|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
מוזס. מפרסם שקרים. מרמה, גונב כסף מעובדי קבוצת ידיעות נתניהו. טוהר מהחשד על-ידי היועמ"ש [צילום: פלאש 90]

מי יהיה ראש המדינה: ביבי או נוני

חשיפה: כיצד מוזס גונב מכספי הפנסיה <br>והפיצויים של עובדים בידיעות אחרונות

בבחירות לכנסת ייקבע מי יהיה בפועל ראש המדינה: בנימין נתניהו; או ארנון מוזס המושך בחוטים ומשתמש לצורך עסקיו בפוליטיקאים ובאנשי ממשל כאילו היו פקידיו לכן חשוב לחשוף מידע שהובא ל-News1, המגלה: ארנון מוזס, שבעבר כבר ביצע עבירות פליליות, גונב בימים כסף מעובדיו במקביל הוא מבצע רישומים כוזבים בספרי ידיעות אחרונות, מטעה ומרמה את רשויות המס ליברמן, כחלון וגם הרצוג נתונים לסחטנותו של נוני בגלל מעשים פליליים המיוחסים להם או למקורביהם
14/03/2015  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   בחירות 2015   |   תגובות
הרצוג לבני. זוכים מההפקר [צילום: פלאש 90]

ליברמן. חושש מנוני? [צילום: פלאש 90]

כחלון. חושש מנוני? [צילום: פלאש 90]

מי יהיה ראש המדינה: ביבי או נוני
יואב יצחק
הבחירות הנוכחיות יקבעו לא רק מי יעמוד בראש ממשלת ישראל, אלא גם מי יהיה בפועל ראש המדינה: בנימין נתניהו או ארנון (נוני) מוזס * מוזס נהג שנים רבות להטיל חיתתו על בכירים * בדרך זו שלט במוקדי כוח בישראל באמצעות "הארגון" - הוא ידיעות אחרונות * בכוחו הוא השפיע על הרצת מפלגות, מינוי שרים ובכירים, וגם על הכרעות של גורמי האכיפה והשפיטה בישראל
לרשימה המלאה

המטרה האמיתית של נוני
בנימין נתניהו
מטרתו של נוני מוזס היא להביא לעליית שלטון השמאל. אליו מצטרפים גורמי שמאל בארץ ובחו"ל שמזרימים עשרות מיליוני דולרים לעמותות שפועלות בקמפיין "רק לא ביבי" בצורותיו השונות
לרשימה המלאה

"שלטון הימין בסכנה", כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו בפוסט שפרסם בפייסבוק (יום ו', 14.03.15). "גורמי שמאל ותקשורת בארץ ובחו"ל חברו יחד כדי להעלות את ציפי ובוז'י לשלטון באופן לא לגיטימי, תוך שימוש בהשמצות מבית ובכספים מחו"ל בהיקף חסר תקדים". לטענת נתניהו, דבריו מבוססים על "עדויות רבות של עובדים בקבוצת ידיעות אחרונות", שהובאו לידיעתו. "הציבור צריך לדעת את האמת: נוני מוזס מוביל את הקמפיין נגד הליכוד ונגדי מתוך אינטרס עסקי, במטרה להחזיר את המונופול המסוכן והלא-דמוקרטי שאפיין את עיתונו ועסקיו בעבר", האשים נתניהו.

נתניהו צודק, והוא אפילו ממעיט ביחס להאשמותיו. הדברים ברורים וידועים לח"מ במשך שנים רבות: ארנון (נוני) מוזס, בעל עבר פלילי עשיר בפרשת האזנות הסתר ובעבירות מס, שנהג באופן אלים ודורסני אפילו כלפי גרושתו ואם ילדיו, מתנהל באופן מופקר לתועלתו הפרטית ולקיום עסקיו.

מוזס פועל באופן אלים ומושחת כדי לשלוט במדינה, מאחורי הקלעים, באמצעות בכירים במערכת הפוליטית ופקידי ממשל במוקדי כוח. הוא עושה זאת באמצעות פרסומים רעילים נגד נתניהו, בעיתונו ובאתר ynet, באמצעות כלי תקשורת נוספים המושפעים מארגונו, ובאמצעות פוליטיקאים הנתונים למרותו ו/או לחסדיו. שטיפת מוחם של אזרחי המדינה נעשית באופן מגמתי ומתמשך על-מנת שלא יתנו קולם לליכוד ולתמכיו של נתניהו. נזכור נא: מדובר באותו נוני מוזס שגונן על אהוד אולמרט בתקופה שזה נחשד בעבירות פליליות חמורות אותן חשפנו ב-News1; ובהמשך, גם לאחר שאולמרט הורשע בבית המשפט המחוזי בירושלים, פעל נוני מוזס להריצו מחדש לראשות הממשלה.

מוזס הצליח בעבר - בזכות מידע סחטני שהחזיק (ונמנע במכוון מלפרסם בעיתונו), למנוע אפילו מגורמי האכיפה מלבוא חשבון ולמצות עימו את הדין בגין מעשיו הפליליים בפרשת האזנות הסתר ועבירות המס שביצע באופן סדרתי. התרענו על-כך בעבר ואנו מתריעים מזאת שוב: מוזס מנצל לרעה מידע המגיע לעיתונאים בעיתונו. ליצירת איום מתמיד ולעיתים גם לסחיטה. משה כחלון ואביגדור ליברמן חשופים עתה לסחיטה אישית ופוליטית. אם ילכו עם נתניהו, הם ו/או בני משפחותיהם ו/או מקורביהם, ייפגעו. על-כך בהמשך.

מוזס פועל באופן חסר עכבות כדי לכפות סגירת עיתון ישראל היום (שבשליטת שלדון אדלסון), המזוהה עם נתניהו. מוזס יודע היטב כי המשך הופעת העיתון והעלייה המתמשכת בתפוצתו, מסכנים את עתידו של ידיעות אחרונות ואת נזילותו הכספית השוטפת. מוזס הפעיל שרים וחברי כנסת רבים, וגם את ציפי לבני (בתקופה שכיהנה כשרת משפטים), כדי להעביר בכנסת הצעת חוק שתאסור על הפצת ישראל היום. לאחר שנכשל, הוא הקצין עוד יותר את מלחמתו המלוכלכת נגד נתניהו - שבו הוא רואה אשם בהופעת והפצת ישראל היום - במטרה לחסלו פוליטית, לפגוע במשפחתו, כולל ברעייתו ובבניו, ולהרוס את שמו, בארץ ובחו"ל. מוזס פועל באופן זה גם על-חשבון האינטרסים הלאומיים והקיומיים של מדינת ישראל.

קמפיין אגרסיבי ומגמתי

ארנון מוזס אכן מוביל קמפיין אגרסיבי ומושחת נגד הליכוד בכלל ונגד נתניהו בפרט. בכירי קבוצת ידיעות אחרונות, הן בעיתון והן באתר ynet בשליטתו, מקיימים ישיבות ושיחות כיצד "לסגור" על נתניהו, להכפישו ואף להפלילו. גם עיתונאים צעירים יחסית מתחרים ביניהם מי "יהרוג את נתניהו" ויספק את סחורה לבוס הגדול. כך לדוגמה: שיחה שנערכה ביום 24.02.15 במסעדת קנטינה בתל אביב, שבה השתתפו עיתונאים מאתר ynet. עיתונאי 1: "אני הרגתי את ביבי אצלי"; עיתונאי 2: "אני עוד יותר הרגתי אותו".

גם לאחר שנכשלו מוזס וכתבי חצרו מהפללת נתניהו - בעקבות בדיקה משטרתית שנערכה לפי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הוא הודיע באופן מפורש וברור כי אין ראיות לעבירות כל-שהן מצד נתניהו בסיפורים שניסו להדביק לו - ממשיכים בכירי קבוצת ידיעות, בהובלתו של "העורך האחראי" ארנון מוזס, להמשיך ולשקר לקוראים. לדבר זה חומרה מיוחדת, בהתחשב בכך שידיעות אחרונות מוכר עיתון למנויים, ובפועל מוכר להם, ביודעין, סחורה מזוהמת, רעילה ושקרית.

מוזס פועל עתה לקידום מועמדותן של מפלגות אחרות, כדי שאלה יחברו יחדיו להפלת נתניהו. מוזס עובד להקמת ממשלה בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני (המחנה הציוני), שבה הוא יוכל לעשות כרצונו ולקדם חקיקה והחלטות כאוות נפשו, בהן: סגירת ישראל היום, פתיחת אפשרות לקבוצת ידיעות אחרונות להצטרף כשותפה לערוץ טלוויזיה מוביל (החוק אוסר זאת היום), רכישת אתרי תוכן נוספים בלא הגבלה ועוד.

מוזס לוחץ לא רק להחליש את הליכוד ואת נתניהו, כך שינחלו מפלה בקלפי, אלא הוא מתכנן גם את היום שאחרי. התוצאות מדאיגות:

  • משה כחלון (כולנו) ויאיר לפיד (יש עתיד) זוכים ליחס מועדף ומפנק, כדי שיתמכו בהקמת ממשלה בראשות הרצוג-לבני;

  • עיתונו של מוזס נמנע מליתן דיווח על הגילויים החדשים והמפלילים לכאורה נגד קובי כחלון (אחיו של משה כחלון), המשמש יו"ר מטה הבחירות במפלגת קדימה. כחלון, שמבין היטב היכן הכוח, ולמרות היותו איש ימין מובהק יוצא-חלציו של הליכוד, מאותת על ברית אפשרית עם הרצוג-לבני;

  • אנשים חזקים כמו אביגדור ליברמן, שבכירי תנועתו מסובכים בעבירות פליליות שנחקרות על-ידי המשטרה (פרשת ישראל ביתנו), נאלצים להתחשב בדעתו של "מוזס". שאם לא כן, הם חשופים לסכנה: החשדות הפליליים "יימרחו" שוב מעל דפי העיתון נגד ישראל ביתנו ונגד מקורביו. ליברמן מבין היטב את מצבו. בימים הספורים שלפני הבחירות הוא נמנע מלהתחייב לממשלה בראשות נתניהו, למרות היותו איש ימין מובהק. תחת זאת הוא רומז על אפשרות לחבירה עם הרצוג-לבני, ובכך הוא מחליש עוד יותר את הליכוד ערב ההליכה לקלפי.

מוזס, "העורך האחראי", כאמור, המחויב על-פי דין בכל שנאמר ונכתב בידיעות אחרונות, מקפיד לבצע את העבודה המלוכלכת באמצעות אחרים. בעיקר באמצעות עיתונאים בכירים, כמו: נחום ברנע, שמעון שיפר, סימה קדמון, טובה צימוקי ואחרים. מוזס פועל כך מבלי ליתן דין וחשבון על מעשיו. הוא אינו מתראיין ולא משיב לשאלות, על-אף שהוא מחויב ציבורית, נוכח מעמדו המשפטי בידיעות אחרונות, ליתן דין וחשבון. מוזס לא משיב לשאלות - גם בנושאים חמורים המיוחסים לו, כולל עבירות פליליות שביצע.

כיצד נוני גונב כספים מהעובדים

כל ההקדמה דלעיל נועדה להציג בפני הקורא את מאזן האינטרסים של ארנון מוזס, ולהתריע מפני פעילותו המופקרת - באמצעות עיתונו, כדי לסלק מהשלטון את הליכוד בכלל ואת נתניהו בפרט. בהמשך נציג ראיה שאינה משתמעת לשתי פנים - המסמך המפליל - המעידה על עבריינותו ומסוכנותו של ארנון מוזס לא רק לאזרחי המדינה בכלל ולליכוד ולנתניהו בפרט, אלא גם לעובדי קבוצת ידיעות אחרונות. כן-כן, מסוכנותו לעובדי העיתון, גם לאלה המשתפים עימו פעולה באופן בעייתי ומסכנים עצמם למענו.

ממידע בלעדי שהובא ל-News1 עולה, כי מוזס גונב מכספי הפיצויים והפנסיה של עובדיו. פשוטו כמשמעו. מוזס עושה זאת באופן מתוחכם, בסיועה של קרן הפנסיה מקפת. הנהלת קרן מקפת אומנם מנסה לגונן על עצמה, באופן רשמי, למקרה שייחשף שיתוף הפעולה הבעייתי עם מוזס, אך בפועל נמשך שיתוף הפעולה הקרמינלי האסור על-פי החוק.

מוזס מטעה את ועד העובדים בידיעות אחרונות ומסתיר מהם ומהעובדים כספים המגיעים להם על-פי דין. מוזס חומס וגוזל אותם במשך שנים, ומסתיר מהם מידע והתכתבויות מפלילות לכאורה שהתנהלו עם הנהלת קרן מקפת ועם גורמים אחרים. מוזס מנהל באופן ישיר רישומים כוזבים בספרי ידיעות אחרונות ומטעה את רשויות המס, כל זאת כדי להותיר ברשות קופת ידיעות אחרונות כספים המגיעים לעובדים.

המסמך המפליל את נוני

לידי הח"מ הובא מידע רב על מעלליו של ארנון מוזס. כולל ראיות המעידות על עבירות פליליות שביצע - מרמה כלפי העובדים, והונאה כלפי רשויות המס. המסמך המפליל שלהלן [ראו צילום המסמך בהמשך]המובא כאן כמעט בשלמותו (פרטים מסוימים הושמטו משיקולי מערכת), ששוגר לפני מספר חודשים על-ידי הנהלת קרן מקפת לידיעות אחרונות, מעיד על כך:

  • ידיעות אחרונות
    מזס 2 ת.ד. 109
    תל אביב 61000

    הנדון: חישוב מיוחד לצבירת כספי פיצויים מנהלה
    [...]

    לבקשתכם ערכנו תחשיב מיוחד לערך מרכיב הפיצויים של [...]
    לתקופה [...]
    משכורת מצטברת: [...]

    1. בתחשיב המיוחד שנערך לבקשתכם, המצורף למכתבנו זה, מחושבים דמי הגמולים חלק מעסיק, אשר שילמתם למקפת בכל התקופה הנזכרת לעיל, לפי השיעורים דלהלן: 8.33% מהשכר פיצויי פיטורים, והיתר תגמולי מעסיק. כך לדוגמה, בתקופה בה היה שיעור דמי הגמולים חלק מעסיק 12% מהשכר המבוטח, 8.33% מהשכר מחושבים כפיצויי פיטורים והיתר - 3.67% מהשכר כתגמולי מעסיק.

    2. החשבון המבוקש הנערך באופן מיוחד, בהתאם לבקשתכם, בהתייחס להסכמי העבודה שלכם, כפי שמסרתם לנו, הינו למידע בלבד, לצורך ההסכמים הפנימיים בידיעות אחרונות. אין בחישוב זה כדי לשנות את רישומי המחשב של מקפת כמפורט להלן:

    3. מקפת מבצעת את קליטת דמי הגמולים בגין עובדי ידיעות אחרונות בהתאם למתחייב מהוראות תקנה 19 לתקנות מס הכנסה (כללים לאישור וניהול קופות גמל, התשכ"ד-1964).

    החישוב המיוחד שהוכן לבקשתכם אינו מתיישב עם הוראות תקנה 19 לתקנות מס הכנסה הנ"ל.


    4. ערכי התגמולים והפיצויים של עובדי ידיעות אחרונות כמופיע במחשב הקרן וכמדווח מדי שנה לעובדים, שונים מן החישוב המיוחד המועבר אליכם (ערכי הפיצויים המופיעים ברישומי הקרן ומדווחים לעובדים קטנים מאלו המופיעים בחישוב המיוחד) והם הקובעים מבחינת מקפת.

    5. מקפת אינה מתערבת ביחסיכם כמעסיק עם עובדיכם ואינה צד לעניין התחשבונות בגין כספי הפיצויים בין העובד למעביד.

    6. כאמור, החישוב המיוחד נערך לבקשתכם והינו למידע בלבד. מקפת אינה אחראית לכל טעות שעלולה ליפול בחישוב המיוחד, ככל שתיפול.


עד כאן המסמך המפליל (ההדגשות הוספו) שהובא לידי הח"מ.

דיקטטור סחטן

בשורה התחתונה, נוני מרמה וגוזל מכספי עובדיו:

  • מהפרשות והפקדות בשיעור 20.5% מגובה השכר, גונב המעסיק (ידיעות אחרונות), הוא מוזס, מעובדיו, 2.67%;

  • מוזס עשה יד אחת עם מקפת כדי למסור דיווחים כוזבים לעובדים;

  • כספים אלה מוחזקים במרמה. הם אינם מדווחים ואינם מועברים לעובדים המפוטרים ו/או לאלה המגיעים לפרישה (ולכן הם מקבלים פנסיה מופחתת);

  • כדי להונות ולהטעות, מבוצעים בספרי ידיעות אחרונות רישומים כוזבים, תוך עבירה פלילית על פקודת החברות, על פקודת מס הכנסה וכו';

  • נוני מוזס אחראי לכך אישית - הן כדירקטור, הן כבעל שליטה, והן כעורך אחראי של העיתון;

  • נוני מוזס מעז לבצע מעשים חמורים כל-כך, נוכח שכרון הכוח שבו לקה.

ממידע שהובא לידיעת הח"מ עולה, כי כמה עובדים שגילו את פרשת המעילה הנ"ל, ונדהמו מתעוזתו של נוני, מתלבטים כיצד לפעול. מצד אחד, הם עומדים על קבלת כספם. אך מצד שני, הם חוששים מנקמתו של נוני. חשיפת המידע ב-News1 על מעשיו של מוזס, עשויה לאפשר לרשויות השונות ולעובדי קבוצת ידיעות אחרונות לפעול במהירות לשמירת האינטרסים הכספיים של העובדים.

המידע שחשפנו לעיל מלמד, כאמור, על מסוכנותו של ארנון מוזס בתקופה קריטית זו - לציבור הרחב, לקוראי ידיעות אחרונות ולעובדיו. טוב יעשו ראשי המפלגות: הרצוג-לבני, לפיד, כחלון, ליברמן, אם ישכילו לפעול באופן עצמאי ועל-פי הבנתם ומחויבותם לציבור, ולא יאפשרו לנוני מוזס להפעיל נגדם אמצעי סחיטה ו/או לקיים עימם יחסי שוחד; טוב יעשו רשויות האכיפה, ובהן רשות המיסים והממונה על שוק ההון במשרד האוצר, אם ייכנסו במהירות לעובי הקורה וימצו את הדין עם מוזס ועם משתפי הפעולה בקרן מקפת; טוב יעשו עובדי ידיעות אחרונות, ובמיוחד העיתונאים, אם יימנעו משיתוף פעולה עם מוזס הנוגד את טובת הציבור.

המסמך המפליל: הנהלת מקפת מתריעה בפני הנהלת ידיעות אחרונות על הדיווח הבעייתי לעובדים
תאריך:  14/03/2015   |   עודכן:  14/03/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: כיצד מוזס גונב מכספי הפנסיה והפיצויים של עובדים בידיעות אחרונות
תגובות  [ 91 ] מוצגות   [ 91 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ידען
14/03/15 11:31
 
כשתבין את האמת.
14/03/15 12:25
 
שוחר-שלום
14/03/15 12:30
 
צ.שירן
14/03/15 12:44
 
רונה אפל
14/03/15 13:59
 
על זכות השתיקה
14/03/15 20:38
 
alice
14/03/15 21:35
 
טי
14/03/15 22:46
2
עיתונאי חוקר
14/03/15 11:41
3
צפנת פענח.
14/03/15 12:04
4
אמיר 1964
14/03/15 12:06
 
א.ל. רמת-גן
14/03/15 13:12
 
אוהבים את נתניהו
14/03/15 13:47
 
סמאאט
14/03/15 22:33
 
טל מירושלים
14/03/15 20:46
 
בומציק
15/03/15 06:08
5
מושיק 11
14/03/15 12:06
 
יוסי מ
14/03/15 12:51
 
rbt
14/03/15 22:51
6
רונית יער
14/03/15 12:08
7
משפטן
14/03/15 12:10
8
יואבי - השתכנעתי
14/03/15 12:22
 
שמואל קשישא
14/03/15 19:14
9
מכביסט ביביסט
14/03/15 12:24
10
סיירוס
14/03/15 12:32
 
יוסי מ
14/03/15 13:06
 
ליוסי מזרחי היקר
14/03/15 17:04
 
יוסי מ
14/03/15 21:57
 
אראל
14/03/15 13:06
 
rbt
14/03/15 22:31
 
אפרוח
15/03/15 09:04
11
urixo
14/03/15 12:36
12
עיתונאית לשעבר
14/03/15 12:51
 
rbt
14/03/15 23:11
13
מ.שלום
14/03/15 13:35
 
RBT
14/03/15 22:38
14
חשדנית
14/03/15 14:04
15
קורןנאוה טבריה
14/03/15 14:08
 
עזרא מנצור
14/03/15 14:26
 
ע
14/03/15 19:34
 
rbt
14/03/15 23:03
16
קורןנאוה טבריה
14/03/15 14:17
17
עוד סתם אזרח
14/03/15 15:07
18
עוד סתם אזרח
14/03/15 15:12
19
הידען
14/03/15 16:21
20
סתם 1
14/03/15 16:23
21
elly
14/03/15 16:51
22
אחד שנדרס
14/03/15 17:52
 
rbt
14/03/15 22:45
23
קורא כותב
14/03/15 18:09
24
פועה
14/03/15 19:03
 
יעקב יעקב
14/03/15 20:56
 
rbt
14/03/15 22:57
25
נוני=בוז'י וציפי
14/03/15 19:43
26
דן2
14/03/15 19:50
27
יעקב יעקב
14/03/15 20:04
28
עטרה שגב קלימי
14/03/15 20:18
29
דרור מרמת גן
14/03/15 21:32
30
משה קסי
14/03/15 21:51
31
שלמה שלום
14/03/15 21:56
32
בהלם מוחלט
14/03/15 22:13
33
גבוטרו
14/03/15 23:02
34
טורבו
14/03/15 23:09
 
טורבו
15/03/15 11:30
35
בועז ת
15/03/15 00:01
36
אני יודע
15/03/15 00:30
37
למה לא מפרסמים?
15/03/15 02:02
38
בוני וקלייד
15/03/15 05:55
39
גיל אנשלוביץ
15/03/15 08:21
40
נעמה
15/03/15 08:50
 
המזון.תתחילי לאכל
15/03/15 11:06
41
קורןנאוה טבריה
15/03/15 08:55
42
המבקר
15/03/15 09:54
43
לשעבר במס הכנסה
15/03/15 10:46
 
מעורבת
17/03/15 11:57
44
בניהו
15/03/15 10:56
45
asaal
15/03/15 10:58
 
gdf
15/03/15 19:42
 
3456
15/03/15 22:49
46
טורבו
15/03/15 11:15
47
טורבו
15/03/15 11:22
48
יורם בית
15/03/15 11:52
49
אין נקיים (!!!)
15/03/15 12:03
50
צורי
15/03/15 14:17
51
יהויקים
16/03/15 17:55
52
חיים חיים
16/03/15 19:51
53
8-8-8.
17/03/15 10:45
54
8-8-8.
17/03/15 10:52
55
8-8-8.
17/03/15 11:04
56
7-7-7.
17/03/15 11:14
57
9-0-0.
17/03/15 11:22
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
בנימין נתניהו (ביבי) הוא ראש הממשלה שלא עשה כלום:
14/03/2015  |  מוטי בן חורין  |   מאמרים
מסית לרצח מהשמאל, דוגמת אייל ארד, לא רק שאיננו נעצר ונחקר, אלא נותנים לו להמשיך ולפעול, לית דין ולית דיין, תוך השגת רווח פוליטי, המופק, תרתי משמע, משפיכת דמו, של ראש ממשלה מכהן
14/03/2015  |  יוסי בלום הלוי  |   מאמרים
לעם ישראל יש מין תכונה מוזרה שהוא נוטה לפעול נגד טובתו שלו. קראנו על זה בפרשת השבוע בשבת שעברה, בסיפור של העגל שעשו כתחליף למנהיגות של משה, ומאז נתקלנו בתופעה הזאת עוד הרבה פעמים לאורך ההיסטוריה. ואנחנו לא מדברים כאן על יהודים בודדים שנהגו כך, שפעלו נגד האינטרסים של עמם, כאלה היו רבים ויש גם היום למרבה הבושה. אנחנו מדברים על קבוצות שהתארגנו לאותה מטרה. הדוגמה הבולטת, ואולי הידועה ביותר, היא זו של חבורות הקנאים שפעלו בירושלים בשנים האחרונות לקיומו של בית המקדש השני. החבורות הללו נלחמו זו בזו, שנאת חינם, וכך נחלשו והלכו עד שהאויב הרומאי הצליח לכבוש את העיר ולהחריבה. כמובן, לאיש מחברי הקבוצות ההן לא הייתה כוונה רעה; גם לאלה שעשו את העגל לא; הקנאים לא התכוונו לגרום לחורבן ירושלים ועושי העגל לא התכוונו לעבוד עבודה זרה.
14/03/2015  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
סקר ערוץ 2, שנערך על-ידי ד"ר מינה צמח, אשר פורסם הערב (יום ו', 13.3.15) מלמד כי המחנה הציוני שומר על יתרונו מול הליכוד, כאשר הרשימה בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני מקבלת 26 מנדטים, לעומת 22 לליכוד.
13/03/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
מאמר מערכת בעיתון "אקונומיסט" קורא לישראלים לתת צ'אנס ליצחק הרצוג. במאמר, שכותרתו "Bibi’s a bad deal" (פרפרזה למשפט המחץ של רה"מ נתניהו בנאומו בקונגרס לפיו ההסכם עם איראן הוא עסקה רעה), נכתב כי "הכישלונות של נתניהו גדולים יותר מההישגים שלו. הישראלים צריכים לתת גיבוי ליצחק הרצוג".
13/03/2015  |  שירות גלובס  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
40 אלף שקל התקבלו תמורת קידום אינטרסים  /  עופר וולפסון
נתניהו: כחלון ולפיד - שותפיי הטבעיים  /  עידן יוסף
נתניהו לא מתחייב לא לפרוש אם יפסיד  /  עידן יוסף
נתניהו?... אייכּה?!  /  רפי לאופרט
בשורה למתלבט: פצל!  /  צחי בירק
חיזוק לקראת הצבעה  /  עופר וולפסון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il