|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת

ממשלה לפי הספרים

בניגוד ל"סיכומי" 100 ימי החסד של הממשלה, תמשיך הממשלה להתנהל ביציבות ותזכה לתמיכה רחבה. בכל סיטואציה בה הממשלה תטעה ותתעה, היא תיחשף מיד ותידרש לנהוג לפי כללי המוסר הכתובים בספרים תמונת כוכבים לשבוע שבין 16.7.09-10.7.09
10/07/2009  |   טובה ספרא   |   מאמרים   |   תגובות

הצמידות בין כוכב יופיטר וכוכב נפטון מגיעה היום לדיוק. ההבנות שלנו בנוגע לנושאים חברתיים, הקשורות להתפתחות וליחסי גומלין, מתעוותות די בקלות. התוכניות הכלכליות החדשות יקרות, עם הוצאות גדולות על תנאים סוציאליים. האופטימיות "משרתת" את מקבלי ההחלטות, אך גם לנו כדאי לבחון לאן מכוונת אותנו האופטימיות בתהליכי קבלת ההחלטות שלנו והאם יש בה הרפתקנות, המובילה אותנו להחלטה שאולי נראית טובה, אבל לא משתלבת במציאות האמיתית. הרעיונות זורמים בשפע, אולם אלה יכולים ליצור יותר תוהו ובוהו, בזמן שהאנשים מצפים לפתרונות יותר רדיקאליים ולבחון מחדש את הדרך שבה העסקים מראים סימנים חיוביים ולא רק מילים.

מאחר שכירון נמצא קרוב לצמידות בין יופיטר ונפטון, ההשפעה של השלישייה, במהלך החודש כולו, תהיה על המציאות הפוליטית העולמית. קיים דגש על האוכלוסיה המגיבה לאירועים, בעיקר במדינות בהן יש לחץ מהשלטונות או ממשלות שאינן יוצרות התפתחויות, או דוחות פתרונות מקצועיים, בעיקר לאחר המשבר הכלכלי העולמי.

בגלל הליקויים, אופיו של חודש יולי הוא יותר אינטנסיבי והרבה סודות ותכנים עלומים ייחשפו בהמשך. אפשר לצפות להפתעות בכל התחומים, אם זה בשווקים הפיננסיים, במוסדות השלטון ובמוסדות אחרים, שיש להם השפעות על חיינו, והפתעות צפויות גם בחיינו האישיים. זיכרו, אנו מתקרבים לליקוי חמה שיתקיים בתאריך 22.7 ולכן השבוע יש לכם הזדמנות להתחיל פרויקטים חדשים ולקבל החלטות בהתאם. בשבוע שלפני הליקוי, עדיף לא לקבל החלטות חדשות, לא להתחיל שום דבר חדש, כיוון שלא בטוח שאלה אכן יגיעו ליעד הרצוי.

עבור אלו שנולדו בשבוע שלפני הליקוי, השנה הקרובה תהיה גורלית, כזו בעלת משמעות לעתידם. לדוגמא, ליקוי החמה הקודם התרחש בתאריך 26.1.09 במעלה 6 במזל דלי. זוכרים את הטייס שהנחית בביטחון (ב-15.1.09) את מטוסו על נהר ההדסון? הוא נולד בתאריך 23.1.1951, יום הולדתו קדם לליקוי חמה בשלושה ימים. איזה אומץ הוא הוכיח? ואין סימן שאלה כיצד זה השפיע על הנוסעים, על מעמדו בארצות הברית ועל שמו הטוב בעולם כולו.

השבוע...

10.7 התחושה היום היא שניתנה לכם מתנה ושאפשר להתקדם ולדלג מעל המשוכות בדרך, אבל עדיין כדאי להישאר על הקרקע ולבחון האם התוכניות שלכם אינן אידיאל שאינו בר מימוש. אתם עלולים להאמין או לצפות מעצמכם ליותר מדי. המציאות היא בעלת כללים המשלבת גם פיתויים שאפשר לחיות איתם, אבל התחושה היא שהכל אפשרי. מצב הרוח משפיע על השמחה, אתם צוחקים היום, שרים ומכייפים.

11.7 הירח בטל משעה 05:15 עד שעה 06:44. הרגשות היום עולים על גדותיהם, מה שמקשה על החלטות, אבל האינטואיטיביות במיטבה ותחושות הבטן מגיבות לכל תנודה. ישנם כוחות הפועלים היום מאחורי הקלעים ואלה עוזרים לכם לקבל תמורה רווחית. אם אתם יודעים שאתם עומדים להרוויח, כל תחרות וקונפליקט מיותרים עתה. מצד שני, היו קשובים, צירופי מילים הנשמעים כסיפור בדיות, יכולים להיות מערבולת רגשית, או ההפך, התבטאות רגשית נסערת עלולה להתברר כמניפולציה ותו לא.

12.7 כוכב מארס עובר היום למזל תאומים. האנרגיה קלילה יותר, אתם חשים שאתם מדלגים מנושא לנושא, מעניין לעניין, ואפילו יכולים לטפל בכמה נושאים בעת ובעונה אחת. ישנן אפשרויות רבות לכוון את עצמכם ולשמור על גמישות מירבית לאורך הדרך ותוכלו להרגיש זאת במהלך החודש הקרוב. ההמלצה היא להאט את הקצב, כדי לא לאבד שליטה וכך תוכלו לזכות בתוצאה הרצויה לכם. מתעוררת התלהבות חזקה מצד אחד והתקררות מהירה מצד שני, וכשאתם מתלהבים לקראת משהו, אתם בפתאומיות "מתהפכים". כל פרויקט שאתם לוקחים היום, עלול לקבל תפנית, כך שכדאי להמתין לפני שאתם מתחייבים.

13.7 הקצב היום הוא אחר, ישנן התפרצויות לא צפויות, אי-שקט או שמחה, בעקבות תגלית חדשה. הירח בטל משעה 11:03 עד שעה 17:40. הרציו אינו בסביבה והחוויות האמוציונאליות דוחפות אתכם להתנסות בהרפתקאות חדשות. שימרו על עין פקוחה, יש תככים בסביבה, התרחקו מכל מצב בו מתעורר סימן שאלה, תנו לאחרים לבזבז את זמנם על מצבים שיש לכם ספקות בתוכנם.

14.7 הצד המנטאלי בפעולה היום, אתה חשים שהמוח בוער, יש כל-כך הרבה רעיונות חדשים והחוכמה היא לרקום את הקשרים בדרך מיוחדת עם כל אחד, בלי לפספס תפרים ברקמה. הצבעוניות בדרכי החשיבה גורמת למתן הזדמנות שנייה גם לפרויקטים שלא התפתחו עד כה. היום טוב להגיע להסכמות, לתמוך במי שצריך, לבנות הדדיות העוזרת לבנות אמון והכל באווירה הנכונה.

15.7 חוסר ודאות גורם לתחושה של ארעיות, אבל אל דאגה, הביטחון יחזור עד מחר. לא כדאי להיכנס לעימותים, נסו לבנות מערכות שוויוניות ותחושו בהבדל החיובי. נחמד לצאת לבלות, לעשות משהו שאין בו מחשבה על מחר. ייתכן שקיים חוסר הבנה כללי מסביב, אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים היום. הירח בטל משעה 18:06 עד שעה 21:30.

16.7 הביטחון חוזר וכל מה שנראה משובש, נעלם. האמונה בעצמכם חוזרת וזה בדיוק מה שמתבקש בכדי להתחיל התחלות חדשות, הדורשות בסיס יציב ותחושה של ביטחון. הכל בהיר יותר והערכה הדדית עוזרת להפרות את האמונה, שעוזרת להתרומם מעל כל מה שהיה מעורפל או מטושטש. עלו על הרכבת הנכונה, לפני שהיא יוצאת מהתחנה, זה הזמן להפיק תועלת ממה שמתרחש בעת הזו.

אצלנו

את הסיכומים לאחר 100 ימי החסד של הממשלה הנוכחית, מיהרו "לסכם" האופוזיציה, הקואליציה והפרשנים. עתה ניתן לכוכבים לספר לנו את מצבה של הממשלה בהווה ובמהלך החודשים הבאים.

מבנה ההורוסקופ של הממשלה שהוקמה ב-31.3.09, מבטיח את המשך עבודתה ברצף פעולות המייצר יציבות. המעבר של נקודת הביניים נפטון/פלוטו על ציר 10-4, מעידה על תכנון ובנייה, תוך התמקדות במטרות לטווח ארוך. מתוך מבחר התוכניות הנמצאות על השולחן, חלקן נופלות וחלקן עולות על דרך המלך, בהדרגתיות וביציבות. אחרי חודש של דיונים ולימודים של המערכות המקצועיות השונות, הממשלה נכנסת לפעילות שיש בה נורמות מקובלות, המשלבות החלטות אסטרטגיות האמורות להתאים למגוון מצבים.

עם מעבר נקודת הביניים אורנוס/פלוטו על ציר 3-9, תהיה פתיחות תקשורתית, חשיפה של רעיונות ויכולת לסנן בכל מצב את ההיבט הרלוונטי שנכון להשקיע בו אנרגיה ומשאבים. יש כאן יכולת מבורכת לשמור על קשר עם הציבור, להיות מעודכנים, לקבל את ההחלטות הנכונות ולהתעדכן בכל נושא, לפי המתרחש במציאות. זהו מצב כוכבים המעיד על מציאת פתרונות, בלי לאבד את הראייה האסטרטגית ולהמשיך ולשמור על הכללים, בלי לתת לפרשנויות שבעל-פה או למצבים אפורים להתקיים. כך שבכל סיטואציה, בה הממשלה תעשה פעולה שאינה לפי הנורמות והמוסר, היא תיחשף מיד ותידרש לחזור למסגרת הכללים המוסריים הרשומה בספרים.

מבנה הכוכבים בכל המעגלים האסטרולוגיים, אינם עונים לכותרות של חברי האופוזיציה שיש כביכול ניסיונות שרידות של הממשלה. המציאות האסטרולוגית מעידה שיש לנו ממשלה יציבה, המתנהלת על בסיס יציב, עם תמיכה רחבה של אזרחי המדינה. בתחום הכלכלי הממשלה בוחרת בגישה קונסרבטיבית, תוך התייחסות למציאות הקיימת. אבל עם הצגת התקציב בכנסת, נחזור ונבחן את כוחו של התקציב והשפעתו על מדינת ישראל.

במפת הקומפוזייט (מורכבת) של מדינת ישראל והממשלה, מבנה הכוכבים מחזק את המסקנות הנ"ל. כוכב פלוטו על ציר 4-10 מעיד על תכנון משולב ביציבות ותמיכה רחבה. נקודת הביניים של הכוכבים נפטון/פלוטו על ציר 5-11 מאפשרים רצף פעולות המייצרות התפתחויות והזדמנויות דינאמיות, כאלה שיביאו למימוש אפשרויות כלכליות עתידיות. אלה עוזרים גם לתמיכה ולשביעות רצון של האזרחים מתפקודה של הממשלה.

כלכלה ושווקים

התקופה של התקוות הגדולות (כוכב יופיטר בצמידות לכוכב נפטון), מפנה מקום למציאות שאינה נוחה (כוכב סאטורן מול כוכב אורנוס), וזה הולך ומתקרב לקראת אמצע ספטמבר 2009 או לכל המאוחר נובמבר 2009. אין זה אומר שאנו צפויים רק לאכזבות, אלא ציפייה של העולם לסימנים אמיתיים של התפתחות כלכלית ולא לשמוע רק מילים... הציפייה היא למספרים (המעידים שאכן קורה משהו), ולא למילים שמספרות על משהו שעשוי להיות.

תחילת האופטימיות בעזרת היופיטר והנפטון הייתה בתאריך 27.5, והשיא הוא בתאריך 10.7, הצמידות תגיע שוב בתאריך 21.12, אבל התקופה שבין מאי ויולי הייתה האופטימית ביותר. עם זאת, אחרי ליקוי הלבנה שעורר את האמוציות, עדיין נשאיר מקום לאופטימיות.

במידה שבסוף השבוע האחרון יחזור האיזון והשווקים יחזרו לגלוש על גלי התקווה, סבירות גבוהה שהאופטימיות תמשיך לתוך חודש אוגוסט, אבל אם החששות נותרו בשווקים, אנו עלולים לגלוש לכיוון הצלילה. בימים 13.7-12.7 הירח במזל דגים עלול להשפיע על מצב הרוח בשווקים, אם כי זה בהחלט יכול להיות גם שינוי בתוך יום המסחר עצמו.

הצמידות יופיטר נפטון בתאריך 10.7 וליקוי החמה הצפוי בתאריך 22.7, שיהיה במנעד לא קל לאלה, יחדדו את האינפלציה. זו אנרגיה המשפיעה גם על מחירי מטילי הזהב, הליקוי ישפיע בדרך חיובית על המחיר הנקוב של הזהב.

אני ממשיכה להזכיר, שהמהות של כוכב יופיטר ונפטון יוצרת באותה מידה תקווה ואופטימיות, וברגע אחד יכולה להפוך לאילוזיה, אשליה שמתפוגגת ואיננה, ועל כן ההמלצה היא להישאר על הקרקע, בלי לקחת סיכונים גדולים. צמד הכוכבים יתחיל להתרחק עתה זה מזה. המציאות תחזור לשווקים לטוב ולרע.

תאריך:  10/07/2009   |   עודכן:  10/07/2009
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלה לפי הספרים
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
את האמון בממשלה
10/07/09 13:02
2
רלי
10/07/09 13:11
3
דן 7
10/07/09 13:42
4
הרמת שרונית
10/07/09 13:54
5
הוקוס פוקוס
10/07/09 14:39
6
עטרה קלימי שגב
10/07/09 15:34
7
EMW
10/07/09 16:06
8
דר.בן ישי
11/07/09 08:05
9
רותי
11/07/09 11:05
10
דולר
12/07/09 09:09
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המהנדס ואיש העסקים נחשון קויתי, 54, מבעליה של חברת הבנייה והייזום הוותיקה ב.ס.ר., מקדם בימים אלו תוכנית לבנות בורשה, בירת פולין, מגדל בן 70 קומות, שיהיה מגדל המגורים הגבוה ביותר בפולין, במזרח אירופה ואולי בכל אירופה. ועדת בניין ערים של ורשה אישרה באחרונה את התב"ע, תוכנית המימון עובדה לפרטיה, ונבחרה גם אדריכלית בינלאומית מובילה. אבל קויתי זהיר: "נבנה את המגדל כאשר מצב השוק והכלכלה ישתפר".
10/07/2009  |  אלעזר לוין  |   מאמרים
הרשימה של השבוע שעבר עסקה בשנאתו של בלעם לישראל ובנסיונותיו לקללם, ובאהבת ה' לנו, אהבה שמכוחה נהפכו הקללות לברכות. מכך הסקנו כי כעת, כל שעלינו לעשות הוא לחדש את הקשר שלנו עם הקב"ה, לשוב למודעות של עם לבדד וכו', ובכך לזכות לגאולה האמיתית והשלמה על-ידי משיח צדקנו. כצפוי, אותה רשימה זכתה לכמה תגובות המאזכרות אירועים היסטוריים קשים בעברנו, בעיקר את השואה, במגמה לשלול את המסקנות שהצענו לימינו. נו טוב, המגיבים כנראה לא קראו את הרשימה לפרשה הקודמת, פרשת חוקת, בה עמדנו על העובדה שהעולם השתנה בדור האחרון - בו הושלם החיבור בין הרוחניות והגשמיות, דבר שלא היה עדיין בדורות קודמים, כולל בזמן השואה.
10/07/2009  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
קטונתי מלהשיא לך עצות, וודאי בתחום המשפטי, אך מצאתי בכל זאת לנכון להעיר מספר הערות באשר למצוקה בה נמצאת מערכת המשפט בכלל, ובית המשפט העליון בפרט. המתקפות משולחות הרסן כלפי מערכת המשפט עלולות לשים לאל את הדמוקרטיה הישראלית, אף על-פי שלעניות דעתי, לא הגענו אל פי התהום.
10/07/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
אף שמעולם לא נמניתי עם חסידי דגת הים, אני נמשך, מפעם לפעם, אל מסעדת "דרבי בר", שבמרינה של הרצליה. המדובר, אומנם, במסעדת-דגים לכל דבר, ובתור שכזו אפילו למה שנחשבת לאחת הטובות מסוגה בארץ. אלא שיש לה מה להציע גם לעוף מוזר שכמותי.
10/07/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
גדעון לוי מייחל שראש ממשלת ישראל יהיה לחיץ, חלש וכנוע נוכח לחצים בינלאומיים שיופעלו עליו על-מנת שיקבל תכתיבים חיצוניים. במאמר בעיתון הארץ (9.7.09) תחת הכותרת "מוטב סמרטוט" כותב גדעון לוי בין היתר את הדברים הבאים:
10/07/2009  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il