נושא קידום אתרים באינטרנט, הינו תחום שמוכר לכולם, אך בעיקר באופן שטחי, מבלי להבין את המשמעות העמוקה שלו. נכון שזה כלי עבודה מצויין, השאלה היא איך מפיקים מזה יותר?
קידום אתרים הוא כלי טכני הנקרא גם seo, ורבים מאוד כבר מכירים אותו. המשמעות של עבודת קידום איכותית היא להביא את האתר שקדמים אותו, לתוצאות הראשונות בחיפוש של גוגל, כאשר מחפשים את מילות המפתח הרלוונטיות לאתר. למשל, אם מחפשים את הביטוי ייעוץ משכנתאות, אז אנחנו רוצים להופיע במקום הראשון בגוגל כאשר מחפש פותח את האינטרנט ומקליד את הביטוי הנ"ל.
אותו דבר עם הביטוי חשבי שכר. אם אנחנו עוסקים בקידום של קורס חשבי שכר, אז אנחנו רוצים להיות הראשונים כאשר מחפשים את הביטוי הזה.
האם זה מספיק לבדו?
בדרך כלל זה לא מספיק, בעיקר כי מדובר בתהליך ארוך מאוד שלוקח הרבה מאוד זמן. אז מה ניתן לעשות כדי להוסיף על האפקטיביות של שירותי קידום אתרים? או בכלל, מה ניתן לעשות כדי לייעל את השירותים הללו?
למה לייעל? כי בשוק התחרותי של היום כבר לא ניתן להסתמך על קידום בלבד, התחרות היא עצומה ולוקחת המון זמן כדי להגיע לתוצאות משמעותיות.
מה הוא אותו ערך מוסף?
הדרך הנכונה להוסיף בצורה יעילה על קידום אתרים, הינה בעיקר דרך עבודה נכונה וממוקדת של יחסי ציבור. במקרה הזה בעיקר באינטרנט, כדי באמת לתת ערך מוסף לקידום האתר.
למה הכוונה יחסי ציבור?
כאשר אנחנו מדברים על סיוע לקידום אתרים, הכוונה היא לשלושה דברים עיקריים:
ָָ- להביא ליצירת עוד לינקים נכנסים אל האתר
- להזכיר את שם המותג בתקשורת נוספת פרט למה שנעשה על הקידום
- יצירה של כניסות נוספות לאתר, שלא מגיעות ממקור אורגני.
שלושת הדברים הללו, אמורים ליצור אפקט כפול, מצד אחד להביא גולשים לאתר, שזה בעצם לקוחות פוטנציאלים, שזה הדבר החשוב ביותר במקרה שלנו.
אלו אמורים ליצור עזרה ודחיפה משמעותית לעבודת הקידום האורגני, שזה כרגע נושא הכתבה הזו.
מה מהם יותר חשוב? האמת לא באמת משנה: לקוחות חדשים או עזרה בקידום, שניהם יעילים מאוד ואמורים לתת ערך מוסף משמעותי.
מניסיון העבר שלנו בעבודה מהסוג הזה, כבר ראינו עשרות פעמים שהעבודה הכפולה הזאת נושאת פירות ואפילו מהר מאוד. זאת השיטה היחידה שאנו עובדים בה ומאמינים בה.