|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

מקקיין ינצח

סוף השבוע מבשר חופש ויצירתיות, אבל תחילת השבוע כבר מתאפיינת בעליות ומורדות בחיי הרגש ביום שני צפויה "רעידת אדמה" בתחום הכלכלי, אבל מחיר הנפט צפוי להמשיך ולרדת וגם: סימנים ראשונים לטובת מקקיין
12/09/2008  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות
אינדיקציות ראשונות לנצחון. מקקיין ופלין

השילוב בין הכוכבים מרקורי, וונוס ומארס במזל מאזניים במהלך הימים הבאים, מעורר אנרגיה טובה במשפחה והרצון לבלות ביחד מתחזק. הישיבה בצוותא מעוררת רצון לשיר ולצחוק, לתכנן תוכניות משותפות והכל באווירה נינוחה. כוכב סאטורן הנמצא במזל בתולה משתלב במערכת הזו, וגם אם הביקורת מתעוררת, נסו לנתח את המצבים בדרך יותר יצירתית, לבטא את מה שאתם מרגישים ולספר לסובבים אתכם על הדרך בה אתם רואים את הדברים המתרחשים בחייכם.

היום יום שישי 12.09, וונוס ומארס נעים בתנועה משותפת ומציעים את תחושת ה"ביחד" במערכת יחסים. הדגש הוא על רומנטיקה וחושניות. האנרגיה הזו משפיעה על כולם וקיים רצון לבלות ביחד. גם אם אינכם נמצאים בזוגיות, חפשו להיות עם חברים. הירח במזל דלי היום, לכן זה הזמן לבטא את הרגשות, כאשר הם שזורים בחשיבה רציונאלית. האנרגיה חיובית ומאפשרת התפתחות יצירתית, לכן הרשו לעצמכם לעשות מה שמתאים לכם. כירון שמשפיע על מרקורי יוצר תקשורת מרפאה ומשחררת.

בתאריך 13.09 השמש במולות לאורנוס כבר מיום שישי, דוחפת לעשות משהו שונה, לשבור את הרוטינה ולשחרר את החלק באישיות שלנו הזקוק לחופש. זהו יום שבו המחסומים נשברים ויש הבנה נוחה יותר גם בתוך מערכת היחסים. הירח במזל דלי עם הנפטון מעוררים השראה וחזון אישי, עם סימון המטרה, לאן אנחנו רוצים להגיע.

בתאריך 14.09, הירח במזל דגים ומרקורי בצמידות עם וונוס. גם כאן יש שילוב רגשי ומחשבתי, אולי תבטאו את מה שאתם חווים בכתיבה, בפרוזה או בשירה. ההיבט הזה משפיע גם בתאריך 15.09, אבל הירח שממשיך לנוע במזל דגים לקראת האורנוס, עלול לעורר את הציניות.
מרקורי וונוס בהיבטים חיוביים לראש/זנב דרקון מביא לקשרים מעניינים, אבל גם לחלומות הנושאים בתוכם מידע מוטעה המעורר תקוות שווא. כוכב מארס בהיבט חיובי לכירון מאפשר החלמתם של פצעים.

בתאריך 15.09 מארס דומיננטי במגע עם האסטרואיד ווסטה מעורר את כולנו ללחום ולגונן על אינטרסים אישיים. מארס לקראת ריקוד עם אורנוס, מה שיכול לגרום לאגרסיה לצאת משליטה ולעורר את הרוע אצל אנשים רבים. נסו לעבוד על פרויקטים אישיים עם ניסיון לשליטה כדי שיישארו על המסילה, בזמן שאתם מתקדמים.
הירח המלא גם מתקרב לאורנוס, ובו-זמנית המרקורי במנעד צמוד לוונוס, דוחף למפגשים עם אנשים המאוחדים על-ידי רעיון אחד. מבנה הכוכבים בימים אלה מצביע על מפגשים נון-קונפורמיסטים עם נטייה ללכת נגד הזרם. אנשים עם רצון טוב, היכולים לאחד כוחות בכדי לקדם אידיאלים משותפים. עם זאת כוכב פלוטו נמצא במולות לכוכב האורני הדס, מעורר נושאים לא נחמדים ולא קלים מהעבר. זהו תהליך הנמשך כמה ימים ושיאו סביב ה- 19.09.

התאריכים 15.09-16.09 הם ימים שבהם העבודה מתנהלת כאילו על סירה הנעה על זרמים של גאות ושפל.
בתאריך 16.09 הירח במזל טלה, בהמשך הוונוס עם הנפטון, המוטיבציה העצמית מניעה אותנו לקדם מטרות ופרויקטים. השילוב נותן יופי ורצון וגם רצון לחגוג.
התאריך 17.09, הוא יום של כיופים, לחלוק שמחות, להפיק חגיגות ואירועים חברתיים, יום של הנאה מהאנשים הנמצאים בחייכם; אך המולות בין הירח והמרקורי עלולה לגרום לוויכוחים, בהם הרגש גובר על ההיגיון.
בתאריך 18.09, הירח עובר למזל שור, והפרגמאטיות נכנסת לחיים. ברקע, תמונת השמיים מצביעה על השמש הנעה לריבוע מדויק עם כוכב פלוטו בתאריך 21.09, אבל ההשפעה כבר קיימת ויוצרת אווירה כוחנית יותר, ומאחורי המילים היפות יש מסר שונה, שאופיו חד מאוד.
בנוסף, אחרי התאריך 16.06, כוכב מרקורי מתחיל להאט את הקצב, (אחרי ה-16.09) לקראת עצירה ונסיגה בהמשך החודש, כך שהשיבושים והתקלות כבר מורגשים.


כלכלה ושווקים:

השבוע האחרון היה תחת השפעת שינוי המגמה של כוכב פלוטו. עתההפלוטו החל להתקדם במעלות האחרונות של מזל קשת, עד המעבר למזל גדי בסוף חודש נובמבר. אבל ההיבט בין כוכב סאטורן המגביל והלוחץ, עם כוכב יופיטר המרחיב, ממשיך להשפיע ונותן תקוות. שני אלה הם גורם מאזן וממתן.

בתאריך 12.09, השמש במולות לאורנוס, מדליקה את ההיבט המשמעותי בין הסאטורן ואורנוס. בהמשך הירח המלא ביום שני 15.09, גורם לאותה ההשפעה מתמשכת להיות בגוונים עזים יותר, מטאפורית זה כמו רעידת אדמה ודרמה שלא ניתן לצפות אותה מראש.
תזכורת להערכה שלי על "בועת הנפט" במאמרים הקודמים. הנה מחירי הנפט ירדו בלמעלה מ-30 דולר, ואני חוזרת ומזכירה שגם אם יהיו שוב עליות, בסופו של דבר מחירי הנפט ירדו אל מתחת ל-100 דולר לחבית, ועוד למטה מזה, כאשר כוכב אורנוס יגיע לחלק האחרון במזל דגים.


ומי יהיה הנשיא הנבחר בארה"ב?

הכוכבים הסתדרו. מי יביא את השינוי?
מק'קיין נאם בתאריך 04.09.08 את הנאום המסכם בו קיבל על עצמו את המינוי להיות נציג הרפובליקנים, לתפקיד נשיא ארה"ב. ההורוסקופ שלו הוא הדומיננטי ביותר ומצביע על האתגר הגדול שהוצב מול ברק אובאמה, שקיבל על עצמו את המינוי בתאריך 28.08.08 והיה עד לאחרונה "ההבטחה" החדשה של הדמוקרטים לניצחון בבחירות בנובמבר 2008.

כאשר בוחנים את ההורוסקופ בתאריך 28.08, יש הבטחה; המפה עם הרבה כוכבים במקומות משמעותיים, אבל ההיבטים מעוררים את סימן השאלה. שליט האופק, נפטון נמצא בבית 12, מקום מאוד קשה, שמצביע על הקושי ומסביר את הדשדוש בסקרים של אובאמה בתקופה האחרונה.

הנפטון גורם לספקות שהחלו להתעורר לאחרונה בציבור האמריקני, תוך בחינת ה"מילים החזקות" אותן משמיע האיש והניסיון להבין מה מסתתר מאחוריהן. גם בהורוסקופ האישי של ברק אובאמה יש היבט חזק של כוכב נפטון לשמש ולכוכב מרקורי, מה שמעורר את המחשבה ביחס לתוכן האמיתי של המילים אותן הוא משמיע בפאתוס גדול בכל הזדמנות, כשהוא מעדיף לעשות זאת בבומבסטיות וכמו שראינו, רצוי שזה יהיה באצטדיון גדול. אובאמה, בן מזל אריה, הוא שחקן מבטן ולידה, וכל הופעה שלו לא הייתה מביישת כוכב רוק מצליח. אלא שבמפת המינוי, הפלוטו בנסיגה גורם לסימני שאלה בנוגע למה מסתתר מאחורי הקלעים, מי או מה כבר דוחף אותו אחרי שלוש שנים שירות בסנאט. השינוי ב"נחמדות" שלו לאחרונה, כשהבין שהוא כבר לא הכוכב העולה היחידי, ניכר במילים הקשות בהן הוא משתמש. כוכב אורנוס שיגיע למארס שלו, ייתן את אותותיו, ויש לשער שבימים הבאים המכונה המשומנת של המתנגדים לו תפעל במגמה לפגוע בו ובשמו, מה שעלול לחשוף גם את המסר במילה "שינוי" ומהי באמת התקווה שהוא מנסה להעביר לבוחרים, ואיתה לסחוף את ההמונים.

ההיבט בין הסאטורן והאורנוס שהחל בדיוק ביום הבחירות, הוא אחד הגורמים הדומיננטיים למחשבה האסטרולוגית שאכן צפוי שינוי בבית הלבן. אולם האם השילוב הזה מדבר על שינוי הסטאטוס קוו? האם הצמד אובאמה וביידן מסמלים את השינוי? לא בטוח.

בהיבט הסאטורן והאורנוס, האורנוס לא בהכרח מבטל את הסאטורן ומצביע על השינוי. אפשר לראות את ההיבט הזה גם אחרת: בגלגל המזלות הסאטורן משפיע קודם, וזה מעיד על תסכול ו/או אכזבה שמתעוררים באוכלוסיה. ניסיון העבר מראה כשההיבט הזה כבר הופיע, ולמרות הציפיות לשינוי, חזרו הרפובליקנים לשלטון. בפעם האחרונה היה זה ג'ורג' בוש האבא שניצח את דוקאקיס שהוביל בסקרים, אבל הנשיא שנבחר סיים אחרי קדנציה אחת. כלומר, בשלב הראשון משפיע הסאטורן שמייצג את הסטאטוס קוו ואחר כך האורנוס, ולכן השינוי יגיע אחרי ארבע שנים. (נשיא אמריקני יכול להיות בתפקיד 8 שנים, 4+4. אבל כל ארבע שנים יש שם בחירות בתאריך הקבוע 04.11). עד כאן האינדיקציה הראשונה לכך שמק'קיין ופלין יזכו בבחירות הקרובות.

ועתה להורוסקופ של המינוי שהתקבל על-ידי מק'קיין בתאריך 04.09.08 בשעות הערב. שליט המפה מארס נמצא במנעד עם הוונוס, במזל מאזניים. שני אלה שליטי המפה, מה שמצביע על הסכמה ושיתוף פעולה. היבט חיובי מאוד. בנוסף, השמש הצמודה לסאטורן בהיבט חיובי עם היופיטר הנמצא בצמידות לרום שמים, וביחד זהו מסר: "המטרה הושגה". אסור לשכוח שהסאטורן הוא סמל הבגרות, ולכן הוא גם עוזר לאדם בגילו של מק'קיין.

החולשה של אותו הורוסקופ היא מיקומו של הירח באמצע מזל עקרב, במנעד לכוכב נפטון, המעיד על מבוכה וחוסר וודאות בתוצאה של הבחירות האלה. שני המועמדים מדברים על שינוי ורוצים לממש את תוכנה של המילה הזאת. הבעיה של מק'קיין תהיה להתמודד עם הממסד הוותיק על הדרך שהוא רוצה להוביל. מק'קיין כבר מוכר כאדם שאינו הולך בתלם. בארה"ב, בין חברי המפלגה הוא תמיד נהג כעצמאי, יוצא דופן וכונה maverick. כמה מתאים לבני מזל בתולה.

על שרה פלין הרחבתי בכתבה בתאריך 05.09.08, היא בת מזל דלי עם אופק במזל אריה, בבואה של אובאמה בן מזל אריה עם אופק דלי. זו תמונה מדהימה מבחינה אסטרולוגית, שקשה להתעלם ממנה. יד המקרה או שאין מקרה? היא גם הסמל להתחדשות או "שינוי" אותו ניכס לעצמו אובאמה. היא הופיעה פתאום מאי שם, בדיוק כמותו, ויצרה כותרות שחלקן מחמיאות וחלקן לא, אבל היא מלאה בקסם וההופעה הכריזמטית שלה ריגשה את כל באי הוועידה וגם רבים מאזרחי המדינה, והביאה לשינוי בסקרים בהם מק'קיין עולה ובחלקם כבר עובר את אובאמה. עתה פלין נמצאת לצידו של מק'קיין, גם סאטורן וגם אורנוס על אותו כרטיס ביקור.

ייתכן מאוד, שתוצאות הבחירות תהיינה מאוד צמודות. ייתכן גם שיהיו מאבקים משפטיים על התוצאה. ההורוסקופ האישי של מק'קיין נראה מבטיח יותר. רום שמים מקודם של מק'קיין נצמד לכוכב וונוס הכוכב השליט שלו (האופק של מק'קיין הוא במזל מאזניים), ואילו בהורוסקופ האישי של אובאמה, השמש המקודמת בהיבט נחמד לרום שמים.


מחשבות אסטרולוגיות:

  • כוכב מרקורי במאזניים יתחיל לשנות מגמה לקראת תאריך 23.09 ויחזור שוב להילוך ישיר באמצע אוקטובר. בזמן הזה צפויים העימותים בין המועמדים במרוץ לנשיאות בארה"ב. כוכב מרקורי יהיה במזל מאזניים, מזל שאינו החלטי, עד לתאריך 04.11.08, כך שנשמע מן הסתם הרבה הצהרות עם מידע שגוי שיגרמו לתזוזה, לכאן או לכאן, בדעות המצביעים.

  • בהורוסקופ המקודם של ארה"ב, הוונוס מתקדמת בכוחניות במזל טלה המוכר בכוח הרצון שלו, בזמן שהמארס המקודם בנסיגה במזל מאזניים (שם הוא חלש במיוחד). זה מחזק את הכוח הנשי בארה"ב, מה שגרם למחשבה שהילרי תהיה האישה הנשיאה בבית הלבן, אבל עתה זה מצביע על שרה פלין, שככל הנראה היא תהיה האישה בבית הלבן.

  • כוכב מרקורי נמצא לאורך התקופה הקרובה, עד יום הבחירות, בבית 12 - מקום המצביע על סודות, על כך שיש הרבה דברים לא ידועים בעיקר על עמדתם של המועמדים, ומה שכבר כן יודעים אולי אינו נכון, או נתון לשינויים. דוחות סותרים יביכו ויפלגו את הבוחרים, עד לתאריך 04.11.2008, אז נכנס כוכב מרקורי למזל עקרב ההחלטי, וישפיע ברגע האחרון על ההחלטה של הבוחר.

  • ביום הבחירות הירח במזל גדי, היופיטר במזל גדי, מצב הרוח של הבוחר יותר קונסרבטיבי. זה יכול להעיד על רצון בביטחון ובחירה באדם שיש לו ניסיון ברזומה האישי שלו.

  • המולות אורנוס סאטורן תהיה בהיבט משמעותי לכוכב מארס בהורוסקופ של ארה"ב, הכוכב המיליטנטי. לאורך השנתיים הקרובות, זה מצביע על התחזקות בפעילות הצבאית. כל מועמד שיבחר יצטרך לעמוד בסיטואציה הזאת, אלא שאובאמה אינו רוצה במצע הזה, והוא גם מדבר נגדו בקול רם, ולעומת זאת מק'קיין, בעמדתו, נראה שזה בהחלט אפשרי מבחינתו.

תאריך:  12/09/2008   |   עודכן:  12/09/2008
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מקקיין ינצח
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חה
12/09/08 13:37
2
ר.קריג
12/09/08 13:51
3
שרון רובי
12/09/08 13:54
4
בארשבעית
12/09/08 15:44
5
חיים גלבוע
12/09/08 15:48
 
קורא קבוע.
12/09/08 19:37
6
לורשן
12/09/08 16:17
7
EMW
12/09/08 16:51
8
שמחה
12/09/08 16:56
9
דן 7
12/09/08 17:31
 
אחד שמקנא בטובה
13/09/08 14:53
 
מכריח אותך?מסכנה.
13/09/08 16:41
10
שבועיים או שלושה
12/09/08 19:25
11
ד"ר. בן ישי
12/09/08 19:31
 
אפרסק רקוב
13/09/08 15:05
 
ד"ר בן ישי
14/09/08 13:57
 
איינשטיין
19/09/08 12:38
12
אקשיין
12/09/08 22:52
 
תומר שילה
13/09/08 08:13
 
שלא ישן בלילות
13/09/08 08:50
13
די !!!!
13/09/08 01:18
 
לקרוא את ספרא.
13/09/08 08:44
 
אפרסק רקוב
13/09/08 14:46
 
דן 7
13/09/08 16:56
14
רומן ק.
13/09/08 16:46
15
EMW
16/09/08 19:40
16
אמיר2008
17/09/08 00:09
17
האמת יצאה לאור...
5/11/08 20:16
 
=
6/11/08 01:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרסום מסקנות והמלצות המשטרה - להעמיד לדין בפרשת שוחד, הלבנת הון ועבירות חמורות אחרות את אהוד אולמרט, ראש ממשלה מכהן - עשו בצדק כותרות ענק בתקשורת. לראשונה בתולדות המדינה ממליצה המשטרה להעמיד ראש ממשלה לדין על שוחד והלבנת הון, ואל יהיה הדבר קל בעיניכם. אומנם התרגלנו (מה חבל) לחקירות אנשי ציבור, שרים, ראשי ערים, ח"כים, ראשי ממשלה ונשיאים בעבירות פליליות, החל מאונס (הנשיא קצב), דרך עבירות על חוק מימון מפלגות וחוק המתנות ועד אי תשלום בעד הובלות והעברת דירה (בנימין נתניהו), אבל שוחד זה בהחלט חידוש.
12/09/2008  |  עו"ד אברהם פכטר  |   מאמרים
פרשת "כי תצא" הכוללת ק"י פסוקים [וסימנך: "כיד אלוהי הטובה עלי" - נחמיה ב', 8] היא פרשה ייחודית ביותר בכך שהיא שונה משאר פרשיות התורה. ובמה? - פרשת "כי תצא" כוללת את מספר המצוות הגדול ביותר שנמצאות בפרשה אחת בלבד, קרי: היא כוללת 74 מצוות [27 מצוות עשה ו-47 מצוות לא תעשה]. כמו כן, פרשת "כי תצא" כוללת נושאים ועיניינים רבים, ובעיקר, נושאים ועיניינים רלוונטיים ומעשיים בחיי היום יום של כל יהודי ויהודי, כמו למשל: מצוות ציצית, מצוות בניית ועשיית מעקה לאחר שהסתיימה מלאכת הבנייה [בגג או בפנים הבית], אסור כלאיים, אסור נשך [אחת מצורות הריבית], מצוות השבת אבידה, צדק מוחלט בעת שקילה ובעת מדידה, מתנות עניים, קדושת המחנה היהודי באופן כללי [גם בשעת מלחמה] ועוד.
12/09/2008  |  ד"ר מוטי גולן  |   מאמרים
מה עושים עם הילדים כשאבא-אמא יוצאים לחו"ל בלעדיהם? השאלה הנצחית הזאת מעסיקה תמיד את ההורים, ערב-נסיעתם, ובמיוחד עתה, לקראת עונת החגים הממשמשת ובאה. השאלה טורדנית במיוחד כשמדובר בנסיעה בת מספר שבועות.
12/09/2008  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כינוס הרדיו 2008 (כנס הרדיו השני - בפי המארגנים) ננעל ביום שני. שוחרי וחובבי רדיו מכל הארץ התכנסו לדון על הענף. אלא שאחרי האיגרא-רמא בכינוס הראשון לא היה למה לצפות בכינוס השני, שעד מהרה הפך לבירא-עמיקתא של שפל.
12/09/2008  |  עידן יוסף  |   מאמרים
אריה דרעי חוזר לביצה הפוליטית. זו תופעה באמת לא רגילה בפוליטיקה הישראלית. האיש הורשע בעבירות שחיתות קשות ביותר בזמן כהונתו כאיש ציבור ועכשיו, הוא חוזר ובגדול. לדרעי יש מעריצים שרופים ושונאים אולטימטיביים. ההערצה למייסד ש"ס קיימת לא רק בחוגי מצביעי ש"ס וסתם חרדים שאוהבים את דרכו, אלא גם בחוגים חילוניים ומסורתיים. עיתון מעריב למשל, התגייס לטובת בחירתו של דרעי. העיתונאי אבישי בן חיים מתקשה מאוד להסתיר את אהבתו לדרעי ומדי יום הוא מפרסם כתבות אוהדות במיוחד לטובתו.
11/09/2008  |  עמוס בן פורת  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il