הפוך לדף הבית
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ניוזלטר  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
מועדון +  /  תגיות כללי       אישים       פירמות       מוסדות       מפלגות       מושגים       נושאים
אבנר ירקוני
 ראש מינהל תעופה אזרחית  נמל תעופה בן-גוריון
אבנר ירקוני. יליד 1957. טייס קרב במילואים, בדרגת סגן אלוף. עורך דין. בעל תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. שימש תובע פיקודי בחיל האויר, וב...
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות   /  נושאים בחדשות
 מעריב   ממשלת ישראל   יאיר לפיד  משרד התחבורה   אהוד אולמרט  ראובן ריבלין  דורית ביניש  משה כחלון  שאול מופז  אורי יהודה אריאל  הארץ   הקרן החדשה לישראל    אורנה אנג'ל  הילרי קלינטון  הלל צ'רני  עוזי פוגלמן  עופרת יצוקה   יעקב נאמן  רשות השידור 

 סדום ועמורה  משפט אולמרט  פרשת אולמרט  פרשת הולילנד  פרשת בניזרי  פרשת הירשזון  פרשת כרטיס פתוח  פרשת חפציבה  אקטיביזם שיפוטי
אבנר ירקוני
●  רשימות    ●  פרופיל    ●  פורום    
ירקוני אבנר
-
תאריך לידה: 1957/--/--
אזרחות: ישראלית
השכלה: תואר שני
שפות: אנגלית, עברית
תואר/מקצוע: משפטן, עורך דין
תפקיד/עיסוק: יושב ראש
טלפון: 03-9774605
פקס: 03-9774598
כתובת: נמל תעופה בן-גוריון ת.ד. 8 
נמל תעופה בן-גוריון  70100
אבנר ירקוני. יליד 1957.

טייס קרב במילואים, בדרגת סגן אלוף. עורך דין. בעל תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב. שימש תובע פיקודי בחיל האויר, ובין השאר טיפל בתיק "רולטת הרשת". מונה לסגן פרקליט המטה הכללי, ושימש, בין היתר, תובע ראשי במשפט אסון צאלים ב'. בתפקידו האחרון בצה"ל שימש פרקליט פיקוד המרכז.

ב-1 במאי 1998 מונה לתפקיד ראש מינהל התעופה האזרחית. מתוקף תפקידו הוא מטפל בתנועת טיסות השכר ועל מתן היתרי טיסה לחברות תעופה סדירות. כמו כן הוא עוסק בשיתוף הפעולה עם חיל האוויר, על בקרות הטיסה הפנים-ארציות והבינלאומיות, שאותן מבצעים בפועל עובדי רשות שדות התעופה, בצוותא עם אנשי חיל האויר. הסמכות לקבוע מדיניות, מתן רשיונות, ההנחיות, הפיקוח והאכיפה נתונים בידי מנהל התעופה האזרחית.

ירקוני פעל לביטול המונופול של אל-על, כחברת התעופה הסדירה הישראלית היחידה. המהלך החל במאי 1999, עם מתן ההיתר לחברת ק.א.ל לבצע טיסות מטען סדירות לישראל, המשיך ביוני 1999, עם קבלת ההמלצה להתיר לחברות תעופה ישראליות לבצע טיסות סדירות אזוריות, לצד אל-על, וממשיך עם מתן היתרים לחברות ישראליות נוספות לטוס לירדן ולפרג. באמצעות מהלך זה, פעל ירקוני להגברת התחרות בין חברות ישראליות ובינן לבין חברות זרות. מדיניות זו תרמה לבלימת הירידה שבנתח השוק הישראלי של חברות התעופה הישראליות בנמל התעופה בן-גוריון.

בתפקידו משפיע ירקוני באופן מהותי על אופי התחרות ועל המחירים בענף התיירות. החלטותיו נתונות לפיקוח הרשויות הממשלתיות להן הוא כפוף, וכן לביקורת מינהלי התעופה בעולם, בעיקר של המינהל האמריקני (FAA) והאירופי (JAA) ושל ארגוני תעופה גדולים, כגון ICAO.

ירקוני שוקד על סיום הכנת תכנית אב לתעופה, שעיקרה: גיבוש המדיניות בנוגע לתשתיות התעופתיות במדינת ישראל.



- תאריך עידכון: 31/12/2000 14:45:36
    שתף:    |     |     |  
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
אקסלנס ייעוץ משכנתאות
בי פטנט פתרונות מיוחדים
קלאב הוטל
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |  חדשות |  סדרות |  ספורט