|
עד שתגיע פרסומת חדשה [צילום: AP]
|
|
|
|
|
"ציפי זה גדול עליה", "ראש ממשלה אחרת", "חזק בביטחון, חזק בכלכלה" ו"ברגע האמת ברק" הם חלק מהשלטים המסרבים להיעלם מחיינו מאז הבחירות, והקשר למשבר הכלכלי הפוקד אותנו ישיר.
מתחילת חודש פברואר חלה ירידה חריגה במיוחד בהיקף הפרסום בכל המדיות. בעוד שבעיתונים, ברדיו, בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט (עוד בליל הבחירות) לא ניתן היה למצוא זכר לבחירות, יש מקום אחד בו יכול מי שלא ביקר כאן זמן רב לדעת שהיו בחירות. המסתובב בערים רואה את שלטי החוצות הלא-אקטואליים עד כדי גיחוך.
למה? כי השיטה בפרסום חוצות היא שעד שאין שלט חדש, נשאר השלט הישן. בעלי השלטים מדביקים שלט על שלט כי להסתיר שלט בכזה גודל מצריך משאבי כוח אדם וכסף. לשלוח צוות שיעבוד כמה שעות לא משתלם, והם מעדיפים להמתין עם השלט הבלתי רלוונטי עוד כמה שבועות.
המשבר הכלכלי מודבק בענק ומתנוסס בחוצות הערים.