|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

בימים אלה בהם חוגג מזל דגים, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים / או שלא......לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
19/02/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

מזל דגים עם מזל דגים - זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. הדגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה ולכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן שתשקעו בשגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. היזהרו!

טלה עם מזל דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה. מומלץ !

מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. הקצב הפנימי שלכם אינו מתאים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל סרטן עם דגים - זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול וארגון המשפחה והמשפחתיות, תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים - נא בזהירות!!!

מזל אריה עם מזל דגים - זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!.

מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר, כלים משמעותיים לחיים. מומלץ !

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל עקרב עם מזל דגים - זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים !

מזל קשת עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

מזל גדי עם מזל דגים - הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

מזל דלי - מזל דגים - לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!!!

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בלנסות להבין את מניעי האחרים, כיוון שכוכב התקשורת יושב אצלכם בבית של תת-מודע ומאפשר לכם להבין את האחרים גם ללא מילים.

טלה - הכוכב מארס שמזוהה עם המזל שלכם ונותן לכם אנרגיה, ימצא אצלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן כרגע זה הזמן לפעול למען עצמכם ולא לתת לאחרים לנצל את טוב ליבכם הטבעי. הכוכב וונוס שגם הוא מצוי במזל שלכם יאפשר לכם לשפר את מערכות היחסים שלכם ולכן חשוב מאוד שתתחברו לאינטואיציה הטבעית שלכם בכל פעם שאתם רוצים לקבל תשובות והכוונה לגבי דרכי פעולה והתנהגות בהמשך.

שור - בחודש הקרוב כוכבים רבים ימצאו אצלכם בבית של תת-הכרה ולכן יהיה לכם קשה לממש ולבטא את עצמכם וזאת למרות שיש לכם צורך להתמקד ביכולות האישיות והחברתית שלכם ואתם חשים שחייכם האישיים עומדים להשתנות. ייתכן שחלקכם מתנגדים עדיין לשינויים המתרחשים בשטח, אך ככל שתמשיכו לעשות זאת החיים יכריחו אתכם. מומלץ לכם להתמודד ולקבל את השינויים.

תאומים - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בלבדוק את היכולות שלכם בכל תחומי הקריירה ובכל מה שנדמה לכם שיכול לקדם אתכם מבחינה מקצועית. בחינה זו תעורר אצלכם סערות רגשיות כיוון שיהיו קשורות בדרך טבעית לבחירות שלכם וכיצד אתם מעוניינים להציג את עצמכם בהמשך, ולכן גם מומלץ לכם לא להיות שאננים בתקופה זו. נסו לבדוק כיצד הקשרים החברתיים שלכם יכולים להועיל לכם בהשגת המטרות.

סרטן - יש לכם קשר עם מקומות המרוחקים ממקום מגורכם הטבעי וזאת כדי למצוא מקום חדש לחיזוק מעמדכם האישי והמקצועי. זהו זמן נכון לבחור לעצמכם עיסוק מקצועי חדש שישמש אתכם בעתיד גם לשיפור תדמיתכם הציבורית. ייתכנו אצלכם שינויים משמעותיים בעבודה שמגיעים בעקבות יחסים לא פתוחים ואולי אפילו מאבקים פנימיים בתוך המערכת שנסתרים מכם. בדקו אופציות חדשות.

אריה - אתם מנהלים מאבקים מילוליים קשים עם אנשים קרובים לכם ומודעים לעובדה שצורת חייכם הנוכחית עומדת להסתיים ולכן יש בכם פחדים פנימיים שאתם לא משתפים בהם את האחרים. אתם אומנם מנסים להיות אופטימיים, אך כדי להמשיך לצעוד בדרך שאתם רוצים, אתם נאלצים לעשות הרבה ויתורים ואתם לא בטוחים שאתם מוכנים לכך נפשית או פיזית. מומלץ לחכות עד לסוף החודש לפני קבלת החלטות.

בתולה - אתם נמצאים בתקופת מעבר בה החיים לא מחייכם אליכם כפי שהייתם רוצים. זוהי תקופת ביניים משמעותית כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא כחצי השנה שלאחר יום ההולדת שזוהי למעשה תקופת מבחן לצורת חייכם ולדרך שבה אתם מנסים להתנהל. נראה שתאלצו לעשות ויתורים כדי להמשיך בדרך חייכם ובעיקר לבדוק האם האחרים שאתם חיים בסמוך אליהם, מוכנים לשינוי שאתם הייתם רוצים לעשות.

מאזניים - בשבוע הקרוב יהיו לכם הרבה נושאי עבודה לסיים בעקבות העובדה שהבטחתם לאחרים לעזור להם. אתם מנסים בכל הכוח למצוא לעצמכם דרך ייחודית משלכם לביטוי עצמי ולא תמיד יכולים להגיד לעצמכם שאתם גם מצליחים בכך. אל תתייאשו גם אם תשמעו את ה"לא", כיוון שייתכן שהנסיבות תהיינה כאלה שתאלצו להסביר את עצמכם שוב ושוב עד אשר תצליחו להעביר את דעתכם האישית בנושאים החשובים לכם.

עקרב - אתם נמצאים במלכוד מסוים כיוון שמצד אחד אתם מבינים את כובד וגודל האחריות העומד על כתפיכם ומצד שני יש לכם רצון עז להרשות לעצמכם להמשיך לנוח ולהתאוורר. ייתכנו מתחים בבית כיוון שלא כולם מבינים ומקבלים את הדרך שבה אתם מתנהלים ואכן אתם חייבים לגבש לעצמכם דרך חדשה לביטוי על-מנת להבטיח את המשך עיסוקכם בתחום אותו אתם מחפשים.

קשת - אתם חייבים להגיד לעצמכם שאתם חייבים לשמור על איזון ופרופורציה כיוון שיש לכם נטייה להיסחף רגשית אל מקומות קשים ולא טובים לכם. גם אם הצדק איתכם, אתם משלמים על כך מחיר פיזי, רגשי ובריאותי. מומלץ לכם להיות חכמים ולא צודקים ולהתנהל בהתאם למשפט זה. כמו-כן מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע במקביל, שיעזרו לכם לשמר את האיזון של עצמכם וזה למעשה אמור להיות המוטו העיקרי לחודש זה.

גדי - השבוע זהו הזמן המתאים לעסוק בכל הנוגע לשיפוץ סביבת המגורים הקרובה שלכם. נראה שאתם מרגישים צורך להתאוורר ואפילו לערוך שינויים מרחיקי לכם בחיים שלכ. אולם מומלץ לכם לעשות זאת לאט-לאט כדי שלא תתחרטו. זה גם הזמן להשקיע כספים בתחום זה ואל תהססו יותר מדי כדי שלא תפסידו הזדמנויות. אל תצפו שאחרים ידחפו אתכם, יש לכם את כול הכוח הפנימי לממש תוכניות.

דלי - בשבוע הקרוב תהיו מוכנים לעשות ולפעול הרבה למען חיזוק ביטחונכם הכלכלי. נראה שהיו לכם תוכניות כלכליות שלא תמיד תאמו את המציאות ולכן נקלעתם לקשיים משמעותיים, שהיום מצריכים מכם משאבים רגשיים בנוסף לצורך לשנות חלקים נרחבים בסגנון חייכם. בשלב הזה מומלץ לכם לנסות לבקש עזרה מאנשים במעגל המשפחתי הראשון על-מנת שתוכלו להשתחרר מהנטל שנופל עליכם.

דגים - אתם נמצאים בתקופה נהדרת של התחלות חדשות. מאחר שכוכב התקשורת נמצא בבית תת-המודע שלכם, אתם לא מרבים לדבר ולשתף אחרים בתוכניותיכם ולמעשה אתם מתנהלים בבחינת רב הנגלה על הסמוי. ולמרות זאת, העשייה שלכם לאחרונה מחזקת אתכם מאוד ועוזרת לכם לחזק את האגו שלכם שתקופה ארוכה היה בשפל, כיוון שהייתם עסוקים בלרצות את האחרים.

תאריך:  19/02/2017   |   עודכן:  19/02/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האם ב-7.8.1876, יום לידתה של מרגרטה זלה הידועה בכינוייה מאטה הארי, יצאה בת קול ודנה אותה למיתה, גזר דין שיתבצע ארבעים ואחת שנים לאחר מכן? דומה שכל אירועי חייה של הדמות הטרגית משתלבים זה בזה כדי להוביל אל הסוף המר, ב-15.10.1917, מול כיתת היורים. מאטה הארי בנתה את אגדת חייה, נדבך אחר נדבך, עד להתמוטטותם כטירת קלפים, בנסיבות היסטוריות עוינות במיוחד.
19/02/2017  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
ללא גינוני טקס פורמליים והרחק מעין התקשורת הגיעו מצרים וחמאס בפתח 2017 לשורה של הבנות ביטחוניות, מדיניות וכלכליות, שתכליתן לשמש בסיס לשיפור היחסים ביניהן. משלחת של חמאס בראשות סגן יו"ר הלשכה המדינית, אסמאעיל הניה, וחברי הלשכה המדינית מוסא אבו-מרזוק ורוחי מושתהא, ערכה בסוף ינואר ביקור בן מספר ימים בקהיר, שבמהלכו נועדה עם גורמי ביטחון מצריים, בראשם ראש המודיעין המצרי, לואא' ח'אלד פוזי. משלחת ביטחונית של חמאס, שכללה נציג בכיר של הזרוע הצבאית "עז א-דין אל-קסאם", יצאה לביקור עוקב בראשית פברואר. ביקורי המשלחות הרשמיות היו שיאם של גישושים בלתי-רשמיים שנעשו במהלך אוקטובר-נובמבר 2016 וכללו ביקורים של אנשי תקשורת, אקדמיה ועסקים מעזה במצרים.
שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, משה יועד הכהן, טוען, כי מכללה לבנות חרדיות הפועלת מול ביתו פוגעת בצורה קשה בשנתו. באירוע נדיר מאוד, העיד הכהן בתביעתו נגד המכללה, המתנהלת בבית משפט השלום ברמלה.
19/02/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
הרווחים הושגו ממימוש אופציות של חברות הייטק אותן קיבל נתניהו במסגרת עבודתו לאחר כהונתו כראש ממשלה בקדנציה הראשונה (1999-1996) חלק מהכסף שימש לרכישת נכסים סכומי כסף גדולים נוספים הרוויח מהרצאות, בונוסים ושכר שהובטח לו הכספים והנכסים שצבר בסכום כולל של 22-18 מיליוני דולרים מעוררים תהיות קשות: מדוע בכל זאת הסכים/ביקש לקבל מתנות
18/02/2017  |  יואב יצחק  |   כתבות
מי היה מאמין שזה מה שיקרה לרמי שבירו, 49, מגדולי הקבלנים והיזמים בישראל. לפני ארבעה ימים (יום ב', 13.2.17) בבוקר נסע מביתו בהרצליה פיתוח, לא רחוק מהמרינה, למשרדיו ברמת גן. ניידת משטרה דהרה אחריו ועצרה אותו על הכביש. הוא הובא לתחנת המשטרה בגלילות, ומשם לבית משפט השלום בראשון לציון. מאז, יושב שבירו במעצר, לפחות שבוע, עד יום שני הבא (20.2.17) החשדות: מתן שוחד לבכירים בעיריית כפר סבא, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון.
17/02/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il