|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
ביטל דעתו בלחצו של ניצן [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90] המטרה קידשה את האמצעים? [צילום: פלאש 90] בן-ארי. ניסתה לסחוט את בן-אליעזר

חשיפה / כך נהגה הפרקליטות על ערש דווי

כשלו הניסיונות לסחיטת בן-אליעזר; <br>מנדלבליט גילה לבכיר: שי ניצן לחץ

גם בימיו האחרונים המשיכו פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) ליאת בן-ארי לנגוס בזכויותיו החוקיות בניגוד לחוק - המחייב עיכוב הליכים במצבים רפואיים סופניים, הם ניסו לסחוט את בן-אליעזר: נפעל לעיכוב הליכים רק אם תסכים לחתום על מסמך שיפליל את נינקאשווילי, מוצפי ובן-זקן בן-אליעזר דחה את הדרישות וטען: לא ביצעתי עבירות פליליות, למעט עבירת אי-דיווח; לא אחתום על מסמך שאיני מאמין בו
03/09/2016  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת בן-אליעזר   |   תגובות
בן-אליעזר. זכותו לעיכוב, נשללה [צילום: פלאש 90]

וינרוט. דרש עיכוב הליכים [צילום: פלאש 90]

מנדלבליט שיבש החקירה בפרשת הרפז; הדליף לאשכנזי ווינר מידע שקיבל כפצ"ר
יואב יצחק
תחקיר News1 חושף: בעת שכיהן אביחי מנדלבליט כפרקליט צבאי ראשי הוא הדליף מידע וקיים שיחות אסורות עם גבי אשכנזי ועם ארז וינר בעיצומה של החקירה בפרשת הרפז * השיחות התקיימו למרות היותם חשודים ועל-אף שנאסר עליהם לדבר זה עם זה בנושאים הנוגעים לחקירה * בנוסף "שתל" מנדלבליט נציגה מטעמו ב"ועדת גולד" כדי שתעביר אליו מידע שאותו יוכל להדליף לאשכנזי * המידע בתחקיר זה מבוסס בין היתר על הקלטות של שיחות אשכנזי מנדלבליט ווינר שנעשו באופן אוטומטי שלא בידיעתם
לרשימה המלאה

בן-אליעזר דחה הצעה למחיקת סעיף השוחד תמורת חילוט הכספים והבית
יואב יצחק
פרקליט המדינה הכשיל במה שהוגדר כרשעות ואטימות עיכוב כתב האישום למרות מחלתו הסופנית של בן-אליעזר * הדיונים נדחים שוב ושוב מחמת אי-יכולתו של בן-אליעזר להתייצב בבית המשפט ולנהל הגנתו * בדיונים שהתקיימו בפרקליטות הוברר: אישומי השוחד לא יוכלו לעמוד; בן-אליעזר קיבל הלוואות אמת מחבריו הקרובים ולא שוחד
לרשימה המלאה

הפרקליטות, ובראשה פרקליט המדינה שי ניצן, ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) עו"ד ליאת בן-ארי התנהלו באופן פסול ובעייתי בעניינו של השר המנוח בנימין בן-אליעזר, בטרם נפטר ביום 28.08.16, וכאילו המטרה מקדשת את האמצעים - כולל סחטנות הנוגדת את החוק. בניגוד לחוק הברור ולהלכות הפסוקות, פעלו ניצן וב-ארי לסיכול עיכוב כתב האישום בעניינו של בן-אליעזר, למרות ארבע חוות דעת רפואיות, העיקרית שבהן מטעם רופא שנשכר על-ידי המדינה, פרופ' אריה בן-יהודה, שקבעו בזו אחר זו: מצבו של בן-אליעזר הינו קריטי, הוא נתון לסכנת מוות מידית מחמת שורה של מחלות בהן לקה, ובהן מחלות כליות ולב, והוא אינו כשיר לעמוד במשפט ואף לא להעיד נגד אחרים.

שי ניצן ובן-ארי התנהגו כערלי לב - באטימות ובכוחניות, גם בימים שהיה ברור: בן-אליעזר מאושפז והוא על ערש דווי. שניהם טרם הפנימו - כמו אגב רבים אחרים במקרב גורמי החקירה והתביעה - כי חובה עליהם לפעול באופן דקדקני במסגרת החוק בלבד ובהתאם להלכות הפסוקות, גם כאשר הם מנהלים מערכה משפטית נגד בכיר נגדו הם הגישו כתב אישום בגין עבירות חמורות. אמון הציבור מותנה בנקיון המערכת. במקום שייפעלו במסגרת החוק, כאמור, ויתגייסו יחדיו כדי לעכב הליכים לנאשם שלקה במחלה סופנית וימיו ספורים - גם אם בהנחה שסברו שהאישומים נגדו מוצדקים - המשיכו שניהם בניסיונות הסחיטה, והתנו כיבוד זכויותיו במשפט - בקבלת תמורה (לפרקליטות) שהוא אינו מחויב לתיתה בלא משפט. נפעל לעיכוב הליכים, הודיעו לבאי-כוחו של בן-אליעזר, רק אם תסכים לחתום על מסמך שבו תודה בעבירות, וכן אם תסכים לאמירות שיפלילו את הנאשמים האחרים. לפחות שתי טיוטות הוחלפו בין הצדדים, שאותן דחה בן-אליעזר על-הסף.

בשורה התחתונה, הפרקליטות תימרנה את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לדחות את בקשתו הלגיטימית של בן-אליעזר לעיכוב הליכים, בקשה שהייתה מוצדקת ומתחייבת בשל מצבו הרפואי הסופני. במכתב מיום 19.04.16 ששוגר בשמו של מנדלבליט לבאי-כוחו של בן-אליעזר נאמר, בין היתר (ציטוט):

  • לאחר שבחן את מכלול נסיבות העניין, לרבות חומרת המעשים המיוחסים למר בן-אליעזר, נסיבות ביצועם והאינטרס הציבורי בקיום ההליך, לא מצא היועץ המשפטי לממשלה כי יש במצבו הרפואי של מר בן-אליעזר, שהיועץ המשפטי לממשלה אינו מקל בו ראש, ובנימוקים שפורטו בבקשה מטעמם, כדי להצדיק את עיכוב ההליכים הפליליים במקרה זה.


הנה-כי-כן: היועמ"ש מנדבליט חרג מהחוק, כאשר בניגוד לדין ולהלכה הפסוקה - הוא התעלם בפועל מהנימוקים הרפואים המחייבים, ועמד על ניהול המשפט מחמת חומרת האישומים שהוצגו בכתב האישום. מנדבליט נהג כפי שנהג, בחוסר מקצועיות ובחוסר אנושיות, למרות שלא הייתה בידיו שום חוות דעת רפואית שתסתור את חוות הדעת שחייבו עיכוב הליכים. בקשה נוספת שהוגשה ליועמ"ש מטעמו של בן-אליעזר לא נענתה עד יום פטירתו.

ל-News1 נודע, כי היועמ"ש מנדלבליט "נאנס" לדחות את בקשתו של בן-אליעזר, שהוגשה באמצעות באי-כוחו ד"ר יעקב וינרוט ועו"ד ועמית חדד, על-אף שהוא סבר כי בשל מצבו הרפואי הקריטי זכאי בן-אליעזר, מכוח החוק, לעיכוב הליכים, בלא שום תנאים. לשאלתו של בכיר: מדוע דחה בכל זאת את הבקשה, למרות הוראות החוק וההלכות הפסוקות, השיב מנדלבליט ברוח זו לאותו בכיר במערכת המשפט: שי ניצן לוחץ עליי. הוא רואה בזאת תיק דגל. זה התיק שלו. אני לא יכול לפעול בניגוד לעמדתו.

השאלה אילו מנופי לחץ מופעלים על מנדלבליט, בתפקידו כיועץ משפטי לממשלה, וממה הוא באמת חושש, והאם הוא מוחזק במקום רגיש בשל שיבושי החקירה בהם הוא מעורב אישית בפרשת הרפז (שאותם חשפנו בהרחבה), הינה שאלה נכבדה האמורה לעניין עיתונאים-חוקרים. אנחנו נעסוק בכך, ככל שנידרש. הבעיה הגדולה המתחוורת: היועמ"ש פעל במקרה זה באופן שנגד את עמדתו.

עו"ד שרון כהנא המשיכה להטעות ולבלף
כהנא. המשיכה להטעות [צילום: איתמר לוין]

גם בימיו האחרונים המשיכו פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) ליאת בן-ארי לנגוס בזכויותיו החוקיות של בן-אליעזר. באת-כוח הפרקליטות, עו"ש שרון כהנא, אמרה בבית המשפט שוב ושוב דברי בלע וכזב ו/או דברי שטות. בין היתר טענה כי אין צורך בדחיית הדיונים או בעיכוב הליכים, שכן לגישתה - מצבו של בן-אליעזר הוא כמו ב-2012. לא חמור יותר. גם לאחר שהוברר כי מצבו הורע, כי מצבו הפיזי התדרדר, וכי הוא מוגבל מאוד בהליכה ובישיבה, וכי התוכנית הרפואית להשתיל לו כליה בוטלה מחמת ההחמרה במצבו (ההשתלה שתוכננה במקור ל-2012 נדחתה בשל מועמדות בן-אליעזר לבחירות לכהונת נשיא המדינה), המשיכה הפרקליטות להטעות את בית המשפט בהציגה טענות הזויות כאילו בן-אליעזר "מתחלה" וכאילו הוא "מאשפז עצמו" בכוונה כדי להתחמק מהגעה לדיונים בבית המשפט.

באי-כוח הפרקליטות לא גילו יושרה ולא חמלה כלפי אדם קשיש וחולה סופני, למרות עברו הצבאי והציבורי המרשים במשך 61 שנים, גם כאשר היו בידיהם חוות דעת רפואיות לפיהן ימיו ספורים וכי בפועל הוא עלול למות בכל רגע. עו"ד שרון כהנא המשיכה להתנגד לדחיית הדיונים ו/או עיכוב הליכים. היא דרשה, בשם הפרקליטות, לכפות הבאתו לבית המשפט, ואם לא יגיע, להוציא נגדו צו הבאה. הפרקליטות התעמרה בבן-אליעזר, למרות שלא היו בידיה חוות דעת רפואיות הסותרות את עמדת רופאיו של בן-אליעזר, ובפועל אף התחמקה במשך זמן רב למנות רופא מטעמה.

בנסיבות שנוצרו, וכדי להדוף את עמדתה הבלתי מנומקת של הפרקליטות, נדרשו כמה וכמה פניות לבית המשפט מצד באי-כוחו של בן-אליעזר, כדי לבקשו למנות רופא מטעם המדינה. ואכן, השופט בני שגיא כפה על הפרקליטות להזמין חוות דעת מרופא שתיבחר (כדרישת בן-אליעזר), כדי להעמיד דברים במקומם. רופא בכיר מבית החולים הדסה עין כרם, פרופ' אריה בן-יהודה מיום 04.07.16 (כאמור נשכר על-ידי הפרקליטות), הוא שהתמנה. פרופ' בן-יהודה בדק אישית את בן-אליעזר, ובסופו של דבר קבע: בשל מצבו הרפואי הסופני - בן-אליעזר אינו כשיר למשפט ואינו יכול להשתתף במשפטו. השופט בני שגיא אימץ חוות דעת זו, וקבע: בן-אליעזר "אינו יכול להיות שותף פעיל במשפטו, ואף לא להעיד במשפט שהוא לא נאשם בו" (ההדגשה במקור, י.י.). באותו דיון וגם לאחריו התברר עוד: נציגת הפרקליטות עיכבה במשך ימים רבים יחסית מסירת חוות הדעת לבית המשפט ולצדדים לדיון. חמור מכך: ממידע שהובא לח"מ עולה, כי הפרקליטה ניסתה להניא את הרופא המומחה לשנות את עמדתו ולקבוע כי בן-אליעזר כשיר בכל זאת למסירת עדות. אופן התנהלותה עולה כדי חשד לשיבוש הליכי חקירה ומשפט.

על-אף הקביעות הנ"ל, ולמרות שהשופט בני שגיא החליט על עצירת המשפט ועיכוב הליכים בפועל, ובכך ייתר למעשה עיכוב הליכים מצד היועץ המשפטי לממשלה, מיאנה הפרקליטות לפעול לפי הפרוצדורה הנוהגת והמתחייבת בחוק ולהשלים מהלך תקין: להודיע לבית המשפט על עיכוב ההליכים נגד בן-אליעזר. במקום זאת, ולאחר תבוסתה בבית המשפט, הגבירה הפרקליטות את הלחץ על בן-אליעזר. לא נודיע לבית המשפט על עיכוב הליכים, מסרה הפרקליטות לבאי-כוחו, אלא אם תסכים לחתום על מסמך שבו תודה בעבירות ותפליל את הנאשמים האחרים: אברהם נינקאשווילי, רוי מוצפי, אילת אזולאי, יעקב (ג'קי) בן-זקן, וצארלי יהודה.

באי-כוחו הפרקליטות נהגו באטימות ובחוסר מקצועיות, שכן הם אמורים היו להבין ולהפנים: אין שום ערך לאמירותיו של בן-אליעזר, במיוחד לא כלפי הנאשמים האחרים, מחמת זאת שכבר נקבע על-ידי השופט בני שגיא, כי הוא בן-אליעזר "אינו יכול להיות שותף פעיל במשפטו, ואף לא להעיד במשפט שהוא לא נאשם בו.

נעלה מכל ספק, כי את מפלת בבית המשפט ניסתה הפרקליטות לטשטש במכתב מטעמו של בן-אליעזר, שיפורסם פומבית בכלי התקשורת. לזאת התנגד בן-אליעזר נחרצות. בן-אליעזר עמד על דעתו: לא קיבלתי שוחד ולא מתנות, ולכן לא אודה לעולם בעבירות שוחד. קיבלתי הלוואות, אמר, שאותם התכוונתי להשיב מהלוואות בנקאיות (תמורת שיעבוד הבית ביפו). חטאתי רק בכך שלא דיווחתי למבקר המדינה ולכנסת - בתקופת היותי חבר כנסת ושר בממשלה - על כספים של בני הבכור, אופיר, שהוחזקו אצלי בכספת בבנק. בן-אליעזר הביע נכונות להודות בעבירת אי-דיווח ולשאת בעונש, בגינה, אך בשום אופן לא בקבלת כספים במרמה ו/או באישומי שוחד.

בן-אליעזר הסכים להודות בעבירה טכנית בלבד

נודע, כי בן-אליעזר, שידע היטב שימיו ספורים, הסכים בכל זאת להידבר עם הפרקליטות גם בשבועות שקדמו לפטירתו, ולהודות בעבירה טכנית בלבד, ולו כדי לסלק את העננה מעל ראשו. בן-אליעזר אמר לח"מ מספר פעמים, כולל יומיים לפני שנפטר בעת שהיה מאושפז בבבית החולים אסף הרופא במחלקה לטיפול נמרץ לב, כי הוא הפקיד את הנוסח שלהלן בידי בא-כוחו, עו"ד עמית חדד:

  • אני בנימין בן-אליעזר מביע בזאת צער על-כך שבשל הנסיבות האישיות בהן הייתי נתון - מחמת מחלתי, לא דיווחתי במועד על הלוואות שקיבלתי מחבריי הקרובים, אנשי עסקים, למרות שהייתי מחויב לעשות זאת נוכח היותי חבר כנסת באותה תקופה.

עייינו הרואות: בן-אליעזר הסכים להודות בעבירה טכנית בלבד: אי-דיווח. זה הנוסח האחרון, ואין-בלתו, שלו הסכים. בן-אליעזר כפר באישומים נגדו, ועמד על דעתו: לא ביצעתי עבירות שוחד, לא קיבלתי כספים במרמה, ולכן אין מקום, טען שוב ושוב, לייחס ליתר הנאשמים ולי עבירות מרמה ו/או שוחד.

לח"מ נודע, כי גם בשבועיים-שלושה שקדמו לפטירתו של בן-אליעזר, התקיימו כמה פגישות ושיחות עם פרקליטת המחוז ליאת בן-ארי, אך זו חזרה שוב ושוב על הדרישה הסחטנית: נסכים לעיכוב הליכים רק תמורת הודאה והפללה. יודגש שוב: הדרישה הסחטנית, שחרגה מהחוק, הוצגה למרות קביעת השופט בני שגיא, שהחליט בפועל על עיכוב ההליכים נגד בן-אליעזר מחמת אי-כשירותו הרפואית של הנאשם; למרות שבן-אליעזר כפר באישומים נגדו; ועל-אף שבהתאם לחוק ולפסיקה, זכאי היה בן-אליעזר לעיכוב הליכים, בלא שום תנאים, מחמת מצבו הרפואי הסופני. למרות כל זאת, הפרקליטות המשיכה לנהוג בדורסנות ובאלימות, משל המטרה, כאמור - הרשעת הנאשמים, מקדשת את כל האמצעים, וכאילו בכוחה להמשיך ולהטיל אימה ופחד באדם שימיו ספורים.

ניגוד עניינים מובנה


הגילויים והמידע המובאים לעיל, לראשונה, מחייבים את היועץ המשפטי לממשלה לבדוק עצמו, שמא ביטל דעתו בפני אנשי הפרקליטות ונתן ידו לנגוס בזכויות משפטיות של נאשם, בימיו האחרונים. כמו-כן הם מעלים תמיהות באשר לאופן התנהלות מוסד היועץ המשפטי לממשלה - שהוא-הוא הגורם היחיד המוסמך לעכב כתב אישום נגד נאשמים. התמיהות מתחדדות גם נוכח זאת שהיועמ"ש פועל עם הפרקליטות תוך ניגוד עניינים מובנה, בכך שהוא מסתמך בהחלטותיו כזה ראה וקדש על אנשי הפרקליטות ועל וחוות דעת שהם מזמינים מגורמי-חוץ. לכן נאלץ הוא לאמץ, כמעט באופן אוטומטי, את עמדותיה וחוות דעתה של הפרקליטות, נגד נאשמים-חשודים (כמו במקרה של בן-אליעזר), בלא שימדר עצמו, כדבעי, ובלא שישמור באופן מוקפד על עצמאות מוסד היועץ המשפטי לממשלה. בנסיבות אלה, ניגוד עניינים מובנה מסכל, ומראש, את יכולתו של היועמ"ש לקבל החלטות מקצועיות ומשפטיות מוצדקות בבקשות לעיכוב הליכים, כאשר אלה נוגדות ו/או דוחות את עמדת הפרקליטות, הדורשת באורח-קבע להעדיף את עמדתה בעד ניהול ההליכים נגד נאשמים נגדם היא הגישה כתב אישום.

תאריך:  03/09/2016   |   עודכן:  05/09/2016
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כשלו הניסיונות לסחיטת בן-אליעזר; מנדלבליט גילה לבכיר: שי ניצן לחץ
תגובות  [ 21 ] מוצגות   [ 21 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עידןסובול
3/09/16 13:21
 
כבש 44
3/09/16 14:32
 
לנקוט בכל האמצעים
5/09/16 08:32
2
ישמעאל
3/09/16 13:29
 
זינגלה
3/09/16 15:33
 
לגבי רות דוד
3/09/16 18:01
 
תל אביב
4/09/16 21:23
3
למגיבים זבל הארץ
3/09/16 15:49
4
א. וינשטיין
3/09/16 16:39
5
צורי
3/09/16 17:27
 
עידןסובול
3/09/16 17:40
 
הנ"ל
3/09/16 17:45
 
צורי
4/09/16 15:57
 
כוללללם מאותו זן
6/09/16 10:18
6
א.ל. רמת-גן
3/09/16 17:54
 
יכולים להגיש ואתה
3/09/16 22:57
 
הציונית
4/09/16 19:05
7
מב"י
3/09/16 22:52
8
שבץ חלובה
4/09/16 02:06
 
צורי
4/09/16 16:02
 
ישראלי מן השורה
6/09/16 10:28
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת בן-אליעזר
מה הקשר בין פטירתו של בנימין בן-אליעזר בתחילת השבוע לפתיחתה של שנת הלימודים בסיומו? - החובה להיות בני אדם. כמה מחשבות ולקחים, גם לקראת ימי הרחמים והסליחות הבאים עלינו לטובה
02/09/2016  |  איתמר לוין  |   מאמרים
מקבץ תגובות בעקבות פטירתו של חבר הכנסת ושר הביטחון בנימין פואד בן-אליעזר:
28/08/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הביטחון לשעבר, בנימין בן-אליעזר (פואד), הלך לעולמו בגיל 80, לאחר שסבל משורה של מחלות קשות. המדינה טענה בתוקף בחודשים האחרונים, כי פואד כשיר לעמוד לדין.
28/08/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
בנימין בן-אליעזר לא יכול לעמוד לדין - רומז (יום ב', 11.7.16) שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא. הדברים נאמרו לאחר שהמדינה הגישה לשגיא את חוות דעתו של המומחה מטעמה, אשר בדק את בן-אליעזר.
11/07/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בני שגיא, דורש (יום ד', 6.7.16) שהשר לשעבר בנימין בן-אליעזר יתייצב בפניו לפחות פעם אחת. שגיא קבע דיון נוסף ליום 11.7.16 והורה, כי אם עד אז ישתחרר בן-אליעזר מבית החולים - חובה עליו להתייצב.
06/07/2016  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת בן-אליעזר  /  מי ומי  
פואד ייבדק בידי מומחה של המדינה  /  איתמר לוין
המדינה לשופט: בדוק מצבו של פואד  /  איתמר לוין
פואד יבקש לבטל את האישום  /  איתמר לוין
החמקנים  /  אריה אבנרי
המתעתעים  /  אריה אבנרי
מלכוד פואד   /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il