בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
איננו מניחים לשלום, אנחנו מצוּוִים לבקשו בכל פינה, על כל גבעה נישאה ותחת כל עץ רענן. אנחנו נדרשים גם לרדוף אחריו, להפוך כל אבן ולהסיר כל מכשול, להשיגו ולאמץ אותו ● עכשיו, צאו וחישבו מה יחסם של הערבים לשלום המיוחל?
כל היהודים בציון חפצים בשלום. ישנן מחלוקות בתוך העם היהודי בישראל איזה מין שלום אנחנו רוצים ומה עלינו לעשות בשביל להגשימו. אבל כולנו רואים בשלום יעד הכרחי אחרי כל התלאות שעברו על העם החבוט הזה. מותר לנו להתווכח בינינו ואנחנו עושים זאת בקולי קולות ומתוך מעורבות עמוקה. בכל שלוחות המפה הפוליטית בישראל מבינים שהשלום הזה בנפשנו הוא. אנחנו, כולנו, נכספים אליו למעננו ולמען הדורות הבאים. המילה שלום מופיעה אינספור פעמים בתפילותינו למין התחינה שהעושה שלום במרומיו יעשה שלום עלינו ועד להכרה באֵל שיתן לנו עוז ויברך את עמו בַּשלום. ישראל זרועה אגודות וארגוני שלום לרוב ועמותות שלום למכביר. שפע של תנועות שלום! מהן גופים מעשיים המקדמים ענייני שלום של חיי יום-יום, מפגשי שלום וכינוסי שלום ועצרות שלום ומחאות שלום והפגנות שלום והצגות שלום וסרטי שלום ומילון שלם של מילים המתחברות למונח שלום. וכך יש לנו גם טיולי שלום ותחרויות שלום ושירי שלום וזמרֵי שלום ונגנֵי שלום וצווחנֵי שלום ויצירות שלום ותערוכות שלום ושלום ושלום ושלום, ובכל זאת אין לנו שלום. ואף על-פי כן, איננו מניחים לו, אנחנו מצוּוִים לבקש את השלום בכל פינה על כל גבעה נישאה ותחת כל עץ רענן. אנחנו נדרשים שלא רק לבקש את השלום אלא אף לרדוף אחריו, להפוך כל אבן ולהסיר כל מכשול, להשיגו, ולאמץ אותו בקרבנו. לא מוותרים! יש לנו אפילו אנשי שלום מקצועיים המתקיימים מחוסר השלום, שאם יבוא שלום ייוותרו בלא פרנסה. העבודה על השלום הייתה למקצוע מבוקש. וכך צמחו לנו מרכזי שלום ומנכ"לֵי שלום וסמנכ"לֵי שלום ודוברי שלום ודירקטוריונֵי שלום ומועצות שלום וחברי שלום ושוחרי שלום ואוהדי שלום ופקידי שלום ונהגי שלום ומזכירות שלום ומנקֵי שלום ומגישות תה של שלום. מה יעשו כל אלה כשיבוא שלום? מה יעשו במבנים של השלום? במחסני השלום? בכרזות והמנשרים למען השלום? אלוהים, כמה מאמצים אנחנו משקיעים בשלום? כמה זה עולה לנו? אנחנו חיים תחת הכותרת "שלום". עכשיו צאו וחישבו מה מכל אלה נמצא אצל הערבים. מי מביניהם מקדיש וכמה הוא תורם מחייו למען השלום. התשובה תרמוז לנו אם לשלום שאנחנו מייחלים לו כל-כך, יש טעם של מציאות אפשרית.
|
תאריך:
|
24/05/2011
|
|
|
עודכן:
|
24/05/2011
|
|
דודו אלהרר
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
פועה
|
24/05/11 20:37
|
|
|
|
פועה האומללה
|
25/05/11 06:27
|
|
2
|
|
רימונה
|
24/05/11 20:57
|
|
3
|
|
אליק א.
|
24/05/11 23:40
|
|
|
|
פועה
|
25/05/11 07:50
|
|
|
|
אליק א.
|
25/05/11 12:35
|
|
|
|
פועה
|
25/05/11 20:55
|
|
4
|
|
צנחן
|
25/05/11 03:08
|
|
5
|
|
קורןנאוה טבריה
|
25/05/11 06:09
|
|
6
|
|
דוידק'ה
|
25/05/11 14:23
|
|
"אם הייתי פלשתיני בגיל המתאים, הייתי נכנס בשלב מסוים לאחד מארגוני הטרור", כך אמר אהוד ברק במרס 98', בראיון לגדעון לוי מהארץ. אז נכון, מדובר בברק האופורטוניסט; ונכון, מדובר בראיון לגדעון לוי, שאותו ביקש ברק לרצות - או אולי ללקק לו. אבל לא זה האישיו שבו אני רוצה לגעת, ולכן נדחה סוגייה זו לעת אחרת, רחוקה, ונתמקד בשאלה: מה אני, עבדכם הנאמן, הייתי עושה לו הייתי פלשתיני?
|
|
|
פוליטיקאים מעוניינים לקדם אג'נדה. כדי שנאום פוליטי יהיה יעיל, חייב הנואם קודם כל לתכנן אותו במונחים של קהל היעד. הוא בוחר את כלי השכנוע שלו לפי קהלי היעד העיקריים. מאז השבוע שעבר שמענו שני נאומים פומביים מפיו של ברק אובמה. בנאומו בוועידת איפא"ק תייג אובמה, כבר בפתיח, את "הדור הצעיר".
|
|
|
פושעי האינטרנט מאוד זריזים בכל הנוגע לניצול כל דבר שאנשים מחשיבים כבטוח כדי להשיג רווח כלשהו. הלהיט הנוכחי הוא אפליקציות. בחברת המחקר גרטנר מעריכים שעד סוף השנה משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם יורידו יותר מ-17 מיליארד אפליקציות.
|
|
|
כל מה שאנחנו מחפשים הם שיפורים ותיקונים לטובת כלל חברי האקדמיה והקולנוע הישראלי בִּכְלָלוּתו. הכתיבה הנוקבת שלי, שכאילו חוזרת על עצמה מיועדת להבהיר נקודה זאת. לאחרונה גם התחלנו לקיים פגישות עם אנשים שהעניין שבנדון חשוב להם וגם הם גילו רצון לתרום במחשבה, בדיון ובמעשים בעת הצורך.
|
|
|
נכדו של קניוק הוא ללא ספק ישראלי, אבל השלטון הישראלי מפלה אותו לרעה מרגע שנולד, וקובע שתינוק זה לא יהיה שווה להמוני ישראלים צעירים אחרים. שלטון המונע זכויות של אזרח בגלל מסיבות הולדתו הוא שלטון שבשום אופן אי-אפשר לקרוא לו "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון". בדמוקרטיה אין חלוקה של אזרחים לסוגים שונים, כשלכל "סוג" יש זכויות והגבלות שונות זו מזו.
|
|
|
|