|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

עוד גבר נרצח במאבק המשטרה בגברים היהודיים בארץ

לעיתים קרובות מוגשות תביעות משפטיות מוזרות נגד גברים, אשר יש בהן רק סעיף אשמה בלי לתאר כיצד מתי והיכן בוצעה עבירה, כיוון שהעבירה מעולם לא בוצעה
05/11/2010  |   ירון זכאי   |   מאמרים   |   תגובות
רודפת את הקורבנות [צילום: מ"י]

אין צורך בחקירת מח"ש או בחקירת משטרה. אפילו שאלות פשוטות ששאלו הכתבים בכל כלי התקשורת הוכיחו את אשמת המשטרה ברצח עופר גיל מעתלית. אחיו טוען כי גם אישתו שהוציאה צו הרחקה נגדו מצטערת על המעשה שהותיר אותה עם 3 ילדיה היתומים. כל התקלות של אזרח עם המשטרה עשויה להיות אלימה, ולפעמים קטלנית. נראה כי נדרש אומץ רב גם מכלי התקשורת כדי לטפל באלימות המשטרה. הדברים שנכתבים כאן נכתבים בכפוף לפרסומים ולדברי עדים בתקשורת, כיוון שהמשטרה אינה נוהגת שקיפות כאשר היא מחפה על פשעיה.

משנת 1995/6 בהן חוקק החוק לאלימות במשפחה ונוסד ביהמ"ש למשפחה הפכו חייהם של גברים יהודיים, ובפרט גברים נשואים או מתגרשים להפקר. מדובר בחוק בלתי דמוקרטי בעליל אשר אין דוגמתו בשום מדינה דמוקרטית מתקדמת בעולם! על-פי החוק הזה הוקמה משטרה מיוחדת בתוך המשטרה המונה כ-300 שוטרות ושוטרים ופרוסה בכל הארץ. הם יכולים לגרש גבר מביתו רק בגלל תלונה של האישה, ללא כל ראיות ושיקול דעת. אם יסרב לעזוב הם יכולים לעצרו ללילה, ולעצרו שוב בכל עת שהאישה מתלוננת. נשים רבות נוהגות בעצת עו"ד וחברות לפנות פניות חוזרות ונשנות ללא ראיות לאלימות ולומר במשטרה משפטים סתומים בנוסח "אני חשה מאויימת". די בזה כדי להוציא צו הרחקה נגד הגבר מביתו, כאשר הוא למעשה מורחק מילדיו, מרכושו, ממסמכיו, בגדיו, וכדומה.

נסו לישון לילה אחד על ספסל בגינה ציבורית ולתפקד למחרת כרגיל, בטרם תתנפלו עלי עם נרטיב האישה הנרצחת אחת לחודש. האישה יכולה למחזר את "תחושותיה" בבית המשפט למשפחה. שם יוציאו צו הרחקה ממושך נגד הגבר. ראוי לציין כי כבר נתקלתי בגברים שמורחקים כבר יותר מעשור מביתם בניגוד לחוק, וכל אותו הזמן משלמים משכנתה ואת שאר חובותיהם.

החוק שנועד להגן על הנשים גרם לתבוסת הגברים בקרב הגירושין. כבר שנים שהוא גורם להתמעטות הנישואין. המשטרה מחוייבת לסדרת פעולות מיידית מרגע קבלת התלונה שגרמו למותו של עופר גיל עילת מאמרנו. מדי שנה מוגשות כ-25,000 תלונות שווא בגין החוק. נעצרים כ-5,000 גברים ורק נגד 1,000 מוגשים כתבי אישום. מכאן ברור כי 4,000 אנשים נעצרים מעצר שווא גם על-פי כללי החוק המעוות הזה. המשטרה מחוייבת להגיש תביעות לבתי משפט בעדיפות גבוהה, ולקדם הטיפול בהן בעדיפות גבוהה. רק תובע בכיר מוסמך לבטלן.

לעיתים קרובות מוגשות תביעות משפטיות מוזרות נגד גברים, אשר יש בהן רק סעיף אשמה בלי לתאר כיצד מתי והיכן בוצעה עבירה, כיוון שהעבירה מעולם לא בוצעה. שופט בישראל יכול להרשיע על-פי החוק הזה גבר גם על עבירה עתידית שטרם בוצעה. המשטרה סומכת על המערכת הדורסנית שתצליח להניב הרשעה די בקלות. מכאן עלינו להבין כי הוצאת צו הרחקה נגד האיש מעתלית שמצא מותו מיריות המשטרה אינה מעידה שמדובר בעבריין מסוכן ומבוקש אלא תואמת את העובדה שהוא היה אדם נורמטיבי שהפך לקורבן. המערכת שהקים החוק לא הצילה ולו אישה אחת מאז חוקק החוק ההזוי הזה.

על-פי מסמכים הנמצאים בידי הוראות המשטרה מורות לשלוח ניידת מיד בעדיפות הגבוהה ביותר לכל מקום שבו התקבלה תלונה של אישה נגד בעלה/הגרוש/הפרוד שלה, קל וחומר כאשר נגד הגבר הוצא צו הרחקה, שכאמור להוצאתו לא נדרשות ראיות כלל אלא רק תלונות מעורפלות אחדות. לניידות המשטרה יש הוראות במקרה כזה לעצור את הגבר. כמובן שמעצר זה יניב כתב אישום חמור בעל סיכוי גבוה להרשעה, וענישה על-פי רף ענישה חמור מזה המופעל כלפי עבריינים אלימים. במקרה בו הגבר נמלט מהמקום השוטרים צריכים לקחת את האישה לתחנת משטרה שם תהיה מוגנת עד אשר יתפס הגבר. זה כל מה שהיה צריך השוטר במקרה הזה לבצע. איש לא ציפה ממנו להתנהג כמו גיבור בסרט פעולה. מכאן כבר ברור כי כל סיפור האחזות במכסה המנוע הוא חריגה מסוכנת מנהלי המשטרה שהיא הגורם הישיר לסיכון חיים.

גם תמיכת פיקוד המשטרה בשוטר שחרג בעליל מהוראות המשטרה לשוטרי סיור היא תקלה מצערת. פיקוד המשטרה לא תמך בזמן בשוטרי נהריה שנקלעו לסכסוך עם עבריין שהטיל חיתתו בעיר אבל נחפזו לתמוך בהם כאשר הם עצמם הפכו לעבריינים והניחו מטעני חבלה במכוניתו וביתו. פיקוד המשטרה לא תמך בשוטרים שירו ב-13 מתפרעים ערבים בפרוץ האינתיפדה אבל תמיד נחלץ לתמוך בשוטר שהורג אזרח שלא כדין. לפיקוד המשטרה יש עבר ארוך של תמיכה באלו שלא ראויים, ונטישה לאנחות של מי שפעלו ברשות ובסמכות. פיקוד המשטרה לא מעוניין להציל אף אישה ערביה החיה תחת טרור וצפויה להירצח בגלוי ברחוב. מעולם לא שמענו על פעולה משטרתית שנועדה להציל יהודיה שפותתה להתאסלם ומעוניינת היום להימלט מהכפר בו היא מוחזקת בניגוד לרצונה. כולנו יודעים כי המשטרה אוכפת את החוק רק על "החמורים הלבנים" שעל גבם מתעכב המשיח בדרכו. הכוונה לאותם גברים אשר לא ישליכו רימונים ולא יניחו מטעני חבלה בבית חוקרי המשטרה.

מכאן לכמה עובדות תמוהות אשר עלו מגרסת עו"ד ששכרה המשטרה עבור השוטר כפי שהובאה מול גרסת אח המנוח ברדיו וגרסאות עדים אחרים בטלוויזיה;

  • לדברי העו"ד; השוטר רשם את מספר המונית של המנוח וזה פתח בנהיגה לעברו. השוטר נתלה על מכסה המנוע וקרא למנוח לעצור בטרם יירה לעברו. המנוח נסע בזיג-זג איתי כדי לנערו מהמכונית. גרסה זו מעידה כי השוטר לא ביצע את האמור בפקודות ולפיהן היה צריך להימנע ממרדף מסוכן לעצמו ולאחרים, ורק לקחת את המתלוננת לתחנה כדי למנוע פגיעה בה. גרסה זו לתחילת האירוע אינה מתאימה גם לעדות שכנה אשר אמרה כי שמעה רק צעקות "עצור" והשוטר לא הזהיר את המנוח כי בכוונתו לירות.

  • בהמשך על-פי העו"ד נתלה השוטר על מכסה המנוע וירה באקדחו מכיוון החלון שלצד הנהג לעבר רגלי הנהג כדי לעצרו. בטרם הושלך מהרכב הספיק להבחין כי המנוח נוטל כדורים. גם גרסה זו המעניקה לשוטר מצוי יכולת שאין לאף אדם בימ"מ אינה מציאותית כלל. כנראה שנורו כ-9 כדורים וחלקם הגדול פגע בבטנו של המנוח. פגיעה כזו בזווית מלמעלה לכיוון מטה תיתכן כאשר הרכב עומד והיורה (השוטר) עומד מבחוץ לצד הנהג. אפילו מיטב האקרובטים בקרקס הסיני לא יצליחו לירות כך בעודם מטולטלים על מכסה המנוע. ייתר על כן מאוד לא סביר כי נהג נמלט שיורים לעברו יבלע כדורים בו זמנית.

  • השוטר שעל-פי גרסת המשטרה נפל מן הרכב לכביש לאחר הירי, הצליח לעבור יום של חקירות, שוחרר והוחזר למחרת לשירות. עם ביצועים כאלו הוא יכול להגיש מועמדות למוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים.

  • כמובן שהמשטרה לא הודיעה לאחי המנוח על זכותו לזמן מומחה מטעמו לנתיחת גופת אחיו. לאור הניסיון הציבורי עם מחלקות הטיוח של המשטרה אין לצפות כי ימסר מידע אמין על המקומות בהם נמצאו תרמילי הכדורים. (אגב כך מתי הצליח השוטר לדרוך אקדחו על מכסה המנוע, ומי עזר לו לעשות זאת כאשר יד אחת לפחות החזיקה במכסה החלקלק???). אני ממליץ למשפחה לצלם את הכביש לאורך מאות המטרים האחרונים בחיי המנוח, שם ימצאו את סימני הקליעים שיצאו מגוף המנוח חלפו דרך פח הרכב וחרצו את האספלט.

בעזרת ראיות מוקלטות אשר שודרו בכלי התקשורת וחקירת כל העדים האפשריים אפשר לתבוע כמה מיליוני שקלים כפיצוי על הרג נהג המונית. אפילו הררי הטיח המשטרתי שיערמו על תיקי מחלקת חקירות שוטרים לא יועילו למשטרה לכסות על העובדה שהיא גורמת במדיניותה לכ-60 גברים מדי שנה להתאבד בגלל תלונות שווא. במקרה הזה שוטר הרג את הגבר לאחר שהמשטרה התעללה בו ללא צדק.

תאריך:  05/11/2010   |   עודכן:  05/11/2010
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עוד גבר נרצח במאבק המשטרה בגברים היהודיים בארץ
תגובות  [ 16 ] מוצגות   [ 16 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלישמע
5/11/10 17:20
2
צנחן
5/11/10 19:23
3
עתליתי מנחל דליה
5/11/10 19:25
4
אזרח מתעב
6/11/10 08:01
5
מולא אהרון
6/11/10 08:56
6
אליהו,שוטר בדימוס
6/11/10 09:05
 
עתלית נחל דליה
7/11/10 10:05
7
מיכאל, כן ההוא
6/11/10 09:11
8
גיל רונן
6/11/10 19:00
9
NBA24353
6/11/10 19:11
10
ybzaki
6/11/10 19:22
11
taly bron
6/11/10 22:56
12
קרטגו
6/11/10 22:58
13
בוקר טוב אליהו -6
7/11/10 00:13
14
תורה&עבודה
5/12/10 08:51
15
אוריאור6
1/09/11 17:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשות השידור - הרדיו ("קול ישראל "- על ערוציו השונים) וערוץ 1 - לפנים הטלוויזיה הישראלית - היא גוף ציבורי שממומן על-ידי אגרה של תושבי ישראל ובכך הוא אמור להיות חלופה לשידורים המסחריים אשר ממומנים על-ידי פרסומת.אבל, הרשות אינה נקייה מפרסומת,לא רק זאת ברדיו שמקובלת כבר שנים אלא גם בטלוויזיה,כאשר משדרי שרות או חסות הם למעשה פרסומת.כמו הרכבת הקלה ובית חולים אסותא שעוברים בין "מבט", לבין התחזית.אחת מטעמי "זהירות" והשנייה מנימוקי "בריאות" הרשות משופעת בבעיות גדולות בראשם הרפורמה ובפסגתם ה"אח הגדול". עליה להיזהר שלא למעוד על קליפות בננה של פרסומת.
05/11/2010  |  צבי גיל  |   מאמרים
הלקח הטורקי
05/11/2010  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
נשים למען אסירות פוליטיות (נלא"פ) היא קבוצת נשים אשר שמו להן למטרה להביא לשחרורן של כל האסירות הביטחוניות הפלשתיניות העצורות והמרצות עונשי מאסר בבתי הסוהר בישראל.1 את כל האסירות הביטחוניות הן מקפידות לכנות "אסירות פוליטיות".
05/11/2010  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
בחורף 1958, הייתי מ"ם כ"ף צעיר ביחידת הסיור של חטיבת 'גולני'. את אורי אילן כמובן שכבר לא זכיתי להכיר, אבל תמונותיו התנוססו על קירות המועדונים במחנות של חטיבת 'גולני', והסיפורים עליו ועל חוליית ההאזנה שנפלה בשבי, התהלכו מפה לאוזן. בעת אחת החופשות יצאנו, זאב גולדברג, איש קיבוץ רמת השופט ואנוכי, לטיול קצר בירושלים. חברינו, ששירתו אז בשורות גדוד הנח"ל המוצנח, החזיקו את עמדות "הקו העירוני" בירושלים המחולקת, ואנחנו קיווינו לעשות סיור בין העמדות, לראות סרט בעיר ולבלות עם החברים.
05/11/2010  |  אלישע פורת  |   מאמרים
המפגש החשוב של ועדת התיירות של ארגון ה-OECD שנערך בירושלים והקשר שנוצר עם הארגון צריך לשמש מנוף לקידום אירוח של תיירים גם במרחב הכפרי.
05/11/2010  |  יוגב שריד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il