|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פרסום ברדיו: כך תמשכו לעסק שלכם מאות לקוחות חדשים
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?

כשטלה אומר "לא", למה הוא מתכוון?

תחזית שנתית למזל החודש - טלה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
19/03/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

מזל טלה

תאריך המזל: בין ה-21.3 ועד ל-21.4

סמל המזל: טלה

אלמנט: אש, יוזם

איבר בריאותי רגיש: ראש

תכונות חיוביות של המזל: אוהבים להגיע ראשונים לכל מקום. פתוחים וחביבים באופי, פעלתנים מאוד, אוהבים פעילויות עם אלמנט של אומץ, אוהבים להיות בתנועה, בעלי יוזמה, יש להם כריזמה טבעית, סולחים בנקל, פופולריים בכל מקום, בעלי יכולת נתינה.

תכונות שליליות של המזל: פועלים בצורה אימפולסיבית מבלי לחשוב ולתכנן מראש מה לעשות, אוהבים נוחיות ולא לקחת אחריות, דואגים קודם כל לעצמם, ילדותיים בגישתם לחיים, אוהבים להתגאות בכל דבר, מתרגזים מהר, קשה להם לדחות סיפוקים וכל דבר רוצים מיד!

הסתגלות למסגרת: בכל מצב תמיד ינסו להתבלט כך שבמידה שהם נמצאים עם דמות חזקה מהם והמשרה אווירה סמכותית, הרי שלא יסכימו לקבל את הנהגתו וינסו לערער על סמכותו.

תחביבים: כל תחום עיסוק שיש בו אומץ יתאים לטלה האנרגטי להוצאת המרץ הבלתי נדלה שלו, וזאת בנוסף לתחביבים המכילים בתוכם דינמיקה ותנועה.

נאמנות: עליהם נאמר המשפט "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת"... והדבר מתאים לגברים ולנשים כאחד.

תחזית שנתית לילידי המזל

שפע - מתחילת שנת 2009 נכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם, כך שתהיה לכם הזדמנות לשדרג את עצמכם ברמה החברתית. יש לכם אפשרויות להכניס אנשים חדשים לחייכם. הרשו לעצמכם להיות טבעיים, הקשיבו לאינטואיציה בבחירת האנשים ונהגו בחופשיות עם הקרובים לכם.

בין החודשים יוני לאוקטובר 09 יהיה הכוכב בנסיגה ולכן מומלץ לכם לחשוב פעמיים לפני כל עשייה. גם מערכות יחסים שתחשבו שיש להן פוטנציאל עשויות לאכזב בתקופה זו ולכן דרושה זהירות כפולה.

קושי - הכוכב סאטורן המוכר בשמו שבתאי נמצא כבר שנה בבית העבודה שלכם. עובדה זו גרמה לכך שעבדתם קשה יותר השנה כדי לשמר את הישגיכם. התנאים בשטח עד לסוף מאי 09, יהיו כאלו שתמשיכו להתאמץ ואף תיאלצו להסתגל לתנאים הקיימים מתוך הבנה שאין ביכולתכם לשנות. ייתכן שתיאלצו לשנות עבודה או שתקבלו אחריות נוספת בתחומי העיסוק שלכם. במקרים קשים יותר, ייתכנו פיטורין, ואולם, אלו, למרות הקושי, יתנו לכם קרש קפיצה בעתיד.

הקפידו על איכות חיים ותזונה נכונה, כי ייתכן שזו תהיה גם תקופה רגישה מבחינה בריאותית.

והרי התחזית...

דגים
הגיע הזמן שלכם לפעול בענייני כספים ולא רק בנושאים האישיים הרגישים שלכם, אותם אתם מנסים לשנות מזה תקופה ארוכה. היזהרו במעשיכם בתקופה זו בגלל נסיגה בבית הכספים שלכם, אך למרות הנסיגה, זה הזמן שלכם להתעוררות ולבדיקת המצב הכלכלי בחייכם. הכוכב מארס הנמצא כרגע במזל שלכם ייתן לכם את האפשרויות הנכונות לעשייה פעילה - ואולם מומלץ לכם לא לפעול לפני קבלת ייעוץ מאנשי מקצוע מתאימים.

טיפ לילידי השבוע - השתדלו בשבוע זה לחזק את החיים החברתיים שלכם ולהזמין אליכם את החברים והשותפים לעבודה. שילוב שני תחומים אלו עשוי להניב פוטנציאל נכון להתקדמות.

טלה
ייתכן מאוד כי בימים אלה תרגישו שכל מה שאתם מנסים לעשות חסום בפניכם וזאת למרות שמבחינתכם נסיגת ונוס מביאה אל תוך חייכם אירועים נחמדים ומרגשים המאפשרים לכם היכרויות עם אנשים מעניינים ואף חדשים. בהמשך, יהיו השבוע נושאים שבהם לא תוכלו לפעול באופן ספונטני אלא תיאלצו להתחשב בדעתם של האחרים. נושא נוסף בו יהיה עליכם להתמקד הוא נושאי העבודה ושיפור היכולות הכספיות.

שור
אתם עומדים בפני אירועים חדשים שיכולים להעשיר את עולמכם האישי, ובמידה שתפעלו נכון, גם את עולמכם החברתי. יהיו לכם פעילויות חדשות שבהן תוכלו לשווק את הדעות והעמדות שלכם בצורה מהנה ומקצועית ובדרך זו, תוכלו לחזק את המעמד החברתי שלכם. התנהגות מעין זו תכניס אל תוך חייכם היכרויות חדשות שבעתיד היותר רחוק יעזרו לכם לתדמיתכם האישית ולטיפוח הקריירה שלכם.

תאומים
משבוע זה יגיעו אליכם יותר הזדמנויות בנושאי עבודה כך שמומלץ לכם להקשיב לכל מי שמציע לכם קידום, גם אם זה נראה לכם עדיין בשלב הראשוני והלא מעשי עבורכם. אלו מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל, עדיין צפויים לחוסר יציבות בכל הקשור לנושאי העבודה, וזאת מאחר שוונוס מלכת היחסים עדיין נמצאת בנסיגה. הישארו בעמדת המתנה ואל תבנו כרגע על אנשים שיעמדו תמיד בהבטחותיהם לכם.

סרטן
משבוע זה נכנס כוכב העשייה המוכר בשמו מארס לבית הנסיעות שלכם. צפויות לכם בחודש הקרוב נסיעות שונות למרחקים קצרים או/וארוכים, הכל תלוי בזוית ההסתכלות שלכם על הנושא. בכל מקרה, בנושאי עבודה אתם חשים בחוסר ודאות בגלל נסיגת כוכב היחסים הבין אישיים וונוס לנסיגה. חכו עד אחרי החג כדי ליישר קו ולבדוק בשנית נושאי עבודה ותחומים חדשים שהוצעו לכם לאחרונה.

אריה
עד לאחרונה היו כוכבים רבים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם, כך שהיו לכם ריגושים רבים בנושאים אלו. לאחרונה, אתם מתחילים להרגיש הפוגה ונראה שלאט לאט אתם יודעים היכן אתם עומדים בתחום רגיש זה. ואולם, מוטב לכם להיות זהירים במיוחד עם הקרובים לכם במובן הרגשי אינטימי מכיוון שנראה שיש לכם נטייה לאופטימיות יתר וכיוון שכך, לא תמיד אתם רואים את המציאות כפי שהיא.

בתולה
נושאי כספים רגישים מאוד לאחרונה ובכל פעם שרציתם להרגיש שאתם כבר חופשיים מאחריות וממחויבות, הרי שהנושא הכספי חזר להיות אקוטי כך שאתם לא יכולים להפסיק מלעסוק בו. גם עכשיו עדיין ייתכנו עיכובים במישור הכספי ולכן, מומלץ לכם לקבל כל עבודה - אפילו אם לא תיראה לכם כמתאימה בהתחלה. חשוב לא להיכנס למצבים לוחצים, כיוון שחוסר הסבלנות שלכם עלול לגרום לכם להגיד דברים מיותרים.

מאזניים
כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס לבית העבודה שלכם למשך החודש הקרוב וייתן לכם יותר הזדמנויות להרוויח כספים ולשפר את מצבכם המקצועי והכלכלי. בגלל מצבים של חוסר יציבות בעולם המקצועי שלכם, הרי שאסור לכם להיות בררניים יתר על המידה. כל אפשרות לקידום בידקו לעומק. ביחסים בין אישיים עדיין נראה שהכל ורוד, ואולם, כדי להיות שלמים בדרך התנהלות הזוגיות שלכם, חכו לסיום הנסיגה.

עקרב
כוכבים רבים בבית המשפחה שלכם אינם מבשרים בשלב הזה נינוחות משפחתית, אלא אירועים שלמים הסובבים סביב בעיות משפחתיות. נראה שישנם ניגודי השקפה ביניכם לבין הקרובים לכם, ולכן אתם נוחים לכעוס ולהתרגז בכל פעם שנדמה לכם שהדברים אינם זורמים בהתאם למצב הרוח שלכם. את חוסר המנוחה שלכם השקיעו בכל הקשור לנושא היצירתיות החזק מאוד אצלכם ובכך תוכלו להירגע.

קשת
התרחשויות חדשות קורות בחייכם בשלב זה בכל הנוגע לענייני בית ומשפחה. נראה שאנשים קרובים לכם זקוקים לתמיכה שלכם, כך שלא תהיה לכם ברירה אלא לקחת את האחריות הדרושה על כתפיכם. עשו זאת באהבה כיוון שבהחלט ייתכן שגם אתם בשעות הקשות שלכם קיבלתם עזרה מאותם קרובים שכיום אתם מרגישים מחויבים להם. נראה שעכשיו הגיע זמנכם להחזיר לאחרים באותו המטבע.

גדי
התקופה האינטנסיבית בענייני כספים מתחילה להירגע אצלכם וההצלחות לא יאחרו להגיע. נכון שעכשיו עם נסיגת הכוכב ונוס המשפיע על ההצלחה, יש לכם תחושה שהדברים עדיין מתעכבים, אך חלק מהדברים הינם בגלל העובדה שאתם נוטים להיות פסימיים. במידה שתראו את העובדות כפי שהן, הרי שתגלו שהמציאות כפי שהיא אכן מתאימה לתוכניות שלכם ויש הכרח להלך בזהירות לפני כל מעשה.

דלי
כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים, כך שנראה שההתרחשויות ברקע גורמות לכם לבחון מחדש נושאים אלה. הזוגיות בחייכם חשובה מאוד אך לא בדרגת חשיבות עליונה וזאת, כיוון שיש לכם יכולת לחיות לבד ואינכם אוהבים שמישהו יגיד לכם מה לעשות. בכל מקרה, נסיגת ונוס אינה מיטיבה איתכם נושאים רגישים אלו, ולכן, הזמן המתאים עבורכם לדחיפה מחודשת בכל תחומי עיסוקכם היא לאחר חג הפסח.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  19/03/2009   |   עודכן:  19/03/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשטלה אומר "לא", למה הוא מתכוון?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מצות השבת נזכרת הן בפרשת השבוע שעבר, "כי תשא", והן בתחילת פרשת השבוע הנוכחי, "ויקהל". בשני המקרים מופיעה השבת בסמוך לציווי על מעשה המשכן: בשבוע שעבר מיד אחריו, והשבוע - מיד לפניו. מסמיכות זו למדו חז"ל שמלאכת המשכן אינה דוחה את השבת, ושהמלאכות שנאסרו בשבת הן אותן ל"ט מלאכות שהיו בבניית המשכן ובעבודתו.
19/03/2009  |  איתמר לוין  |   מאמרים
גלעד שליט לא שוחרר, וכבר התחילו לחפש אשמים. היינו צריכים לעשות כך, וכך, וראש הממשלה לא עשה כך, ויש המצדדים בשחרור האסירים ויש שלא.
19/03/2009  |  אורנה רב-הון  |   מאמרים
מצד אחד נפגעים מפגינים, באופן קשה, ומייצרים מיד כותרות שליליות כלפי ישראל, בכל העולם, ולמרות זאת ממשיכים להזרים מפגינים. מצד שני, אנחנו לא משכילים להתמודד עם הבעיה בצורה חכמה, נשאבים לתוך המלכודת שמונחת לפתחנו מדי יום, נמצאים במצב קבוע של התגוננות ומואשמים בברוטאליות. הפעילות שלנו מספקת דלק להמשך הפעילות האלימה והגיע הזמן לכבות את האש ולהטות את המצב לטובתנו.
19/03/2009  |  יואב לוי  |   מאמרים
המהומה התקשורתית סביב חשיפתו של מפקד חיל הים במועדון-חשפנות תל אביבי אינה יכולה להעיב על הישגיו הצבאיים המפוארים. וכבר היו דברים מעולם.
19/03/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בפברואר 2009 פרסמה קהילת המודיעין האמריקנית את החלק הגלוי של הערכת המודיעין לגבי האיומים המופנים כלפי ארצות-הברית.1 דוח המודיעין, החתום על-ידי אדמירל דניס בלייר, המנהל החדש של המודיעין הלאומי, כולל פרק בסוגיית הגרעין האירני. הערכת המודיעין החדשה אינה שונה במהותה מדוח המודיעין בסוגיה האירנית (ה-NIE) מדצמבר 2007, שעורר בשעתו ביקורת נרחבת בישראל ובארצות-הברית על שהוא מקל בסוגיית הגרעין האירני, אך הדגשיה של ההערכה החדשה שונים בחלקם מאלה של קודמתה.
18/03/2009  |  אפריים קם  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
רון בריימן
רון בריימן
אחרי שמונה חודשי מלחמה חזרה ישראל לסורה, ושבה להיות מדינת הגמדים    אחרי שמונה חודשי מלחמה אין לאיים בפרישה מהממשלה ובפירוקה
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
הכותב הוא קצין מילואים משוחרר וקרוב משפחה מדרג שלישי של קצין בכיר בצה"ל בשרות קבע    הכותב מבכה מרה על כי שידורי התרעלה ועיתונות הטרהללה משתלחים לטעמו בקציני צבא לצורך קידום אינטרסי...
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הצעתי לחבק מטאפורית את אחת מהתצפיתניות, החיות המופיעות בסרט או אחת מהתצפיתניות שנרצחו בטבח שבת שמחת תורה    כמו הסרט המצונזר, זה מותיר את הזיכרון חי, ממשי, זיכרון של נגיעה, עם שם ומ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il