|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

בתולה רגשנית ושמרנית

תחזית כללית שנתית לילידי מזל החודש - מזל בתולה תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
17/08/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

והשבוע נגיד מזל טוב למזל החודש - בתולה.

תאריך כניסת המזל: 23.8 ועד ל-23.9;
אלמנט: אדמה;
סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים;
איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי;
איכות המזל: משתנה - יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות של ילידי המזל: צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכל לפרטי פרטים. אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות של ילידי המזל: פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומאטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת, ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של "תן וקח", בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית לילידי המזל:

שפע
: מתחילת 2009 נכנס כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר לבית הבריאות והעבודה שלכם ויימצא שם עד לסוף השנה. למעשה, אין לכם עוד הרבה זמן לפעול בנושאים אלה, ולכן מומלץ לכם לפעול ולהשקיע את מלוא האנרגיה בכל הקשור למימוש עצמכם בדרך יצירתית. יהיו לכם הזדמנויות חדשות בתחומי העבודה, אם כי עד חודש אוקטובר ייתכן שתרגישו כי קיימים עיכובים בנושאים בהם אתם מבקשים לפעול ולרוץ קדימה.

מבחינה בריאותית זוהי תקופה רגישה יותר ומומלץ לכם לשמר את המערכת העצבית שלכם ולשמור על אורח חיים בריא. בתחילת שנת 2010 יעבור כוכב השפע לבית הזוגיות והשותפויות שלכם, כך שאלו מכם הפנויים לקשר, יתמזל מזלכם למצוא אנשים שמתאימים לכם וזה הזמן להיפתח אנרגטית ליקום, המממש את משאלותיכם. אלה מכם המצויים כבר בקשר יקבלו הזדמנות שנייה לשפר ולהעמיק את הקשר הקיים.

קושי: השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד כיוון שהוכרחתם להתמודד עם פחדים שונים שעלו מתוך אישיותכם. הדרך הטובה להתגבר הייתה להתחבר אל המניעים המפעילים אתכם, ובכך לקלף את שכבת ההגנה שהייתם שרויים בה. כוכב סטורן עדיין נמצא במזל שלכם ולמרות הקשיים שהוא מערים, הוא מאפשר התחלת מחזוריות חדשה בחיים.

אלה מכם שחפצים כבר זמן רב להצליח בדיאטה, הרי שזמנכם הגיע ושנה זו תהיה מעולה לקחת אחריות על החלטותיכם, אישיותכם וחייכם. יכולת זו, תכריח אתכם לשנות את סגנון חייכם ותיתן לכם יכולת התמודדות. למרות שבדרך כלל, אתם מזל שאינו בורח מבעיות, הרי שהפעם היכולת שלכם תהיה גבוהה מהרגיל, עובדה שתיתן לכם עוצמות שאינכם מכירים בעצמכם. חשוב שתבינו שההצלחה לא תגיע בקלות, הבנייה וההתבגרות תגיע מתוך קושי, אך ככל שתתמידו ותהיו ממוקדים במטרה - היא תגיע ובגדול.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בימים אלה אתם מעוניינים לממש את הרצונות והרגשות שלכם למרות שנראה לכם שלא תמיד הדברים מתנהלים כפי שאתם רוצים. הנסיבות כרגע מתסכלות וחשוב מאוד להתייעץ עם אנשים קרובים לכם - אך אובייקטיבים.

אריה
במידה שתפנימו את העובדה שכל מה שקורה לכם אכן קורה לטובה, יהיה לכם הרבה יותר קל להתנהל בהמשך. אנשים קרובים לכם מנסים להתקרב אליכם, אך אתם מחשש של פגיעה מסתגרים בתוך דלת אמותיכם ואינכם נותנים לאף אחד לחדור לפנימיותכם. נטרלו את הרגש מתוך היחסים הבין אישיים והשתדלו לפעול בדרך הגיונית כדי שלא תעשו טעויות. רק התבוננות כזו יכולה לגרום לכם לצמיחה ולהתחדשות.

בתולה
תקופת טרום יום ההולדת תמיד מסתמנת כתקופה רגישה ובעייתית. ואכן אתם מרגישים שכל מה שאתם עושים נחסם בפניכם. עובדה זו מעלה אצלכם פחדים ממעמקי תת-ההכרה ועובדה זו מעכבת אתכם יותר מתמיד. על-מנת שתוכלו להתקדם, מומלץ לכם לא להתנגד לאירועים אלא לזרום איתם ולהבין שכאשר נסגרת דלת אחת, הרי בהכרח נפתחת דלת שנייה. זה הזמן שלכם לתכנן ולאחר יום ההולדת גם לבצע.

מאזניים
אתם עוברים תנודות רגשיות גבוהות במיוחד בכל הקשור לתת-המודע שלכם. ולכן, מצבי הרוח שלכם משתנים מיום ליום באופן קבוע. מה שאתם מתכננים ביום אחד אינו שומר על אחידות ביום השני. עובדה זו נובעת בגלל העובדה שבתקופה זו צפים משקעים תת-הכרתיים איתם אתם נאלצים להתעמת, וכל התמודדות כזו מביאה איתה באופן טבעי מצבי רוח משתנים. אתם בדרך הנכונה לשינוי חיובי בחייכם.

עקרב
נושאי עבודה מאוד משמעותיים וזאת בגלל העובדה שהתדמית המקצועית מאוד חשובה לכם. ואולם, אינכם מוכנים להיות השעיר לעזאזל של אחרים וזאת מאחר שיש לכם סולם ערכים משלכם ואינכם מוכנים שאחרים יכתיבו לכם את דעותיהם בצורה שתלטנית. תוכלו להקל על עצמכם רק אם תסכימו למתן במקצת את העוצמות הרגשיות שלכם ולראות יותר את הדברים באופן הפרקטי.

קשת
יש לכם אפשרויות לצאת לבלות ולהעשיר את המעגל החברתי של חייכם. זה הזמן להקל על עצמכם בכל הקשור לנושא הרגשי ולהרשות לעצמכם לזרום מבלי לעכב את עצמכם עם הפחדים המוכרים לכם משכבר הימים. בנושאי עבודה עדיין אתם נדרשים להוכיח את עצמכם וייתכן כי תיאלצו לקחת על עצמכם אחריות מחודשת כדי להוכיח לאחרים שאכן אתם עומדים בציפיות שנדרשו מכם.

גדי
התקופה עדיין מאוד קשה עבורכם וזאת בשל העובדה שהנושא הכי רגיש של חייכם - הנושא הכספי - עומד למבחן שוב ושוב. ביטחון כלכלי הוא בשבילכם ערך עליון ובכל פעם שאתם עומדים בפני חוסר ודאות בעניין, אתם חשים חוסר ביטחון משמעותי. חכו בסבלנות - עברתם את עיקר הזמן בו הכוכבים לא האירו לכם את דרכם. חודש אוקטובר הוא החודש המשמעותי עבורכם ולאחר מכן יתחילו השינויים.

דלי
הגיע הזמן לחזק את עצמכם במובן המקצועי. אנשים קרובים יבואו לעזרתכם כך שיהיה לכם יותר קל להגיע להישגים להם אתם מצפים מזמן. גם בית היצירה שלכם מופעל כך שזה הזמן הנכון לממש את עצמכם בכל הקשור לביטוי האישיות שלכם. אלה מכם שיש להם ילדים נראה שהם זקוקים ליותר זמן איכות איתכם כדי לחזק את הביטחון האישי שלהם. המצב הכלכלי שלכם ישתפר בהדרגה.

דגים
נושאי עבודה יעסיקו אתכם מאוד בימים אלה וזאת בשל העובדה שאתם מאוד רוצים להוכיח את עצמכם, ואכן יש לכם יכולות גבוהות לממש את תוכניותיכם. כדי ללכת צעד אחד קדימה בכל המתרחש בחייכם מומלץ לכם לזרום עם השינויים המתבקשים ולא להסס גם כאשר אתם מפחדים מבפנים. חברים קרובים יעזרו לכם למרות שאיכזבתם אותם בעבר בעובדה שלא התנהלתם כפי שהם רצו.

טלה
אתם נמצאים היום בתקופה רגישה מאוד מבחינה בריאותית וזאת בשל העובדה שהכוכב סטורן המביא איתו קשיים ועיכובים נמצא בבית הבריאות שלכם. נראה שמשקעים תת-הכרתיים צצים ועולים ואתם משלמים על כך מחיר בריאותי, גם בגלל העובדה שעד היום העדפתם להכחיש ולא התמודדתם. במידה שתחזקו את הצד המקצועי שלכם יהיה לכם יותר קל להתמודד, להתחזק ולחזק גם את המערכת החיסונית.

שור
השנה הייתה השנה שלכם לבדיקה מחודשת בתחום העבודה. היו לכם ועדיין יש לכם אפשרויות להתקדם, למרות שנראה שלאחרונה יש לכם עיכובים רבים בנושא. כדי להתחזק מומלץ לכם לחזק את חיי המשפחה שלכם. ייתכן שהאירועים בשטח יהיו כאלה שיצרו בתוככם התלבטויות כיצד עליכם לפעול בנדון. התשובה הנכונה היא למצוא את האיזון בין המשפחה לקריירה האישית והמקצועית שלכם.

תאומים
הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה נמצא במזל שלכם וגורם לכם לעשייה מרוכזת, דינמית ותזזיתית במידה מסוימת. אלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל עשויים למצוא את עצמם במרכזה של עשייה כך שאינכם מאבדים אנרגיה לרגע בכל תחום שהוא. ייתכן שהמשפחה לא תבין את סגנון התנהגותכם ועובדה זו תגרום למתח קל, אך ככל שהזמן יארך ותתמידו בתוכניותיכם, כולם יבינו ויבואו לקראתכם.

סרטן
הכוכב ונוס נמצא במזל שלכם ומביא לכם רגעים נחמדים של אהבה ותחושה שהנה אתם נאהבים ורצויים על-ידי הסביבה שלכם. ואולם, כוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלכם במקום המראה שקשה לכם כרגע לפרוץ את המעגל ולהחצין את העשייה שלכם, כך שיש לכם תחושה שאינכם מצליחים לפרוץ את המחסום אותו אתם מרגישים. בעוד כשבועיים, כאשר מארס יעבור למזל שלכם, תתחילו להרגיש שהקשיים מתפוגגים בהדרגה.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  17/08/2009   |   עודכן:  17/08/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
התפטרות אבירית
17/08/2009  |  הרב ישראל רוזן  |   מאמרים
פרשת השעייתו של פרופ' גליק מנשיאוּת מכללת ליפשיץ עוררה הדים רחבים בקרב הציבור הדתי. התגובות, כצפוי, היו בעד ונגד פיטוריו, וכללו גלריה רחבה של רבנים לצד אנשי אקדמיה, עיתונאים וחברי כנסת. מטבע הדברים, כשופר של הדתיים, מצאו הדעות השונות במה מכובדת בעיתונות הדתית. גם לאחר מינויו של נשיא חדש למכללת ליפשיץ, ד"ר יאיר ברקאי, דומני כי יש צורך להמשיך לדון בפרשת פרופ' גליק, בשל חשיבותה העקרונית של פרשה זו.
17/08/2009  |  ציפי לידר  |   מאמרים
אחד הדברים החיוביים שעשה אולמרט היה מינוי דניאל פרידמן כשר המשפטים. חבורת בג"צ המתנשאת מצאה מולה יריב בעל שיעור קומה, חסין מפני חיסול משפטי - השיטה המסורתית המאפיוזית של "כנופיית שלטון החוק". כזכור, אחד הקורבנות הבולטים לחיסול כזה היה יעקב נאמן שזכה לתפירה גסה של תיק ברגע שהתיישב על כורסת שר המשפטים בממשלת נתניהו הראשונה.
17/08/2009  |  בעז העצני  |   מאמרים
צבר האירועים האחרונים בצה"ל עורר גל של תגובות מגוונות. השיח הציבורי, לדאבון הלב, סובב סביב פרשה זו או אחרת במקום סביב התרבות הצה"לית, כפי שהיא מצטיירת הן מהדיווחים בכלי התקשורת והן ממסמכים רשמיים הגלויים לעין. מטבע הדברים, כלי התקשורת השונים עוסקים במקרה זה או אחר, בצורה רדודה ושטחית, ולפעמים למטרות זרות לעניין הצבאי עצמו. השאלה העיקרית היא האם התופעות האחרונות בצה"ל הן ספוראדיות או שמא המדובר בתרבות שיש לה שורשים עמוקים? מן הפתיח שלעיל ניתן לשער מה התשובה.
17/08/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
היום נעסוק באהוד ברק - אך בל דאגה אהוד יקירי, מבחינת החוק היבש יש כבר התיישנות. כן, אהוד ברק, קיבוץ, צה"ל, סיירת מטכ"ל, "אביב נעורים", עיטורים לרוב, מפלגת העבודה מייסודה של מפא"י, איש אשכולות (ואני באמת מתכוון למה שאני כותב). ומסתבר שאליה וקוץ בה, מה זה קוץ, דרדר. במדורי הרכילות אתמול (16.8.09), אהוד ונילי ברק הם הפוליטיקאים הבולטים שבקרב האורחים בטקס הנישואין של עידן עופר ורעייתו הטרייה בתיה פרי, ואין זו הפעם הראשונה בה מוצאים אנו את אהוד ברק שמח בשמחתה של משפחת עופר. גם בחתונה של הנכד של סמי, יונתן, מצאנו את ברק לפני שנתיים (על-פי העיתונות [קישור]). העיתונות גם מספרת על פרלמנט קבוע בימי שישי במסעדת רפאל ובין הנוכחים אהוד ברק וסמי עופר - [קישור]. ואיך נשכח את השכנות, שתי קומות סמוכות במגדלי אקירוב בתל אביב (כמה עשרות מיליוני שקלים כל אחת, הקיבוצניק החייל הגאה, ותעשיין האוניות - סמי עופר).
17/08/2009  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
צבי גיל
צבי גיל
אל לקחי השואה יש להוסיף לקח חשוב והוא ולהשקיע מרץ וכל המשאבים לרבות ממון כדי להתמודד עם אותם ערוצי רשע ורעל שמאיימים על קיומנו כחברה חופשית
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il