אין ספק בעיני רבים מאוד בציבור, הקמפיין הכי כושל ומעצבן הוא הקמפיין של עובדי
רשות השידור, כנגד הרפורמה המתוכננת. למעשה כמעט כל הטעויות האפשרויות באות לידי ביטוי בקמפיין זה.
החל מאסטרטגיה מוטעית, ועד לטקטיקה בה משתמשים העובדים - הנפת שלטים עם סיפורים אישיים בזמן שידור משחקי המונדיאל.
כלל ידוע וכמעט הכרחי בכל קמפיין שנועד לרתום את אהדת הציבור, בנושאים כלל ציבוריים, וליצור אמפטיה כלפי מי שעומד בראש מטרות הקמפיין, הוא לנסות להטות את דעת הקהל בכלים שהציבור יכול להזדהות איתם, והכי חשוב, לפעול באסטרטגיה של הסברה ולא של תעמולה.
והנה, בקמפיין רשות השידור, הגוף אולי הכי מושמץ ובצדק ברוב המקרים, לאור התנהלותו רבת השנים, כפי שבא לידי ביטוי בחומרה בכל דוחות
מבקר המדינה, עושים הכל הפוך.
דווקא בזמן המונדיאל, האירוע לו מחכים בשקיקה כל אוהדי הכדורגל כל 4 שנים, וגם מי שלא אוהד באופן קבוע, מצאו להם זמן העובדים "להתנחל" אצלנו בסלון "בכוח", בלי שהזמנו אותם בלשון המעטה, ולהעביר מסרים כתובים נייר באופן הכי פאתטי ולא אמין שיכול להיות, ובזמן הכי גרוע מבחינתם ומבחינתנו.
פשוט גול עצמי תרתי משמע, לקמפיין האומלל הזה ולמי שהגה אותו.
במקום לנתק את הקמפיין והעובדים מהסמל ומהמיתוג הכי שנוא של רשות השידור, כאילו להוסיף חטא על פשע, מזכיר מאוד הקמפיין גם ויזואלית (למעט תמונות העובדים), את התעמולה רבת השנים שהמאיסה עוד יותר אל כלל הציבור את רשות השידור, בנוגע לתועלת שבאגרה, " יש תמורה לאגרה"... ועוד מסרים שמתנפצים כל שנה בפרסומים על שערוריית השכר התנאים, וביזבוז המיליארדים מכספי הציבור.
הציבור שגם ככה יש לו "בטן מלאה" כנגד כל מנגנון האגרה, הגבייה, וכל מה שמכנים רשות השידור, נאלץ לסבול את מצג הפנטומימה המתחסד והפאתטי בעיני רבים, דווקא בזמן הכי פחות מתאים מבחינתו - אווירת המונדיאל והאתנחתה ולו לשעתיים, שכל כך משתוקק אותו ציבור שיאפשרו לו פעם ב 4 שנים.
במקום למצוא זמן במנותק מהמונדיאל, למסרים הסברתיים, מנומקים אם יש כאלה, בליווי נתונים המוכיחים לכאורה את צידקת מאבקם, מתפרצים לנו כל ערב, דמויות בשחור לבן, אילמים/ות, ונותנים לנו לקרוא מהפתק... והתחושה היא יותר קרובה לשודד בנק שמגיש לפקידה בדלפק פתק "זה שוד!", מאשר עובדים/ות שמשדרים אמינות ובאמת חושבים שהפתק עם 3 שורות, יעביר את המסר ויגרום לנו להיות אמפטים אליהם. איך אמר פעם איש דגול..." הפוך גוטה הפוך", ככה בטח לא עושים קמפין אפקטיבי.