|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית אסטרולוגית לבני כל המזלות לשבוע שבין 26.11-2.12.2008 וגם: לכבוד יום ההולדת, ההתאמה של בני מזל קשת לשאר הגלגל
26/11/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
שילוב מצויין עם תאומים ודלי. הקשת

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא, לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מן הנאמר ביחס לעצמכם.

מזל קשת עם מזל טלה - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שתי אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה, והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם מזל שורזהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו... מומלץ לשמור לימי הזקנה (:

מזל קשת עם מזל תאומים זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל קשת עם מזל סרטןשילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת, עובדה שתביא למריבות ובעיקר בגלל הניסיון של הסרטן לעורר רגשי אשם בקשת החופשי.

מזל קשת עם מזל אריה זוהי מערכת שעשויה מאוד להצליח מכיוון ששניהם יודעים להעריך זה את מקומו של זה. הקשת יתחמם בשמשו של האריה מבלי לאבד את עצמאותו והאריה ייתן לקשת את מרחב מחיה שהוא צריך ובכך יקנה את נשמתו. מומלץ ויכול להחזיק מעמד!!

מזל קשת עם מזל בתולה זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת ,הזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!!

מזל קשת עם מזל מאזנייםשילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל קשת עם מזל עקרבזהו שילוב מעניין ואטרקטיבי ואולם יש בו הרבה מגבלות, למרות המשיכה ההדדית העזה. הקשת זקוק ליציבות של העקרב ואילו העקרב מקנא בקלילות של הקשת. זהו קשר מאתגר במיוחד, ונועד לאלו שאינם מפחדים מקשיים!

מזל קשת עם מזל קשת - אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה והחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה ומסגרת עדיין חשובה לכם – ייתכן ותתאכזבו!

מזל קשת עם מזל גדיזהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות!

מזל קשת עם מזל דליזהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות .

מזל קשת עם מזל דגיםזהו אחד הזיווגים השכיחים בגלגל המזלותאך יחד עם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים, שלכאורה רגוע ושקט, מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


קשת

הצורך שלכם בתקופה זו לשנות סדרי עולם, ובמיוחד בכל הקשור לתחומי הבית, חזק במיוחד. זה הזמן לשנות את הסביבה בה אתם חיים ולהפכה לנוחה יותר עבורכם. עד עכשיו הייתם מוכנים לפשרות כדי לרצות את האחרים ואולם עכשיו, סביב יום ההולדת שלכם, מומלץ לכם לנוח, לאסוף כוחות ולפעול לשינוי שאכן עוד יגיע אליכם ובשנה זו. גם הסובבים אתכם יסכימו שאכן הגיע הזמן.


גדי

זוהי תקופה פחות טובה ומוצלחת עבורכם, בגלל התחושה שכל מה שאתם עושים נראה כמתעכב או לא מצליח לכם. בימים שכאלה מוטב לכם לא לנסות ללכת כנגד הזרם אלא לזרום עם מה שיש. מרבית הכוכבים נמצאים במקום אנרגטי בו הביטוי והעשייה קשה עליכם. מומלץ לכם לחכות עד לאחר יום ההולדת כיוון שרק אז תרגישו שהכוחות חוזרים אליכם ותוכלו לממש וליישם את הרצונות שלכם.


דלי

אתם בתקופה מאוד מעניינת בחייכם. נראה שאתם חווים כמה סגנונות התנהגות. מצד אחד ישנם נושאים ותחומים בהם אינכם יכולים לממש ולבטא את הצרכים האמיתיים שלכם, ומצד שני, מבחינה חברתית למשל, אתם נמצאים בימים בהם אתם מרגישים צורך לצאת ולבלות בכל מקום ולהכיר כמה שיותר אנשים. נראה שאין קשר בין שני נושאים אלו בחייכם ואתם צריכים ללמוד לנווט בין השניים.


דגים

אתם מתקרבים לאחת מנקודות השיא של חייכם בנושאים האישיים ובנושאי עבודה. נראה שהצורך שלכם לממש את אישיותכם האמיתית קורם עור וגידים ועכשיו אתם נבחנים בכל הצורות. גם בנושאי עבודה נראה שהמתיחות מתגברת כיוון שאתם צריכים להחליט לאן ובאיזו דרך אתם מתכוונים להמשיך. ההססנות הטבעית וחוסר היכולת שלכם להחליט, רק מזיקים לכם ולא מאפשרים לכם לפרוץ קדימה.


טלה

נסיעות, בילויים, טיולים ורצון לבלות וליהנות יהיו מנת חלקכם בימים אלה, בגלל הצורך שלכם להכיר אנשים חדשים ולהתרענן על-ידי העברת הזמן איתם. נסו בפרק זמן זה להשקיע יותר זמן ואנרגיה בעבודה, כיון שנראה שגם מכיוון זה עתידה לצמוח לכם התחדשות והתקדמות. אנשים שלא ציפיתם מהם יבואו לעזרתכם, כך שתוכלו להפיק מכך תועלת מרבית.


שור

אתם מוטרדים, ובצדק. נראה שאתם באים מהמקום הטוב והנכון על-מנת לממש את עצמכם ומחפשים כל הזמן דרכים יצירתיות כיצד להרוויח יותר כסף ולייצר יותר הכנסה. לצער הסובבים אתכם, אין קשר בין היכולת שלכם לבין הנסיבות בשטח שאינן משחקות לטובתכם. על כן, נסו בפרק זמן זה להיות יותר קשובים לעצמכם ופעלו יותר לפי תחושות בטן ופחות לפי תוכניות הגיוניות. עם קצת סבלנות הקשיים יירגעו.


תאומים

אתם עוברים עכשיו מהפכים בחייכם אם כי אינכם רואים זאת כך. אתם מזל שאוהב התרגשויות כך שמבחינתכם כל שינוי – ואתם צודקים – הוא בסיס להתקדמות. זהו זמן בו אתם יכולים לשנות את כל הקריירה שלכם ולעבור לנושאים אותם רציתם מזמן לטפח. הדבר הנכון ביותר עבורכם הוא לא להינעל על נושא מסוים אלא לעבור מפרויקט לפרויקט מבלי לדחות שום הזדמנות על הסף וזאת עד שתרגישו מסופקים.


סרטן

כוכבים רבים נמצאים בבית העבודה שלכם כך שנראה שנושא זה מתעורר אצלכם לאחר תקופה ארוכה בה הרגשתם קצת אובדי עצות, מאחר והדברים לא זזו כפי שרציתם. בנושאים שאתם יודעים שהם הנכונים לכם, חשוב מאוד שתאזרו כוח ואומץ ותדחפו כמה שיותר. בנושאים בין אישיים אתם חווים תחושות לא קלות כיוון שמצד אחד מאוד נעים לכם, אך מצד שני אתם יודעים שכדי להצליח יש לשאוף לאמת ולשלמות.


אריה

אתם מצליחים ומוצלחים מאוד בנושאי עבודה וצפויות לכם התרגשויות של התחלות חדשות. נראה שהעשייה האחרונה שלכם העלתה אתכם על המסלול והכי חשוב הוא, שגם אחרים מודעים לכך ומכירים בעובדה זו. הרצון שלכם לפרוק את המתח לאחר תקופה קשה מגיע לשיאו ואתם אכן מנסים להעביר את זמנכם בעשייה נעימה ומפרגנת גם עבור עצמכם. זה הזמן לחזור לתחביבים שהזנחתם אותם לאחרונה.


בתולה

נראה שאין נושא בחייכם שאינכם עוברים בו שינוי. כל חלק בחייכם דורש מכם התייחסות מלאה ולא משאיר לכם מקום לעשייה של תחומים חדשים ואחרים. אתם מוכנים לקחת אחריות על כל הקשור לתחומי העשייה בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם חייבים להצליח. אין לכם בעיה לשלם את המחירים הנדרשים עבור כך ובמידה וילחצו אתכם מכיוון המשפחה, נראה שתהיו מסוגלים לעמוד גם כל מי שמפריע.


מאזניים

הכוכב סטורן, הידוע ככוכב מעכב ומכביד, נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע. זוהי הזדמנות מצוינת עבורכם להתחבר אל תת ההכרה ולקבל משם תובנות. ייתכן ולחלק מהתובנות תהיינה המשכיות בעובדה שאתם חייבים לשלב עשייה כתגובה לתובנה, אך הכול יגיע אליכם מתוך השלמה והבנה שמיציתם את סגנון חייכם עד עכשיו ומזמנים אלה, אתם חייבים להתנהל אחרת כדי לממש את עצמכם.


עקרב

מן הראוי שתתנו את הדעת לגבי כל הנושאי הכלכליים בחייכם. זה הזמן לעשות בדיקה ולראות האם אתם נמצאים בתוכניות הנכונות עבורכם כגון: חשבונות טלפון, טלוויזיה וכו'. אתם עשויים להפסיד זמן וכסף במידה ולא תבדקו את כל התוכניות הרשומות על שמכם גם בבנקים. עשו לעצמכם מנהג קבוע – סביב כל תקופת יום הולדת לבדוק את סך כל המקומות בהם אתם יכולים לשפר את המנוי כדי לחסוך לעצמכם כסף.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ להכין מפה אסטרולוגית.

תאריך:  26/11/2008   |   עודכן:  26/11/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מי שרצתה, ועדיין רוצה, להיות ראש ממשלת ישראל, התוודתה אתמול מה קורה באמת במחשכי המדינאות הישראלית. מה ההבדל ביני ובין ביבי, שאלה לבני שמכירה את ביבי מעשר שנים של שותפות מפלגתית. ביבי אכן מתבטא בעצמה נגד משא-ומתן תחת אש, או טוען שאין פרטנר, או מסרב למשא-ומתן על מסירת ירושלים, אבל בסופו של דבר, הוא נגרר לחדר האפל תחת הלחץ כאשר הוא צועק וצווח ובועט, ומוסר את הכל. ראה הסכם חברון, ראה הסכם אוסלו שהוא לא נגע בו. אני, לעומת זאת, הולכת ולמשא-ומתן בנפש חפצה, מתוך מוכנות מראש למסור את ירושלים, או כל דבר אחר שפרטנר זה אחר דורש. אני, אומרת לבני בחיוך כובש, לא מפחדת מלהיכנס לחדר האפל, אני לא חוששת מדרישות בלתי סבירות, כי האינטרס של ישראל והאינטרס שלי, ושל הפורום התומך בי, והתקשורת התומכת בי, חד הם. לכן אין טעם להצביע עבור ביבי, שקודם יעשה לנו נזק תדמיתי ולאחר מכן ימסור את הכל. הצביעו לי, שאני נחמדה וברה, וגם אמסור את הכול בחיוך מתחטא.
26/11/2008  |  ד"ר יובל ברנדשטטר   |   מאמרים
בכניסה לירושלים תלויה רשת דייגים גדולה, גשר המיתרים. בעוד כמה קריאות 'היי - הופ' קולקטיביות היא נהפכת על פניה ועמה כל העיר. כל כניסה ויציאה מהעיר מציפה הפסוק: "פרש רשת לרגלי" [איכה א, יג] ו"כדגים שנאחזו במצודה רעה" [קוהלת ט, יב]. איש לא ימלט ממנה, מלבד הממשלה וחברי הכנסת שחפרו שוחת הצלה לעצמם כי הם שיערו מראש מדוע יש צורך במקלט ומנהרת מילוט ללוד.
26/11/2008  |  פרופ' הלל ויס  |   מאמרים
צמיחה שלילית בעולם; שוק הסחורות והאנרגיה יורד, הדולר והיין רושמים עליות, המניות נופלות ולפתע הכל משתנה והתמונה מתהפכת. האם המיתון העולמי נעלם, הצריכה גדלה, הביקושים עולים, ללווה יש כסף לשלם את החובות ולבנקים מספיק מזומן?
26/11/2008  |  רודיאן רחנייב  |   מאמרים
היהדות נתנה לעולם את התנ"ך, המאַגד ערכים אוניברסליים של מוּסר והומניות, סובלנות, צדק סוציאלי וגם את השבת, יום המנוחה השבועי. מעַניין כי ארצות הברית, מעוז הדמוקרטיה וּמבצר זכויות האדם, חרתה על דגלה את עקרונות הצדק והחירות לאור מורשת התנ"ך.
26/11/2008  |  ציפי לידר  |   מאמרים

26/11/2008  |  ד"ר אסנת רזיאל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
שמחה סיאני
שמחה סיאני
לא אשכח לעולם את היום והלילה שישבתי במשרד, ערה 24 שעות מסביב לשעון ללא מנוחה, ואת שיחות הטלפון שלי עם נשות הספורטאים שלא ידעו בדיוק מה קרה במינכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il