בשבוע האחרון אנו עדים ללחץ המסתמן בקרב שרים, נבחרים ופעילי הליכוד ביתנו, אשר מתורגמים באמצעי התקשורת השונים למושגים של,
"פאניקה תקשורתית", בשל העובדה שעד כה טרם נבחר סלוגן לקמפיין ושהקמפיין בחירות שלהם לא התחיל עדיין והארגון כולו לוקה בחסר, זאת חייבים להדגיש מתבסס אך ורק על-פי המועצם באמצעי התקשורת השונים.
האין קמפיין כביכול של הליכוד ביתנו, אף מתואר כקמפיין
"רדום וזחוח", של ראש הממשלה
בנימין נתניהו ושותפו לדרך שר החוץ
אביגדור ליברמן.
אני חייב לומר שהדיווחים השונים בתוכניות האקטואליה המגוונות והראיונות עם אישים פוליטיים מרכזיים המכהנים כשרים בממשלה וכן עם פעילי שטח בליכוד בנדון, די משעשעים אותי ואף גורמים לי לגחך...
בהתבסס על נתונים ועובדות אני מתכבד להכריז בזאת על
צפירת ארגעה לנבחרי ופעילי הליכוד ביתנו. לרשימת הליכוד ביתנו לכנסת יש את התקציב הגדול ביותר בבחירות. התקציב הריאלי על-פי מספר המנדטים הצפוי בסקרים והוא מגיע כ-37 מיליוני שקלים כמדומני ואני מבקש מחילה מכם אם לא דייקתי....עד מועד הבחירות נותרו 33 ימים ותקציב ענק כזה מאפשר לנהל קמפיין בחירות אגרסיבי ביותר, בעל מאסה קריטית גדולה מאוד, במיוחד כאשר הוא ממוקד לפרק זמן קצר של כחודש ימים. כאשר קמפיין כזה עולה לאוויר בטיימינג מכריע של חודש לבחירות בכלל אמצעי המדיה (טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות כתובה, אינטרנט, ניו מדיה וכו'), המשולבים בהשקעה מתאימה לפעילי השטח אשר מניעים את יום הבחירות ומביאים את הבוחרים לקלפי מהווים
"נוק אאוט" שיוביל למיקסום התוצאות ובמילים אחרות למספר מנדטים גבוה מהחזוי בסקרים היום.
כיועץ אסטרטגי בתחום אשר התנסה וליווה לא אחת קמפיינים פוליטיים אני מעריך כי הרשימה המשותפת לליכוד ביתנו תקטוף מעל 40 מנדטים בבחירות הקרובות. אני סבור ומאמין שבחירה נכונה של מסרים ושימוש נכון בחומרים תקשורתיים המצויים באמצעי המדיה המגוונים אודות הרשימות האחרות(עבודה, יש עתיד, התנועה ואחרים), הכוללים מסרים של ראשי המפלגות הנ"ל בעבר יש בהם נתונים שעשויים לחזק את העמדות בקמפיין של הליכוד ביתנו ולהביא לניצחון מוחץ.