|   15:07:40
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

ביטול פוליטיקה שגויה

כאשר ישראל חתמה בשנת 1993 על הסכמי אוסלו עם הארכי טרוריסט יאסר ערפאת, הדרך לדה-לגיטימציה של קיומה נסללה ועליה העולם נוסע מאז. הגיע הזמן לפנות לדרך חדשה שתשרת את האינטרסים של ישראל ושתשנה את עמדתה בעולם
30/05/2012  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
החתימה על הסכם אוסלו. הפתרון של שתי המדינות הוא לא פחות מטעות קריטית [צילום: AP]

עשרים שנה של דריכה במקום אחד, וללא שלום עם הערבים נראה באופק, וישראל מוכה בזירה הבינלאומית גרם לכך שישראלים רבים סוף סוף תפסו את ראשם עם ההבנה שהסכמי אוסלו, שהולידו את "תהליך השלום" ואת "פתרון שתי המדינות," הם לא יותר מאשר טעות נוראה. יותר מכך, פתרון כזה יכול להיות מתואר כסופה של מדינת הלאום של העם היהודי, ישראל.

גם כאשר אנו מודעים לעובדות העצובות של עשרים שנות "תהליך השלום" שבורקות בפניו של כל אדם שבוחר להתמודד ולהודות על האמת, ישנם עדיין כאלה המנסים למכור את הרעיון האידיוטי הזה.

בתחילת השבוע, קיבלתי מייל מ-'ג'וויש-ישראל חדשות ודעות', ובו כתבה אותה כתב ביל-נארוי מקלגארי, קנדה שכותרתו: האם ארגונים יהודיים תומכי ישראל בצפון אמריקה צריכים לסנגר עבור פתרון שתי מדינות?

כשראיתי את הכותרת, בה הופיעו המילים "פתרון-2-המדינות", לא המשכתי לקרוא אותו, כי בשבילי "שתי המדינות" הוא לא פתרון עבור ישראל אלא ביטולה. את דעתי חיזקו תגובות רבות למאמר זה שקיבלתי מפרשנים ומפעילים עבור ישראל מכל רחבי העולם.

פתרון שתי המדינות - בין 5 הטעויות הגדולות של ישראל

מבחינתי, "פתרון" שתי המדינות נמצא בין חמשת הטעויות הגדולות ביותר שישראל עשתה אי פעם. הסכם שמעולם לא עבר מחשבה זקה אך נרדף בטירוף על-ידי ממשלת ישראל אחת אחר השניה ושאני מגדירה כטיפשי במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע סכיזופרני מטורף.

אני רואה מחובתי לבסס את העובדה שפיטר ביינארט, תומס פרידמן, ביל נארוי וכמוהם בעולמינו הם במיעוט ולא מדברים עבור הישראלים, אשר, בסופו של יום, הם אלה שיצטרכו להחליט על גורלם; האם הם רוצים לוותר על יהודה ושומרון עבור חבורה של טרוריסטים שרוצים להשמיד את המדינה הקיימת שלהם ולהרוג כל יהודי שחי שם, או, למצוא פתרון שיהיה הטוב ביותר עבור הדורות הישראלים הבאים. פתרון שיבטיח שישראל תישרד, ואם לא בשלום עם המדינות המוסלמיות שמסביבה, אז לפחות עם אבטחה והרתעה מוחלטת.

האמת היא, ששני יהודים לעיתים רחוקות מסכימים על כל דבר שהוא, שלא לדבר על כל העם, אבל אני מאמינה שהרוב המכריע של היהודים-הישראלים יסכימו עם כל חוות הדעת שיובאו להלן.

מספר ציטוטים שנלקחו מהתגובות-דעות שקיבלתי שהן תומכות בעמדתי:

מישראלי: "ישראל לא יכולה - ולא תישרוד עם פתרון של שתי מדינות. את רעיון ההונאה הכושל הזה חייבים להסיר מן הדיון בהקדם האפשרי. הגישה למנהיגות היא פונקציה של דינמיקת הדיפלומטיה הישראלית. המצב שאנו רואים היום הוא השתקפות של מחסור בזה. תארו לעצמכם אם ישראל החליטה להקצות לעשור הבא 0.005 מהתמ"ג שלה עבור דיפלומטיה ציבורית, כלומר מיליארד דולר, כדי להבהיר את עמדתה בקול רם, חד וחלק וברור, במקום הסכומים המינימלים הפתטים שמוקצים היום. עם מיליארד דולר אתה יכול לקנות הרבה חברים והשפעה, וגישה. הבעיה היא שישראל פשוט איבדה את הרצון לנצח - בגלל שהשמאל ששולט בשיח בארץ הפך את המושג "ניצחון" לבלתי קביל. כי אם ניצחון הוא ריאלי ואפשרי, אין צורך לוותר [על שטחים] וזה יפסול את תפיסת העולם השמאלית, שמביאה להם המון הטבות."

מקנדי: "אני לא מאמין בפתרון-שתי-מדינות, אפילו לא באחד שבו ירדן היא פלשתין. כל הארץ הזו נגנבה, וליהודים יש, ללא ספק, את העמדה המשפטית הטובה יותר. אם ישראל רוצה את השטח, הוא צריך לקחת אותו, להיפטר מ-'המלך השקרן' הקטן של ירדן, ולהתחיל לעודד את הערבים לתפוס את מקומם שם. בחירה שנית בפסיכופת השקרן נשיא ארצות הברית היא דאגה מרובה. עם זאת, אני ממש בספק אם נתניהו הקים קואליציה רחבה למטרה זו. בגלל שביבי נכנע לנשיאי ארצות הברית, ולא משנה מה. מזל שישראל לא צריכה להתמודד עם אחמדינג'אד פנים אל פנים, אחרת הוא יכנע לאירן גם כן. הוא צובר נקודות על-ידי כניעה לאהוד ברק, לבית המשפט העליון וגירוש יהודים שאיתם הוא אינו מתעסק פנים אל פנים. אז אנחנו חייבים להמשיך במאבק, כי פתרון שתי מדינות, בעיקרון ממערב לירדן, יכול להיות גרוע יותר ממוות לישראל. "כמו שחברי אומר לעיתים תכופות, רוב הישראלים אינם ראויים לשלוט בישראל. לדעתי, מערכת הבחירות והשילטון המוזרים של ישראל רק מחריפים אימרה זאתש."

מארה"ב: "מנקודת השקפתי, כנראה שרק השמאלנים הלקלקנים מוכנים להיכנע ל-'פתרון של שתי מדינות.' אני לא מסכים עם הכתבה. לפי כל החוקים הבינלאומיים, החוקים המקראיים, סיבות מעשיות ואחרות, לעולם לא אסכים לפתרון שתי המדינות, במיוחד כאשר אני סבור כי הפתרון היחיד הוא מדינה אחת, יהודית. רק שמאלנים-ליברלים פחדנים מאמינים כי הערבים, שהפסידו במלחמות שניהלו כנגד ישראל, זכאים למדינה, בשם פלשתין, בצד המערבי של נהר הירדן. האם אפשר באמת לאמין שברגע שישראל תיתן לערבים מדינה משלהם הם פתאום יאהבו את היהודים? ברור שלא. אם כך, למה שלערבים תהיה מדינה בסמיכות לישראל והם יהיו איום מתמיד על ביטחון אזרחיה? נהר הירדן הוא הגבול הטבעי שיכול לספק הגנה לשני הצדדים, לערבים וליהודים. הדבר נכון גם לגבי עזה; 6 מיליון יהודים חייבים להיות מוגנים מפני מיליארד ערבים, שכהרף עין הם מוכנים לערוף את ראשו של כל יהודי. ישראלים ויהודים בכל העולם צריכים לעמוד כנגד אובמה והאיחוד האירופאי והאיומים העלובים שלהם. אם ישראל תקח את הצעדים הנכונים ובסופו של דבר תספח את יהודה ושומרון, אובמה יהיה מנוטרל. כל אלה המסנגרים, תומכים ומקדמים את הפתרון של שתי המדינות עושים זאת מסיבה אחת בלבד. הם מקווים שזה יהיה הפתרון הסופי ליהודים.

כולם יודעים בבירור שמצב זה יוביל לרצח המוני של כל היהודים בישראל, ואחר מכן בשאר העולם, וזה בדיוק מה שהם רוצים. לאותם יהודים שמקדמים זאת, כל מה שאני יכול לומר הוא למה לחכות? הרגו את עצמכם היום והימנעו ממנוסת הבהלה. אני עדיין לא מבין את אף אחד שעדיין מסכים לסטטוס קוו של ישראל. לי זה נראה שהם משארים שאין דבר שהישראלים יכולים לעשות כדי לשנות את המצב הפוליטי הקיים בזירה הישראלית היום. ושוב, אם זה נכון, אני לא מסכים עם זאת. ישראל חייבת להכות בברזל בעודו חם, בעוד שקיים בלבול בעולם הערבי שנקרא מהפכות "האביב הערבי". האיום על קיומה של ישראל מאירן הוא ברור, וכשלא עושים דבר הוא הופך להיות מסוכן יותר לישראל מדי יום. האם הישראלים ראויים לחיות תחת איום זה כל יום ולקבל את גורלם, שיהיה בידי המוסלמים? או שישראל תפעל לטובתה ותשנה מציאות זאת? לדעתי, כל עוד יהודים וערבים חיים בתוך אותם גבולות, לעולם לא יהיה שלום. רק גבולות גיאוגרפיים טבעיים יהיו התשובה לאפשרות ששלום יתקיים בישראל. לקיחה, ואם בכוח, של כל יהודה שומרון ועזה, סיפוח וכיבוש וחיזוק גבולותיה ייתן לישראל מרווח נשימה שהיא זקוקה ולתקופת זמן ארוכה".

ועוד ישראלי: "אני לא יכול שלא להבחין שלמי שהיה בישראל זמן מה, או שחי בישראל באופן קבוע, יש עמדות שונות לחלוטין ביחס לארץ ישראל, מאשר לאלה שמעולם לא ביקרו בארץ או שבילו בה בביקור קצר. אחי, שהוא מאוד שמאלני בכל העיניינים, אמר פעם משהו שאני זוכר כנקודת התייחסות: יהודי התפוצות-בגלות אינם שונים מבני אדם אחרים. רוב בני האדם מאמצים עמדות שיעשו את חייהם קלים יותר. היהודים החיים בארץ ישראל לא יכולה לתמוך בזה. היהודים שבוחרים להישאר בגלות לא יכול להתייחס להר גריזים, או קבר יהושע בן נון, וכו', בצורה שהיהודים שחיים בישראל מתייחסים להם. בעת ביקור ושומרון, לפני מספר שבועות, טיפסנו על הר גריזים, בשומרון, הליכה במעלה ההר על שביל עתיק.

עצרנו כמה פעמים לצפות בעמק שבו נמצא קבר יוסף. בננו הצעיר היה איתנו; הוא אסף אבן קטנה אותה הנחתי לאחר מכן על המדף מעל שולחן הכתיבה שלי. בני כתב על מהות האבן: האם אבן זו הייתה שם כשישוע בן-נון הוביל את היהודים אל המזבח בהר גריזים, לאחר שהם חצו את נהר הירדן? בטוח שכן, הוא כתב. פשוטו כמשמעו. ללא קשר לויכוחים, אנחנו לא נעקוב אחר מה שנוח לזרים, אם הם יהודים או גויים. אין על מה להתווכך כאן. שום דבר לא ישתנה באופן קבוע בישראל על-ידי ביצוע פשרות רבות, כבעבר ואם בעתיד, שנעשו וייעשו לרצות את הזרים".

ומארה"ב: "אני לא מסכים עם המסקנה שמצויירת במאמר - שתומכי ישראל וארגונים יהודיים בצפון אמריקה צריכים לתמוך בפתרון שתי המדינות. נראה שאחת מהטענות העיקריות של המאמר שגרמו לכותב להגיע למסקנה זו היא: 'אם זרם הארגונים היהודיים המרכזי היה פתאום מאמץ את העמדה של האנטי-פתרון שתי המדינות, אפילו אם עמדות אלה הוכחו כספק, ארגונים יהודיים מרכזיים ימצאו את עצמם לוקחים עמדה מנוגדת למדיניות הממשלה ועמדות הרוב. כתוצאה, הם יגלו במהירות שגישה לממשלה ואליטת הכוח, שהם טיפחו, בהצלחה, במהלך השנים נשללת מהם.' האם אתה לא חושב שהפוליטיקאים יהיו מעוניינים בהצבעה היהודית, למרות האימוץ של ההנהגה בעמדה 'מנוגדת'? האם אתה לא חושב שהם עדיין יהיו מעוניינים בדולר הפוליטי המיוצג על-ידי כמה מהאנשים המרכיבים ההצבעה הזאת? פוליטיקאים תמיד יהיו מעוניינים בכוח ההצבעה היהודי ולמשוך תרומות פוליטיות מיהודים! עם זאת, האם זה לא יהיה טוב שהפוליטיקאים האלה ישמעו את האמת לשם שינוי? הם אפילו יוכלו להבין אותה!

כפי שבוודאי ידוע היטב, כמה מחברי הכנסת המוערכים ביותר בישראל הצהירו בפומבי כי יישום פתרון שתי המדינות יביא להשמדת ישראל. בשנת 2007, בשיאה של האינתיפאדה, תת-אלוף, בדימוס, ח"כ ד"ר אריה אלדד, שהיה ראש היחידה לכוויות בבית החולים הדסה בירושלים אמר: 'פתרון שתי המדינות, הוא מת. הפלשתינים אף פעם לא רצו שלום. אם הם היו רוצים, הייתה יכולה להיות להם מדינה עצמאית כבר בשנת 1948. הישראלים מבינים שנתינת כל אדמה לערבים תשמש רק כבסיס לטרור הבא כנגד ישראל.' המקור: המלחמה מבפנים -ג'ימי גלאזוב, אפריל 12, 2007

בספטמבר שנת 2008, פרופ ' ח"כ יובל שטייניץ, שהיה חבר פעיל בשלום עכשיו לפני שנחתמו הסכמי אוסלו ולשעבר יו"ר ועדת החוץ והביטחון בכנסת אמר: 'הרעיון של שתי מדינות לשני עמים צריך למות, היום, כי למרבה הצער מדינה פאלסטינית ביהודה ושומרון תביא לחיסולה של מדינת ישראל...[מדינה פאלסטינית זאת] תהיה, מיידית, מוצב על אירן... הרגשתי שמה שעשינו הייתה טעות איומה [החתימה על הסכמי אוסלו בשנת 1993]... הבנתי, לתסכולי, שאנחנו מוותרים על שטח עבור מלחמה, טרור והסתה."

בעוד שהפלשתינים המשיכו ברטוריקה שלהם כנגד ישראל והאנטישמיות שלהם, הוא חשש ש-"במקום מדינה פאלסטינית מפורזת בסופו של דבר זאת תהיה מדינה פלשתינית צבאית במרכז הארץ. שטייניץ אמר כי הסיבה היחידה שרקטות קאסם לא נורו למרכז הארץ או על נמל התעופה בן-גוריון הבינלאומי של ישראל היה בגלל נוכחות צה"ל בגדה המערבית. כאשר הנשיא מחמוד עבאס ('המתון') חיבק את המחבל הלבנוני סמיר קונטאר, האיש שרצח שלושה יהודים בנהריה, כולל ילדה בת ארבע, זה הראה לשטייניץ שעבאס-אבו מאזן לא היה שונה מיאסר ערפאת ראש הרשות הפלשתינית לשעבר. המקור: ח"כ יובל שטייניץ: 'הרעיון של שתי מדינות לשני עמים צריך למות', טובה לזארוף, ספטמבר 14, 2008

באפריל 2010, חבר הליכוד, השר לעניינים אסטרטגיים, משה יעלון אמר: "מי שרוצה להמשיך את תהליך אוסלו, שרוצה שאנחנו נמשיך לתת, ולתת, ולתת, מבלי הנכונות של הפלשתינים להכיר בזכותנו לבית לאומי, משתף פעולה עם תוכנית השלבים להשמדת ישראל." המקור: 'אין צורך להרוס כל התנחלויות', הרב קליין, אפריל 16,
2010

ב-19 מאי 2011, ח"כ דני דנון אמר: "ברק חוסיין אובמה אימץ את תוכנית המבויינת של יאסר ערפאת להשמיד את ישראל, והוא מנסה לכפות אותה על ראש הממשלה שלנו. כל מה שהיה חדש בנאומו זה שהוא קרא שישראל תחזור לגבולות 1967, מבלי לפתור את המשבר. לנתניהו יש רק אופציה אחת: לומר לאובמה תשכח מזה ". המקור: 'ברק חוסיין אובמה אימץ את התוכנית המבויימת של יאסר ערפאת לגמור את ישראל', גיל הופמן, מאי 19 2011.

ביום שלישי, דצמבר 13, 2011, שר החינוך גדעון סער אמר שהקמת מדינה פאלסטינית בגדה המערבית היא "מהלך מסוכן", שלא "יביא שלום." המקור: 'שר החינוך של ישראל: מדינה פאלסטינית בגדה המערבית ' מהלך מסוכן', טליה נשר, דצמבר 13, 2011

אני בדעה שמוטל על תומכי ישראל לחנך את זרם המנהיגות היהודית המרכזי על פרדיגמת ההתאבדות של "פתרון" שתי מדינות. לאחר מכן, שומה על ההנהגה לחזר במרץ אחרי פוליטיקאים מקומיים ולאומיים - עם ביטחון ואמונה - ולהסביר להם את התוצאות ההרסניות האפשריות כתוצאה מתוכנית "השלום" שנכשלה.

תארו לעצמכם אם הארגונים היהודיים יהיו מאוחדים בהתנגדותם ל-"פתרון" שתי מדינות לשני עמים, והם יפרסמו את זה בעיתונים הראשיים ובטלוויזיה. האם אתה לא חושב שזו תהיה גישה טובה יותר מאשר להסכים עם עמדה שאליה הם מתנגדים, רק כדי לקבל אוזן קשבת בקפיטול ובבית הלבן וכדי לשמור על הדברים כפי שהם? מה שהם / אנחנו עושים לא עובד. למעשה, היום ישראל נמצאת בסכנה הרבה יותר מאי פעם! אנחנו חייבים לנסות משהו אחר לגמרי. האמת נשמעת כמקום נהדר שממנו נתחיל."

קרוליין גליק רק פרסמה את המאמר, "בואו נחבק את חברינו" - החברים הם 350,000 היהודים החיים ביהודה ושומרון שחברי הקונגרס של ארה"ב אומרים שישראל תאמץ כבר.

יהודה ושומרון הם במקרה לב ליבה העתיק של ישראל ההיסטורית. לכן, אסור שתהיה כניעה לכל דרישות של אף אחד ל-"פתרון של שתי מדינות." פתרון בין שני צדדים - במקרה זה ערבים וישראלים-יהודים - מרמז על סוג תוצאת הון עצמי כלשהו עבור כל צד. ויתור על יהודה ושומרון משרת רק צד אחד, את הצד הערבי, וצד זה עדיין מלמד כל דור חדש לרצוח יהודים ושהם האויב הנצחי שלהם.

דרושה - מנהיגות חזקה לישראל

ישראל צריכה מנהיגות חזקה שעושה את הדבר הנכון עבור קיום המדינה, ולא משנה עם איזה לחץ או דרישות בינלאומיות הם מתמודדים.

הדגש הוא על מנהיגות. אנחנו צריכים מנהיגות חזקה בישראל שעושה את הדבר הנכון עבור קיומה של ישראל ולא משנה תחת איזה לחץ ודרישות בינלאומיות הם עומדים.

הצבת חומת בטיחות וגדרות עם נקודות בדיקת ביטחון היה בדיוק צעד אסטרטגי נועז המגן גם כן על חיי הישראלים. ובכל העולם ישראל סובלת מיחסי ציבור גרועים בעקבות זאת, אך למרות זאת זה היה הדבר הנכון לעשות וזה עובד.

אלה שמפיצים שקרים על ישראל כבר טוענים שישראל היא מדינה כובשת-מתפשטת, שרוצה "לכבוש" ולהשתלט על כל שטח למרחק שהעין יכולה לראות. אז למה לא פשוט להשאיר בשליטתה את השטח שכבר שייך לישראל היסטורית ולגמור עם זה?

הישראלים-היהודים יסבלו גינוי בעולם, ולא משנה באילו צעדים הם ינקטו. זה טבעו של גורלנו בחיים, כיהודים. אז בגלל או למרות עובדה זאת, ישראל צריכה לפעול באנוכיות, ובשם ישראל והישרדותה בעתיד.

השעה היא עכשיו להתאחד, לגרוס את הרעיון של שתי מדינות ולשים את כל יהודה ושומרון תחת החוק והריבונות הישראלית. ואז גם למצוא פתרון למובלעת הטרור עזה שתתאים לצרכי ישראל ולגמור עם בור השופכין החמאסטאן. ולבסוף לפתוח דף פוליטי חדש ובריא בתולדות מדינת ישראל המודרנית.

תאריך:  30/05/2012   |   עודכן:  30/05/2012
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביטול פוליטיקה שגויה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הימין חייב להתאחד
31/05/12 19:30
2
הימין חייב להתאחד
31/05/12 19:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאחרונה אנו עדים לסוג של ויכוח ציבורי בעקבות סדרת הכתבות במעריב על התנהלותו של עו"ד אליעד שרגא (להלן: "הג'ינג'י"), יושב-ראש התנועה למען איכות השלטון בישראל ומייסדה.
30/05/2012  |  עפר בירן-בלהוסקי  |   מאמרים
את ע.מ (עדיין אסור לפרסם את שמו המלא) יצא לי להכיר באמצעות לקוח שלי ששמע על הרווחים הנאים שהוא שמציג ומשיג ללקוחותיו. קבענו פגישה בבית קפה באזור המרכז על-מנת לשמוע מה יש לבחור להציע.
30/05/2012  |  גיא חזן  |   מאמרים
אינני גר בפתח תקוה, ילדיי אינם לומדים בבית הספר בו המנהלת, בת שבע קפלר, בוחנת את צבע עורם. אני מנסה למחוק את התבטאויותיה של מנהלת בית הספר באם המושבות, אותה מנהלת שסירבה לקבל תלמיד ממוצא אתיופי בטענה כי אינה קולטת תלמידים חדשים; יש לה ריב עם שר החינוך; הילד לא יעמוד ברף הגבוה ועוד טענות נלוזות ששלפה כשלמעשה הייתה יכולה לומר במפורש שאינה רוצה תלמידים ממוצא אתיופי בבית הספר אותו היא מונתה לנהל. ובמילים ברורות - "אני גזענית".
30/05/2012  |  גיל נתן  |   מאמרים
הוועדה הציבורית לנושא הפריון והילודה בראשות פרופסור מור יוסף גיבשה המלצות שהופכות את ישראל לאחת המתקדמות בעולם בתחום זה. ההמלצות מאפשרות שימוש בפונדקאות לא רק לבני זוג, אלא גם לרווקות ולרווקים ולזוגות הומוסקסואליים לפי ההמלצה הפונדקאות לבני זוג ולנשים תהייה בתשלום, הפונדקאות ולגברים תהייה "ממניעים אלטרואיסטים" כשההסבר לכך הוא שבעוד שהפונדקאות לנשים נועדה לפתור בעיות רפואיות, לגברים הפונדקאות נועדה לפתור "בעיה חברתית".
30/05/2012  |  אדוה נוה   |   מאמרים
התקשר אלי חבר: "אני מזועזע. מאז הבוקר, כאשר קראתי על פסק דין של בית הדין, שאישר את פיטוריה של עובדת בכירה ברמת השרון. היא פוטרה... מכיוון שהקפידה לשמור על החוק". העובדת, עו"ד איילת שושני ג'ינו, דרשה מאחותו של ראש העיר רמת השרון לפנות נכס עירוני שהחזיקה לא כחוק. התוצאה - התנכלות של ראש העיר עד פיטוריה. "מאוד מוזר שבית המשפט אישר את פיטורי העובדת ולא החזיר אותה לעבודה. בנוסח 'שאת צודקת, אבל מפוטרת'. בית המשפט קבע את זה!", אמר חברי נעלב.
30/05/2012  |  יאיר דקל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
השב"כ עצר חוליה שתכננה פיגוע חטיפה  /  עידן יוסף
המעברים ברש"פ: החסם המרכזי למסחר  /  מירב ארד
בג"ץ אישר מניעת מעבר פלשתינים מעזה ליו"ש  /  איתמר לוין
פקידוסטן זה כאן  /  מנחם רהט
טמטום אוסטרלי  /  יהודה דרורי
"1948"  /  אליקים העצני
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il