העיתון טיימס אוף אינדיה מפרסם סדרת תמונות שלדבריו הוברחו באופן בלתי חוקי מ
קוריאה הצפונית, ואשר מעניקות מבט נדיר ביותר למדינה המסוגרת ביותר בעולם.
את התמונות צילם מייקל הונייביץ, אשר סיכן את חרותו הן בעצם הצילום והן בהוצאתן אל מחוץ למדינה. הוא עצמו הנציח את הטופס שניתן לו בכניסה למדינה, והאוסר עליו להכניס "ספרות למבוגרים", טלפון סלולרי - וגם את המצלמה.
התמונה הראשונה נראית כאילו נלקחה מתוך הסרט "1984": טלוויזיה בשחור-לבן תלויה במסעדה ובה נראה נושם משופם, כחלק מתעמולה בלתי פוסקת שאיש אינו יכול להימלט ממנה. תמונה אחרת מציגה רציף רחב ידיים ושומם כמעט לחלוטין בתחנת רכבת במדינה; איש אינו מגיע, כי אין לו סיבה - כותב העיתון. הצפון-קוריאנים זקוקים לאישור כדי לנסוע ממקום למקום, וזו כמובן עוד סיבה למיעוט הנוסעים.
בנייני המגורים הם מפלצות מגושמות וחסרות כל חן, כך שלצפון-קוריאני מן השורה אין ממה ליהנות אפילו בביתו. הפנים הבודדות שהצליח הונייביץ להנציח משדרות אומללות. בתמונה אחרת נראות מוניות נאות - אך הללו מיועדות למקומיים בלבד; לתיירים מוצמד מדריך-משגיח שגם מסיע אותם ממקום למקום, אומר להם היכן לישון והיכן לאכול ולא מאפשר להם לצאת מטווח ראייתו. "בכל מקום אפשרי יש נקודת שמירה והממשלה משגיחה על מה שכולם עושים כל הזמן", מוסיף טיימס אוף אינדיה.
הונייביץ נכנס לחנות מקומית וסולק ממנה, כי היא מיועדת רק לצפון-קוריאנים. הוא הצליח להגניב תמונה של מדפים ריקים, ממש כמו בבדיחות הישנות על ברית המועצות שלפני קריסתה. הוא גם הצליח לצלם שני חיילים משוחחים מבלי שיבחינו בו; אל תתפלאו אם התמונה הזאת תעלה להם ביוקר. חייל אחר צולם כאשר הוא משגיח על שתי נשים המנקות כביש, במה שנראה כסוג של עונש או עבודת כפייה. הונייביץ גם צילם תלמידות בית ספר בתלבושת אחידה מנקות מדרכה; הן דאגו להיראות עסוקות כדי שלא לקבל משימה אחרת, העיר.
אחת התמונות של הונייביץ שבאמת שווה יותר מאלף מילים, היא בגבול הימי שבין קוריאה הצפונית לסין. מצד ימין: סין העירונית על גורדי השחקים שלה. מצד שמאל: קוריאה הצפונית הכפרית על הבתים הקטנים שכמעט נמוגים ברקע. עם זאת, הוא אומר, הבירה פיונגינג נשמרת היטב ונראית טוב - מן הסתם כדי להרשים את המבקרים הזרים המעטים שמגיעים אליה.