|   15:07:40
  מיקי לרנר  
מרצה מרכז הדרכה Webseminar ושותף בחברת Websem
בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

כיצד תופיע במקום גבוה ב-Google Adwords ותשלם פחות מהמתחרים?

רבים מהמפרסמים בגוגל, חושבים שהמיקום של המודעות נקבע אך ורק על-פי הסכום שהמפרסם מוכן לשלם עבור כל הקלקה המחיר הוא כמובן חלק מהנוסחה, אבל חשוב שכל מי שמנהל קמפיינים בגוגל, יכיר מונח חשוב נוסף - QS
26/11/2010  |   מיקי לרנר   |   מאמרים   |   תגובות

רבים מהמפרסמים בגוגל, חושבים שהמיקום של המודעות נקבע אך ורק על-פי הסכום שהמפרסם מוכן לשלם עבור כל הקלקה. זה רחוק מלהיות כך.

המחיר הוא כמובן חלק מהנוסחה, אבל חשוב שכל מי שמנהל קמפיינים בגוגל, יכיר מונח חשוב נוסף - QS , ראשי תיבות של Quality Score (ציון איכות).

דירוג המודעות ב-Google Adwords נקבע ע"י מכפלה של ציון האיכות של המודעה והמחיר המקסימאלי אשר מוכן המפרסם לשלם עבור הקלקה.

האומנות האמיתית לנהל את הקמפיין שלכם ב-Google Adwords באופן כזה שהמודעה שלכם תופיע במיקום גבוה ועדיין תשלמו פחות מהמתחרים שלכם על כל קליק.

כדי להבין זאת צריך להבין את המטרה של גוגל כמנוע חיפוש: גוגל מעוניין להגיש לגולש תוצאות רלוונטיות ואיכותיות ככל האפשר עבור ביטוי החיפוש, ועושה זאת באמצעות ציון האיכות שהוא מדביק לכל ביטוי חיפוש בכל אחד מהקמפיינים שלכם.

גוגל פיתחה את המערכת כך שמפרסם המייעד את מודעותיו לקהל ממוקד יותר, יזכה לציון איכות גבוה יותר ובעקבות כך לתשלום נמוך יותר עבור קליקים, ביחס למפרסם המתחרה שמשלם יותר, אפילו אם המודעה שלו נמצאת במיקום פחות טוב.

פרסום מודעות בעלות ציון איכות נמוך גורם להפסד כפול: הן גולשים לא רלוונטיים עושים קליק על המודעה בעבור המחיר שאתם משלמים כדי להביא לאתר לקוחות פוטנציאליים, והן אתם משלמים כסף מיותר.

כיצד אם כך זוכים בציון איכות גבוה ובונים קמפיין ממוקד ב-Google AdWords?

להלן מספר טיפים:

1) צור מספר קבוצות מודעות גדול וממוקד ככל האפשר - עבור כל מוצר שאתה מפרסם, צור מודעה נפרדת הכוללת רק את מילות המפתח הקשורות למוצר זה: דוגמה לקבוצת מילים: מייבש שיער, מייבשי שיער, מיבש שיער וכד'.

2) מקד את מילת המפתח בכותרת, כפי שהיא מופיעה בשורת החיפוש. גוגל מזהה את רלוונטיות המודעה על-פי תוכנה וכותרתה, מעלה אותה כלפי מעלה ומדגיש אותה. מומלץ בנוסף להכניס פעם נוספת את מילות המפתח בתוך תוכן המודעה.

3) כתוב תוכן שונה וממוקד לכל מודעה, שנועד לגרות רק את הגולש הרלוונטי מבחינתך להקליק עליה. דוגמה למודעה טובה, לגולש שהקליד בגוגל את ביטוי החיפוש "מייבשי שיער": מחפש מייבש שיער? מייבשי השיער הטובים ביותר ובמחירים הזולים בארץ, במשלוח ישיר וחינם עד לביתך! www.Hair-Dryer.co.il.

דוגמה למודעה גרועה באותו תחום: א.א אלקטרוניקה עוסקים מאז 1956 במכירת מבחר מוצרי חשמל מובילים ביסוד האחים אלי ואבי הרשקוביץ' www.hair-dryer.co.il.

4) הפנה את הגולש לדף נחיתה רלוונטי למודעה אותה הוא חיפש. המטרה היא ליצור מעגל רלוונטיות הדוק ככל האפשר - גולש המחפש מוצר מסוים, מגיע למודעה הנושאת את שם המוצר ולדף נחיתה הממוקד במוצר זה - קיים סיכוי נמוך שהוא ייצא מהאתר בלי ביצוע פעולה יזומה מצידו. לכן, מומלץ לבנות מספר גרסאות של דפי נחיתה או לחילופין במקרה של חנות מקוונת להפנות את הגולש ישירות מהמודעה לדף המוצר, ולא לדף הבית של האתר.

5) שימוש במילות מפתח שליליות. בעת הגדרת מילות המפתח למודעה הוסף סימן מינוס לפני מילים שאתה חושב כי אינן פונות לקהל הרלוונטי. כך בדוגמה שלנו בעל העסק יוסיף מינוס (-) לפני המילים בחינם, חינם, יד שנייה, בבאר שבע, בחיפה וכד' על-מנת להגיע לקהל יעד השתמש במילות מפתח שליליות - דרך טובה נוספת למקד את קהל היעד מפולח וממוקד גיאוגרפית ושיווקית ככל האפשר.

6) עקוב באופן קבוע מאילו מודעות מגיע אחוז ההקלקות הגבוה ביותר ומאילו מודעות עלות גיוס הלקוח היא הנמוכה ביותר עבורך. השאר רק את המודעות המניבות רווח משמעותי ופונות לקהל היעד הממוקד, אותו רצית להביא לאתרך מלכתחילה.

מיקי לרנר הינו מרצה ב-WEBSEMINAR, מרכז הדרכה מורשה ל-Google AdWords ושותף בחברת WEBSEM המתמחה בניהול קמפיינים במנועי חיפוש
תאריך:  26/11/2010   |   עודכן:  26/11/2010
מיקי לרנר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד תופיע במקום גבוה ב-Google Adwords ותשלם פחות מהמתחרים?
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מינוי בטוח
26/11/2010  |  אברהם (פריצי) פריד  |   מאמרים
חנוכה מסמל את נצחון הרוחניות על הגשמיות ונצחון היהדות על האלילוּת ועל התרבות היוונית, שסימלה יותר מכל את הסגידה ליופי החיצוני, על חשבון ערכים פנימיים ומוּסר אנושי. היוונים גזרו על היהודים גזירת שמד רוחני, ואסרו עליהם לקיים את מצוות דתם, ובראש ובראשונה מצוות שבת, מילה ועוד. נצחון המכבים, גיבורי ה', טירפד גזירות אלה והוביל לטיהור המקדש מאלילי יוון. חנוכה, בדומה לחנוכת הבית, מסמל אפוא התחלה חדשה המגולמת בחינוך יהודי טהור מכל שרידי ההתייוונות המתחדשת.
26/11/2010  |  ציפי לידר  |   מאמרים
אורי בר-לב אינו עבריין במובן הקרימינלי של המילה.
26/11/2010  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
כמו כל עם ישראל גם אני ישבתי וכססתי ציפורניים עד לשעה שמונה בערב בשביל לראות סוף-סוף את ד"ר אורלי אינס המכונה "אָלֶף". האמת, נבהלתי. לא ראיתי שם על הבמה שום אישה, לא יפה כפי שהבטיחו באתרי האינטרנט ולא מושכת מי יודע מה, לא אישה חזקה כפי שנרמז ולא אישה חלשה כפי שצוּיָר, לא מוטרדת מינית ולא עובדת סוציאלית ולא נאבקת באלימות ולא שוּם בטיח'. במשנה סדורה, כתובה ומנוסחת, שחלקה נלמד בעל-פה, היא הסגירה בפניי את מי ומה שהיא, שכנראה עוד ידובר ויסופר בה, אם לא יחורזו, יזומרו, יוצגו ויוסרטו - עלילותיה של פוליטיקאית כוחנית-שאפתנית-נקמנית. אין ספק, היא הסיפור החם של הפוליטיקה הישראלית.
26/11/2010  |  דודו אלהרר  |   מאמרים
מדינת ישראל מוקפת אויבים. זו אמירה שאין מי שיתווכח איתה כי זו המציאות. מערכת הביטחון אמורה לספק תשובות לכל איום אפשרי על בטחון המדינה והיא אמורה לעסוק בכך כל הימים לרבות הלילות. ולא רק מערכת הביטחון, גם כל המערכות האחרות במדינה אמורות לחיות, כלומר להיות מוּדעוֹת למציאות המאוימת בה אנו חיים ולייחס משקל מתאים לאיום הזה בכל עת שהן שוקלות את טובת הציבור בבואן לקבל החלטה בכל תחום שהוא. כך זה אמור להיות, אבל המציאות קצת שונה והיא אינה מעודדת. היא אפילו מעוררת דאגה בלב מי שאיכפת לו ממה שקורה כאן וממה שעלול לקרות לכולנו אם נמשיך להתנהל בדרך בה אנו מתנהלים. כולנו מכירים את מה שקורה בפועל, הרושם הוא שיש בתקשורת יותר ידיעות על עימותים של כוחות הביטחון עם מתנחלים מאשר עם ערבים.
26/11/2010  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il