|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
מזוז. חבר בהרכב [פלאש 90] עמית. ראש ההרכב זילברטל. חבר בהרכב [צילום: בוצ'צ'ו]

מי משקר לשופטי ביהמ"ש העליון

ביום שני יקיים בית המשפט העליון (השופטים: עמית, זילברטל, מזוז) דיון בערעורו של הרב פינטו הערעור כולל טענה כבדת משקל: חומרי החקירה נמנעו מהרב פינטו, בניגוד לחוק ובניגוד לצו שיפוטי של השופט מודריק, דבר שגרם לשלילת זכויותיו הבסיסיות של פינטו למשפט הוגן השופטים יצטרכו להכריע: מי פשע ומי שיקר, ומי האחראי להסתרת חומרי החקירה - הפרקליטות? עו"ד רוזובסקי? או ששניהם שיתפו פעולה, כפי שזה אכן נראה
14/11/2015  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת פינטו   |   תגובות
עו"ד חזן-פלדמן. הורתה: לא למסור חומרי חקירה לרב פינטו [צילום: מן הטלוויזיה]

יואב יצחק
הפרקליטות ועו"ד רוזובסקי מאשימים זה את זה בהסתרת חומרי החקירה מפינטו

קשרים במקום כישורים
שמעו של עו"ד איל רוזובסקי יצא כפרקליט צמרת. הוא נודע בקשריו המיוחדים עם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, עם בכירים בסקטור העסקי, ועם פקידים בכירים במשרדי ממשלה. בשבועות האחרונים הוא קיבל לידיו, מבנק לאומי, את הטיפול המשפטי בתיק/בחוב של איש העסקים אליעזר פישמן. במסגרת זו הוא ייצג את הבנק בניסיון להוביל את החברה הכלכלית לירושלים לכינוס נכסים. האם אכן מדובר בפרקליט צמרת מוכשר ומקצועי, לעילא ולעילא, או בעורך דין שלפחות כמה מתיקיו הגדולים השיג בדרך-לא-דרך?. נוכח המידע הנחשף בגנותו - האם ראוי רוזובסקי לאמון של הנהלת בנק לאומי? סוגיה זו טעונה בדיקה. נעסוק בכך בקרוב.

בית המשפט העליון עומד לקיים ביום שני הקרוב (16.11.15) דיון מהותי בערעור שהגיש הרב יאשיהו פינטו. בפני השופטים יצחק עמית (אב"ד), צבי זילברטל ומני מזוז, הובא חומר רב, נפיץ ביותר, שיחייב אותם להעמיק ולקבוע גורלות. תרתי משמע.

לכאורה, המדובר בערעור פשוט - על עונשו של הרב פינטו (12 חודשים), שהורשע על-פי הודאתו במתן כספים (שוחד, כטענת התביעה) לתנ"צ אפרים ברכה. פינטו מבקש להפחית מעונשו, ולקבוע עבודות שירות, לכל היותר. אולם למעשה: המדובר בערעור האמור לחייב את שופטי בית המשפט העליון לדון בשאלה הבסיסית, המהותית, החוקתית: האם אכן נשללו זכויותיו של הרב פינטו, למשפט הוגן, כשמנעו ממנו חומרי חקירה להם היה זכאי, כפי שהוא טוען, וכפי שעולה מהעובדות שיפורטו בהמשך; ואם כן, מי האחראי לכך: הפרקליטות, שהורתה לבא-כוחו של הרב פינטו, עו"ד איל רוזובסקי, לא למסור חומרי חקירה לשום גורם, כולל לא לרב פינטו; או עו"ד רוזובסקי, שפעל משיקולים זרים ומנע מהרב פינטו את חומרי החקירה; או ששניהם אחראים - גם הפרקליטות, וגם רוזובסקי, כל גורם כפי חלקו.

נעלה מכל ספק: חוק סדר הדין הפלילי (סעיף 74 לחוק) קובע מפורשת: הנאשם וסניגורו רשאים לעיין בכל זמן סביר בחומר החקירה. בהתאם לחוק, ועל-אף התנגדות הפרקליטות, הורה שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עודד מודריק, למסור את חומרי החקירה לידי הנאשם, הוא הרב פינטו. למרות זאת, חומרי החקירה נמנעו מהרב פינטו. חד וחלק.

לא במקרה נמנעו חומרי החקירה, בכוונת מכוון, מהרב פינטו: מניעת חומרי החקירה נועדה לשלול ממנו לעשות שימוש בחומרים בבית המשפט המחוזי ובפני גורמים נוספים, לרבות בפני היועץ המשפטי לממשלה ובפני בית המשפט העליון. מניעת חומרי החקירה שללה ממנו את האפשרות להציג בפני הגורמים הנ"ל ראיות מזכות ו/או עדויות מסייעות ו/או מסמכים שיפריכו את טיעוני הפרקליטות נגדו, כפי שאלה הופיעו בכתב האישום, ובהתבסס על-כך - לאפשר לרב פינטו לטעון לגזר דין מתון יותר: עבודות שירות, לכל היותר. מניעת חומרי החקירה סיכלה יישום הסדר הטיעון שנערך בין המדינה לבין הרב פינטו, שלפיו הוא יודה בעבירות מסוימות ובתמורה הוא יוכל לטעון באופן אפקטיבי לעונש מופחת.

הסכמת הפרקליטות למסירת חומרי חקירה, בלא הגבלות, ניתנה רק בימים אלה, לאחר שעו"ד אביגדור פלדמן פנה לבית המשפט העליון. השופט יצחק עמית נתן צו "כמבוקש", אך חזקה על הפרקליטות שהיא תמשיך בדרכה, ותוסיף למנוע מהרב פינטו חומרי חקירה חשובים, ובמיוחד את חומרי החקירה מתיק חזון ישעיה.

הגילוי הראשוני בדבר הסתרת חומרי החקירה
הרב פינטו. הגנתו נשללה [צילום: מגד גוזני/פלאש 90]


הח"מ ידע היטב, במשך תקופה ארוכה, על דבר המזימה, שבה נטלו חלק פעיל: הן הפרקליטות, והן עו"ד רוזובסקי. המידע הראשוני הובא לידי הח"מ, לאחר שהתברר, כי חומרי חקירה מסוימים, רגישים ונפיצים, מוסתרים ו/או נמנעים מהרב פינטו, הן כדי להפילו, בכל מחיר, והן כדי למנוע חשיפת מעשיו הפליליים של תנ"צ אפרים ברכה. כמו-כן הובא לידי הח"מ מידע, שלפיו עו"ד רוזובסקי מיודד מאוד עם תנ"צ ברכה, ולכן הוא פועל בחצרו של הרב פינטו כ"גיס חמישי". בנסיבות אלה, פנה הח"מ ביום 16.04.15 אל עו"ד רוזובסקי, כדלקמן:


  • שלום לך,
    עו"ד איל רוזובסקי

    אודה על התייחסותך לאמור להלן:

    כב' השופט עודד מודריק דחה את התנגדות הפרקליטות והורה להעביר את חומרי החקירה לנאשם, הוא הרב יאשיהו פינטו.
    ידוע לי שבאי-כוחו, ובראשם אתה, קיבלתם חלק ניכר מהחומרים.
    ידוע לי שחומרי החקירה המוחזקים אצלכם (לחלקם הקטן שהובאו לידיעתי ממקורותיי התייחסתי בכתבותיי ב-News1), כוללים מידע המפליל את תנ"צ אפרים ברכה.
    ברי, כי המידע המפליל את תנ"צ ברכה אמור לסייע בהגנתו של הרב פינטו ובמיוחד בטיעוניו לעונש.

    בכל הכבוד - אין זה סוד כי נמנעתם עד כה מניהול מאבק משפטי כדבעי כדי להצביע על העבירות הפליליות החמורות של תנ"צ ברכה.
    לדוגמה ולראיה: לא טרחתם לפנות לבית המשפט המחוזי, לפני הקראת כתב האישום, בניסיון להעיר ו/או להביא לתיקון כתב האישום - כדי שזה ישקף את העובדות כהווייתן.
    לא פניתם לבית המשפט, על-אף שגם מדבריך בבית המשפט עולה, כי פניתם במשך חודשים לפרקליטות וזו נמנעה ממתן מענה ענייני ופרטני.
    הימנעותכם מהתעמתות ישירה בגין מעלליו של תנ"צ ברכה השתקפה עוד קודם לכן גם מאופן התנהלותכם בתגובות-תשובות לעתירות שנדונו בפני בית המשפט העליון.

    ידוע לי היטב שעורכי דין רבים חוששים מלהתעמת עם תנ"צ ברכה - נוכח מעמדו כראש היחידה הארצית לחקירות הונאה – גם בשל זאת שהם מייצגים לקוחות אחרים, שגורלם עלול להיות מושפע מהחלטות ו/או נקמנות מצד תנ"צ ברכה. נראה לי שזה בדיוק מה שאירע בתיק זה.

    בנסיבות אלה, אודה על קבלת מענה:

    מדוע לא מסרתם עד כה לרב פינטו את חומרי החקירה והרישומים - למרות הצו השיפוטי המחייב זאת - כדי שיוכל לפעול כרצונו להגנתו.

עו"ד רוזובסקי הכחיש באותה עת, מכל וכל, את הטענות. באופן גורף. בתגובה שמסר הוא טען שהוא פועל במקצועיות לטובת לקוח. ואולם בפועל, הוא המשיך למנוע מהרב פינטו את חומרי החקירה. במקביל הוא הונה ורימה את לקוחו, סייע לפרקליטות לשבש הליכי חקירה ומשפט, והוביל את הרב פינטו הן להודאה באשמה והן לגזר הדין בלא ההגנה שלה היה זכאי.

עתה מנסה רוזובסקי להוסיף חטא על פשע, ולהטעות את בית המשפט העליון. בתגובה בכתב לבאי-כוחו של הרב פינטו, תגובה שנמסרה גם לבית המשפט העליון, ציטט רוזובסקי רק את שאלת הח"מ, שהופנתה אליו עוד באפריל 2015 ("מדוע לא מסרתם..."), מבלי שצירף את תוכנה המלא של הפנייה אליו. לא במקרה הסתיר זאת, שכן העולה מאותה פנייה: כבר באפריל 2015 נתפס רוזובסקי בקלקלתו, וכבר אז היה ברור - רוזובסקי בוגד בלקוחו, ומבצע עבירה פלילית שעיקרה: שיבוש הליכי חקירה ומשפט.


המזימה הצליחה

המזימה של הפרקליטות ושל רוזובסקי הצליחה, במלואה. הרב פינטו הורשע, על-פי הודאתו, בלא שהובאו בפניו חומרי החקירה, ובלי שיכול היה לנהל הגנתו כדבעי, ולו באמצעות בא-כוחו. השופט מודריק הטיל עליו 12 חודשי מאסר בפועל, בדיוק כפי שדרשה הפרליטות. בא-כוחו, עו"ד רוזובסקי, שהובילו בכחש ובעורמה במשך חודשים רבים, כפי שנבהיר בהמשך, שיתף פעולה עם הפרקליטות בעצם זאת שמנע מהרב פינטו את חומרי החקירה. אין מדובר רב במעילה באמון; ואין מדובר רק בהתבטלות בפני הפרקליטות. מידע שהובא לידי News1 מעלה חשש כבד, לפיו רוזובסקי שירת אינטרסים זרים, ולכן הונה את לקוחו ופעל נגדו, תוך הסתכנות בכך שמעשיו ייחשפו.

המסמך המפליל את התובעת ואת רוזובסקי
ניצן. נתן גיבוי לחזן-פלדמן [צילום: פלאש 90]

החשש לשיבוש הליכי חקירה ומשפט הפך, חודשים ספורים לאחר אפריל 2015, לעובדה ממשית. ביום 13.08.15 חשפנו כאן את המסמך המפליל את התובעת, עו"ד רחלי חזן-פלדמן, ואת עו"ד רוזובסקי, בשיבוש הליכי חקירה ומשפט. קבענו, כי בכירי הפרקליטות הפעילו לחץ כבד על עו"ד רוזובסקי, בא-כוחו הראשי של פינטו, ובסופו של דבר הגיעו עימו בסתר להסכמות שמשמעותן: מניעת חומרי החקירה מהרב פינטו, וזאת בניגוד, כאמור, לסדר הדין הפלילי ובניגוד לצו השיפוטי.

למרות זאת, פרקליט המדינה, שי ניצן, לא נזעק לטהר את מחנהו. ולא בכדי, שכן שי ניצן השתתף גם הוא באופן פעיל בהחלטות למנוע את חומרי החקירה מהרב פינטו. ניצן קיבל עשרות פניות מבאי-כוחו של הרב פינטו, בדרישה לקבל את חומרי החקירה, ואף-על-פי-כן הוא בחר בזכות השתיקה, בזכות ההימנעות.

המסמך המפליל שהגיע כבא אז לידי הח"מ, הוצג כאן בהרחבה. ה"הסכמות" בין הצדדים עוגנו בכתב על-ידי עו"ד חזן-פלדמן, במכתב ששוגר ישירות אל עורכת דין בת-חן ליפסקי, ממשרדו של רוזובסקי. המכתב, שצילומו מובא בהמשך, שוגר בדוא"ל ביום 18.11.14 (יום לפני מועד הדיון שנקבע על-ידי מודריק). אלה עיקריו:


  • 2. ההגנה מוותרת על תעודת חיסיון. אנחנו נצהיר שההשחרות הן מטעמי חיסיון או צנעת הפרט (נוצר עניין שלא סוכם עדיין בהקשר זה).

    3. ההגנה מתחייבת לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לפינטו [ההדגשה הוספה, י.י.].

    [...]

    7. לגבי תיק חזון ישעיה - ההגנה מופנית לפרקליטות ירושלים, תוכלו לעיין בלבד ולא לצלם.


כפי שמסרנו כאן, הרב פינטו לא ידע מאומה על ההסכמות המושחתות, שנעשו מאחורי גבו. הוא ואנשיו ביקשו מרוזובסקי עשרות פעמים לקבל את חומרי החקירה, ונדחו בתואנות שונות ומשונות - מבלי שידעו איזו קנוניה נרקחה מאחורי גבם, ומבלי שדווח להם על ה"הסכם" עם הפרקליטות. בפועל, עד גזר הדין על-ידי השופט מודריק (שגזר שנה מאסר בפועל), הובל פינטו בכחש, ונשללה ממנו זכותו הבסיסית: לקבל את חומרי החקירה ולהשתמש בהם לשם הגנתו. זמן קצר לאחר פרסום דבר המסמך ב-News1, פוטר עו"ד רוזובסקי, מחמת זאת, על-ידי הרב פינטו. במקומו נשכר עו"ד אביגדור פלדמן.

עו"ד רוזובסקי ממשיך לשקר ולשבש הליכי חקירה ומשפט גם בימים אלה. בתגובתו שאותה ביקש למסור לבית המשפט הוא כתב: טענת הח"מ על הסתרת חומרי החקירה לא הייתה נכונה; הרב פינטו ואחיו הבטיחו לסייע בהדיפת הטענה נגדו; וכי בשל כל זאת, הח"מ "לא הוסיף לדרוש בעניין". טענות כוזבות אלה הוצגו עתה לבית המשפט, במכתב עליו חתום רוזובסקי, למרות שהעובדות שונות: הח"מ הפנה אצבע מאשימה הן כלפי הפרקליטות והן כלפי רוזובסקי. לראיה, הפרסומים הרבים ב-News1, שהצביעו גם על רוזובסקי, כאמור, כמי ששיבש הליכי חקירה ומשפט.

סתירות בין הפרקליטות לעו"ד רוזובסקי

יום הדין הולך ומתקרב. שופטי בית המשפט העליון יידרשו, קרוב לוודאי, להכריע: מי מהגורמים משקר, ומי שיבש הליכי חקירה ומשפט: הפרקליטות, רוזובסקי, או שניהם. שני הצדדים מבינים זאת היטב. מחמת זאת מנסה כל אחד מהם למלט עצמו מאימת הדין, תוך מסירת גרסאות בעייתיות שאינן עולות בקנה אחד עם העובדות. שני הצדדים מתנהגים כמו "ריב בין גנבים", ומנסים לחלץ עצמם. נביא מקצת מהן:

א) גרסת הפרקליטות

בתגובתה לבית המשפט העליון (במסגרת הערעור של הרב פינטו), עליה חתמה עו"ד מורי פולמן (עוזרת לפרקליט המדינה), הטילה הפרקליטות את האחריות לאי-מסירת חומרי החקירה על כתפיו של רוזובסקי. לטענתה, הסניגוריה היא זו שהתנגדה לכך שחומרי החקירה יימסרו לרב פינטו. בתגובתה נאמר, בין היתר (ציטוט):

  • המשיבה מעולם לא מנעה מהמערער עיון בחומר הראיות ומעולם לא העמידה דרישה כזו. דווקא סנגוריו של המערער הם אלו שעמדו לכל אורך הדרך על עיון בלבד בחומר החקירה לשם מניעת הדלפות (עוה"ד בלכר בדוא"ל מיום 27.02.14) ובהמשך על צילום עיקרו של חומר החקירה מבלי להעביר אותו פיסית לידי המערער (עוה"ד רוזובסקי וקלנג בישיבה מיום 17.11.14).


גרסת הפרקליטות עומדת בסתירה למכתבה-הוראתה של עו"ד חזן-פלדמן, כפי שזו הובאה לעיל, במסגרתה היא חייבה/כפתה על רוזובסקי: "לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לפינטו". כמו-כן היא עומדת בסתירה להתנגדויות שהציגה, ולהימנעותה ממסירת חומרי החקירה, במשך תקופה ארוכה, אפילו לא לבאי-כוחו של הרב פינטו.


ב) גרסת עו"ד רוזובסקי

רוזובסקי, שהונה כאמור את לקוחו, ושיתף פעולה עם הפרקליטות נגד לקוחו, מנסה עתה לגונן על עצמו גם מפני גרסתה/תגובתה של הפרקליטות. וכך הוא טוען, במכתבו אל פרקליט מחוז תל אביב (פלילי), עו"ד שלמה למברגר (התגובה הוגשה לבית המשפט העליון, לקראת הדיון בערעור הרב פינטו) (ציטוט):

  • טענה זו אינה נכונה.

    הדרישה כי לא יימסרו חומרי חקירה לרב פינטו הייתה של הפרקליטות. התנאים למתן חומר החקירה, לרבות תנאי זה, הוכתבו בפגישה על-ידי עו"ד חזן-פלדמן, והועלו על-ידה על הכתב למחרת הפגישה (18.11.14). ברור מהאופן בו ניסחה עו"ד חזן-פלדמן את הסכמות הצדדים בקשר לקבלת חומר החקירה - "ההגנה מתחייבת לא למסור את החומרים לאף אחד, כולל לא לפינטו" - שהדרישה כי ההגנה תקבל על עצמה התחייבות באה מן התביעה ולא מההגנה.

    זאת ועוד. בתגובתה של פרקליטות המדינה מיום 05.11.15 גם נטעו כי "המשיבה, כפי שטענה לאורך כל הדרך, אינה מתנגדת לעיונו של המערער בחומרי החקירה" (סעיף 5 לתגובה). כידוע וכזכור לכם, זוהי אינה העמדה שהבעתם בתכתובות שהוחלפו ביננו, ובתגובתכם (התנגדותכם) לבקשת הח"מ לעיין בחומר החקירה מיום 09.11.15.


הנה-כי-כן: ניכרות סתירות מהותיות בין גרסת הפרקליטות לבין זו של עו"ד רוזובסקי. שני הצדדים מטילים זה על זה את האחריות למניעת חומרי החקירה מהרב פינטו. בכל מקרה, חומרת מעשיו של עו"ד רוזובסקי עולה, גם בשל זאת שנעתר/נאנס לקבל את הנחיית התובעת בתיק, במקום לדחות אותה על-הסף ולהעדיף, כפי שהוא מחויב, את טובת לקוחו.

השופטים נדרשים להכריע: מי שיקר ומי שיבש
דרושה הכרעה [צילום: AP]


בנסיבות שנוצרו, נראה שאין מנוס מהכרעת בית המשפט העליון בפרשה. יתכבדו נא השופטים הנכבדים: עמית, זילברטל ומזוז, ויקבעו: מי מהצדדים שיקר, מי שיבש והאם שני הצדדים אכן שיבשו הליכי חקירה ומשפט, כפי שהדבר נראה, ומנעו מנאשם את יומו בבית המשפט. ההכרעה בפרשה אינה נחוצה רק עבור הרב פינטו, אלא לכל מי שנאה דורש עליונות שלטון החוק ואכיפת החוק על גדול וקטן, על עשיר כמו על עני, ועל פרקליט בכיר כמו על זוטר. אמת, נכון: הכרעה קשה עומדת בפני השופטים הנ"ל, שמא ייאלצו למצות את הדין גם עם בכירים בפרקליטות. אך אין מנוס מבירור ענייני ונוקב על שאירע ומקביעת המסקנות המתבקשות.

המסמך המפליל: עו"ד רחלי חזן-פלדמן מורה לעו"ד רוזובסקי - למנוע מסירת חומרי החקירה לרב פינטו
תאריך:  14/11/2015   |   עודכן:  15/11/2015
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי משקר לשופטי ביהמ"ש העליון
תגובות  [ 29 ] מוצגות   [ 29 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מרתק
14/11/15 18:10
 
לפטר הפרקליטה!
15/11/15 05:50
 
ששו
15/11/15 10:08
2
עו״ד
14/11/15 18:23
3
הרב זכאי
14/11/15 18:51
4
אורי פ
14/11/15 19:13
 
צאנס לבגץ
14/11/15 19:45
5
בלונד
14/11/15 20:53
 
סכנה אמיתי
14/11/15 23:03
 
בלונד
15/11/15 06:08
6
דוד ענתבי. נ. י.
15/11/15 00:48
7
מאיר אהרון
15/11/15 02:31
 
איפה הצדק?
15/11/15 08:57
8
בלונד
15/11/15 08:32
9
אבי כהן
15/11/15 09:02
10
יהויקים
15/11/15 09:04
11
לא נותן שוחד
15/11/15 09:39
12
קרולין הדס ללוש
15/11/15 10:32
13
איזבלה ופרננדו
15/11/15 10:54
14
אחת מהעם
15/11/15 11:49
15
דמוקרטיה? בכאילו
15/11/15 12:08
16
דוד ענתבי נ. י.
15/11/15 14:03
17
פרל
15/11/15 14:20
18
מזוז רמאי מיומן
15/11/15 17:39
19
עו״ד
15/11/15 19:23
 
צדק מעל הכל
15/11/15 20:21
 
מנדלסון
15/11/15 20:53
20
עטרה רגב בלימי
15/11/15 22:34
 
רעה וחוצפנית
15/11/15 23:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת פינטו
פרקליטות המדינה הטעתה את בית המשפט העליון, במטרה לשבש הליכי משפט ולכפות על הרב יאשיהו פינטו לשוב מידית לישראל. כך עולה ממידע מתועד שהובא ל-News1. עיקרו: לשופטים נמסר מידע כוזב, שכלל חוות דעת מפוברקת ומניפולטיבית שנכתבה על-ידי ד"ר מנחם לאופר. פרקליט המדינה שי ניצן הוא-הוא המטפל אישית בתיקו של הרב פינטו והוא שמוביל עתה את מדיניות הטיפול בתיק זה. חזקה עליו, אפוא, במיוחד מכוח תפקידו, כי הוא האיש האחראי, לפחות מערכתית, לשיבוש הליכי חקירה ולמצגים הכוזבים שהובאו לבית המשפט.
07/11/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
עשרות מתלמידיו של הרב יאשיהו פינטו פתחו היום (יום ג', 3.11.15) בשביתת רעב בדרישה לפתוח מחדש את תיק החקירה נגדו. לטענתם, יעשו זאת עד להודעה חדשה.
03/11/2015  |  איציק וולף  |   חדשות
הפרקליטות חייבה את עו"ד איל רוזובסקי, בא-כוחו של הרב יאשיהו פינטו (עד לפני כשלושה חודשים), שלא למסור את חומרי החקירה "לאף אחד, כולל לא לפינטו", וכך נהג רוזובסקי תוך פגיעה קשה בלקוחו; "מדובר בתנאי לא חוקי, שכן הוא עומד בניגוד מוחלט לחוק סדר הדין הפלילי". כך טוען עו"ד אביגדור פלדמן, המייצג עתה את הרב פינטו בערעור שהגיש לבית המשפט העליון, על גזר הדין שהוטל עליו בבית המשפט המחוזי בתל אביב - שנת מאסר בפועל, כפי שדרשה הפרקליטות.
02/11/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
הרב יאשיהו פינטו "קלקל", עם שובו לישראל, לשורה של עיתונאים ופרקליטים בשירות המדינה. אלה העלילו שוב ושוב וטענו כי הרב פינטו מבלף כשהוא טוען למחלה קשה, וכי למרות התחייבותו, הוא ינצל את ההיתר שניתן לו לצאת לארה"ב ולא ישוב לישראל.
31/10/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
בכאב רב, דרש (יום ה', 29.10.15) הרב יאשיהו פינטו בפני חסידיו, שעות ספורות לאחר שהגיע עם מטוס אל על לישראל - והזהיר מפני אסון העלול לפקוד את אשתו, הרבנית דבורה פינטו.
30/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il