שי אלמוג (50) לשעבר סמנכ"ל השיווק ברשת מגה ושירותי בריאות כללית, מונה למנכ"ל bela .bela אתר הקניות הישראלי אונליין למוצרי פארם וקוסמטיקה שהוקם עם מגמת התפתחות קניות מוצרים באינטרנט בארץ ובעולם, במטרה להוות אלטרנטיבה לרכישות מוצרים ברשתות הפארם.
במסגרת תפקידו יהיה אחראי לפיתוח ופעילות החברה בארץ לרבות חדירה לקטגוריות מכר נוספות, תוך דגש על הרחבת נתחי שוק ושיפור רווחיות של החברה. אלמוג מביא עמו ניסיון ניהולי רב בתחום השיווק והדיגיטל. שימש בעברו כסמנכ"ל השיווק ברשת קמעונאות המזון מגה בה יזם והקים את אתר הקניות המקוון "מגה באינטרנט" ולפני זה שימש כראש אגף שיווק ודיגיטל בשירותי בריאות כללית בה הוביל את מהפיכת הדיגטל. בתפקידו האחרון שימש כנציג התאגיד האוסטרי Novomatic המגלגל מחזור שנתי של 4.3 מייארד אירו בשנה.
לדברי אלמוג, "בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית ברכישות מוצרים באינטרנט בעיקר דרך אתרים בינלאומיים. שוק הקניות המקוון בתחום מוצרי הפארם עומד לפני פריצת דרך, כאשר המשך פיתוחו וביסוסו של אתר bela תיתן דחיפה משמעותית לערוץ מכירה זה. האתר נועד לתת מענה לכל אותם אנשים שמחפשים נוחות, נגישות, מחירים זולים וזמינות מרבית. האתר מאפשר ללקוחות לקנות בזמן הנוח להם בכל שעות היממה, תוך חסכון משמעותי בזמן".