|   15:07:40
דלג
  עמי דור-און  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
הנכבה האחרונה. אות אזעקה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

שקר הזכות וכזב השיבה

לטיעון הפלשתיני ל"זכות השיבה" אין כל שחר והוא כולו שקר וכזב שמנסים למכור לפלשתינים כאילו יש סיכוי להקמת מדינה פלשתינית
30/06/2015  |   עמי דור-און   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
עוד ועוד
כל מי שעיניו בראשו ומבין את משמעות המילים והמעשים, חייב להבין שגם אם "שיבה חלקית" תתרחש - משאת נפשם של הפלשתינים לא תבוא על סיפוקה. כי צריך להיות ברור: אחרי שיקבלו מאות אלפי הפלשתינים וצאצאיהם מכל ארצות ערב המקיפות את ישראל את מלוא תאוותם לשוב ל"מולדת" הם יאמרו במילים חדות וברורות: זוהי רק ההתחלה. אנחנו רוצים עוד.

אינתיפאדה חדשה
סביר מאוד להניח, כי בעקבות הסירוב החד-משמעי של ישראל להיענות לדרישות הפלשתיניות העומדות להציף אותנו, יודיעו הפלשתינים כי הם פותחים באינתיפאדה חדשה. הפעם זו לא תהיה אינתיפאדה המבוססת על רצח יהודים אלא מאבק מזוין בחסות הסיסמה 'אינתיפאדת זכות השיבה' שבמסגרתה יתחילו הפלשתינים ותומכיהם ברחבי העולם, וגם באו"ם, לנהל נגד ישראל מלחמת חורמה רצחנית שכמותה לא ידענו.

כל אחד יודע שלמילים יש משמעות, אבל לא כל אחד מבין בדרך דומה את פשר המילים. דוגמה טובה למשמעויות העקרוניות של הצהרה זו ניתן למצוא בצמד המילים שאותו חרתו הפלשתינים על דגליהם הפוליטיים - "זכות השיבה".

רבים בישראל מאמינים בתום לב, כי כאשר הפלשתינים משמיעים את המונח "זכות השיבה" כל כוונתם היא רק ש"שלטון הכיבוש הציוני" יעניק להם את הזכות לחזור ולהתגורר בתחומי מדינת ישראל שממנה נסו בעת מלחמת השחרור. הפלשתינים, לעומת זאת, מאמינים באמונה שלמה בדבר אחר לחלוטין. הם לא מבקשים שתוענק להם זכות לשוב. אמונתם היא כי הזכות הזו היא חלק בלתי נפרד ממורשתם ומבעלותם הקניינית על כל האדמות שמהן נעקרו, או עקרו את עצמם, ב-1948.

הפירוש הפשוט של הפער התהומי הזה בין שתי המשמעויות השונות של אותו מונח הוא אחד: הפלשתינים אינם רוצים לחזור אל ביתם ההיסטורי כדי להקים מדינה פלשתינית שתתקיים לצידה של ישראל. הם רוצים לשוב כדי שיוכלו להקים מדינה במקום ישראל. את דעתם זו הם אינם מסתירים. הם משמיעים אותה בקול גדול, כחלק מתביעה יסודית.

חלומות שווא

אם נניח לרגע, כי ביום מן הימים בעתיד תעניק מדינת ישראל לחלק קטן מן הפליטים הפלשתינים את האפשרות לחזור לשטחי ישראל, האם בכך יבוא אל קיצו בשלום הסכסוך הישראלי-פלשתיני? מי שחושב כך שוגה בחלומות שווא. כל מי שעיניו בראשו ומבין את משמעות המילים והמעשים, חייב להבין שגם אם "שיבה חלקית" תתרחש - משאת נפשם של הפלשתינים לא תבוא על סיפוקה. כי צריך להיות ברור: אחרי שיקבלו מאות אלפי הפלשתינים וצאצאיהם מכל ארצות ערב המקיפות את ישראל את מלוא תאוותם לשוב ל"מולדת" הם יאמרו במילים חדות וברורות: זוהי רק ההתחלה. אנחנו רוצים עוד.

כדי שלא תהיה טעות, ראוי להבהיר מה פירושו של ה"עוד" הזה. ה"עוד" משמעותו כך: אנחנו, הפלשתינים, רוצים קודם כל וראשית לכל גם פינוי של כל אחת מן ההתנחלויות הישראליות בכל מרחבי יהודה ושומרון, כולל, כמובן, גם פינוי המאחזים ה"בלתי מאושרים"; אנחנו עומדים על כך - יטעימו הפלשתינים כדי להסיר ספק - שירושלים השלמה תהיה בירתה של המדינה הפלשתינית העומדת לקום ממש עכשיו; אנחנו תובעים לממש את 'זכות השיבה' למאות האלפים שגורשו ממולדתנו ב-1948; אנחנו דורשים לקבל בחזרה לבעלותנו את רכושנו - קרקעות חקלאיות ו/או בתי מגורים - בגליל (איקרית ובירעם, למשל), בחיפה, באגזים (כרם מהר"ל) בעין רזאל (עופר), בטנטורה (נחשולים ודור), בעכו, בביר-מעין (מכבים), בשייח' מוניס (תל אביב), ביפו, בלוד, ברמלה, בפג'ה (פתח תקוה), באום אל-חאלד (נתניה) ובכל מאות היישובים האחרים שמהם נעקרנו בכוח הזרוע; אנחנו גם עומדים על זכותנו לקבל פיצויים הולמים תמורת רכושנו שנבזז, הכספים שנשדדו מחשבונות הבנקים שלנו, כמו גם פיצוי הולם על הסבל האנושי הנורא שנגרם לנו, לבנינו ולנכדינו, שנאלצו להתגורר בתנאים לא אנושיים במחנות הפליטים המוזנחים במדינות ערב. וכאשר נקבל את כל מלוא תביעותינו הצודקות או אז נממש עוד זכות, הזכות הדמוקרטית, לשלוט בכוח הרוב שנשיג בבחירות כלליות וחופשיות, במדינה החדשה שתקום על חורבות ישראל - הלא היא פלשתין.

אני משוכנע כי אין יהודי - לא מן השמאל התובע לממש את המונח "זכות השיבה" ולהפסיק מיידית את "הכיבוש הנפשע" של יהודה ושומרון, וגם לא מן הימין הציוני - שיסכים לתרחיש הזוי מן הסוג שדורשים הפלשתינים לממש. סביר מאוד להניח שישראל תסרב אפילו לקיים דיון על חלק ניכר מן התביעות שמבקשים הפלשתינים להניח על שולחן המו"מ אם וכאשר יתחדש. כל הדרישות האלה יכולות לזכות בכותרת "ייהרג ובל יעבור" שיהודים מכירים אותה מאלפי שנות גלות ורדיפות. סביר גם להאמין כי ישראל - תחת כל שלטון נבחר שיהיה בה - תפעיל את מלוא עוצמתה כדי למנוע את מימוש חלום הביעותים הזה.

'אינתיפאדת זכות השיבה'

נוכח ההתפתחויות המטלטלות כיום את הקיום בעולם הערבי, סביר מאוד להניח, כי בעקבות הסירוב החד-משמעי של ישראל להיענות לדרישות הפלשתיניות העומדות להציף אותנו, יודיעו הפלשתינים כי הם פותחים באינתיפאדה חדשה. הפעם זו לא תהיה אינתיפאדה המבוססת על רצח יהודים אלא מאבק מזוין בחסות הסיסמה 'אינתיפאדת זכות השיבה' שבמסגרתה יתחילו הפלשתינים ותומכיהם ברחבי העולם, וגם באו"ם, לנהל נגד ישראל מלחמת חורמה רצחנית שכמותה לא ידענו ושמטרתה אחת: להשיג עוד ועוד יעדים. לפעול לכיבוש שעל אחר שעל, זכות אחר זכות, בסבלנות, בעורמה, כדי שמשאלת הדורות הפלשתינים - המגדירים את עצמם כמי שהוגלו ממולדתם בכוח הזרוע היהודית - תצא מגבולות הכיסופים ותתממש בפועל. ואז, מה שלא הושג בכוח הרצחנות הפלשתינית באינתיפאדות הראשונות, יושג על-ידי הפעלת יותר כוח - טרוריסטי ופוליטי - ב'אם כל האינתיפאדות'.

ניצנים ראשונים לחלום הביעותים הזה נחשפו ב"יום הנכבה" לא מכבר כאשר מאות פלשתינים פלשו לישראל מגבול הצפון, ללא פחד, למרות הירי הישראלי, כשהם זועקים את אמונתם כי הם חיל החלוץ של משחררי הארץ השדודה על-ידי "האויב הציוני". למרבה הצער, מישהו בצמרת הביטחונית של ישראל לא קלט במועד את המסר החמור הזה ולא הפנים אותו, למרות ההתראות של מערך המודיעין הצה"לי. המראות והקולות שבהם חזינו ב"יום הנכבה" לא היו עוד אירוע שולי שייעלם כלעומת שבא. הם היו ראשיתו של אות אזעקה שאוזניים שבויות ב"קונספציה" ביטחונית מיושנת לא הצליחו להטות לו אוזן קשבת מבעוד מועד ולהיערך לקראתו בהתאם.

האמת של הפלשתינים

דוגמה טובה ומהותית המסייעת להבין את משמעות המילים שמשמיעים הפלשתינים הציג בפנינו חבר כנסת ישראל הפלשתיני, ד"ר אחמד טיבי, שאינו חושש להציב בפני העולם את האמת של בני עמו באופן הברור ביותר, כדי שלאיש לא תהיה טעות בפתרון התעלומה: אל איזו מטרה שואפים הפלשתינים להגיע ומה בדיוק שאיפותיהם הלאומיות. וזה עיקר דברי האמת הגלויים שמציב הד"ר טיבי לפתחנו בראיון במעריב.

אחרי שהוא קובע "אנו (הפלשתינים) בעלי המקום" הוא מוסיף כך: "אנו ילידי המקום. לא באנו (לכאן) במטוס או בספינה. אם מישהו חייב לעזוב או להיעזב הרי שהאחרון (שהגיע) עוזב ראשון. אנחנו התושבים הילידים. אם תביט בצבע עורנו תבחין שהוא דומה לצבע רגבי האדמה". (רוצה לומר: האדמה הזו היא שלנו). ועוד מבהיר טיבי: "אנחנו עומדים על פסגת הר געש מבעבע... המשך הסכסוך לצד התעצמות 'האביב הערבי' יכולים לגרום לפריצת סערה... בלי מדינה פלשתינית ולאור ההתרחשויות הגיאו-פוליטיות עתידה של ישראל בסכנה". את אקורד הסיום המהדהד בוחר טיבי להביא בציטוט מתוך אחד מנאומיו של וינסטון צ'רצ'יל במלחמת העולם השנייה, כאילו זו תורת המאבק של העם הפלשתיני: לעולם לא ניכנע. לעולם, לעולם, לעולם. בדבר גדול או קטן, עצום או פעוט. לעולם לא ניכנע".

האנלוגיה הברורה והמתבקשת מן הציטוט הזה איננה טמונה רק במילים שנאמרו, אלא גם, ואולי בעיקר, במילים שלא נאמרו ומשמעותה החד-משמעית אחת: כפי שהעולם הנאור נלחם במפלצת הנאצית ולא נכנע לה כך אנו נלחמים בכם, הישראלים, ולעולם לא ניכנע.

אבל כדאי לד"ר אחמד טיבי ולבני עמו הפלשתינים לעיין בספרי ההיסטוריה כדי ללמוד שזכות הראשוניות על הרעיונות האלה איננה שלהם. החל מסוף המאה ה-18 החלה להתהוות באירופה תופעת הלאומיות שבאה לידי ביטוי בהקמת תנועות לאומיות ששאפו להשיג הגדרה עצמית של העם שלהן על טריטוריה משלהן. אחת התולדות של התופעה הזו הייתה התעוררות הציונות והתארגנותה כתנועת שחרור לאומית בסוף המאה ה-19, כאשר הטריטוריה שעליה דובר הייתה המולדת ההיסטורית - ציון - שהפכה ברבות הימים למדינת ישראל. וראה זה פלא, כמו בהרבה תחומים אחרים, גם תושבי ארץ ישראל הערבים פנו לנתיב של תנועת שחרור לאומית טריטוריאלית, בעיקר אחרי 1948.

'המוחמדניות - אמונה מסיתה'

המלחמות האינסופיות והעקובות מדם בין שתי תנועות השחרור הלאומיות האלה הולידו, בין השאר, מאמר שפרסם פילוסוף טורקי שהסביר כך: במסגרת המאבק האלים הזה, המונע באש לוהטת משנאה דו-צדדית של כובש ונכבש, בהקשרים היסטוריים המשולבים באמונה דתית עמוקה, בהבטחות אלוהיות לבעלות על אדמת המולדת המובטחת - לא יכולים להיות שני מנצחים. אם כל אחד מהצדדים טוען באמונה עמוקה כי "כולה שלי" - רק צד אחד יכול לצאת מנצח. רק צד אחד יכול, בסופו של יום, לשלוט בארץ ששוב אינה זבת חלב ודבש אלא זבת דם ונרצחים. הפתרון היחיד למה שקרוי בשפה מכובסת "הסכסוך הישראלי-פלשתיני" הוא רק זה שבמסגרתו צד אחד יגבר על האחר וישלוט במולדת כיסופיו, כאשר הצד השני נמחק מעל פני האדמה הזו, גולה ממנה, או נותר לחיות בה כמיעוט בעל זכויות מינימליות.

אני משוכנע שהרוב מבני עם ישראל היהודים, מבין היטב כי זה מה שצופן לנו העתיד. אבל ראוי שגם הפלשתינים יפנימו זאת, כולל הד"ר אחמד טיבי, הנאחז באילנות גבוהים כמו צ'רצ'יל. נהוג לומר כי המביא דברים בשם אומרם מביא גאולה לעולם ולכן נראה כי הדרך הטובה ביותר להחדיר את המסר היא לצטט מה הייתה דעתו של צ'רצ'יל על מה שהוא כינה "המוחמדנים", או במילים פשוטות - המוסלמים, בני אמונתו ועמו של טיבי.

ואלה הדברים החמורים אך המדויקים שכתב צ'רצ'יל בספרו "מלחמת הנהר": "כמה איומות הקללות אשר 'המוחמדניות' (האמונה במוחמד) הביאה על מאמיניה. בנוסף לפנאטיות המסוכנת לאדם ככלבת לכלב, קיימת התכונה הפטליסטית, שאת השפעותיה השליליות ניתן לראות במדינות רבות. בכל מקום בו מאמיני מוחמד חיים קיים גם אי-ביטחון ברכוש. האמונה הסנסואלית במוחמד מקפחת את החיים מחסדם ומעידונם. העובדה שבחוק האיסלאמי כל אישה חייבת להיות שייכת לגבר מסוים כרכושו המוחלט, מעכבת את היכחדות העבדות. מוסלמים בודדים עשויים להציג תכונות מעולות - אבל השפעת הדת משתקת את ההתפתחויות החברתיות של מאמיניה. אין בעולם כוח חזק המושך לאחור כמו האמונה המוסלמית. המוחמדניות היא אמונה מסיתה ואלימה שהתפשטה דרך מרכז אפריקה והיא מייצרת בכל שעל לוחמים-מאמינים חסרי פחד".

השורה התחתונה של דברי הנבואה האנטי-מוסלמיים של צ'רצ'יל המתגשמים ממש נוכח עינינו בימים אלה: "הציוויליזציה של אירופה המודרנית עשויה להתמוטט כפי שנפלה והתמוטטה הציוויליזציה הרומית".

מה שטיבי לא מבין

אחמד טיבי וחבר מרעיו הפלשתינים המבקשים לעצמם מימוש של "זכות השיבה" אינם מבינים כנראה, כי רק מי שמאמין שעל קיומה של מולדת צריך להילחם יהיה מוכן אפילו להקריב את חייו למען מטרה זו. ואנחנו הישראלים נכונים לקרב. לא נוותר ולא ניכנע. אנחנו כאן. זו מולדתנו ונחלת אבותינו. וגם אם לנצח תאכל חרב - נילחם על כל שעל ולעולם לא נזוז מפה. לעולם לא.

הפלשתינים לעולם לא יוכלו להחזיר את הגלגל לאחור ולשוב אל חורבות בתיהם הנטושים. המדינה "פלשתין" שהם רוצים לראותה כמולדת כבר אינה קיימת ואין אפשרות שתהיה לה תקומה. מי שמוכן לשגות בחלומות ולהאמין לבדיות שמנסים למכור לו כאילו היו עובדות, ייאלץ בסופו של דבר להתעורר מחלום האכזב הזה, כדי שלא יבזבז את חייו על תקווה כוזבת שלא תוכל להתממש.

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
עמי דור-און
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקר הזכות וכזב השיבה
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יעקב עמר
30/06/15 09:56
2
קורןנאוה טבריה
30/06/15 10:29
3
אהרון שחר
30/06/15 11:17
4
ישע
30/06/15 12:01
5
היסטוריה לא משקרת
30/06/15 18:20
6
רפי לאופרט
1/07/15 16:14
7
בן-יהושע
5/07/15 10:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
לפני יותר משבוע כינס יו"ר הרש"פ מחמוד עבאס את המועצה המהפכנית של תנועת פתח לדיון במגעים העקיפים בין תנועת חמאס לישראל על הסכם רגיעה ארוך טווח ובכוונתו לפטר את ממשלת ההסכמה הלאומית בראשותו של ראמי חמדאללה.
30/06/2015  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
בפיגוע ירי ליד שילה, ירו מחבלים אל רכב ישראלי שנסע בציר אלון (60) לכיוון שבות רחל. מן הירי נפצעו ארבעה בהם אחד במצב אנוש ושלושה בדרגות פציעה בינונית-קשה. מסוק צבאי של חיל-האוויר הוזנק כדי לפנות את הפצוע לבית חולים תל השומר. יתר הפצועים פונו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים.
29/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הופיע (יום ב', 29.6.15) בפני מליאת ועדת החוץ והביטחון. בפתח סקירתו, ביקש ראש הממשלה להודות לצה"ל וללוחמי חיל הים על פעילותם הלילה לסיכול המשט לרצועת עזה. לדברי נתניהו, מדובר במשט שכל תכליתו צביעות. אין כל צורך בכניסתן של ספינות קטנות לרצועה מאחר שאין כל משבר הומניטרי בעזה. מדינת ישראל הכניסה 1.6 מיליון טון סחורות לרצועה שהם כמעט חצי טון סחורות לכל תושב ברצועה. זה הרבה יותר מכל מה שעשו מדינות אחרות בעולם. אין שום בעיה להכניס סחורות לרצועה דרך המעברים הקרקעיים ובלבד שהם יהיו בפיקוח. פעילי המשט בחרו להתריס בכוונה. במקום זאת ראוי היה אילו היו שטים לסוריה נטבחו עד היום 300 אלף אזרחים. הפעילים בחרו לפעול מול מדינת ישראל שהיא הדמוקרטיה היחידה במזה"ת. האפקט התעמולתי של המשט הוא קטן משמעותית מהמתוכנן משום שהעולם מבין שיש סוגיות משמעותיות יותר על סדר היום.
29/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
כלכלת הרשות הפלשתינית תרוויח 2.2 מיליארד דולר ותגדל ב-23% אם הרש"פ תקבל גישה לפעילות כלכלית בשטחי C בגדה המערבית, ותרוויח 1.044 מיליארד דולר בשנה אם יזמים פלשתיניים יקבלו גישה לחופי ים המלח שנמצאים בשטח C. כך עולה (יום ב', 29.6.15) מנתוני הבנק העולמי על הכלכלה הפלשתינית ושטחי c.
29/06/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
חיילת כבת 20 נדקרה ונפצעה קשה על-ידי מחבלת במעבר רחל, סמוך לקבר רחל. צוות של מגן דוד אדום פינה את החיילת הפצועה לבית חולים בירושלים כשהיא בהכרה.
29/06/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
חיל-הים השתלט על ספינה בדרכה לרצועה  /  עידן יוסף, איציק וולף
ישראל תמנע מעבר תושבי עזה להר-הבית  /  איציק וולף
כלי טיס פגע במשגר בצפון הרצועה  /  איציק וולף
ארה"ב תיכשל מול האיסלאם הקיצוני  /  איתמר לוין
מול הרוצח "הבודד"  /  אליקים העצני
המשט לעזה: זכרו את העיקר  /  צ'לו רוזנברג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il