|   15:07:40
  הלל ויס  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

אונס משותף: הסימביוזה שבין נתניהו לאונסק"ו

קבלת "פלשתין" לארגון אונסק"ו במעמד מדינה נוצלה באופן ציני או משובש לחלוטין על-ידי נתניהו כדי לקדם מדיניות בלתי הגיונית. ההצהרה של נתניהו כי יקים אלפיים דירות בירושלים ובעוד שתי ערים גדולות היא עדות לניצול ציני של החורבן להמשך קידומו. כבר בחודשים האחרונים בוטלה לכאורה ההקפאה והוכרז על בנייה בהר חומה, גילה ואזור רמות. האם מותר לרמות ולמכור אותן דירות פעמיים?
03/11/2011  |   הלל ויס   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
אונסק"ו. אין ארגון גזעני ממנו

אין ארגון נאלח כמו אונסק"ו הפועל בניגוד למנדט שלו להיות לארגון מורשת, חינוך ותרבות עולמיים ולעומת זאת הוא שוקד על סילוף המורשת וסילוף ההיסטוריה מעיקרה ללא מסווה בושה ובדרכים הפרימיטיביות ביותר, הטיפוסיות לפניו הנעוות של האסלם הג'יהדיסטי בזמננו.

אונסק"ו הוא אלוף העולם בהשחתת המדע והתרבות ובהתוויית תכתיבי שקר לאוניברסיטאות בכל העולם על-ידי רתימתן ל'שיח החדש' בהטיית תקציבי מאות מיליארדים . זאת באמצעות הקטגוריה והדיקטט שהמציא והמהווה אבן יסוד בכל מבנה אוניברסיטאי במערב - הדיסציפלינה החדשה של 'מדעי האדם', הכורכת מדעי המוח מתחום מדעי הטבע עם פוליטיקה של זהות ומגדר וחנוך לדמוקרטיה. הקורא מוזמן לחפש הגדרות של מדעי האדם ולראות האם טעיתי.

זו הפעולה האנטי-הומאנית ביותר מאז שנברא האדם מפני שהיא באה במסווה של נאורות. פעולה זו מכחישה את צלם הקדושה שבבני אנוש. זו הלגיטימציה של הגזענות בבושם האנטי גזעניות. השחתת מושג המדע מיסודו. איסלמיזציה דבילית של כל העולם בתמהיל פמיניסטי. הפעולה המוצלחת ביותר ששולחת את האנושות אל חורבנה. הינדוס אינטלקטואלי קומוניסטי הרסני של ה"אדם החדש". מה רב היה המרחק של ז'דאנוב מההשגים האדירים הללו.

מדינות דעתניות החוששות בצדק להרס לאומיותם היו צריכות לסלק את אונסק"ו כמו מגיפה. אין גורם שתורם לאיסלמיזציה של אירופה כמו אונסק"ו ולהצהרות הידועות של אובמה על היותו של האסלם הדת הגדולה ביותר בארצות הברית. קשה למצוא בדמיון ארגון גזעני ממנו כאשר הוא מורה הדרך של האו"ם.

אונסק"ו - משתף פעולה עם פולחן השקר האיסלאמי

אונסק"ו חותר תחת הזהות היהודית-ישראלית ועושה כל מה שהוא יכול להכחיש את הזהות ההיסטורית העברית הישראלית היהודית העובדתית של עם ישראל בארץ ישראל. זאת באמצעות שיתוף פעולה ועידוד האסלם הלוחמני, בשיכתוב ההיסטוריה בירושלים, בעיר העתיקה ובפרט בהר הבית, בציוּן אתרי הקודש בחברון ובקבר רחל כמסגדים מוסלמים. שיתוף הפעולה שלו עם פולחן השקר האסלמי מעניק דלק לאיסלאם שלבסוף יהפוך לדת הלא-לגיטימית שמצווה לבערה מן העולם. האסלם הופך לאויב האנושות כשהוא אינו יודע שובעה.

אונסק"ו טיפח שנאה, בערות וטמטום אנטישמיים כנגד מדינת ישראל וממדיה היהודיים ההיסטוריים עד שבתקופות מסוימות אפילו טדי קולק שוחר עיר עמים רבים נאלץ להוקיע את אונסק"ו. ארצות הברית ואנגליה ומדינות אחרות כבר נטשו את הארגון לפרק זמן קצר בעבר בשל הפוליטיקה של הארגון. אני מסתמך בנותנים הללו על מאמרו של גיוליו מיאוטי, עיתונאי איטלקי וחבר .

כדי להגיע להשגיו המופלגים לאורך שנים ארוכות, למעלה משלושים שנה אונסק"ו ציין את ההרס והנזק שישראל גורמת למורשת ולתרבות האיסלאמית, לחפירות ולעתיקות בהר הבית המכונה במילון של אונסק"ו כמו במילון האסלם - חרם אל-אקצה כשירושלים הוכרזה כאתר מורשת איסלמי. כך גם פרשת גשר המוגרבים. לאחר אינסוף מהלכי הכחשת זהות יהודית נאלצת ישראל וראש ירושלים לגמגם משהו בעניין הריבונות היהודית המוכחשת וביטול מתואם ומאורגן של הנוכחות היהודית בהר הבית.

וזאת מצטרף להכחשת התנועות האסלמיות הנוכחיות לקיומם של בתי המקדש - של שלמה והבית השני בהר הבית, ובכך בקום להפוך עצמו לארגון מיותר ובלתי רלוונטי סייע לטפח את השקרים הללו כדי לזרוע שנאה ומדנים. לצערנו מאז שחרור הר הבית וירושלים העתיקה חברו הישראלים לעמדת אונסק"ו באופן משתמע בעיקר בית המשפט העליון בפסקי הבג"צים על הר הבית, ובפרט מאז החלו החפירות הונדיות בשנת 2000. אהרן ברק יחד עם ראשי ממשלות ישראל חברו לאונסק"ו והעבירו את תמיכתם המשתמעת על-ידי שלילת זכויות היהודים לפעול בהר הבית, ובכך תרמו הגופים הישראלים לשיתוף פעולה עמוק ולהסכמה בנושא הרס שרידי הר הבית, בניגוד לחוקים המיועדים לשמירת העתיקות והמורשת היהודית.

גם משרד הדתות נמנע בכל שנות קיומו מציוּן הר הבית ברשימת המקומות הקדושים, ורוב הרבנים, מרוב קדושה מלאכותית והלכות שקר גם הם תרמו תרומה נכבדה לאונסק"ו, ולגירוש עם ישראל מירושלים. רוב הרבנים לא פצו פיהם על הוונדליזם המתרחש בהר הבית לאורך שנים וחתרו, באמצעות גזרות הפוכות להלכה בנושא העלייה להר הבית, לסילוק רגל יהודית מהר הבית. ובכך יחד עם האויב שתו ועלו על הר הקודש.

ההכרה של אונסק"ו במדינת העראי"ם (ערביי ארץ ישראל-המכונים פלשתינים), היא פרשת גולדסטון קלאסית, בה לאחר שתיקה ישראלית לאורך שנים, שהיא כמו הודאה באשמה ושיתוף פעולה ממש, האויב קוצר את אישור מדיניותו ואת פירות נצחונו.

הכחשת הזהות היהודית בארץ ישראל הוא צורך נפשי של חתרני תהליך השלום ולכן אל יתפלאו אם אומות הועלם יורקות על העם היהודי שמתנהג כמו אחרון הפליטים.

אבל גרוע מכך: קבלת "פלשתין" לארגון אונסק"ו במעמד מדינה נוצל באופן ציני או משובש לחלוטין על-ידי נתניהו כדי לקדם מדיניות בלתי הגיונית, לא מבחינת מדינות אירופה, והקוורטט ולא מבחינת הערבים, אבל בעיקר לא מבחינת מבחן התוצאה היהודי. ההצהרה של נתניהו כי יקים אלפיים דירות בירושלים ובעוד שתי ערים גדולות היא עדות לניצול ציני של החורבן להמשך קידומו. כבר בחודשים האחרונים בוטלה לכאורה ההקפאה בירושלים והוכרז על בניה בהר חומה, גילה ואזור רמות. האם מותר לרמות ולמכור אותן דירות על-ידי אותו קבלן פעמיים לאותם קליינטים?!

קידום מדיניות הגושים - הזמנה לאירן לדפוק בשער

קידום מדיניות הגושים של נתניהו לא תוכל לרצות שום גורם והיא תזמין לנו את הגולדסטון החדש. זאת הערה לח"כ דני דנון ולחברי הכנסת הימניים של הליכוד ללא יוצא מהכלל, לחוטובלי, לוין, בוגי ובגין. הרעיון של החלת הריבונות היהודית על הגושים, גם אם חתמו 45 סנטורים הוא רעיון פסול ומתעה, רעיון פחדני שניזקו מרובה מתועלתו. רעיון שמתאים לנתניהו אבל לא לכם.
הרעיון תומך אונסק"ו בעקיפין ומזמין את אירן לדפוק כאן בשערי העיר.

האם ישראל על-פי מדיניותה תוכל לומר לערבים המקומיים - אתם תקימו מדינה בשטחי אי או אי ובי ובזה יתמצו כל החלומות שלכם? הרי בכך ישראל משמרת את הבעיה ולא מדבירה אותה. לא מנצחת וללא מנטרלת את הלחצים הבינלאומיים, רק מלבה את התחושה המוצדקת שנתניהו מרמה את כל העולם ובעקר את מה שמכונה ימין ובעיקר בעקר את מה שנועד להעקר.

כל עוד ישראל נמנעת מלהחיל את ריבונותה על כל יהודה ושומרון ולקחת אחריות גם לגורלם של כל התושבים שאינם אויבים, היא לא מצביעה על כל מהלך שמחזק את מדינת ישראל אלא להפך, מתיש אותה.

אנו יהודי יהודה ושומרון ויהודים בכלל איננו יכולים לראות במדיניות הזאת מדיניות ששומרת על חייו ועל בטחונו של העם היהודי אלא להפך. לכן כל עוד ממשלת ישראל הנוכחית לא תשנה את מדיניותה בנושאי יסוד ותמשיך, כפרס תנחומים לתסכוליה, להרוס בתי יהודים, אין לה זכות קיום. לא לה ולא לכל דומותיה. הממשלות הללו הן חלק מאונסק"ו כמו הנאנסת השותפה לאונס.

זו הזמנה לתקוף את ירושלים ולא רק את עזה והגליל ואם ירושלים היא בעצם ב"שטחים" גם תל אביב על כל מגדליה תהיה עיר שטוחה מאוד. העם היהודי חייב לעסוק בהגדרה העצמית הלאומית שלו מחדש כל עוד הוא רוצה לבטא את הלאומיות היהודי למען חייו.

תאריך:  03/11/2011   |   עודכן:  03/11/2011
הלל ויס
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אונס משותף: הסימביוזה שבין נתניהו לאונסק"ו
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הניה
3/11/11 13:31
 
אלטע קאקער
3/11/11 18:58
2
ופלשתינים מעדיפים
3/11/11 18:00
3
פועה
4/11/11 18:43
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לכלוך, עזובה וכיעור - מחזה זה נגלה לי שעה שביקרתי בשבוע שעבר בבית הפרדס ההיסטורי "בית לאה" הניצב על הגדה הצפונית של נחל הירקון סמוך לסכר נווה ירק, לא הרחק מהמושב נווה ירק.
03/11/2011  |  אלי אלון  |   מאמרים
מוטיב ההליכה הכתוב אצל אברהם אבינו, כמו גם בשאר המקורות המקראיים, כמו גם בהלך השקפת העולם והמחשבה היהודית לדורותיה, הוא מוטיב מרכזי וחשוב ביותר. השורש ה.ל.ך לנגזרותיו השונות מופיע במקרא למעלה מ-1,500 פעמים (!) כשברוב המקראות הוא בא במשמעות פשוטה, במשמעות של צעידה ומעבר רגלי ממקום למקום. ואף על-פי כן, בחלק מן המקורות המקראיים, בבואנו לבחון מהי משמעותו בהקשר שבו הוא מופיע, אין כל ספק שאינו בא במשמעות פשטנית, אלא ישנו עניין וצורך למעיינים וללומדים "חדור והעמק" בפרשנות המילה הטקסטואלית הנגזרת והקשורה לשורש הלזה. יש עניין וצורך בהבנה נוספת, מעין "קומה שנייה של ההבנה" [מדרש גם].
03/11/2011  |  ד"ר מוטי גולן  |   מאמרים
קשה להאמין איך הצליח יואל חסון בנאום של דקה אחת בכנסת ישראל לדחוס כל כך הרבה פניני לשון ואמרות שפר, כדי להוכיח שהמפלגה, הנושאת את השם קדימה מתאים לה יותר השם "אחורה".
03/11/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
יצא המרצע מן השק - 'שלום עכשיו' מתכחשת לירושלים העתיקה כבירת ישראל. נו, ידענו זאת קודם. שימו לב שהעתירה נגד הכרה בירושלים המאוחדת כבירתה של מדינת ישראל (זאת משמעותה ולא העניינים הפרוצדורליים השוליים) מוגשת לבית המשפט העליון בארה"ב בשם "השלום". אי, השלום, השלום. כל קרבנות אוסלו נמחלו משום שהיו קרבנות "השלום"; ישראלים מקדמים את הדה-לגיטימציה לישראל - כמובן בשם "השלום"; חיילים ישראלים מסתובבים בקמפוסים ברחבי העולם ומפיצים דיבת ישראל רעה - בשם "השלום", אלא מה?
03/11/2011  |  דרור אידר  |   מאמרים
דוח המבקר על מימון המפלגות מצביע על קבוצה של חברי-כנסת הבוגדים במדינה, על שורה של סיעות המפגינות יצירתיות מופלאה, על המשך השחיתות של קדימה, על ההפקרות של רוב המפלגות בתחום הכספי - וגם מסביר מדוע המצב הזה לא ישתנה
03/11/2011  |  איתמר לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il