שלום ממשלת הוט
כלקוח ותיק שלכם אני שמח לבשר לכם ולכל הקוראים את התרשמותי העמוקה מהקשר הארוך בינינו.
לצורכי הבהרה אקדים ואומר שהקשר הארוך בינינו לא נבע כלל מאהבה עזה אליכם, והוא הצליח למעשה רק תודות למדיניות הישראלית לתת את רוב הקלפים בידי טייקונים תאבי בצע – וכל הקישקושים על רפורמות ופנים לטובת האזרח האומלל הם דיבורים בעלמא תוך ידיעה ברורה שמקסימום יהיה לכם תחליף אחד וגם הוא לא מי יודע מה שונה מכם.
מודה ולא מכחיש שהייתי מוביל הקמפיין נגדכם בשנים עברו, ואת השיא סגרתי נגדכם בביהמ"ש שם שילמתם לי טבין וטקילין על ההתעללות באותו רגע שכמובן לא למדתם מכך שום דבר. המשך ההצלחה הרגעית שלי ושל אחרים הייתה המסה העצומה של לקוחות הוט שיצרו עימי קשר כדי לקבל עידוד לפנות לבתי המשפט בעניינים מטרידים רבים שיש להם נגדכם.
אבל כמו לכל דבר, גם לאופציה הזו של תשלומים אינסופיים לחברת הוט שמחפשת מבוקר עד ליל סיבות ופטנטים כדי לגנוב את כספי הלקוחות שלהם שהפקידו/הפקירו בידכם את כרטיסי האשראי שלהם – הגיע אתמול הרגע שהבנתי כי עדיף להיתנתק מכם סופית ואפילו אמנע מלראות טלוויזיה בכלל.
זה התחיל בסדרת התשה כמעט בלתי אפשרית, שרק הקרביות שלי עוד ממלחמת יום כיפור 73 הצליחה לגרום לכך שלמרות 45 דקות ההמתנה שהחזקתם אותי על הקו – הצלחנו לדבר.
למה כעסתי הפעם?!
שיגרתיות הוט...
קבענו לפני הרבה חודשים מחיר לחבילה מצומצמת יותר ממה שהייתה לי, ומיד לאחר ההסכם התחלתם תוקעים לי מחירים של 30-50 ש"ח יותר לחודש. יכולתי להתנגד? לא. למה לא? כי כרטיס האשראי שלי בידכם, ומה לי ולחשבון הבנק שלי?!...
ביקשתי להיתנתק.
אז לא ניתקתם.
עברו עוד חודשיים (מצטער שיש לי עיסוקים נוספים מעבר לקשר ההדוק בינינו...), ולא רק שלא הפסקתם לגנוב מעבר למחיר המוסכם – אלא שיחד עם כל צרכני הוט הוספתם לי ולאחרים בין 15 ש"ח ל-30 ש"ח תוספת שריפדה לכם מצויין את קופת החברה.
מה היה לכם להגיב להגנתכם?!
שום דבר. פשוט לא מצאתם מה לענות לטרוניה הזו.
ביקשתי יפה שנסיים את הרומן הבלתי נסבל הזה איתכם, והבטחתם לנתק אותי מעולכם.
טררררררררררר... טרררררררררר... התקשרתם: "למה אתה רוצה להיתנתק?...".
כי מצוין לי איתכם, ולכן אני רוצה להיתנתק...
רגע, בוא נבדוק תוכנית זולה יותר...
נו, מהי?...
נוריד לך פה, נוריד שם... נשאיר אותך כמו עוף ללא פלומות, תחזיר חלק מהממירים בביתך... ואחרי הכל נשאיר לך את הספורט כבונוס.
מסכים, אמרתי. מוכן לנסות ולראות מה תיקחו, את מה תשאירו, ואם לא ימצא חן בעיניי – אנסה שוב לבקש רחמיכם ולהיתנתק.
לא האמנתי למראה עיניי.
כיסחו לי את רוב הערוצים... השאירו אותי עם שיחות חינם בטלפון שיספיקו לחלק מיזערי מהדקות המצריכות התקשרות להוט כדי לברר עניינים... ואת הספורט נתנו בערוצי דאווין בלי אופציה לראות את המשחקים המשודרים מהליגות הספרדיות שכולנו אוהבים לראות בטריפל הרגיל.
התקשרתי כדי לברר איזה ספורט השאירו לי כמובטח, אבל התברר שביום ששי הם מדברים רק על מקרי חרום וסכנת נפשות כמו למשל התקפה אטומית מאירן.
נכנסתי לאתר הוט וקיוויתי להשאיר שם הודעה שגם אם תיקח כ-3 ימים כדי לקבל תשובה, עדיין עדיף מאשר להתייבש בטלפון.
כתבתי כל הסיפור... ואחרי משלוח ההודעה באתר הוט... התברר ש"הדף לא זמין"...
החלטתי לכתוב את הסיפור באינטרנט, ואולי איזה מנכ"ל בהוט יתקשר ויסביר לי מדוע החברה שלו עוסקת בשוד לאור היום, וכל השטויות של יחסי הציבור שהם מפוצצים בפרסומות מוטב שיפנו לטובת השרות האמיתי ללקוח ולא רק כדי לרושש אותו ללא תמורה.