערך מבוסס על שרת קבוצות עבודה של Sun מסדרת 220E, ומסתייע בספריות גיבוי Sun StorEdge ובתוכנת גיבוי של Veritas. המערכת מגבה שלוש סביבות: שני אתרים מבוססי Windows2000, האחד ממוקם בצורן עצמה והשני באתר צורן שבכפר סבא ואת סביבת איחסון המידע של צורן המבוססת על מארזים של Network Appliance.
_____________________________

אקורד רשתות

טל: 03-9251444 פקס: 03-9211571
לפרטים: אמנון שחר
כתובת אינטרנט: www.accordnetworks.com

תדגים את מוצריה החדשים בכנס e-learning ו- EXPO
Polycom Network Systems תדגים בכנס e-learning ואקספו, שיתקיים בוושינגטון, בין התאריכים 17-20 לאפריל, את המוצרים הבאים: ה - (GW-25) Accord Gateway, המאפשר למשתמשים לתקשר באופן חלק באמצעות קול ווידיאו בין רשתות IP ורשתות מיתוג מעגלים מסורתיות כמו T-1, E-1 ו- ISDN, ומכלול הניהול של אקורד, המאפשר תמיכה בנקודות קצה של יצרנים מובילים בתעשייה ומראה איך ניתן לפשט את הקמת הועידות והשליטה בהן.
_____________________________

גולדפיש אינטראקטיב

טל: 5557759-09 פקס: 6557759-09
לפרטים: דנה קול
כתובת אינטרנט: www.goldfish.co.il


גולדפיש בקמפיין אינטרנט לקידום מכירות המודם הסלולרי של סלקום

חברת הפרסום האינטראקטיבי גולדפיש מקבוצת BBDO, מעלה קמפיין אינטרנט לקידום המכירות של סלקום און ליין - המודם הסלולרי של סלקום המתחבר למחשבי הפאלם פיילוט ומאפשר גלישה באינטרנט באמצעות הפאלם. הקמפיין מיועד לציבור משתמשי הפאלם ומציע לרוכשי המודם של סלקום שירשמו למועדון החברים של סלקום און ליין, מקלדת לפאלם פיילוט בחינם. הקמפיין, שעלה ב- 15.4, ימשך שלושה שבועות וישלב מגוון כלי פרסום אינטרנטיים.
_____________________________

דמנטרה

טל : 03-7538220 פקס : 03-7538221
לפרטים : סאלי אלבגלי

דמנטרה מציגה את Demantra 4.0

תוכנה לניהול ביקוש המציעה תשואה גבוהה פי 10 על ההשקעה. חברת דימנטרה (Demantra), המתמחה בפתרונות ניהול ביקושים מותאמי אינטרנט, הכריזה על שחרור גרסה 4.0 של תוכנת הדגל שלה, Demantra Suite .TH- גרסה חדשה ומשמעותית שנועדה לסייע לחברות להגדיל את רווחיהן העסקיים ואת נתח השוק שלהן, לשפר את השירות ללקוחות ולצמצם הוצאות. התוכנה מיועדת בעיקר לחברות בתחום מוצרי הצריכה וכלי התקשורת המודפסים.
_____________________________


Ezchip

טל: 06-6449966 פקס: 06-6540124
לפרטים: אלי פרוכטר
כתובת אינטרנט: www.ezchip.com

נערכת לפיתוח NP-2, מעבד תקשורת במהירות של 40 גיגה ביט

EZchip Technlogies הכריזה על תוכניות הפיתוח למעבד הרשת NP-2, הפועל ברשתות של 40 גיגה ביט. כמו כן, הודיעה החברה שעד אמצע 2001 תסיים את פיתוח מעבד התקשורת הראשון שלה NP-1 ,הפועל ב-10 גיגה ביט, ותעביר אותו לייצור. הטכנולוגיה הנמצאת בבסיס מעבד התקשורת NP-1, מאפשרת הרחבה ומעבר פשוט ל-40 גיגה ביט. כמו כן, הודיעה EZchip על סיום ההחתמה של לקוחות אלפא למעבד הרשת NP-1 ועל תחילת ההתקשרות עם לקוחות ביתא.
_____________________________

ברוד-נט
טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

סוכנות הביטוח Answer Financial מארה"ב בחרה בשירותי ברודויז'ן

Answer Financial, סוכנות ביטוח מובילה מבחינה טכנולוגית בארה"ב, בחרה בתוכנת ברודויז'ן, עבור אתר האינטרנט Insurance Answer Center המשרת כיום יותר מ- 15.5 מיליון חברים. האתר הוקם כדי לעזור להפחית עלויות הכרוכות ברכישת ביטוח, דרך אספקת כלים העוזרים לצרכנים לקבל החלטות רכש מושכלות על ביטוח ושירותים פיננסיים. האתר עושה שימוש ביכולות הפרסונליזציה הרחבות של ברודויז'ן, מגיש מידע רלבנטי לכל משתמש, ותופר תוכן על בסיס פרופילי משתמשים וחברותם בקבוצות.
_____________________________


BerniSoft

טל. 03-5471483 פקס. 03-5471483
לפרטים : נירה אפרת
כתובת אינטרנט : www.bernisoft.co.il

ברניסופט מציעה הנחה של 50% למוסדות חינוך ברכישת Paint Shop Pro 7

חברת ברניסופט , הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Jasc Software, Inc. , המשווקת בארץ את תוכנת הגרפיקה הידועה Paint Shop Pro 7 יוצאת במבצע מיוחד במסגרתו יוכלו מוסדות חינוך - אוניברסיטאות, בתי ספר , מתנ"סים, מכללות ומוסדות ממשלה לרכוש רשיונות שימוש לתוכנת Paint Shop Pro 7 בהנחה של %50.
_____________________________

ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: זיו מנדל
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il/sections.html

קמפיין טלוויזיה ראשון לג'ון ברייס הדרכה בהשקעה של כ-350,000 דולר

ג'ון ברייס הדרכה, מקבוצת גילת תקשורת, מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של 350,000 דולר באמצעות משרד הפרסום קורן-דורן. את הקמפיין ילוו גם מודעות בעיתונים ותשדירים ברדיו האזורי . זהו קמפיין הטלוויזיה הראשון של ג'ון ברייס הדרכה, אשר פרסמה עד היום בעיקר במדורי הדרושים בעיתונות היומית, ברדיו ובאינטרנט. במסגרת הקמפיין מחולק לכל נרשם בתקופת המבצע (עד ה - 15.5.01) מחשב כף יד חדיש מסוג iPAQ של חברת קומפאק.
_____________________________

גילת תקשורת

טל: 03-9255010 פקס: 03-9255123
לפרטים: יעל באלי

גילת תקשורת תפתח שיעורים בלימוד מרחוק למשתמשי אוטודסק

מנטרג'י, הזרוע האמריקנית של גילת תקשורת, הודיעה שחטיבת שירותי הלימוד שלה - אלן תקשורת נבחרה לפתח 32 שיעורים עבור מערכות הדמיית המוצרים (AutoCAD) של אוטודסק. הפרוייקט כולל פיתוח שיעורי לימוד מרחוק שיספקו למשתמשים הדרכה שלב אחרי שלב והתנסות במטרה להעשיר את מיומנותם בעבודה עם מערכות הדמיית המוצרים בחברה.
_____________________________

זירוקס ישראל

טל: 03-6456345 פקס: 03-6474364
לפרטים: שלמה מנשרוף

זירוקס שוברת שיאים במהירות הדפסה

Xerox DocuPrint N4525 מספקת מהירות וביצועים הגבוהים ב-%40 מהמדפסת המתחרה הבאה אחריה. המדפסת החדשה מותאמת לדרישות של קבוצות עבודה גדולות ומאפשרת הדפסה-מרחוק, ניהול ומעקב דרך האינטרנט. זירוקס שברה שיא קודם של עצמה במהירות הדפסה בשחור לבן, עם יציאתה לשוק של DocuPrint N4525 - מדפסת לייזר לרשת המדפיסה במהירות ללא-תחרות של 45 דפים לדקה (ppm).
_____________________________

יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

יוניסיס ו- AIG חוברות לצמצום סיכונים עסקיים מפני התקפות מחשב

חברת המחשוב יוניסיס חתמה על הסכם עם חטיבת AIG eBusiness Risk Solutions של ענקית הביטוח AIG מארה"ב. AIG היא החתמית הגדולה ביותר של ביטוח מסחרי ותעשייתי בארה"ב, ומספקת הערכות אבטחה עבור רשתות המחשבים של מועמדים לתוכנית AIG netAdvantage. AIG eBusiness Risk Solutions בחרה ביוניסיס לביצוע הערכות אבטחה כחלק של מערך AIG netAdvantage שנוצר עבור חברות המנהלות עסקים באינטרנט, כמו גם לחברות המספקות מוצרים ושירותים קשורים לאינטרנט.
_____________________________

מטה גרופ

טל. 09-7444474 פקס: 09-7442444
לפרטים: סילביה שוורצקוף
כתובת אינטרנט: www.metagroup.co.il

מטה גרופ: האטה בענף ה- CRM

מחקר חדש של מטה גרופ קובע כי חלה האטה במכירות של מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM), מאחר ש- 150 החברות הגדולות בישראל מגיבות ללחץ הכלכלי העולמי, חלקן על ידי דחיית פרוייקטי CRM עד למחצית השניה של שנת 2001 ואפילו עד לשנת 2002 . ספקי מערכות ה- CRM מגיבים למצב בכך שהם מגדילים את ההנחות לקניית המערכת: מרמה של %10-%40 בתחילת שנת 2000 עד לרמה של %30-%60 הנחה כעת.
_____________________________

מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

יצרנית המנועים בריגס אנד סטרטון בחרה ב- SAS

היצרנית הגדולה בעולם של מנועי בנזין בקירור אוויר בחרה בתוכנת SAS המיוצגת בישראל ע"י מיה מחשבים, לשיפור העוצמה של מערכות ה- ERP שלה. תוכנת SAS לוקחת את הנתונים התפעוליים, משנה, מעשירה אותם ומציגה אותם באופן מובן למשתמשי קצה, כאשר מילון קבצי הנתונים של SAS התברר כתכונה רבת-ערך נוספת המאפשרת לצרף יחד בשקיפות מחסני נתונים, גם במקרה של שינוי גרסאות במערכת ה- ERP או במערכת SAS.
_____________________________

מיחשוב ישיר תוכנה

טל: 03-5773644 פקס: 03-5580202
לפרטים: שי רוזוב

מערכות ה-CRM של Pivotal בין עשרת יישומי ה-CRM המצליחים של השנה

דו"ח של קבוצת המחקר Aberdeen Group כלל את מערכות ה-CRM של חברת Pivotal ברשימה היוקרתית המדרגת את עשרת היישומים העסקיים הבולטים והמצליחים במהלך שנת 2000. חברת Pivotal מיוצגת בארץ על ידי מיחשוב ישיר תוכנה. התואר הוענק לחברת Pivotal על מיחשוב היישום העסקי של: "רשת שרשרת הביקוש" - (Demand Chain Network) שסיפקה עבור Intrawest Corporation, מפתחת ומפעילה מובילה של אתרי נופש.
_____________________________

מירס

טל. 03-5658919 פקס: 03-5658823
לפרטים: משה בר צבי
כתובת אינטרנט: www.mirs.co.il

משיקה את כרטיס החיוג בשיטות ה-PRE-PAID
עם השלמת המעבר לקידומת הסלולרית 057, הודיעה חברת מירס כי היא נכנסת לתחום כרטיסי החיוג, שירותי התקשרות בתשלום מראש. בימים אלו תחל מירס לשווק כרטיס חיוג בשיטת ה- PRE- PAID, המאפשר ללקוח להחליט מראש בכמה דקות שיחה הוא מעוניין, ובכך לשלוט מראש על עלויות השימוש בטלפון הסלולרי. לרגל השקת השירות החדש מירס תחבר את לקוחותיה המחוברים לשירות הקשר בלבד גם לשיחות סלולריות, מה שיאפשר להם ליהנות משירות הקשר לצד שירותי הטלפון בו זמנית".
_____________________________

מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)

טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas קיבלה פרס הצטיינות על פיתוח תוכנה מחברת נובל

חברת Veritas הודיעה על קבלת פרס הצטיינות על פיתוח תוכנה מחברת נובל. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. "אנו מאוד שמחים להכיר בחברת Veritasכשותפה ותומכת בפתרונות ובשירותים של נובל", אמר קרלטון ווטקינס, מנהל תמיכה בנובל העולמית. "נובל בחרה להעניק את הפרס לVeritas- בשל יישומים עמוקים של טכנולוגיית נובל במוצרים שלהם. יישומים אלה מאפשרים לנובל להרחיב את אחיזתה בשוק.
_____________________________

מרקוני מערכות רפואיות

טל. 09-9702600, פקס. 09-9702623
לפרטים: צבי בר
כתובת האתר: www.marconimedical.com

כנס רדיולוגים של מרקוני הציג הישגים ופיתוחים עתידיים בתחום סורקי ה- CT

למעלה מ- 200 רדיולוגים ומפתחים בתחום ה- CT השתתפו בכנס בו הציגו מומחים בתחום הרדיולוגיה את ההישגים, הבעיות והפיתוחים העתידיים בעולם ה- CT הרב פרוסתי. לדברי ד"ר סמואלוב, מחברת מרקוני מערכות רפואיות, בתוך כשנה וחצי יאפשר הדור הבא של מערכות ה- CT לבצע דימות של הלב ברמה איכותית, הודות למהירות של מערכות ה- CT החדשות ולצפיפות הגבוהה של עד 16 פרוסות בחצי שניה. "דימות הלב יחסוך את ביצוע חלק מן הצנתורים האבחנתיים ויאפשר ביצוע בדיקת סקר ללב", ציין סמיאלוב.
_____________________________

מרקוני תקשורת

טל. 08-9777000, פקס. 08-9777080
לפרטים: יגאל אופנדיק
כתובת האתר: www.marconi.com

טכנולוגיה של מרקוני מספקית סיוע להעברת שידורי רדיו וטלויזיה באוסטריה

מרקוני תקשורת מסייעת לאחת מספקיות פתרונות התקשורת הגדולות באוסטריה - טלקום אוסטריה - להתגבר על בעיות ייחודיות בשידור רדיו וטלויזיה באזורים הרריים. טלקום אוסטריה עושה שימוש בשידור באמצעות גלי מיקרו-גל ארוכי טווח, ובכך יכולים גופי שידור, דוגמת ORF, לשדר אותות רדיו וטלויזיה לתחנות שידור בודדות באזור ההר. הפתרון האלחוטי יספק גם גיבוי של רוחב פס עבור הרשת האופטית המרכזית של טלקום אוסטריה. במסגרת ההסכם, מרקוני תספק 140 מערכות רדיו דיגיטלי (MDRS) מתוצרתה.
_____________________________

נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

המחלקה לטכנולוגית המידע בבנק ישראל שידרגה את רשת התקשורת

חברת כלנית כרמון והמחלקה לטכנולוגית המידע בבנק ישראל סיימו בהצלחה שדרוג של שרתי נובל בבנק לגירסה 5.1 NetWare וגירסא 8 NDS. השדרוג נעשה בשעות הלילה על מנת לא לפגוע בפעולה השוטפת של משתמשי הבנק. בנוסף, בקרוב יותקנו על השרתים בבנק שירותי NFS של נובל על מנת לאפשר למשתמשי היוניקס בבנק לעבוד מול שרתי נובל.
_____________________________

נטוויז'ן

טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il


מדווחת על גידול חד בהכנסות ממסחר אלקטרוני

נטוויז'ן הודיעה על גידול בתוצאות פעילות הסחר האלקטרוני שלה. ברבעון הראשון של 2001 הגיע היקף מכירות הסחר האלקטרוני באתרי החברה ל-32 מיליון ש"ח, לעומת 24 מיליון ש"ח ברבעון הקודם - גידול של %33 ברבעון. עיקר הגידול נרשם באתר נטאקשן (מכירות פומביות ומכירות קבוצתיות של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומחשבים), אתר בוקנט (מכירות ספרים), אתר מיוזיק-זון (מכירות מוזיקה) ואתר בסט-ביי (מוצרי חשמל ביתיים).
_____________________________

סאפיינס
טל: 08-9382862 פקס: 08-9382855
לפרטים: משה שמיר
כתובת אינטרנט www.sapiens.com

סיימה את פרוייקט ההסבה לאירו ב- 3M צרפת 10 חודשים מוקדם מהמתוכנן

סאפיינס אינטרנשיונל סיימה את פרוייקט ההסבה לאירו ב- 3M צרפת, חברה בת של 3M, 10 חודשים מוקדם מהמתוכנן. הפרוייקט שהסתיים בהצלחה מאפשר לחברת 3M צרפת לעשות שימוש במטבע האירו בכל יישומיה העיקריים. הפרוייקט המקיף כלל יישומים עסקיים קריטיים כגון ניהול לקוחות, ספקים והנהלת החשבונות הארגונית. 3M יכולה כעת לעבד את כל הפונקציות הללו באירו או בפרנקים צרפתיים, לפי העדפת הלקוח.
_____________________________

סימנטק ישראל

טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com

סימנטק משיקה גרסה חדשה לתוכנת העבודה מרחוק pcAnywhere

גרסת pcAnywhere 10.0 מציגה שיפורים בתחום האבטחה, כולל שירות אבטחה חדש המזהה ברשת ובקווי הטלפון מוצרי גישה מרחוק שאינם מאובטחים כראוי ומתריע על כך. הגרסה החדשה מאפשרת גם ליצור ערכת התקנה שתותאם אישית לצורכי הלקוח - מה שמקטין את גודל ההתקנה ומגדיל את רמת האבטחה. pcAnywhere 10.0 מסייעת גם לבצע התקנות מהר יותר ובקלות רבה יותר. התוכנה מאפשרת גם להתחבר לאינטרנט במגוון שיטות חיבור, כולל מודמי כבלים וחיבורי פס רחב (DSL), ומשפרת את מהירות העברת הנתונים עד ל- 70 אחוז מהר יותר.
_____________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

השקיעה מיליון דולר בהקמת מרכז איזורי לבדיקה ויישום של פתרונות אחסון

ענקית המחשבים Sun Microsystems חנכה הקמת מרכז איזורי בישראל לבדיקה ויישום פתרונות אחסון אירגוניים, במטרה לאפשר ללקוחות לבדוק וליישם פתרונות אחסון על המוצרים והמערכות שלה. במרכז החדש שהוקם ב- Sun ישראל הושקעו כמיליון דולרים והוא ישרת את כל מדינות אגן הים התיכון (ישראל, תורכיה, יוון, פורטוגל, מדינות הבלקן ודרום אירופה). המרכז הישראלי ישמש גם כמרכז ידע עבור האיזור כולו להדרכת אנשי Sun בנושאי פתרונות אחסון מתקדמים.
_____________________________

קבוצת ח.י. מחשבים ואלקטרוניקה

טל: 09-7661510 פקס: 09-7661516
לפרטים: מירה חן
כתובת אינטרנט: www.hye.co.il

מסך מסתובב בזוית של 90 מעלות של יונדאי מעכשיו בישראל

    קבוצת ח.י, הנציגה הבלעדית של ענקית החומרה הקוריאנית יונדאי בישראל, החלה לשווק בארץ את מסך ה- TFT של יונדאי מדגם ImageFlat LM1510A, שהינו בגודל 15.1 ס"מ. המסך מסתובב בזוית של 90 מעלות, כך שניתן לסובב אותו ולראות עליו עמוד שלם לאורכו; יתרון משמעותי עבור משתמשים שעוסקים בכתיבה רבה ועימוד. המסך כולל רמקולים מובנים בתוכו, וגם כולל שתי יציאות USB. הוא בעל רזולוציה של 1024
  • 768 בקצב רענון של 85 הרץ, כשגודל הנקודה הוא 0.297 mm.
_____________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

משיקה עזרי תקשורת ניידת חדשים עבור iPAQ

קומפאק השיקה שני עזרי תקשורת ניידת חדשים עבור מחשב כף היד iPAQ עטור הפרסים. עזרים אלה ישפרו את הפונקציות האלחוטיות, יספקו גישה ניידת לאינטרנט ודואר אלקטרוני וכן יעניקו יכולות של טלפון נייד. הכבל הסריאלי RS -232 יאפשר מעתה לקשר את ה- iPAQ לטלפון נייד ולהשתמש בטלפון הנייד כמודם. כבל זה מוסיף יציאת תקשורת סריאלית מהירה מסוג COM ל- iPAQ. יציאה זו מתחברת לרוב הטלפונים הסלולאריים ומאפשרת תקשורת נתונים אלחוטית לאינטרנט, אינטרה-נט או לדואר אלקטרוני.
_____________________________

קונברג'יס פתרונות
טל: 09-9526555 פקס: 09-9526556
לפרטים: ריקי אלון
www.convergys.com

קונברג'יס תספק ל- RCN פתרונות בילינג לקול, וידיאו ונתונים

חתמה על חוזה בן חמש שנים עם חברת RCN, הספקית הראשונה והגדולה ביותר בארה"ב של שירותי טלפון, טלוויזיה בכבלים ואינטרנט מהיר, להרשאת שימוש ב- ICOMS, מערכת של קונברג'יס לתמיכה בלקוחות וחיוב עבור שירותי קול, וידיאו ונתונים המיועדת לספקי שירותי כבלים ופס רחב.RCN מצפה להעביר את כל האתרים שלה לשימוש ב- ICOMS בשנה וחצי הקרובות.

תאריך:  22/04/2001   |   עודכן:  26/04/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ערב חג הפסק קיבל דרעי חופשה ל-48 שעות.
למרות זאת לא ביקר בביתו של הרב עובדיה יוסף, ואף לא טילפן לאחל לו חג שמח (וכשר, כמובן). עכשיו הוא מבקש לצאת ממאי לשיקום אצל הרב בצרי, ולא אצל הרב עובדיה יוסף.
20/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
שלושה משופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב - יהושע גרוס, אסתר קובו ומיכל רובינשטיין, נתנו פסק דין שהתבסס על עובדות שלא היו. ככה זה כשהשופטים לא קוראים את החומר המובא בפניהם.
20/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
מדור חדש:
עו"ד צבי מיתר עזב לאנגליה;
בחירות חדשות בקו-אופ; מתי יסיים אורי זליגמן את כהונתו
17/04/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
אליקים רובינשטיין הוא אדם ישר. זאת צריכה להיות נקודת המוצא. אבל גם אנשים שהאינטגריטי שלהם הוא מעבר לכל ספק יכולים לטעות. זה קרה בעבר ליצחק זמיר, כאשר הוא שימש בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, בשעה שהוא התעקש על העמדתם לדין פלילי של אנשי השב"כ, בפרשת "קו 300", וזה קורה עתה לאליקים רובינשטיין. ייתכן שהוא עושה זאת מכוחה של אינרציה מסוימת, שהרי הציבור כבר שמע מפיו בעבר כל מיני "נזיפות" כלפי בכירים במערכת הפוליטית, כשלא נמצאו ראיות משפטיות להגשת כתב אישום נגדם, ואף אחד לא ניסה אז להעמידו במקומו הנכון, אז מדוע שהוא לא ינסה זאת שוב, כשעמידה בפוזה מן הסוג הזה עוד עשויה לצרף כמה נקודות זכות לאמתחתו במאבקו הבלתי נלאה על המקום שהתפנה זה עתה בבית המשפט העליון?
16/04/2001  |  חיים משגב, ד"ר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
כנס הקיץ של הכנסת נפתח
שמואל רוזנר
השבוע הקרוב עלול להיות הגורלי ביותר במלחמה, לא בגלל שפיכות דמים, אלא בשל סכנה אסטרטגית חסרת תקדים. ממשלה ללא אמון מובילה למלחמה ללא תמיכה, והצעות לפתרון נתקלות בחוסר הסכמה. האם בחי...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כדי להגיע למסקנה אם נושא גיוס החרדים הוא שפיט אם לאו חובה עלינו לשאול את הרב הראשי של נושאי השפיטות - הפרופסור אהרן ברק    בגלל שאין לנו דיבור ישיר עימו התשובה המוחלטת נמצאת בפסקי ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il