בית האופנה comme-il-faut בקמפיין חדש בכיכובם של מלצרי בית הקפה, בהשקעה של כ-30,000$
בית האופנה comme-il-faut יוצא בימים אלה בקמפיין חדש בכיכובם של המלצרים, עובדי בית הקפה של קום איל פו, המזוהים עם בית האופנה הייחודי.
הקמפיין, בהשקעה של כ-30,000$, כולל מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים ונועד להדגיש ולמצב את הקפה כבית, נינוח, חבורתי, חמים, טעים ובריא.
בקמפיין מככבים שלושה מאנשי הצוות של בית הקפה: יעל, כפיר ואורן, המצולמים בקפה עם המלצה אישית של מנה האהובה עליהם, לשעה המתאימה ביום.
בית האופנה comme-il-faut אשר נוסד לפני 15 שנה, בעל תפיסה שיווקית הנובעת מחזונו - קידום דמות האישה בארץ ובניית בית חם עבורה, אשר יעודדה ויקדמה בכל תחומי חייה, מקום שיהווה מקור להתפתחות, העצמה וקידום נשים באשר הן.
בית האופנה של comme-il-faut מונה כיום חמש חנויות, מהן שלוש חנויות דגל: החנות ברחוב דיזינגוף, ת"א, החנות ברעננה והחנות בקניון רמת אביב. שתי חנויות עודפים בכיכר רבין 9 ת"א ובסטודיו ברחוב הפלך 3 ביפו.