|   15:07:40
דלג
  מנחם רהט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

נצחון הדמוקרטיה על האנרכיה

אמור לי מי מממן אותך, ואומר לך מי אתה! סוף-סוף הגיע הזמן להכיר את המסלול שדרכו נעים כספים איסלאמיסטיים עוינים לארגוני השמאל הרדיקלי במקביל, משהו רע קורה לנסיכי הליכוד בני בגין, דן מרידור, ראובן ריבלין ומיכאל איתן
12/01/2011  |   מנחם רהט   |   מאמרים   |   תגובות
אז מהיכן באמת מגיעים הכספים למימון עמותות השמאל?

החלטת הכנסת, רבותיי האנרכיסטים וחבריהם, היא המעשה הדמוקרטי היותר נכון שעשתה הכנסת באחרונה. הגיע הזמן שתבינו, שאזרחי ישראל זכאים, ככלות הכל, לדעת אלו ממשלות זרות – אירופיות וערביות – ואלו ארגונים איסלאמיים עוינים המסתתרים מאחורי גבם של ארגוני השמאל הקיצוני

ועדת חקירה פרלמנטרית למימון זר
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינה של מימון ממקורות זרים לארגונים חוץ פרלמנטריים הפועלים לכאורה נגד האינטרסים של מדינת ישראל * בראש הוועדה יעמוד ח"כ דנון * "ממליץ ליריב אופנהיימר ולחבריו לשפץ את קורות החיים" * אופנהיימר ל-News1: הקמת הוועדה נועדה לרדוף אחר אישים וארגונים המתנגדים לעמדות הממשלה
לרשימה המלאה

   איציק וולף
ריבלין: ועדת החקירה - כמו משפט ראווה

כל מי שביקש להבין מוסר הוטנטוטי מהו, יכול היה ללמוד הרבה מהתנהגותם המתחסדת והצדקנית של עשרות ארגוני שמאל קיצוני, שניצלו בציניות מבעיתה את תמימותה של הדמוקרטיה הישראלית, כדי לקעקע אותה. מותר להם, לטעמם, "בשם הדמוקרטיה", לקרוא לחרם בינלאומי על ישראל, לדווח חצאי אמיתות לגולדסטון, להצר צעדיו ולהכפיש את הצבא המוסרי ביותר בעולם, ולפעול להורדת "המדינה האנטי דמוקרטית, הגזענית והמיליטריסטית" מעל בימת ההיסטוריה. אבל כשאותה דמוקרטיה, מבקשת בשם הדמוקרטיה עצמה, להנהיג שקיפות, שהיא מתנאי היסוד של הדמוקרטיה, ולפשפש בדרכי המימון של הארגונים הקמים עליה, שואג המיעוט הזעום שמאחוריהם את זעקת הקוזאק הנגזל: מקארתיזם!

החלטתה הדמוקרטית של הכנסת הדמוקרטית, להקים ועדה פרלמנטרית לחקירת המקורות הכספיים ה"מתדלקים" את ארגוני השמאל הרדיקלי, הקימה מרבצם עשרות, ואולי מאות, ארגוני שמאל קיצוני, החותרים להפיכת ישראל למדינה המצורעת של העולם, ובהם: הקרן לישראל חדשה (שאיננה אלא קרן להריסת ישראל, כהגדרתו של בן דרור ימיני, המממנת בין היתר גם את 16 הארגוני השמאל, שהזינו את ועדת גולדסטון שהפיקה דוח אנטישמי ואנטי ציוני חד-צדדי), 'בצלם', 'יש דין', האגודה לזכויות האזרח (שראש הממשלה המנוח יצחק רבין כינה: האגודה לזכויות החמאס), 'פרופיל חדש' (המעודד צעירים על סף גיוס להשתמט משירות על-ידי השגת פרופיל 21), 'נשות מחסום ווטש', המוקד להגנת הפרט, 'עיר עמים', עדאלה, מרכז מוסאווא לזכויות האזרחים הערבים בישראל, רופאים למען זכויות אדם, הוועד הציבורי נגד עינויים, המוקד להגנת הפרט, 'במקום - מתכננים למען זכויות תכנון', הוועד הישראלי נגד הריסת בתים, 'קו לעובד', 'גישה', שוברים שתיקה, ועוד רבים אחרים.

זעקתם המתחסדת והצבועה של ארגונים אנטי ישראלים אלה, המוקיעים את ישראל בכספי העולם אל מול העולם, היא שיא חדש של צדקנות ובכיינות מזויפות, מצידם של ארגונים בוגדניים, המנצלים את הדמוקרטיה הישראלית להריסתה. החלטת הכנסת, רבותיי האנרכיסטים וחבריהם, היא המעשה הדמוקרטי היותר נכון שעשתה הכנסת באחרונה. הגיע הזמן שתבינו, שאזרחי ישראל זכאים, ככלות הכל, לדעת אלו ממשלות זרות – אירופיות וערביות – ואלו ארגונים איסלאמיים עוינים המסתתרים מאחורי גבם של ארגוני השמאל הקיצוני, בוחשים בעזרת כסף טמא בדמוקרטיה הישראלית, ומנסים לחתור תחת הכרעותיהם הדמוקרטיות של אזרחי ישראל.

מי אתה, ה-NDC?

כבר אמר השופט האמריקני היהודי לואי ברנדייס, כי אין כמו אור השמש לחטֵא את פצעי הדמוקרטיה. אור השמש שתפעיל ועדת החקירה, יחשוף מן הסתם כל אותן עסקות סיבוביות מתוחכמות, אפלות, של העברת כספים מזוהמים בשנאת ישראל, ממקורות ערביים, איסלאמיים, פרו פלשתינים, לרבות כספים של אש"ף, אירן, סעודיה, ואולי גם החמאס והחיזבאללה, לידי ארגוני השמאל הקיצוני.

דוגמה? בבקשה: לא מכבר התבשרנו כי הארגון בעל השם הכל-כך תמים לכאורה, 'רופאים למען זכויות אדם', נהנה מכספים שמקורם בערב הסעודית, באמצעות הארגון הפלשתיני NDC – NGO Development Center (מרכז הפיתוח של הארגונים הלא ממשלתיים). ארגון משוקץ זה מממן גם משפחות של שאהידים פלשתינים שפוצצו עצמם באוטובוסים בתוך ישראל ורצחו במותם מאות ישראלים. האם נראה למישהו סביר, שארגון נאמן לישראל ייהנה מאותם כספים שמממנים ומעודדים את תרבות השאהידים?

מספר מילים על אותה קרן ידועה לשימצה, NDC, המממנת חלק לא קטן מארגוני השמאל: NDC חולשת על תקציב של 30 מיליון דולר לשנה, רובם המכריע ממקורות איסלאמיסטיים, ומטרתה המוצהרת לסייע לארגונים פלשתינים וקיצוניים בשטחים ובישראל, בתנאי שהם עוסקים באחת או יותר מ'משימות הקודש' של הארגון: יצירת דה-לגיטימציה בינלאומית למדינת ישראל; האשמתה בפשעי מלחמה ובהנהגת מדיניות גזענית; הגשת תביעות בחו"ל נגד בכירים ישראלים; דחיית כל ניסיון לנורמליזציה תרבותית, כלכלית או מדינית עם ה'כובשים'; ותמיכה בקמפיין המתועב - BDS (boycotts, divestment, and sanctions: חרם, שלילה והטלת סנקציות), הפועל להחרמת מדינת ישראל, אוניברסיטאותיה, כלכלתה ומוצריה.

אִמרו לי, חברים יקרים מארגוני השמאל הרדיקלי, מי הם חבריכם ומי הם מממניכם, ואומר לכם מי אתם.

סלאלום אידיאולוגי
ראובן ריבלין. מתיפייף [צילום: פלאש 90]

היושב-ראש ריבלין, נושא עיניו לתמיכת הח"כים הערביים במועמדותו לנשיא המדינה ועל-הדרך 'משלם' מראש על תמיכתם

אי-אפשר לדון בהחלטת הכנסת להקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית מבלי להידרש לסטייתם של ארבעה מבכירי הליכוד מחובת הנאמנות שלהם לעם ולמדינה, לליכוד ולמצביעיהם, כאשר התבטאו ברוח מרצ נגד עצם הקמת הוועדה. מדובר בארבעה מאנשי הגרעין הקשה של הליכוד, המתייפייפים: בני בגין, דן מרידור, רובי ריבלין ומיכאל איתן.

השר בני בגין, שהתנהגותו הפוליטית נעשית תמוהה (בלשון המעטה) מחודש לחודש, הגדיר השבוע את ההחלטה בדבר הקמת הוועדה במילים קנטרניות: "מעל החלטה זו מתנוסס השלט – זהירות חושך"; השר דן מרידור, שממנו כבר אי-אפשר לדרוש דבר בתחום האינטרסים הלאומיים, והמתיישר לא פעם לפי הקו הקיצוני שמכתיבים אחמד טיבי וטלב א-סאנע, קרא ברוב יהירות לארגוני השמאל הקיצוני, לצפצף על הכנסת, לא לשתף פעולה עם ועדת החקירה ולא להופיע בפניה; יושב-ראש הכנסת רובי ריבלין, שנוהג להתחסד בטענה כי הוא "נולד לתוך ה-ח' (סימנה של רשימת חרות בראשות מנחם בגין) הקדמון", כינה את ועדת החקירה "משפט ראווה", ואילו השר מיכאל איתן הצטרף בעת הדיון בנושא בכנסת למופע האימים הצעקני שניהלו ח"כי השמאל.

אכן, הליכוד מבולבל: בכירים בתוכו מאמצים בחום את משנתן של שולמית אלוני וח"כ חנין זועבי, ולא מהיום. כך למשל כשהציע ראש הממשלה בנימין נתניהו לחייב כל אדם המתאזרח כאן להצהיר על הכרתו בהיותה של המדינה 'יהודית ודמוקרטית', קמו נגדו שרי הליכוד בני בגין, דן מרידור ומיכאל איתן, והצביעו ברוח מרצ והערבים, נגד הטלת חובת מינימום זו.

קודם לכן, בנובמבר 2009, התנגד הצמד בגין-מרידור בוועדת השרים לחקיקה, להצעת חוק אנושית וחמלתית מאין כמוה - לחוק חנינת מתנגדי ההינתקות. לא נוח להם עם החוק הזה, הם הסבירו. כאילו שהם נשלחו לממשלה רק על-מנת שיהיה להם נוח, ולא כדי שיגשימו משאלותיהם האידיאולוגיות של שולחיהם.

אותו בני בגין התנגד בדיון בממשלה בדצמבר 2009 להענקת זכות בכורה במדינת ישראל לשפה העברית על פני השפות הערבית והאנגלית. "זו תהיה פגיעה בזכויות הערבים במדינה", התחסד בגין ברוב דאגתו לאזרח הערבי.

קשה להבין גם את ה'סלאלום' האידיאולוגי של חבריו: היושב-ראש ריבלין, שנושא עיניו לתמיכת הח"כים הערביים במועמדותו לנשיא המדינה ועל-הדרך 'משלם' מראש על תמיכתם; אברך המשי מרידור, שחותר תחת אושיות הכנסת, ריבונותה ועצמאותה, בהסתה את ארגוני השמאל לקעקע החלטה לגיטימית שלה; ומיכאל איתן שנעלב בעת שנתבע ערב הבחירות לחתום על מסמך נאמנות לעקרונות הליכוד: "אתם לא סומכים עלי?", ועכשיו הסתבר שבאמת אין לסמוך עליו.

כל אותם נסיכים ליכודיים, הטוענים להגנתם כי הם שומרי חומותיו של ה'הדר הז'בוטינסקאי', שוכחים כי אותו ז'בוטינסקי לא התבטל בפני אף אחד, כשהמציא את תורת קיר הברזל ופסק כי שקט הוא רפש.

תאריך:  12/01/2011   |   עודכן:  12/01/2011
מנחם רהט
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נצחון הדמוקרטיה על האנרכיה
תגובות  [ 17 ] מוצגות   [ 17 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אלון14243
12/01/11 15:37
 
יוסלביץ
12/01/11 17:43
2
תנועות סבוביות של
12/01/11 15:51
3
חשדנית
12/01/11 15:54
4
ישע
12/01/11 16:02
5
דן ה
12/01/11 18:19
6
ביבי זה שמאל
12/01/11 18:39
7
דמר94
12/01/11 19:44
8
הניה
12/01/11 21:09
9
אלכס123
12/01/11 21:26
 
יוסלביץ
12/01/11 22:43
10
מילואימניק צנחן
12/01/11 21:42
11
פלא יועץ
12/01/11 22:23
12
ייי
12/01/11 22:32
13
S
13/01/11 03:48
 
ד.ט.
13/01/11 08:27
14
קורןנאוה טבריה
13/01/11 06:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובעי ההחלטות באירן נמצאים בדילמה חריפה. כל הנסיונות שלהם להציג תדמית קשוחה ולהראות כמדינה חזקה ההולכת לנצח את כל אויביה, מתנפצת אל מול העקיצות הקשות שהיא מקבלת מידי פעם בצורת חבלה במערכות התפעול הגרעיני, בהתנקשות במדענים ואנשי סוד, או בחטיפת אנשי מפתח בשלטון ורצח של סוכני הטרור שלה. לאחרונה אף שמענו על בסיס טילים באירן שממש נמחק בשריפה... (תאונה הם אמרו ?..)
12/01/2011  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
חמישים שנה אחרי ג'ו מקארתי, הסנאטור האמריקני הידוע לשמצה, קם לו בארץ יורש ישראלי בדמותו של אביגדור ליברמן. מהשתלחותו חסרת הרסן של יושב-ראש "ישראל ביתנו" בארגוני השמאל ובאנשי הימין, שאינם מוכנים לסור לגחמותיו, נודף ריח מסריח, המזכיר מאוד את זה שנדף ממעשי הלינץ' ןהפסיכוזה של הסנאטור האמריקני לשעבר.
12/01/2011  |  ראובן לייב  |   מאמרים
לפני מספר חודשים נהרג שניאור חשין ז"ל רוכב אופנים בן 43 בתאונת פגע וברח.
11/01/2011  |  זאב בילסקי  |   מאמרים
האיום לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה הוא לא מפתיע לאור ההקצנה בהתבטאויות הפוליטיות, שמאיימת על הדמוקרטיה וחופש הביטוי בישראל. התבטאויות אלה משקפות השתלטות של השיח הקיצוני על האג'נדה הציבורית, והטפה לפגיעה בכל מי ששונה או חושב שונה מעמדות הרוב. שנאה כלפי מהגרים, שנאה כלפי ערבים ואפילו שנאה כלפי שמאלנים שותפת את הרחוב הישראלי, שמושפע מעמדות קיצוניות של שורה של פוליטיקאים ואנשי ציבור קיצוניים, שמביעים עמדות מפלות וגזעניות.
11/01/2011  |  דניאל גיגי  |   מאמרים
החלטת הימין בכנסת להקים ועדת חקירה נגד ארגוני השמאל - מזעזעת. גם החוקים הגזעניים שהעביר הימין - בעזרת חברים נכבדים מ"העבודה" ומ"קדימה" - מזעזעים. אך אין די בזעזוע. הסרטון שקרא לרצוח את המשנה לפרקליט המדינה, ונאום ההסתה החדש אמש (10.1.11) של שר החוצ-פה אביגדור ליברמן, ממחישים שלא מדובר בצעדים בודדים.
11/01/2011  |  נפתלי רז  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il