"בול התקווה" זכה בניצחון מוחץ כבול האהוב יותר במשאל הבול היפה ביותר של שנת ה-60 למדינת ישראל. בשירות הבולאי של דואר ישראל קיבלו ברוחב לב את הבחירה של אלפים שהצביעו במשאל מיוחד. מעצב הבול, ברוך נאה, הוא גם האיש שעיצב את הלוגו [בעברית: סמליל] החדש של חברת "דואר ישראל". הלכתי למשרדו של ברוך, בלב שכונת נווה צדק בתל אביב, כדי ללמוד ממנו את סודות עיצוב המותג, ולהבין כיצד הפך להיות המעצב המוביל של החברות המובילות בישראל (סלקום, תנובה, אל על, דואר ישראל, פריגת, מקס ברנר ועוד).