|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
עשרה ימים של התרוצצות [צילום: פלאש 90]

לא-ספרים זה סטימצקי

הזמנה תמימה של ספרים מאתר סטימצקי הפכה לסיוט השירות הגרוע ביותר בחייו של הח"מ. המסקנה: שומר נפשו ירחק מהרשת הזאת
12/12/2018  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   תגובות
"אין לה את המחשב"
ב-15:15 התקשרתי שוב ודרשתי לדבר עם מנהלת השירות. התשובה הייתה: היא יצאה. דרשתי שתתקשר אלי מן הטלפון הנייד. קיבלתי סירוב, כי "אין לה את המחשב". ביקשתי לדבר עם ממונה אחר. נעניתי שאין אף אחד. תהיתי כיצד זה שהמוקד פתוח עד 16:30, אבל ב-15:15 כבר אין איש. התשובה: בימי חמישי אנחנו עובדים עד 16:00, אבל היום הלכו ב-15:00. (אגב: באתר כתוב שבכל יום עובדים עד 16:30)

בול ושתי פגיעות
בשעה 12:00 התקשר השליח כדי לוודא את הכתובת: דוד המלך 24. אם היינו משחקים "צוללות", היו לו בול ושתי פגיעות: הכתובת היא דוד בלוך 42. המשלוח הגיע בשעה 13:00, ואז התברר שמישהו החליט גם לשנות את שמי: איתמר לוי. זוכרים כמה ספרים הזמנתי? תשעה. מה נאמר לי בבוקר? שכולם יגיעו היום. כמה הגיעו? שבעה

תוצאות לאט ובייסורים
אז מה היה לנו? עשרה ימים של ריצה בלתי פוסקת אחרי סטימצקי, שהניבה תוצאות - לאט ובייסורים - רק אחרי שהובהר שמדבר עיתונאי הדורש לשוחח עם מנכ"ל הרשת. עוד ועוד שיחות, עוד ועוד הבטחות שלא מולאו, עוד ועוד טעויות, רשלנות וזלזול מתמשכים - והכל בהזמנה פשוטה של תשעה ספרים, שכבר שולמה במלואה

מעשה בהזמנה של תשעה ספרים שנעשתה באתר רשת סטימצקי בחודש נובמבר השנה. בשמחה ובששון ניצלנו את מבצע ההנחות של הרשת ושלשלנו לקופתה 400 שקל טבין ותקילין. כל שנותר כעת הוא לחכות להגעתו של המשלוח. כעבור יומיים הזמנו עוד שני ספרים.

חלפו להם כשבועיים, ושני מסרונים נחתו בטלפון הנייד. האחד בישר של משלוח שהגיע לחנות הרשת בגן העיר בתל אביב, והאחר - על משלוח שהגיע לחנות בקניון ישפרו במודיעין. הא כיצד? אולי בשל אכילה מוקדמת של סופגניות, החליט מאן דהוא לשלוח את תשעת הספרים לעירם של המכבים. ואכן, המשלוח הקטן מבין השניים המתין בחנות בגן העיר. היכן השני? נעלם, כאילו בזזו אותו היוונים.

ביום ראשון, 2.12.18, התקשרתי לשירות הלקוחות של סטימצקי. כדי שלא לחזור שוב ושוב על אותו פרט, נציין כבר כאן שצריך להמתין 30-20 דקות עד למענה. אז אחרי שחיכיתי, מסרתי לנציגת השירות את פרטי ההזמנה שנעלמה. היא הבטיחה לחזור אלי. לא חזרה. מאוחר יותר התקשר בני - שהספרים מיועדים עבורו - לחנות במודיעין, בה אמורים היו להימצא. המוכרים בדקו ולא מצאו. הבטיחו לחזור אליו. לא חזרו.

למחרת התקשרתי שוב לשירות הלקוחות, ושם אמרו שהעבירו את הבעיה לבדיקת מחלקת שירות האינטרנט. קיצרתי הליכים והתקשרתי לאותה מחלקה. הבטיחו לבדוק. אחרי כמה שעות הודיעו חגיגית טלפונית: חמישה מבין תשעת הספרים יישלחו מחר עם שליח עד הבית. והיכן ארבעת האחרים? יגיעו מתי שהוא.

לא שליח, לא טלפונים ולא ספרים

ביום שלישי (4.12.18) אמורים היו להגיע חמשת הספרים. לא הגיעו. התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי את המנהל. התשובה הייתה שאין לו פנאי לדבר. בשעת אחר-צהריים התקשר השליח כדי לוודא שאנחנו גרים ברחוב דוד אבידן. לא, השבתי בכעס (שהרי הכתובת רשומה בהזמנה), אלא ברחוב דוד בלוך. השליח הבהיר שהיום הוא כבר לא יגיע, כי זה בכלל לא בכיוון שלו. התקשרתי לשירות הלקוחות ודרשתי לקבל את כל הספרים בתוך 24 שעות. אמרו שהשליח יגיע למחרת, אבל עם חמישה בלבד.

ביום רביעי הייתה הפסקה. לא שליח, לא טלפונים, לא מסרונים וכמובן לא ספרים. ביום חמישי (6.12.18) בסביבות 9:00 התקשרה מישהי מחברת השליחויות בר וביקשה לתאם את משלוח הספרים ליום ראשון (9.12.18). דרשתי שהם יגיעו בו-ביום. התשובה: השליחים כבר יצאו, אין לי את מי לשלוח. אמרתי לה להתקשר אלי כמה שעות מאוחר יותר. היא לא התקשרה.

ב-9:35 התקשרתי לשירות הלקוחות ודרשתי לדבר עם המנהלת. הבטיחו שהיא תחזור בתוך כמה דקות. לא חזרה. מאוחר יותר אמרו לי שהיא ניסתה להשיג אותי ולא הייתה תשובה. בלוף. לא הייתה לי אף שיחה שלא נענתה. ב-15:15 התקשרתי שוב ודרשתי לדבר עם מנהלת השירות. התשובה הייתה: היא יצאה. דרשתי שתתקשר אלי מן הטלפון הנייד. קיבלתי סירוב, כי "אין לה את המחשב". ביקשתי לדבר עם ממונה אחר. נעניתי שאין אף אחד. תהיתי כיצד זה שהמוקד פתוח עד 16:30, אבל ב-15:15 כבר אין איש. התשובה: בימי חמישי אנחנו עובדים עד 16:00, אבל היום הלכו ב-15:00. (אגב: באתר כתוב שבכל יום עובדים עד 16:30).

אז שמה לב המוקדנית לכך שמדובר בבעיה מתמשכת. היא הבטיחה לבדוק. אחרי חמש דקות התקשרה והודיעה שמנהלת מחלקת האינטרנט תתקשר בתוך שעה. היא לא התקשרה. ב-19:00 התקשרו מחברת בר כדי לוודא שהמשלוח הגיע. עניתי בשלילה. הנציגה שאלה אם יצרו אתי קשר. עניתי בשלילה. היא הבטיחה לבדוק. מאז נעלמו עקבותיה.

הכל כדי שהלקוחות לא יוכלו להגיע

בשלב הזה החלטתי לשלוף את הנשק הכבד: היותי עיתונאי. חיפשתי פרטים על היחצ"ן של סטימצקי. אין. חיפשתי פרטים על הדובר. אין. חיפשתי את הטלפון של לשכת המנכ"ל. אין. חיפשתי את הטלפון של המרכזייה. אין. המספר היחיד שמופיע באתר הרשת הוא זה של שירות הלקוחות הזכור לרע. אין אפילו כתובת למשלוח דואר. כאילו שהרשת עושה הכל כדי שהלקוחות לא יוכלו להגיע אליה. התחושה היא של חוסר אונים מוחלט. שוב צריך לפנות לאותו מספר טלפון, שעד כה הניב רק הבטחות כוזבות ואפילו לא בדל עמוד של ספר.

הגיע סוף השבוע. זמן למחשבה. למה לא ביטלתי את העסקה? כי הספרים מיועדים כאמור עבור בני ולא רציתי לפגוע בו. חוץ מזה, סטימצקי כבר חייבה את כרטיס האשראי שלי בתחילת דצמבר - בניגוד להתחייבות שהחיוב יהיה רק כאשר הספרים יסופקו. ואם לקבל את הספרים התברר כמשימה בלתי אפשרית, הרי שלקבל את הכסף בחזרה יהיה מן הסתם משימה בדיונית.

שבוע חדש, גישה חדשה. התקשרתי (יום א', 9.12.18) לשירות הלקוחות וביקשתי את הטלפון של משרדי הרשת. התשובה: הגעת למשרדים. ביקשתי את לשכת המנכ"ל, לאחר שהזדהיתי כעיתונאי ואמרתי שאני רוצה לקבל תגובה על ידיעה. הופה. אחרי כמה דקות עלתה על הקו גל חן, מנהלת שירות הלקוחות. היא אמרה שחברת השליחויות ניסתה לתאם איתי מספר פעמים. השבתי שהחברה מסרה לסטימצקי מידע כוזב: לא הייתה לי אף שיחה שלא נענתה. נכון, ביום חמישי אמרו לי שהספרים יגיעו ביום ראשון; לא הסכמתי, ואז במקום לתאם איתי - צלצלו לשאול האם הספרים הגיעו.

חן - שבאמת הייתה מנומסת מאוד - התנצלה (ההתנצלות הראשונה והכמעט-אחרונה אחרי שבוע של שיחות טלפון), הבטיחה שכל הספרים יגיעו בו ביום ואמרה שתתקשר אישית לוודא שהם הגיעו. היא גם הבטיחה שתדאג לפצות אותי. אמרתי שאני מחכה. זה היה ב-9:50.

אין לו את המספר של הלשכה

בשעה 12:00 התקשר השליח כדי לוודא את הכתובת: דוד המלך 24. אם היינו משחקים "צוללות", היו לו בול ושתי פגיעות: הכתובת היא דוד בלוך 42. המשלוח הגיע בשעה 13:00, ואז התברר שמישהו החליט גם לשנות את שמי: איתמר לוי. זוכרים כמה ספרים הזמנתי? תשעה. מה נאמר לי בבוקר? שכולם יגיעו היום. כמה הגיעו? שבעה. החלטתי לחכות ולראות האם מנהלת השירות אכן תתקשר כפי שהבטיחה.

מישהו התקשר ב-15:43, אך לא הייתי זמין. כאשר התקשרתי למוקד ב-16:15 - רבע שעה לפני מועד סגירתו - נאמר לי שחן איננה ואין דרך ליצור קשר איתה; חן היא כנראה הישראלית היחידה ללא טלפון נייד. ביקשתי שיעבירו אותי ללשכת המנכ"ל. נעניתי שהדבר אינו אפשרי. ביקשתי את המספר של הלשכה. המוקדן ענה שאין לו אותו. תהיתי כיצד זה מנהלת שירות הלקוחות איננה כאשר המוקד עדיין פתוח. התשובה: "זה לא משהו שאני אמור לדון איתך עליו".

הערה שלנו: אם באמת היה אכפת לחן, היא הייתה דואגת להתקשר גם מחוץ למשרד, או שהייתה משאירה הנחיה למקרה שאתקשר. אבל הרי ראינו שהדבר האחרון שמזיז לשירות הלקוחות של סטימצקי, הוא גם השירות וגם הלקוחות. נגזר עלי לחכות לכך שהיא תחזור אלי למחרת.

לא חיכיתי והתקשרתי אליה בעצמי (יום ב', 10.12.18). התברר שידוע לה שאחד הספרים חסר; את השני הבטיחה לשלוח לי עד הבית מאחת החנויות. בין-לבין עלה בשיחה, כי בסטימצקי לא ידעו שהמשלוח נמסר (וגם לא שהוא נשלח במקור לכתובת שגויה). חן הבטיחה לי זיכוי של 50% על ההזמנה, שהודעה עליו נשלחה אלי כעבור שעה. כעת נותר לחכות לספר האחרון. מאוחר יותר התקשרה חן להודיע שהספר יגיע למחרת.

לא תופתעו לשמוע שהספר לא הגיע ושאיש לא התקשר באותו יום (יום ג', 11.12.18). למחרת (יום ד', 12.12.18) ב-9:35 הגיע מסרון ולפיו השליח יתקשר לתאם. מסרון נוסף באותו נוסח הגיע כעבור שעה. לא התקשרו. בשעה 11:30 התקשרו ממוקד סטימצקי לשאול אם תיאמו איתי. עניתי בשלילה. רק אז התקשר השליח ותיאר בשידור חי כיצד מסר את הספר. הסאגה הגיעה לסיומה.

אז מה היה לנו? עשרה ימים של ריצה בלתי פוסקת אחרי סטימצקי, שהניבה תוצאות - לאט ובייסורים - רק אחרי שהובהר שמדבר עיתונאי הדורש לשוחח עם מנכ"ל הרשת. עוד ועוד שיחות, עוד ועוד הבטחות שלא מולאו, עוד ועוד טעויות, רשלנות וזלזול מתמשכים - והכל בהזמנה פשוטה של תשעה ספרים, שכבר שולמה במלואה. ניתן לומר בפה מלא: זה היה סיוט השירות (או שמא ה"שירות") הגרוע ביותר בו נתקלתי בימי חיי, ומותר להניח שבהיותי בן 54 - כבר ביצעתי רבבות רכישות מכל הסוגים. אני לסטימצקי לא חוזר, בלי נדר - לא באינטרנט, לא בחנויות, לא בירידים. ואני מציע לכם לנהוג כמותי, כדי שתחסכו לעצמכם מראש את מה שהיה מנת חלקי.

תאריך:  12/12/2018   |   עודכן:  12/12/2018
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא-ספרים זה סטימצקי
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יוא"ב
12/12/18 17:32
2
אביתר בן-צדף
13/12/18 06:53
3
ש. שאול
13/12/18 08:18
4
שמ
13/12/18 08:49
5
מוכר בסטימצקי
18/12/18 04:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניסים בנימין, איש חביב, מלא מרץ ואנרגטי, תושב ראשון לציון, היה איש ציבור פעיל מוכר בראשון לציון ואף מחוצה לה. הוא מילא בשנות ה-50 וה-60 שורה של תפקידים ציבורים, ביניהם מזכיר מפלגת מפא"י (מפלגת פועלי ארץ ישראל) בהרצליה, בטבריה ובראשון לציון וכיהן בתפקיד ראש מינהל ההסברה בצפון. רק מעטים ידעו כי לצד פעילותו הציבורית והמפלגתית, עסק בפעילות ביטחונית חשאית בשליחות "המוסד" וגופי מודיעין בארצות שונות ונטל חלק בפעולות שונות ועלומות של "המוסד" שגם כיום לא ניתן לפרסמן.
12/12/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
לרשימת מוסדות וסמלים נוסטלגיים ידועים בירושלים שנסגרו בשנים האחרונות לאחר עשרות שנות פעילות, הצטרף בימים אלה, בית המרקחת אלבא המיתולוגי, ברחוב יפו 42 בירושלים, שהודיע בימים אלה על סגירת שעריו. בית המרקחת נוסד לפני 94 שנים בשנת 1924. בהודעה שנתלתה על דלת הכניסה לבית המרקחת נכתב בזו הלשון: "אנו מודיעים בצער על סגירת בית המרקחת ביום 30.11.18 בצהריים. תודה לקהל לקוחותינו על נאמנותם כל השנים". נכון לעכשיו מאז שלהי נובמבר 2018 בית המרקחת נעול וסגור. מקור בכיר בבית המרקחת אישר בשיחה עימי כי סגירת בית המרקחת המיתולוגי היא סופית . לא ברור מה יפתח במקומו.
11/12/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
היוצר, הבימאי, השחקן והכוריאוגרף יחזקאל לזרוב, שהחל את צעדיו כרקדן ב"בת שבע", הוקפץ לתפקיד ראשי ב"אופרה בגרוש" בת׳ "גשר" לאחר שכוכב התיאטרון עזב, המשיך לת׳ הקאמרי, ומככב כעת במחזמר "כנר על הגג" שסובב בכל רחבי ארה"ב. הוא כבר ביים גם הצגות בתיאטרונים אלה ואחרים, וכעת, ההימור של יבגני אריה להתיר לבן טיפוחו הצעיר לעבד מחזה מהספר "לוליטה" של וולדימיר נבוקוב, ומחזה נוסף על-פי תמלילי משפטה של ז׳אן ד׳ארק - הימור זה הצליח ללא שיעור.
11/12/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בן-גוריון סירב להקמת בית החולים ("סורוקה") בבאר-שבע עלידי קופ"ח סיפור שנותיו הראשונות של בית החולים מזווית ראייתו של המנהל הראשון - פרופ' יוסף שטרן
11/12/2018  |  חנינא פורת  |   כתבות
גרסה כבושה היא לרוב מנת חלקם של נאשמים, ולפעמים של עדים: הם אומרים בבית המשפט מה שלא אמרו בחקירותיהם. השופטים מתייחסים בחשדנות טבעית לגרסאות כאלו: אם היה לך הסבר למעשיך, מדוע לא נתת אותו כבר בחקירה? מדוע להגיע לאישום פלילי אם אפשר להימנע ממנו? למה לא סיפרת הכל קרוב יותר לאירועים? במשפטו של רונאל פישר יש גרסה כבושה מסוג חדש: של התביעה.
11/12/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il