|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
איך לשמור על תפקוד מיני וזוגיות בריאה אחרי גיל 50
כתיבת המומחים
פרסום ברדיו: כך תמשכו לעסק שלכם מאות לקוחות חדשים

חדשות היי-טק (11)

עיקר החדשות מס' 282 לשבוע של ה - 8.7 - 15.7
08/07/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
   רשימות קודמות
  חדשות היי-טק (9)
  חדשות היי-טק (8)
  ראיון השבוע - עם ערן לסר, מנכ"ל משותף במנטרג'י
  חדשות היי-טק (7)
  ראיון השבוע - עם גיל אלון, מנכ"ל השלוחה הישראלית של היידריק אנד סטראגלס


מינויים חדשים


אלכס ארגוב מונה לסמנכ"ל מכירות BEAבחברת ג'ון ברייס אינפראסופט

אלכס ארגוב (43) מונה לסמנכ"ל מכירות BEA בחברת ג'ון ברייס אינפראסופט, המייצגת את מוצרי WebGAIN בישראל ועוסקת בפתרונות Enterprise Java. במסגרת תפקידו ינהל ארגוב את מערך מכירות BEA (כ- Resseler של BEA במכירת מוצרי WebLogic ו- Tuxido) בחברה וכן מכירת מוצרים נלווים בתחום.



דורון שמחוני - יו"ר iLOUG - נבחר למועצת המנהלים של EOUG

דורון שמחוני, יו"ר איגוד משתמשי Oracle בישראל (iLOUG), התמנה למנהל טכני האחראי על תמיכה וסיוע מבחינה טכנית בארגון EOUG בקשר עם חברת Oracle. דורון שמחוני בן 48, עוסק במערכות מידע וניהול פרוייקטים מזה 18 שנים, משמש כיום כמנתח מערכות ומנהל פרוייקטים ביחידת המחשב של מחוז הדרום בחברת החשמל.


שורת מינויים בכירים בקבוצת מלם, במסגרת היערכות מבנית חדשה:


אלי אחי מרדכי,49, ינהל את פעילות האאוטסורסינג

אחי מרדכי שימש בחצי השנה האחרונה כמשנה למנכ"ל מלם ובמהלך כארבע שנים לפני כן ניהל את חטיבת מערכות שכר ומשאבי אנוש בקבוצת מלם. טרם הצטרפותו למלם היה אחי-מרדכי מבקר בממ"ן. במסגרת תפקידו החדש ינהל את פעילות מיקור החוץ (אאוטסורסינג) במלם, מיחשוב סחר החוץ של מדינת ישראל, פיתוח טכנולוגיות ומערכות שכר ומשאבי אנוש. אחי מרדכי בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים - שניהם מטעם אוניברסיטת בר-אילן.


דני ימין, 43, ינהל את פעילות הפרוייקטים

ימין ניהל בשלוש השנים האחרונות את מלם צפון, הזרוע הצפונית של קבוצת מלם. קודם לכן ניהל את אגף מערכות המידע באלסינט, חברה בינלאומית לפיתוח, ייצור ושווק מכשירי הדמייה רפואיים. במסגרת תפקידו החדש ינהל את הפעילות הפרוייקטלית בקבוצה הכוללת בין השאר את תחום ה- ERP, CRM, E-BUSINESS ושירותי ייעוץ. דני ימין בעל תואר מהנדס תעשייה וניהול מטעם הטכניון.

ירון הירשזון, מנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, חברת בת (%100 בעלות) בקבוצת מלם, מנהל את פעילות התשתיות ותיקשוב.


עיקר החדשות


אבנט תקשורת


טל: 03-7658688 פקס: 03-7658666
לפרטים: רותי רוזנטל
כתובת אינטרנט: www.abnet.co.il

אבנט תקשורת תפיץ את מוצרי ADIC בישראל

אבנט תקשורת, תפיץ בישראל את מוצרי החברה האמריקאית ADIC, המובילה בעולם בתחום ספריות גיבוי אוטומטיות. אבנט תתמקד בהפצת קו המוצריםFast Store (FS), ספריות גיבוי המכילות 7 ו- 22 קלטות גיבוי, המבוססות על טכנולוגיות DLT, DLT-1, LTO, ו- AIT. מוצרים אלה מיועדים בעיקר לארגונים קטנים ובינוניים (SMB). לרגל חתימת ההסכם, אבנט יוצאת במבצע מחירים שיכלול חבילות רכישה משולבות לספריות הגיבוי עם חבילת תוכנות לגיבוי.
___________________________


אדאנת מקבוצת איי.די.בי

טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il

אדאנת תקשורת השלימה יישום תשתית דואר אלקטרוני עבור אינטרנט @ בזק בינלאומי

אדאנת תקשורת, מקבוצת אדאנת לעסקים, השלימה הקמת תשתית מתקדמת למיתוג וניתוב דואר אלקטרוני עבור אינטרנט @ בזק בינלאומי. היקף הפרוייקט הוא למעלה מ- 5 מיליון ש"ח. המערכת החדשה, מסוג Mirapoint המיוצגת בארץ על ידי אדאנת תקשורת, משרתת למעלה ממיליון לקוחות ותסייע לאינטרנט @ בזק בינלאומי להפוך לספק האינטרנט המוביל בישראל.
___________________________



אוטודסק ישראל

טל: 03-6138786 פקס: 03-6138788
לפרטים: אופירה תמיר
כתובת אינטרנט: www.autodesk.com

אוטודסק ישראל העניקה חסות והשתתפה בכנס הארצי לאדריכלות

אוטודסק ישראל העניקה חסות לכנס הארצי לאדריכלות, "משרדי תכנון במאה ה - 21 - סוגיות נבחרות". הכנס התקיים ע"י ארגון האקדמאים העצמאיים במקצועות ההנדסה, האדריכלות והטכנולוגיה בישראל, במרכז הקונגרסים, במלון הילטון, ת"א. במסגרת המסלול המסחרי של הכנס, קיימה אוטודסק הרצאות מקצועיות, במהלכן הציגה את הפתרון שלה בתחום האדריכלות. ההרצאות נערכו בהנחייתו של דני כורם, מנהל מוצר אוטודסק לתחום האדריכלות בטלדור.
___________________________



Oracle ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

מוצבה כספקית מסדי נתונים העיקרית עבור מפתחים
סקר עצמאי שפורסם על-ידי חברת המחקר Evans Data, מאשר כי Oracle הוא מסד הנתונים המועדף לפיתוח יישומים. מרבית המשתתפים בסקר ציינו את Oracle כספקית המובילה של מוצרי מסדי נתונים. לפי הסקר, שכותרתו "סקר מפתחי מסדי נתונים", הפתרון של Oracle הוכח כנפוץ ביותר בקרב מפתחים. הקריטריונים אותם הדגישו מפתחים בבחירת מסד נתונים כללו אמינות, סקלאביליות, תאימות עם פתרונות קיימים, ועלות בעלות כוללת (TCO) נמוכה.
___________________________



אינטל

טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il

אינטל ישראל נרתמת לשנת ההתנדבות העולמית של האו"ם

עובדי אינטל בישראל הצטרפו לעובדי החברה בכל אתריה בעולם ונרתמו במהלך חודש יוני לפעילות קהילתית וסביבתית אינטנסיבית, במסגרת "חודש ההתנדבות" באינטל ושנת ההתנדבות עליה הכריז האו"ם ברחבי העולם. יוזמה זו מתקיימת בנוסף לפעילות קהילתית קבועה המתקיימת באינטל בישראל ובעולם כחלק מרכזי ממדיניות ההנהלה והחברה. הפעילויות התקיימו באתרי החברה בקריית גת, בירושלים ובחיפה.
___________________________


אלונקס

לפרטים: מאיר תורג'מן
טל. 03-9260247 פקס: 03-9260250

הסכם מיזוג בין אלונקס מחשבים לארולייט

חברת המיחשוב אלונקס ישראל, בבעלות אלונקס מבריטניה, ובית התוכנה ארולייט הודיעו על חתימת הסכם מיזוג המוערך בהיקף כספי של כ- 3.5 מיליון דולר. במסגרת ההסכם הצטרף יעקב לשם, הבעלים של ארולייט, כשותף באלונקס ישראל. במסגרת הרחבת פעילותן המשותפת הוקם מערך שירות מקצועי ויעיל במרכז עצמאי נפרד המתמחה בשירות למחשבי אלונקס ומציע את שירותיו לחברות מחשבים נוספות. בנוסף פתחה אלונקס פעילות בארה"ב לייצור, הרכבה ושיווק של מחשבים אישיים.
___________________________


א.מ.ת מיחשוב


טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

א.מ.ת מיחשוב התקינה שרתי Sun עבור יישום SAP בחברת "אופק העולם החדש"

אופק בחרה ביישום מערכת ניהול משאבי הארגון בסביבת e-Business - mySAP.com, של חברת SAP, המיוצגת בישראל בלעדית על-ידי חברת NESS. המערכת הותקנה ופועלת על תשתית מחשוב של חברת Sun, תוך שיתוף פעולה בין חברת NESS - נציגת SAP, וא.מ.ת מיחשוב - מפיצת SUN בישראל.
___________________________


ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

IDC מדרגת את ברודויז'ן כמס' 1 ביישומי מכירות ושיווק למסחר אלקטרוני

ברודויז'ן, ספקית מובילה של יישומי e-business בהתאמה אישית, דורגה על-ידי חברת המחקר IDC כספקית המובילה של יישומי מכירות ושיווק למסחר אלקטרוני בשנת 2000. ברודויז'ן, המיוצגת בישראל על-ידי חברת ברוד-נט בבעלות ג'ון ברייס מוצרים ונטוויז'ן, מובילה בשוק העולמי ומקדימה מתחרים כולל יבמ, Oracle, SAP סיבל, וינייט ו- ATG. הממצאים הם חלק של דוח IDC מיוני 2001 המנתח הכנסות ונתח שוק של יותר מ- 300 יצרני תוכנות למסחר אלקטרוני.

___________________________


גולדפיש אינטראקטיב

טל: 09-9577555 פקס: 09-9577556
לפרטים: אלי פיש
כתובת אינטרנט: www.goldfish.co.il

מיקרוסופט וגולדפיש בשיתוף פעולה עסקי ראשון

מיקרוסופוט וגולדפיש אינטראקטיב, מקבוצת BBDO העולמית, הכריזו על שיתוף פעולה עסקי ראשון. במסגרת שיתוף הפעולה בניהן הפיקה גולדפיש אינטראקטיב את המולטימדיה לאירוע השקת תוכנת אופיס XP החדשה, כולל סרטוני פתיח בטכנולוגיית פלאש ותלת ממד, שומר מסך לחלוקה ללקוחותיה העיסקיים של מיקרוסופט ומצגת לתוכנת הפאואר-פוינט מולטימדיה החדשה הנכללת בחבילת אופיס XP.

___________________________


ג'ון ברייס הדרכה

טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

אתר אינטרנט חדש לג'ון ברייס הדרכה

ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מנטרג'י העלתה השבוע את האתר החדש של החברה שכתובתו www.johnbryce.co.il. האתר החדש נבנה בטכנולוגיית מיקרוסופט DNA, על ידי חברת e-Wave ולו מראה ויזואלי חדש מבוסס פלאש. באתר ניתן למצוא את מלוא האינפורמציה על הקורסים שג'ון ברייס מציעה, החל בקורסים למנהלים, דרך קורסים למקצועני הייטק ולהסבת אקדמאים, וכלה במסלולי הכשרה להייטק ובקורסים לחיילים משוחררים.

___________________________


DavidShield


טל. 03-5667266 פקס.03-5667280
לפרטים: אלון קצף
כתובת אינטרנט : www.davidshield.com

שכרה משרדים חדשים באזור תעשייה פולג שליד נתניה
דיויד שילד, קופת חולים לישראלים בארה"ב, שכרה 1,000 מ"ר באזור התעשייה פולג שבסמוך לנתניה, לתקופה של 6 שנים. על פי העסקה שנחתמה מול עם-רם פיתוח דרום נתניה בע"מ, בעלת הנכס, תשלם דיויד שילד 12 דולר למ"ר.
___________________________


ועידת וירג'יניה


טל: 04-6263686 פקס: 04-6260629
לפרטים: צבי ינאי (טורבו)

למעלה מ-30 חברות ישראליות תשתתפנה בועידת סחר וירג'יניה

למעלה מ-30 חברות טכנולוגיה ישראליות ישתתפו בועידת סחר וירג'יניה - ישראל -VITTS 2000 (virginia-israel technology trade summit), שתתקיים ב- 30 ו31- ביולי במדינת וירג'יניה. הועידה תתמקד בקיום מפגשים ישירים בין נציגי חברות הי-טק ותעשייה מובילות מוירג'יניה לבין יזמים, חברות סטארט-אפ וחברות תעשייתיות מישראל. בין החברות שתשתתפנה אלסינט, דינאמיק סיסטמס, פורטליין טכנולוגיות, טלקור, 3dv systems ועוד.

___________________________


זירוקס ישראל


טל: 03-6456345 פקס: 03-6474364
לפרטים: רוני אוחיון

זירוקס משתפת פעולה עם GoAmerica

הברית בין החברות תאפשר לעובדים לנוע בדרכים בעזרת יישום תוכנה סלולרי משופר. שיתוף הפעולה מעניק ללקוחות ארגוניים ניידים גישה מאובטחת למסמכים. חטיבת שירותי הסלולר של זירוקס הודיעה על הכנסת שיפורים לתוכנה הארגונית של החברה, MobileDoc, ועל הקמת ברית עם חברת GoAmerica - המספקת נתונים ושירותי אינטרנט סלולריים ברחבי ארה"ב. זירוקס פועלת לקראת חתימה על הסכם עם GoAmerica שבמסגרתו תסופק גישה סלולרית מאובטחת לדור הבא של תוכנת MobileDoc.
___________________________


יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

יוניסיס תפיץ את פתרונות זיהוי הביומטרי המיועדים לחברות תעופה ושדות תעופה

איי טיקט (Eye Ticket) ויוניסיס הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו תציע יוניסיס את מערכת עיבוד נתוני טסים ללקוחותיה. מערכת ניהול הנוסעים של איי טיקט משתמשת בטכנולוגית זיהוי ביומטרית (Iris) לזיהוי מהיר של נוסעים ולארגון כלל התהליכים אותם עוברים הנוסעים בטרם הטיסה. ההסכם קובע כי יוניסיס תציע את המערכות של חברת איי טיקט למעונינים במערכת זיהוי מבוססת קריאה ביומטרית לכרטוס, צ'ק אין, בדיקת מטענים, זיהוי מטענים ועליה למטוס בכל היישומים המופעלים בשדות תעופה ובחברות תעופה עבור נוסעים המשתמשים בתחבורה אווירית מסחרית.

___________________________


יעל תכנה ומערכות

טל: 09-7639333 פקס: 09-7660444
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com

התקינה מערכת מודעות מילים בלוח ידיעות אחרונת בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל

יעל תכנה ומערכות התקינה בלוח ידיעות אחרונות מערכת הממחשבת את כל מערך מודעות המילים. היקף הפרויקט הכולל נאמד בכ5- מיליון שקל. המערכת שולפת באופן אוטומטי מחירון המתאים ללקוח ודרישותיו, ואת המבצעים הרלבנטיים עבורו. בנוסף, המערכת החדשה מחשבת ומעבירה את החיוב להנהלת החשבונות ומעבירה את המודעות למערכת המעמדת, והמעצבת את תוכן המודעה לפי המדורים, האזורים ומאפיינים נוספים של המודעות.

___________________________


לוסנט

טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com

זכתה בפרס על חדשנותה בפיתוח טכנולוגיות סלולאריות מהדור השלישי מבוססות CDMA

לוסנט טכנולוגיות זכתה בפרס על הישגיה בפיתוח פתרונות תשתית סלולארית מבוססת הדור השלישי (3G) בטכנולוגיית CDMA. הפרס הוענק לענקית התקשורת במהלך הכנס העולמי השנתי לטכנולוגיית ה - 3G שנערך בהונג קונג. הזכייה בפרס היוקרתי מבטאת את הישגיה של לוסנט בהעברת פתרונות סלולאריים חדשניים ללקוחות והובלתה את תחום תעשיית ה- CDMA, טכנולוגיה המשמשת בסיס לרשתות סלולאריות מהדור השלישי.

___________________________


BEA


טל: 03-7535705 פקס: 03-7517045
לפרטים: אבנר פרנק

BEA זכתה בפרס CRN E-Star

כתב העת CRN של CMP Media Group בחר ב-BEA כ-CRN E-Star זו השנה השניה ברציפות, והעניק לשרת BEA WebLogic, שרת יישומי הג'אווה המוביל בעולם, את התואר הגבוה ביותר בקטגוריית שרתי היישומים. הפרס ניתן כהכרה בתוכנה המובילה של BEA, חדשנותה הטכנולוגית והצלחתה בתמיכה בשותפיה העסקיים באמצעות תוכנית השותפים BEA Star. פרסי CRN E-Star מחולקים כאות הכרה ב"קטגוריות תוכנה מתעודדת בזירת העסקים האלקטרוניים וחברות חלוצות המפתחות תוכנה לכלכלת האינטרנט."

___________________________


מחקר אלגוריתמים

טל: 03-9279500 פקס: 03-9230864
לפרטים: איילת פורת
כתובת אינטרנט: www.arx.com

פרוייקט אבטחה לבנק מרכזי בסינגפור בעלות של 1.3 מיליון שקל

מחקר אלגוריתמים הישראלית, העוסקת באבטחת מידע בתחומי המסחר האלקטרוני ובנקאות מקוונת, ביצעה פרוייקט אבטחה לשירותי ה- WAP של בנק DBS בסינגפור. במסגרת הפרוייקט שיפרה מחקר אלגוריתמים את יכולת ההזדהות של הצדדים המתקשרים ואת יכולת ההצפנה של העסקאות המתבצעות דרך הטלפון. עלות הפרוייקט כ- 1.3 מיליון שקל.

___________________________


מטה גרופ


טל: 09-7444474 פקס: 09-7442444
לפרטים: סילביה שוורצקוף
כתובת אינטרנט: www.metagroup.com

התאוששות מתונה צפויה בשוק טכנולוגיות המידע הישראלי בשנת 2002

תחזית של חברת המחקר מטה גרופ ישראל צופה התאוששות מתונה בענף טכנולוגיות המידע בשוק הישראלי כבר בשנת 2002. להערכת מטה גרופ ישראל, עד תקופת החגים ב- 2001 לא צפויים פרויקטים חדשים, מתקופה זו תחל התאוששות הדרגתית וייפתחו מספר פרויקטים. במרץ 2002 צפויה התאוששות של השוק, פרויקטים יחזרו למסלולם, ותחול עליה של כ- 4 אחוזים בהוצאות בתחום טכנולוגיות המידע.

___________________________


מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

בנק המזרחי מפעיל מערכת אינטרנט של SAS

בנק המזרחי החל באחרונה להיעזר בשירותיה של מערכת חדשה לקביעת חוסנם הפיננסי ודירוג האשראי של הלקוחות, על-פי דרישת בנק ישראל. מדובר במערכת שפותחה על-ידי חברת התוכנה SAS - SAS/InterNet והוטמעה בבנק באמצעות חברת מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל.

___________________________


מלם טכנולוגיות מידע

טל: 03-5312172 פקס: 03-5312323
לפרטים: דבורית סער גן-מור
כתובת אינטרנט: www.malam.com

השלמת היערכות מבנית במסגרתה תחולק קבוצת מלם לשלוש פעילויות

קבוצת מלם השלימה בימים אלו היערכות מבנית חדשה שנועדה לייעל ולחזק את יכולות החברה, להביא למיקוד בפעילויות הליבה של מלם ולשפר השירות ללקוחות. במסגרת זו חולקה מלם לשלוש פעילויות עיקריות: אאוטסורסינג, פרוייקטים ותשתיות תקשוב. גלעד רבינוביץ', מנכ"ל זאבי אחזקות: "ההיערכות הפנימית במלם היא תוצאה של תהליך אסטרטגי שנמשך על פני הרבעון. מלם השכילה לתרגם את צרכי השוק המשתנים לטובת חוג לקוחותיה, להעמיק ולהרחיב את הבסיס העסקי עליו היא נשענת, לשפר את ביצועיה ולהתמודד טוב יותר בשוק תחרותי".

___________________________


מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)

טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas ויבמ משתפות פעולה לאספקת פתרונות אשכול לאחסון ארגוני

חברת Veritas הודיעה על שיתוף פעולה עם קבוצת האחסון של יבמ לאספקת פתרונות אשכול בזמינות גבוהה לאחסון ארגוני עבור סביבות SPARC/Solaris. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. שתי החברות בחנו ושיפרו פתרונות תוכנה וחומרה משופרים שממנפים את Veritas Foundation Suite HA שכוללת את Veritas Volume Manage ,Veritas File System שרת אשכול של Veritas ושרת אחסון ארגוני של יבמ.

___________________________


נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

המהדורה החדשה NetWare 6 נחשפה במפגש של נובל

נובל וג'ון ברייס הדרכה קיימו בשבוע שעבר את המפגש השני בסדרת מפגשי מועדון מקצועני נובל בישראל - Novell CorporateClub. המפגש התמקד בנושאNetWare 6 - מוצר הדגל המוביל של חברת נובל בתחום רשתות המחשוב הארגוניות. צביקה דוידוביץ', מדריך בכיר בחברת ג'ון ברייס הדרכה, בעל תוארי Master CNI ו-Master CNE ונשיא מועדון מקצועני נובל בישראל הציג בהרחבה את הדור החדש של מערכת הפעלת הרשתות של נובל לכ- 150 אנשי מקצוע שגדשו את מסעדת לה רלה ג'פה ביפו.

___________________________


נטוויז'ן

טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il

נטוויז'ן תשלב בנענע את שירות "אמיגוצ'ט" לשיחות טלפון אנונימיות בין המשתמשים

משתמשי נענע מבית נטוויז'ן יוכלו מעתה ליהנות משירות ייחודי של חברת הסטארט-אפ הישראלית אמיגוצ'ט, המאפשר לגולשים המשתמשים בשירות, לדבר זה עם זה בטלפון מבלי לחשוף כל פרט אישי מזהה, כולל מספר הטלפון של כל אחד מהצדדים. בבסיס שירות אמיגוצ'ט עומדת מערכת ייחודית, בעלת פטנט, המספקת לשני המקושרים באינטרנט מספר טלפון וירטואלי וקוד סודי חד-פעמי להתקשרות. השניים מתקשרים לאותו מספר טלפון והמערכת מחברת ביניהם. בשלב זה הם יכולים לשוחח בטלפון ולהחליט על המשך הקשר.

___________________________


ניו אפליקום

טל. 09-9598895 פקס. 09-9598822
לפרטים: גיל כהן
כתובת אינטרנט: www.newapplicom.co.il

Oracle ו- BMC מרחיבות את שיתוף הפעולה בניהן

BMC ו- Oracle הכריזו על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן שיאפשר מעתה ללקוחותיהן פתרונות ניהול מערכות מקיפים התומכים ב- E-BUSINESS. במסגרת שדרוג היחסים בין החברות, הטמיעה Oracle את סדרת מוצרי PATROL של BMC, המיוצגת בישראל על ידי ניו אפליקום. מוצרי PATROL יספקו בקרה מרכזית על יישומים ומסדי נתונים בסביבה מיחשובית מבוזרת וינהלו את תפעול מערך המחשוב העולמי של Oracle.

___________________________


NPI


טל. 03-6966242 פקס. 03-6960079
לפרטים: צבי קושניר
כתובת אינטרנט: www.networkprograms.co.il

"סניף מקומי ממזער את הסיכונים בהוצאת עבודות פיתוח תוכנה לחו"ל"

"כאשר בוחרים לפתח פרוייקט תכנה בחו"ל, רצוי לעבוד עם חברה שיש לה סניף מקומי בארץ". סניף מקומי ממזער את הסיכונים בהוצאת עבודות פיתוח תוכנה לחו"ל", אמר צבי קושניר, מנהל פיתוח עסקי של NPI. כדי ליהנות מהיתרונות ולהתגבר על הסיכונים שטמונים בפיתוח תוכנה מעבר לים יש ליישם יכולות תקשורת, שקיפות, ניהול ושליטה. "חשוב מאוד לעבוד עם בית תוכנה רציני ואמין שיש לו סניף או נציגות משמעותית בארץ על מנת למנוע בעיות תקשורת", מדגיש קושניר.

___________________________


סימנטק ישראל


טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com

סימנטק החלה בשיווק תוכנת האנטי וירוס למחשבי כף יד
סימנטק, העוסקת באבטחת מידע באינטרנט ויצרנית תוכנת נורטון אנטי וירוס הפופולרית, הודיעה על התחלת השיווק בישראל של תוכנת האנטי וירוס למחשבי כף יד. התוכנה יושבת על מחשב כף היד, סורקת אפליקציות על המכשיר עצמו ומספקת הגנת קצה נגד וירוסים והתקפות קוד זדוניות. המנוע הסורק בודק את כל האפליקציות הקיימות במחשב ומנסה לאתר וירוסים, גם כשהמחשב מסתנכרן עם המחשב האישי או השרת. בנוסף, שירות העדכון האוטומטי, הייחודי לסימנטק, מאפשר לקבל עדכוני הגנות וירוסים באופן אוטומטי למחשב האישי בכל פעם שהמחשב מתחבר לאינטרנט.

___________________________



סיסקו


טל: 09-9700000 פקס: 09-9700444
לפרטים: דולי שטרייף
כתובת אינטרנט: www.cisco.com

סיסקו ובינת תקשורת יקימו רשת תקשורת באוניברסיטת בן גוריון בשווי 3 מיליון דולר

סיסקו ובינת תקשורת זכו במכרז לשדרוג והרחבת רשת התקשורת המקומית באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. תשתית התקשורת החדשה נועדה לשפר את ביצועי הרשת ולהוות בסיס לשירותים מתקדמים עתידיים: הסטודנטים יוכלו בזמן ההרצאה להתחבר לרשת באמצעות כרטיס אלחוטי ולהוריד את המצגת של המרצה, להוסיף הערות לשקפים ולהיכנס במקוון למאגרי מידע שונים. מהמעונות הם יוכלו לצפות בהרצאות באמצעות Video on Demand, לצפות במערכי שיעור בזמן אמת מכיתות אחרות וליהנות מטלפוניה המבוססת על פרוטוקול IP.

___________________________



SecureNet

טל: 03-7544661 פקס: 03-7544634
לפרטים: דובי אופיר
כתובת אינטרנט: www.securenet.co.il

שוק ה- PKI יגיע לכ- 5 מיליארד דולר בשנת 2006

על פי מחקר של קבוצת Frost & Sullivan, שוק תשתיות מפתח-ציבורי, Public Key Infrastracture PKI -, צפוי לגדול בשיעור שנתי של %65, וכך יגדלו הרווחים בשוק מכ- 150 מליון דולר בשנת 1999 עד לכ- 5 מיליארד דולר בשנת 2006. לדברי אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט, המתמחה בנושא אבטחת מידע, מערכות PKI וחתימות דיגיטליות: "השימוש במערכי PKI ובתעודות אלקטרוניות הוא הבסיס לתהליכי חתימה דיגיטלית על פי חוק החתימה האלקטרונית, וצפוי גם להשפיע באופן דרמטי על איכותם של מנגנוני אבטחת המידע בארגונים".

___________________________


Sun


טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: מוטי סדובסקי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

מרכז מחשבי העל באוהיו נבחר כמרכז מצוינות של Sun

חברת המחשבים Microsystems Sun בחרה במרכז מחשבי העל באוהיו (OSC) כמרכז מצוינות לסביבות מחשוב עתירות ביצועים (HPC). מרכז המצוינות הוא פרויקט משותף עם OSC, אוניברסיטת מדינת אוהיו (OSU), אוניברסיטת סינסינטי, בית החולים לילדים בסינסינטי, ואוניברסיטת אקרון.

___________________________



פוליקום ישראל (לשעבר אקורד רשתות)

טל: 03-9251444 פקס: 03-9211571
לפרטים: אמנון שחר
כתובת אינטרנט: www.accordnetworks.com

פוליקום משווקת מערכות PC Visual Concert

החלה לשווק מערכות אלה בגרסאות IP וכרטיסי PC. מתאם ה- VGA החדש מגביר את היכולת של מערכות ועידות הוידיאו ViewStation הישנות והמסורתיות של פוליקום, המאפשרות למשתמשים לשדר תוכן בזמן אמיתי מהמחשבים האישיים או המחשבים הנישאים שלהם במקביל לתמונת המציג בשיחת וידיאו דו-ערוצית. פוליקום היא החברה הראשונה בתעשייה המציעה תמיכה לשיתוף פעולה מסוג זה למוצרי ועידות וידיאו מסורתיות.

___________________________



קומפאק


טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

תספק תשתיות מיחשוב למינהל הביטוח הלאומי האמריקני ביותר מ- 30 מיליון דולר

קומפאק חתמה על הסכם עם מינהל הביטוח הלאומי האמריקני, ה- Social Security Administration, לאספקת מחשבים, ציוד היקפי ושירותים. קומפאק תבצע הסבה של קרוב לשליש מהמחשבים השולחניים של מינהל הביטוח הלאומי, המשרתים כ- 45 מיליון אזרחים אמריקנים. במסגרת ההסכם, שהיקפו מוערך ביותר מ- 30 מיליון דולר, נדרשה קומפאק לספק 32,000 מחשבים במהלך חמשת החודשים הקרובים. הביטוח הלאומי אף החליט להרחיב את הסכם הרכישה בעוד כ- 10,000 מחשבים נוספים שיסופקו לפני אפריל 2002.

___________________________


TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

מעתה שירות המשלוחים החסכוני יינתן לכל יעד בעולם
TNT מרחיבה את שרות המשלוחים החסכוני והייחודי - ECONOMY EXPRESS, גם למדינות אסיה, אמריקה הלטינית, אוסטרליה, תורכיה ומדינות המזרח התיכון. בכך הופך שרות האקונומי אקספרס לשרות הניתן לכל יעד ברחבי העולם, שכן עד עתה השרות ניתן למדינות אירופה וארה"ב בלבד.

תאריך:  08/07/2001   |   עודכן:  08/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השקרים הלבנים של הרשם אורי זליגמן; הקשיים במיצוי הדין עם ח"כ בשארה; ומי התיר את פעילות האיחוד האירופי במרח ירושלים
06/07/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
עיקר החדשות מס' 280 לשבוע של ה - 24.6 - 1.7
01/07/2001  |    |   מאמרים
בא אני לברך את אחי, עורכי הדין, במלאת 40 שנה ללשכה. אומר אני "אחי", שכן בני משפחה אחת אנו - שופטים ועורכי דין. אנו באים מתוך עריכת הדין וחוזרים אליה לעתים. אתם "קצינים" של בית המשפט. בינינו לביניכם קיימת מערכת יחסית מורכבת. בהיבט האידיאלי שלה היא צריכה לפעול באופן הבא: כלפי חוץ - כלפי החברה הישראלית - מן הראוי שתגנו על בית המשפט. אין לו, לבית המשפט, לא חרב ולא ארנק. כל שיש לו זה אמון הציבור. בבנייתו של אמון זה יש לכם תפקיד מרכזי. כלפי פנים - כלפי השופטים - מן הראוי שתבקשו לתקן את הדורש תיקון. רבות יש לתקן. אני שמח כי הלשכה בהנהגתך, ד"ר שלמה כהן, מבינה כראוי תפקיד כפול זה, ובדרך כלל פועלת על-פיו. מי יתן ותמשיך כך.
דברים בטקס סיום התמחות (ביום 31.5.2001)
ד"ר חיים משגב הוזמן לחתונת בתו של אריה דרעי, ומנמק כאן מדוע הוא כן ישתתף; משגב יוצא כנגד תרבות הצביעות, ומסביר כי הניסיון להרתיע אישים מהשתתפות בתתונה נובע מרצונה של "אליטה" מאוד מסוימת לבלום צמיחתם של מנהיגים חדשים הזוכים לתמיכה
28/06/2001  |  חיים משגב, ד"ר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עם מעשיה ועמדותיה והמדע שמייצגת ברסלר אפשר להתתייצב מול העולם ולסנגר על ישראל    עם מה שמייצגת הח"כ הרוקדת אפשר רק להשפיל מבט מול עיניו של כל בעל כוונה טובה בעולם
אלי אלון
אלי אלון
שלט רחוב צד את עיני ועורר סקרנותי    מלבד שמה של דנה ותאריך הולדתה ומותה אין בו מידע ולו ברמז מי הייתה ובמה זכתה לכבוד שרחוב יקרא על שמה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il