|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

תחזית אסטרולוגית לשבועיים 17.2.2017-2.3.2017

שילוב כוכבים מבטיח

המפגש שענה על כל הציפיות. נתניהו וטראמפ, הדדיות שאפשר היה לראות אותה מעבר למילים. אל תיכנסו להרפתקאות כלכליות עד חודש מאי, כסף יירד לטמיון. לפנינו שבועיים הדורשים סובלנות וסבלנות, הרבה זהירות ואיפוק. הכעסים עלולים לגרור טעויות בשיקול דעת
17/02/2017  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

לפנינו ימים שמומלץ לנשום בהם עמוק. השפעת הכוכב הלוחמני תהיה בכל. הוא יוצר קשרים עם כמה כוכבים, עד 28.2. שילוב ראשון יהיה הצורך ללחום כדי להגן על אינטרסים אישיים בעיקר בתחום הנכסים. בתמונה נוכח האסטרואיד ווסטה, המסמל מקום קדוש ופרטיות. בימים הקרובים, חלק מההתמודדות תהיה להגן על הפרטיות, על תחום שאתם רואים אותו מקודש לכם (פינה בבית, חדר פרטי, שולחן וכיסא במשרד שהוא "רק שלכם"), הבעיה שתמצאו את עצמכם במצבים מביכים, או במצב שבו יהיה צריך לשנות "משהו" שהאמנתם בו. הימים האלה מקשים עליכם להתמקד. שימו לב, השבוע הקרוב, החל ב-19.2 הוא בדיוק שבוע לפני מופע ליקוי החמה, כך שעדיף שתדחו פעולות עד אחרי 26.2 (תזכורת, כל התחלה והחלטה שאתם עושים במהלך השבוע של שלפני הליקוי, מתעוותות, ואינן עונות לציפיות).

השמש עוברת למזל דגים ב-18.2.המזל האחרון בגלגל המזלות, המאפשר לסיים דברים, אבל דורש גם לשמור על בהירות. זה המזל שהוא מאוד עצמאי ואינו תלוי, יש לו אופי רוחני יותר, אבל רוחניות או השראה זה נושא עדין ושברירי מאוד, כזה שכל אחד רואה או שופט בדרך שונה. בני מזל דגים, אין להם עניין בכל מה שמוגדר כ"מציאות" או יציבות. האנרגיה שלהם לא תמיד "מגיעה לקרקע". העולם שלהם הוא יצירתי, מלא בשיר, בסיפור או באגדה, הם אוהבים לרקוד ולנגן ואינם מבינים למה הבחירה הזאת אינה מקבלת עדיפות ראשונה אצל אחרים. זיכרו, הם אינם חומריים, נקודה.

כוכב מרקורי מגיע למזל דגים ב-26.2 ומצטרף לשמש ולנפטון במזל דגים. האינטואיציה חזקה יותר וגוברת על המחשבה הריאלית. האינסטינקטים יעזרו לכם, הרעיונות יגיעו מ"עולם אחר". השאלה אם אתם, החושבים תמיד ברצינות מחוברים למציאות הריאלית, תדעו לשחרר את הצורך בשליטה על הדרך בה אתם חושבים. תופתעו כמה רעיונות, מחשבות או דברים חשובים אחרים יגיעו אליכם גם בלי שהייתם מוכנים להם.

בין 20-21.2 התקשורת במיטבה, זורמת עם רעיונות, סקרנות והרפתקנות המאפשרת אינטראקציה. השיחות יהיו עם הרבה חיוניות, אבל השאירו הכל בלי מסקנות והחלטות. השמחה והאופטימיות ישפיעו גם על מצב הרוח. הפוטנציאל קיים, אבל מומלץ להמתין עד אחרי ה-26.2.

בשבוע הקרוב, החל כבר ב-19.2, כוכב מארס מתחיל להתקרב למנעד מתוח ומסוכן עם כוכב פלוטו. זהו מנעד היוצר בעיות. כדאי להמנע מעימותים. אלה ימים העוזרים לחשוף גם את מה שחבוי או את שהתעלמתם ממנו. על השולחן יצוצו נושאים שלא שמתם לב אליהם, או לא התמודדתם איתם בישירות. צפויים גם מאבקי כוח, מאבקים אלימים המתעוררים בגלל דברים שניסתם לדלג עליהם. ההשפעה תהיה עד 23.2.

יש כאלה שיחשבו שהפעלת כוח היא הפתרון לבעיה שנקלעו אליה. חוסר סובלנות וסבלנות הם מקור לאלימות, גם מילולית. נסו לזכור זאת.

בהמשך, המארס מגיע למפגש עם כוכב אורנוס, במזל טלה השפעה עד 28.2. זה "מבטיח" ארועים נפיצים, תאונות ופעולות אלימות, והשילובים של הכוכבים מה-19.2 עד 28.2 עלולים בהחלט לגרום לפעולות טרור או למלחמה בכל מקום בעולם. אלה ימים שכדאי לכל אחד לחשוב מה הוא עושה ולהיכן הוא מגיע. זהירות זו הכותרת המתבקשת. זהירות באותיות קידוש לבנה.

התקופה שבין הליקוי ב-26.2 עד 2.3 מכילה גם את צמידות שמש נפטון. ומאחר שגם מארס פעיל מאוד, הכעס ואיבוד השליטה עלולים לגרום לשיקולים מוטעים בתהליך קבלת החלטות מהותיות. אל תהיו פזיזים.

ב-26.2 כזכור, צפוי מופע ליקוי חמה במעלה 8.12 דגים. הליקוי יהיה בצמידות לכוכב נפטון. התחושה העיקרית מההרכב הזה היא מים. מזג האוויר שישפיע גם על איתני הטבע, סופות גדולות, שטפונות כולל בוץ, גלי ים גבוהים במיוחד, שעלולים להסתיים גם בצונאמי. הרטיבות תהיה אופיינית, אולי צינור בבית "יזכיר" את קיומו, וזה כבר לא כל כך נחמד. בנוסף בזמן הזה יש מבנה כוכבים הכולל צמידות מארס אורנוס מול יופיטר. ועל כך כבר נכתב למעלה.

מופעי ליקויים חושפים על-פי רוב, משהו שלא ידעתם עליו, בכל המישורים.

ב-28.0 כוכב מארס "ידליק" את הליקוי. הימנעו מכל פעילות שאופיה מסוכן (לא רק פיזי, ספורטיבי, אלא גם מנטלי וכו'). מומלץ גם להמנע מפעילות או פעולה הקשורה לתחום הרפואי, במובן הרחב של המילה. גם שינוי תרופתי אינו מומלץ.

היופיטר ואורנוס שיגיעו מ-20.2 עד 10.3 למולות,יאתגרו את עולם הדת. על מנהיגי דת ומובילי דעת קהל בנושא, יהיה להבין שיש נושאים ורעיונות שעליהם לטפל בהם. אלה שערוצי החשיבה שלהם פתוחים יותר, ויהיו מוכנים להקשיב ולזרום עם רעיונות שגוונים רעננים משתלבים בהם, ירגישו שיש בכוחם לעזור לחדש ערכים, לקרב אליהם אנשים ששואלים שאלות. אלה שיתנגדו לשינויים, השפעתם תתפוגג בהדרגה והם פשוט יעלמו ומנהיגות חדשה תצמח על בסיס התחדשות וזה נכון לכל הדתות ברחבי העולם.

עוד מבנה שמשפיע לאורך זמן, ויגיע לדיוק בין כוכב פלוטו לראש דרקון ב-20.2. זה יכול להפעיל שינוי ולהשפיע על חברות, תאגידים וגם ממשלות. לא תמיד בדרך נחמדה וחיובית.

כוכב וונוס יתחיל בנסיגה ב-3.3.17. ההשפעה מתחילה כבר כשבועיים לפני כן, בגלל האטה של הכוכב, שאינו מתקדם ממש.

כוכב וונוס מתקשר ליופי ולביטחון פיננסי. כשחושבים על מזל מאזניים, ההתייחסות תהיה לרומנטיקה ולאהבה, להדדיות ולהסכמות. אם מתייחסים למזל שור, אנו רואים את הוונוס כחסכונית, מסמלת ביטחון כלכלי, כסף ומטבעות, תקציב וכל הקשור למישור פיננסי, אבל כאשר הוונוס בנסיגה, היא לא עונה לציפיות. אין זה נכון בזמן הזה ליזום פעילות חדשה בנושאים שכל הנ"ל הן מילות המפתח שלהם (אהבה, ביטחון כלכלי). אל תתחילו עסק חדש, או השקעה חדשה.

ברצועת הזמן שבה וונוס בנסיגה, אל תתכננו ניתוחים פלסטיים שנועדו לשפר את ההופעה, פנים או גוף, אל תצאו למסע רכישות או תוכניות לרהט את הבית ברהיטים חדשים, או ווילונות וכו'...

ייתכן שהוונוס בנסיגה, תחזיר לחייכם אהבה מהעבר, או אנשים שהיו חלק מחייכם, הנוסטלגיה מתעוררת על "מה שהיה", אבל בתכל'ס זה לא "יעבוד". אל תחמיצו את החוויות שהן על בסיס זכרונות, הריגושים יהיו, אבל הכל על בסיס זמני. תוכלו ליהנות ולהתגונן מאכזבה אם תזכרו לא לבנות ציפיות.

זמני הירח הבטל לשבועיים:

יום שישי 17.2
הירח בטל משעה 21:31 עד למחרת שבת בשעה 20:52.

יום שלישי 21.2 הירח בטל משעה 01:29 בלילה עד 09:07 בבוקר.

יום חמישי 23.2 הירח בטל משעה 05:08 בבוקר עד שעה 19:17.

יום שבת 25.2 הירח בטל משעה 20:04 עד שעה 02:24 אחר חצות.

יום ראשון 26.2 מופע ליקוי חמה בשעה 16:54.

יום שלישי 28.2 הירח בטל משעה 01:01 אחר חצות עד 06:51 בבוקר.

יום חמישי 02.3 הירח בטל משעה 04:11 עד שעה 09:42.

יום שישי 03.3 הירח בטל משעה 17:14 עד למחרת בשעה 12:05.

כלכלה ושווקים

על חברת "טבע" נכתב כאן כבר ב-31.7.2015: מהתזכורת כאן אפשר לעקוב ולהבין שההחלטות והרכישות נעשו "בעקביות" נגד המלצת הכוכבים, והתוצאות נחשפו בחודש האחרון.

"הרכישה המדוברת של חברת התרופות "טבע", שרכשה את חברת הסוגניות (מילה עברית לגנרי) האירית בשבוע האחרון הייתה בזמן ונוס בנסיגה במזל בתולה, שאין כמוהו לעיסוק בנושא הרפואה, אבל ונוס בנסיגה מתאימה לעסקות כספיות מוצלחות רק אם החברה הוקמה ברצועת זמן שבה כוכב ונוס בנסיגה. ההיסטוריה של 'טבע' מתחילה בשנת 1901 (לא מצאתי רישום מדויק) ולפי הלוחות ונוס הייתה בנסיגה מינואר 1902. התפתחות משמעותית ראשונה הייתה במהלך 1968, הוונוס בנסיגה הייתה מאמצע חודש מרס 1969. ההישג המשמעותי של חברת התרופות היה בדצמבר 1996 (אין תאריך מדויק) כשהתקבל האישור של ה-FDA לתרופת הקופקסון ובאותה שנה וונוס הייתה בנסיגה בחודשים יוני-יולי 1996. עוד "הישג" של טבע היה ברכישה גדולה של ענקית תרופות "איווקס", שנרשם בתאריך 26 ינואר 2006 ובמועד הנקוב ונוס הייתה בנסיגה. המנכ"ל הנוכחי, ארז ויגודמן, החל את תפקידו בפברואר 2014 ובמהלך דצמבר 2013 ועד ינואר 2014 ונוס הייתה בנסיגה. יש להניח שהמו"מ וההסכמות איתו היו לפני שהחל את תפקידו, כך שההסכם נחתם כנראה בזמן נסיגת ונוס. דרך אגב, ארז ויגודמן נולד בתאריך 27.9.1959, הוונוס הייתה בתחילת מזל בתולה, ארבעה ימים אחרי עצירת הוונוס ועדיין בצל ובעצירה. המסקנה שלי היא שרוב ההתפתחויות המשמעותיות של חברת טבע היו בזמן נסיגת הוונוס".

המנכ"ל, סיים את תפקידו, לאחרונה, כי לא עמד בציפיות. למעשה, במעקב אחרי הרכישות של חברת "טבע" בעשור האחרון, אפשר לראות שרובן היו בהשפעת וונוס בנסיגה, או מרקורי בנסיגה ואת "ראציופארם" רכשו בהשפעת כוכב מארס בנסיגה. "איווקס" בינואר 2006 הייתה בהשפעת וונוס בנסיגה, "ספלון" במאי 2011 בהשפעת מרקורי בנסיגה, "גופטה" בינואר 2014 "בעזרת" וונוס בנסיגה. "לבריס" ביוני 2014, בהשפעת מרקורי בנסיגה, את רימסה" רכשו באוקטובר 2015. אז כוכב מרקורי היה בנסיגה (כדאי לשים לב שחודש שקדם לחוזה, ספטמבר 2015 הוונוס הייתה בנסיגה) את חברת "אנדה" רכשו גם בזמן שמרקורי בנסיגה.

גם ביחס לתרופת ה"קופקסון", יש קצת חריקות ברווחים שציפו להם במבחן התוצאה.

הקוראים הקבועים, יודעים שאסטרולוגיה נועדה להיות הנווטן", ה"וויז" שיעזור לבחור את העיתוי הנכון והדרך העדיפה, בעיקר כשמקבלים החלטות על התחלות חדשות. חוזים ורכישות שמטרתם קידום עסקים ורווחים פיננסיים, לא יכולים להתקדם לפי היעדים והציפיות. וזו הבעיה הגדולה של חברת "טבע", שלמעשה, הרכישות בעשר השנים האחרונות גרמו לה לאבד את הכיוון, והיציבות. כוכבים בנסיגה אינם עוזרים לממש את הציפיות.

את ה"היסטוריה" שקראתם כאן, כתבתי כהקדמה לתקופה שאליה אנחנו מתקרבים, רצועת זמן שמתחילה ב-03.03 (תמיד לקחת שבועיים לפני) ומסתיימת ב-15.4 (גם כאן ההמלצה לקחת נשימה ולהמתין עוד כעשרה ימים עד שבועיים לפחות) תקופה שבה כוכב וונוס חוזר על עקבותיו. כוכב וונוס מתקשר ליופי ולביטחון פיננסי (כולל רומנטיקה כשחושבים על מזל מאזניים, ואם מתייחסים למזל שור, אנו רואים את הוונוס כחסכונית, ביטחון כלכלי, כסף ומטבעות, תקציב וכל הקשור למישור פיננסי). כאשר הוונוס בנסיגה, היא לא עונה לציפיות. אין זה נכון בזמן הזה ליזום פעילות בנושאים שאלה מילות המפתח שלהם (אהבה, ביטחון כלכלי).

בתחום הכלכלי, בעיקר בשווקים, קשה לחזות. אם הבנקים המרכזיים יקבלו החלטות חדשות, שמשמעותן שינוי, יש להניח שיחזרו בהם אחר כך. אי-שקט פיננסי מלווה את המשקיעים ברצועת הזמן הזו. ייתכן שההשפעה העיקרית תהיה בתחום "הסחורות", כמו סוכר, קפה וגרעינים (חיטה או סויה). הוונוס בנסיגה במזל דגים (שאליו תגיע ב-03.04) יכולה להשפיע גם על מחירי הנפט, ובעיקר קרוב לימים שבהם הוונוס נעצרת (15.04) וחוזרת למסלולה הרגיל.

הוונוס בנסיגה, תתחיל במזל טלה המסמל נושאים צבאיים, ואחר כך היא עוברת למזל דגים, המשמעות תהיה יותר בתחום חברתי ורפואי. כלומר, יש לצפות שאם יקבלו החלטות על תוכניות חדשות בנושאים שהזכרתי, יצטערו עליהן וינסו לשנות אחר כך.

הדגש תמיד יהיה על היום בו הוונוס נעצרת לפני שתתחיל בנסיגה, 2-3.3. ובסוף התהליך 14.4-15.4 כשהוונוס תסיים את הנסיגה. אבל הניסיון תמיד מלמד אותנו שההשפעה יכולה להיות גם כמה ימים לפני נקודת הנסיגה, ואחרי נקודת הזינוק כביכול.

מפת ליקוי החמה (26.2) משלבת קבוצות כוכבים שישפיעו בקיצוניות - אלימות טרור כולל פעילות איתני הטבע. מניסיוננו כל אלה משפיעים גם על התנודות בשווקים הפיננסיים. כמו שכבר נכתב כאן, לא פעם ההשפעה יכולה להיות גם לפני המופע המדויק, ואחריה. הקושי הנוסף יהיה בגלל שכוכב נפטון גם הוא בתמונת הליקוי, ועלול לגרום לטעויות בשיקול הדעת כתוצאה מפחד, איומי טרור או סכנות אחרות.

נסיגת וונוס ב-3.3 תשפיע גם בדרכה על מצב הפיננסי. ובתוך ה-T של יופיטר-אורנוס-פלוטו. לכן נכון להיות עם רגל על הדוושה בין 22.02 עד 21.04.

להזכירכם, מבנה מתוח בין הכוכבים יופיטר ופלוטו, גורר על-פי רוב פשיטת רגל. לכן זהו פרק זמן שאינו מתאים לעסקים כלכליים חדשים. המשמעות שהעסק מלכתחילה נבנה כך שבשלב מסוים הקטר יעצר, כי הדלק ייגמר. הכסף ירד לטימיון. שיקולים מוטעים בנקודת ההתחלה יביאו לדרך ללא מוצא.

כוכב מארס ה"מעיר" את ה-T יופיטר-אורנוס-פלוטו בין 21.2-28.2 יגרום תגובות לא צפויות בשווקים לכאן או לכאן, ואל תופתעו אם זה יהיה גם לשני הכיוונים.

במהלך מרס 2017, כוכב סאטורן מגיע למעלה 27 בקשת מעלה שהמסמלת את מרכז הגלקסיה. מעלה חשובה, שהשפעתה כבר מפברואר 2017 עד אמצע חודש דצמבר 2017. בהיסטוריה, השפעה דומה הייתה באוקטובר 1987 (משבר), ולפני כן בספטמבר 1929, מה שהוביל למיתון הגדול בארצות הברית ובהמשך באירופה. ההיסטוריה, מעידה שבדרך כלל סאטורן במזל קשת, אינו אידיאלי לכלכלה.

כוכב וונוס נעצר ומשנה כיוון בין 03-04.03 במזל טלה ובדרכה חזרה הוונוס תגיע ל-27 מעלות דגים, תעצור (15.04) ותחזור למסלול בדיוק בריבוע לכוכב סאטורן שגם הוא משנה מגמה. זהו מצב כוכבים לא נוח שיהיה בין 07.04-21.04. ייתכן שההשפעה תהיה בין השאר על החלטות ממשלות או בנקים (סאטורן הוא גוף מימסדי) בכל הקשור לנושא כספים.

אלה מכם המתכננים פרויקט כלכלי, חוזה או עסקה כלכלית, להמתין לחודש מאי 2017. כוכב וונוס בנסיגה, אינה עונה על הציפיות. הערכה כספית אינה מדויקת. בנוסף למבנה יופיטר-פלוטו ואורנוס. יש השלכות רבות לכוכב וונוס בנסיגה. כפי שפרשתי לפניכם כדוגמה אקטואלית בתחילת הפרק הכלכלי, על חברת טבע. כך שעדיף להמתין.

אצלנו

פגישת ראש הממשלה נתניהו עם הנשיא טראמפ. ב-15.2.2017 בשעה 19:15 לפי שעון ישראל, נערכה מסיבת העיתונאים שקדמה לפגישה האישית בין ראש הממשלה שלנו ובין נשיא ארה"ב.

המפה מעודדת מאוד. ההרמוניה המתפתחת בין השמש במזל דלי עם הירח במזל מאזניים, שנמצא בצמידות לכוכב יופיטר. אפשר היה לראות כמה חיבה והערכה הדדית זרמה בין השניים, המגע האישי והפיזי היה בולט. לחיצת יד פעם אחר פעם במהלך מסיבת העיתונאים. זה שילוב כוכבים המבטיח (הרמוניה בין שמש וירח), שגם אם אי-שם, לאורך הדרך החדשה, יתעוררו מהמורות, שניהם יידעו איך לפתור את הקושי ולהמשיך ולהתקדם אל המטרה. שמעתם את הנשיא טראמפ אומר: "שתי מדינות או מדינה אחת? מה שהצדדים ירצו" מתי שמענו מנשיא אמריקני או ראש מדינה כלשהי משפט המציג אופציה פתוחה לראש הממשלה במילים שאינן זקוקות לפרשנות?

"...גָּדוֹל כְּבוֹדוֹ, בִּישׁוּעָתֶךָ" (תהלים כ"א)

כוכב סאטורן בבית 7, הציג גם את המארח, הנשיא, כדמות סמכותית, המתייחסת אל ראש הממשלה כנציג מדינת ישראל בכבוד, ובדרכו אמר ויפעל עם פירגון לצד הרבה רצון טוב למען המדינה.

כוכב מרקורי (תקשורת) גם הוא הציג שיחה זורמת שהמשיכה כך מן הסתם בתוך המפגש הסגור. כוכב מרקורי היה על ציר 6-12, הציג שישמטרה תכליתית לשיחות. ובסופן גם ליישם את התוכניות. דרך אגב מיקום הזה של כוכב מרקורי, מציג את חוסר האמון במסגרות הפורמליות, האם זה לא מה שטראמפ מנסה מאז מסע הבחירות לשדר? הצורך של השניים לפי המפה הזאת מעיד שיש לשניהם חוסר נכונות להכנס למסגרות מוכתבות. כן, יש כאן רצון להציב גבולות לאחריות שיש להם ובתוכה לפעול, אבל הכל בדרכם שלהם. או אולי בשפה שלהם. נתניהו הבהיר חד-משמעית ולא בפעם הראשונה, את התוכן שיש מתחת לכותרות שיצאו מנאום בר-אילן. אלא שהבעיה היא שכמעט רוב האנשים והעיתונאים וגם חלק גדול מהפוליטיקאים קוראים שומעים ומדקלמים כותרות, וכך הם מפספסים את המהות. ההפסד שלהם. נקודת ההתחלה, לפי הדרישה של ראש הממשלה לשיחות לא יביאו למדינה נוספת, לא בדורות הבאים. רק מי שקרא את התכנים הבין זאת! (רמז, צריך להוולד דור חדש שהחינוך שלו בנוי על "ואהבת לרעך כמוך", ובלי קריצות).

ברום המפה ניצב כוכב נפטון על ציר 10 - "אידיאולוגיה", מסרים ושליחות. הרצון להגיע להישגים משמעותיים שתהיה להם השפעה על עתיד היחסים. לשניהם ציפיות גדולות מהפגישה ושיתופי הפעולה העתידיים ביניהם צפויים להיות טובים, כי הם מקבלים הזה את זה בלי תנאים (עם נפטון על ציר 4-10, גם אם לא תמיד מבינים זה את זה, התמיכה נשארת איתנה). זה מקום המחזק את המילים ששמענו על שיתופי פעולה רחבים יותר, עם עוד מדינות למען אותה מטרה.

כוכב פלוטו במזל גדי בבית 8 - אכן, הזכירו את הטרור (האירני) ובתוך השיחה האישית עלה גם נושא המימון הכספי שמטרתו בין השאר יהיה לפגוע בטרור. זה מיקום העוזר גם לשיתופי פעולה כלכליים, שיביאו לדינמיקה פיננסית הדדית שממנה ייהנה כל צד במשוואה.

כוכב וונוס שניצב על ציר 11 הציג את החברות הקיימת בין שניהם, בהדדיות. קל היה לראות את ההרגשה שלהם, שהתבטאה בחום ובכנות רגשית למרות המציאות החברתית הפורמלית בה היו, במסיבת העיתונאים, זה ליד זה, האחד כנשיא ארה"ב והשני ראש ממשלת ישראל.

דבר נוסף שהוא חשוב מאוד נקודת מבט אסטרולוגית, הירח היה במזל מאזניים, בזמן המפגש וצמוד לכוכב יופיטר, וביחד אלה עזרו תמכו וחיזקו את הופעתו ותוכן דבריו של נתניהו שהוא כידוע בן מזל מאזניים. הירח בצמידות ליופיטר במאזניים הציגו את החיוכים ואת מצב הרוח הטוב שליווה את מסיבת העיתונאים והשפיע גם על תוכן המפגש האישי אחר כך.

ברור לנו, שכל אחד מצופים והעיתונאים שמע את מה שרצה לשמוע (או לא רצה). אבל אין סימני שאלה שראש הממשלה התקבל בחיבוק גדול, באהדה ותמיכה גדולה. בלי אבל ובלי אולי וגם בלי תנאים. משהו שהוא כראש ממשלה ואנחנו אזרחי המדינה זוכים לו לראשונה.

השמש הנמצאת במעלה 27 דלי נמצאת על ציר 5-11 במפת המדינה שלנו, מה שמבטיח שהמפגש המדובר יביא להתפתחויות חיוביות במישור הכלכלי. הזדמנויות שיעזרו לתחושת הביטחון (כולל כבוד עצמי) של כולנו, כאזרחי מדינת ישראל.

ואותה השמש, במעלה 27 דלי בדיוק על הירח הנמצא באותה מעלה 27 דלי בהורוסקופ של ארצות הברית. הירח, כזכור במפות מדיניות מסמל את העם, מה שמעיד שהעם האמריקני, אוהד את המפגש בין נתניהו וטראמפ. כלומר קבלת הפנים לה זכה נתניהו הייתה עם אהבה בארה"ב, דעת הקהל תמכה גם במפגש המשותף.

".וְכָבוֹד וְהָדָר תְּעַטְּרֵהוּ" (תהלים ח' ו)

תאריך:  17/02/2017   |   עודכן:  17/02/2017
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אחד היסודות עליהם עומד הקשר הזוגי הוא חבל בעל שני קצוות - שיתוף מחד והקשבה מאידך. כל אחד משני הקצוות עומד בפני עצמו ובאותה מידה הם גם תלויים אחד בשני. בשביל ליצור אווירה כנה של שיתוף ופתיחות יש ליצור ולבנות קודם כל קומה של הקשבה והכלה, רק כך יוכל כל אחד מבני הזוג להרגיש בנוח, להיפתח, לפרוק ולמצוא משענת לעזרה.
16/02/2017  |  הראלה ישי  |   כתבות
קשה להאמין עד כמה שזה אקטואלי. כל המתרחש בימים אלה בארה"ב, וחיקויו המדויק הקורה במחוזותינו - הצפת ההמון ב"אמיתות ועובדות" שכולן כזבים, (במטרה לשמור על הקירבה לעטיני השלטון ולחזור לשלטון עצמו שנלקח מהם בבחירות דמוקרטיות) - על כל אלה כתב גדול המחזאים המודרנים הנריק איבסן הנורווגי ב-1882. את כל שהתרחש שם אז, במחזהו הקלאסי שנקרא "אויב העם" והפעם "אויב הציבור"תרגמו ועיבדו יחדיו השחקן דן שפירא והבימאי יונתן אסתרקין, ועל עיבודם זה מגיע להם השבח.
16/02/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
רבים בקרב בני הגיל השלישי סובלים מבעיות זיכרון וחוסר יכולת להתרכז לאורך זמן. מה הגורמים לכך ומה ניתן לעשות? נקודת המוצא היא שהאדם אחראי לגופו כולל המוח והנפש, ולו היכולת להבריא את עצמו ולהתמודד עם כל מכשוליי החיים - הנפשיים והפיזיים.
16/02/2017  |  ד"ר רפאל פרטר  |   כתבות
סיפור רצח המחסנאית בישיבת פוניבז' (בשפת העם פוניביץ') אינו ידוע ומוכר לרוב רובו של הציבור, כתבה זו באה לספר את סיפור האירוע ואת סיפורה של רבקה הרצוג, מחסנאית ישיבת פוניבז'.
16/02/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
האימפריאליזם האשורי ניהל מדיניות שיטתית של הגליית אוכלוסין מהארצות הנכבשות לאשור. אבל, לדעת נדב נאמן (Nadav Naaman) היה זה תגלת פלאסר ה-3 (745 - 727 לפנה"ס) שפיתח ושכלל את שיטת הגליית ההמונים. למדיניות ההגלייה ההמונית היו מספר מטרות והרלוונטית לענייננו היא: שבירת מסגרות לאומיות קיימות. השיטה כללה עקירת המוני אוכלוסין מהארץ הכבושה והבאת אוכלוסין שנעקרו מארצם במקומם. ההגלייה לאשור כללה בעיקר את העילית ותושבים בעלי מיומנויות כמו בעלי מלאכה וחיילים.
16/02/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il