|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
נתניהו. 1.3 מיליון מצביעים [צילום: מארק ישראל סלם] מנדלבליט. הלקח מתיק המעונות [צילום: פלאש 90]

תיק המעונות קרס / הפתעה ומבוכה בפרקליטות

הציבור יכריע בעלילות תיקי נתניהו

ראש הממשלה טועה בדרישתו מהיועמ"ש להימנע מפרסום הכרעתו בתיקי החקירה לפני הבחירות, במיוחד אחרי שהמשטרה והפרקליטות כבר המליצו על הגשת כתב אישום נגדו גם בעבירות שוחד מנדלבליט ייאלץ לקחת בחשבון ולהפיק לקחים מקריסת תיק המעונות נגד שרה נתניהו; לכן, כל החלטה שלו, בכפוף לשימוע, תהא מצומקת ונוחה יותר עבור נתניהו בכל מקרה: החלטת היועמ"ש תעמוד למבחנו של הציבור - לפחות 1.3 מיליון מצביעי הליכוד/נתניהו, שיגיעו לקלפי ויצביעו נגד רדיפה ונגד אכיפה בררנית
05/01/2019  |   יואב יצחק   |   מאמרים   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
הנשיא אביטל חן. דחף לגישור [צילום: בוצ'צ'ו]

הגיע הזמן לעמוד על קיום החוק
יואב יצחק
חוק יסוד: הממשלה קובע: הכנסת יכולה להדיח ראש ממשלה אם הורשע בבית המשפט בעבירה שיש עימה קלון; כהונתו תיפסק אם הורשע בפסק דין סופי הקובע קלון * למרות זאת, רבים מקרב אנשי האופוזיציה והמשפטנים בישראל כופרים בזכותו המשפטית של נתניהו להמשיך ולכהן כראש הממשלה, גם בטרם הוגש נגדו כתב אישום והוא טוען לחפותו, וגם אם יזכה מחדש בבחירות ב-2019
לרשימה המלאה

ראש הממשלה בנימין נתניהו עלול, בימים אלה, לגרום לעצמו נזק עצום, אם תצלח דרישתו התקשורתית והמשפטית מהיועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ואם היועמ"ש אכן יירתע ויימנע מלפרסם לפני הבחירות את הכרעותיו בתיק נתניהו: תיק המתנות (1000), תיק נתניהו-בזק (2000), ותיק נתניהו-בזק-אלוביץ' (4000). הכרעה בשלושת התיקים ופרסומה לפני הבחירות עלולה דווקא להעמיד דברים במקומם, לטובת נתניהו, ולהוכיח כי לא כצעקתה. נסביר זאת להלן, ונחשוף מעט פרטים על המתרחש מאחורי הקלעים בלשכת היועמ"ש ובפרקליטות.

הבחירות לכנסת שנקבעו ליום 09.04.19 יתקיימו באווירה ציבורית קשה ביותר: שמאל נגד הימין ולהפך, כאשר במוקד: תיקי החקירה נגד נתניהו. ההסתה והשיסוי מצד כלי התקשורת, נמשכים, גם לאחר שתיק הצוללות שכלל עבירות בגידה, כביכול, מצד נתניהו, צלל לתהומות בכל הקשור לנתניהו - לא אישום, לא המלצה מצד המשטרה, ואפילו לא חשד לעבירה. עכשיו כולם נגד כולם. במיוחד נגד היועמ"ש מנדלבליט. עליו מוטלת המלאכה. הוא האיש המוסמך על-פי חוק לקבל הכרעה, עם או בלי "עזרה" של פרקליט המדינה, שי ניצן (ניצן יודע היטב על תוכנן של הקלטות הנפיצות מפרשת הרפז, העלולות להפיל את מנדלבליט בגלל שלקה בשיבוש הליכי חקירה ומשפט - אם ישוחררו לפרסום בכלי התקשורת). ירצה או לא ירצה: מיליונים, כן-כן, מיליוני אזרחים, עלולים למחות נגד היועמ"ש, בכל מצב, וכנגד כל החלטה שיקבל, קל וחומר אם יקבל החלטה לא נכונה.

נזכור נא: בישראל יותר מ-5.3 בעלי זכות הצבעה לכנסת. 25% מהם לפחות נחשבים מצביעים בטוחים לליכוד בראשות נתניהו (30 מנדטים) - יותר מ-1.3 מיליון מצביעים. ברי, כי אם אכן יכריע היועמ"ש לפני הבחירות על הגשת כתב אישום מופרך ו/או רעוע נגד נתניהו, בכפוף לשימוע, יאיץ הדבר במיליוני אזרחים/מצביעים לצאת לקלפי ולהצביע עבור הליכוד/נתניהו. תהא זו הצבעת מחאה, אי-אמון בפרקליטות ובמשטרה וגם ביועמ"ש. ובלא אמון הציבור, שווה החלטת היועמ"ש כקליפת השום. לכן, אנוס היועמ"ש, ירצה או לא ירצה, להתחשב באותם מיליונים - שאותם, אגב, הוא אמור לשרת לפי החוק; ולהקפיד יותר ויותר להדוף לחצים מצד כלי התקשורת ומצד בעלי עניין חצופים כדוגמת אהוד ברק; ולהימנע מהגשת כתב אישום שיכלול אישומים הזויים בתיקים האמורים.

הנזק כבר נעשה
ניצן, בעד אישומי שוחד [יונתן זינדל/פלאש 90]

נתניהו עשוי לצאת נשכר מהודעת היועמ"ש, אם אכן תפורסם לפני הבחירות. בגלל הנסיבות שנוצרו. סוד גלוי הוא: המשטרה פרסמה רשמית את ממצאיה בהם ייחסה לנתניהו עבירות שוחד בשלושת התיקים; כלי התקשורת פרסמו מאות פעמים ידיעות לפיהן פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), בראשה עומדת עו"ד ליאת בן-ארי (המצפה לקידומה לתפקיד פרקליט המדינה, במקום שי ניצן המסיים תפקידו בדצמבר 2019), הגישה חוות דעת שבה היא ממליצה להגיש כתב אישום נגד נתניהו בעבירות שוחד, גם כן בשלושת התיקים; גם פרקליט המדינה, לפי פרסומי כלי התקשורת (הרואה עצמו ומצפה למינוי לתפקיד שופט בבית המשפט העליון), ממליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו בשלושת התיקים בעבירות שוחד. לא פחות. הנה-כי-כן: המידע שנדחף אלפי פעמים נצרב בתודעת הציבור, בין אם נכון הוא ומדויק ובין אם לאו.

המשוכה האחרונה, אפוא, היא היועץ המשפטי לממשלה. על-פי החוק, היועמ"ש הוא האיש היחיד המוסמך להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן. הדעת נותנת, כי היועמ"ש לא יוכל להחמיר יותר מהמשטרה ומהפרקליטות המייחסים לנתניהו עבירות שוחד. הדעת נותנת, וכך גם מצופה מהיועמ"ש, להפיק לקחים ממה שאירע בתיק המעונות (ראו בהמשך), ולשקול היטב את דלות הראיות בתיקים אלה ואת הנורמות הנהוגות בישראל. ואם כך ינהג, צפוי נתניהו רק להרוויח: היועמ"ש יציג, לכל היותר, כתב אישום רזה שגם הוא כפוף לשימוע; וכתב אישום זה יעמוד למבחן הציבור המצביע עבור הליכוד - ציבור שאוהד את נתניהו, ויודע היטב, כי מתנהל נגד נתניהו במשך שנים רבות מסע ציד ושיסוי ואכיפה בררנית, לרעתו. היועמ"ש ייאלץ גם בהמשך לפעול על-פי החוק ולטובת מדינת ישראל ואזרחיה. כן-כן, כולם שווים בפני החוק. וכשמדובר בסופו של דבר בזוטי דברים, או בנסיבות חריגות, קל וחומר כשמדובר בראש ממשלה מכהן, רשאי היועמ"ש לשקול שיקולים נוספים ולהזהיר עצמו מפני מעשה שאין ממנו חזרה: הפלת ממשלה. בדיוק כפי שנהג שופט בית המשפט העליון, מני מזוז, בתפקידו בתקופה הרלוונטית כיועץ המשפטי לממשלה (על-אף, שלהבדיל, יוחסו לאריאל שרון ולבנו קבלת מיליוני דולרים, שלא כדין). נזכור נא: החלטת מזוז התקבלה בניגוד לעמדותיהן של המשטרה, הפרקליטות, ובמיוחד פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל. הוגשו עתירות לבית המשפט העליון, ואלה נדחו, לאחר שבית המשפט העליון קבע: היועץ המשפטי לממשלה הוא, והוא לבדו, המוסמך על-פי החוק לקבל החלטות. רשאי הוא לדחות המלצות שהובאו בפניו, ולא נבוא בנעליו - אם אכן הגיע למסקנה, כפי שהודיע עליה, לפיה אין מקום להגיש כתב אישום נגד שרון, כשהוא, היועמ"ש, אינו מאמין בוודאות להשיג הרשעה.

ההתפכחות החלה
אלוביץ, פשיטת רגל [הדס פרוש, פלאש 90]

בשבועות האחרונים החלה ההתפכחות. לא רק בלשכת היועמ"ש, אלא גם בפרקליטות: יותר ויותר קולות מזהירים מפני התרסקות הפרקליטות - אם אכן יסכים היועמ"ש להגיש כתב אישום בתיק 1000 שייחס לנתניהו עבירות שוחד (בגין יחסי חברות שכללו סיגרים ובקבוקי שמפניה); יותר ויותר פרקליטים מבין חברי הצוות משמיעים את קולם נגד חומרת החשדות שיוחסו לנתניהו על-ידי המשטרה והפרקליטים המלווים בתיק 2000, למרות שברור שנתניהו ומוזס הונו זה את זה, ולא התכוונו לרגע לשרת זה את זה; יותר ויותר פרקליטים מזהירים כי אין להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן בתיק 4000 בגין מעשים/פעולות שנחשבו לנורמה בישראל (היחסים עם התקשורת, כולל וואלה), ובגין זאת שמילא את חובתו כשר התקשורת ואישרר בזמנו מיזוג yes לתוך חברת בזק כשזו נשלטה על-ידי שאול אלוביץ' (נתניהו אישר גם את יישום רפורמת השוק הסיטונאי, שגרמה נזק עצום לבזק ודחפה לפשיטת רגל לאלוביץ'); יותר ויותר פרקליטים עם לב ומצפון וערכים נאורים יותר מבינים: הפרקליטות תתקשה להסביר בבית המשפט את האכיפה הבררנית לרעת נתניהו, בעוד שהיא מתעלמת ו/או "מורחת" חשדות חמורים ביותר נגד אישים אחרים, כמו: אהוד ברק, יאיר לפיד, ציפי לבני ואחרים. לא בכדי החלו כמה כלי תקשורת - הממשיכים להונות את הציבור ולדחוק ביועמ"ש להגיש אישומי שוחד בכל מחיר - לתקוף דווקא את אותם פרקליטים מקרב אנשי התביעה, שהחלו להזהיר מפני הגשת כתב אישום בעבירות שוחד למרות דלות הראיות.

הלקח המר מתיק המעונות
נתניהו, התיק קרס [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

לא במקרה החלה ההתפכחות. בשבועות האחרונים אירע משהו שזעזע באמת את אנשי הפרקליטות והיועמ"ש: התרסקות תיק המעונות (להלן: "תיק החמגשיות"). כידוע, היועמ"ש נכנע לכלי התקשורת ולאנשי הפרקליטות והמשטרה, והגיש כתב אישום מוזר נגד שרה נתניהו ועזרא סיידוף, וייחס להם עבירות חמורות ביותר, שדינן כמה שנות מאסר, לכל אחד. היועמ"ש נכנע, למרות שמלכתחילה התבטא בכמה פורומים כי צריך לגמור עניין זה לכל היותר בתשלום/פיצוי של כמה עשרות אלפי שקלים משרה נתניהו. מעשים חמורים, טענו אנשי התביעה, ודחקו ביועמ"ש. וזה, בלחצם של כלי התקשורת עשה שגיאה ענקית בהגישו כתב אישום הזוי ומופרך נגד שרה נתניהו ועזרא סיידוף. כלי התקשורת שפמפמו את החשדות במשך שנים החריפו את הטון לאחר שהוגש כתב האישום. כתבים 'חרוצים' המשיכו ללבות את האש, הציגו את שרה נתניהו כמפלצת שזללה ארוחות שחיתות בלא חשבון ותוך ניצול מופקר של הקופה הציבורית, ואף קישקשו כי הנה-הנה, הפרקליטות עומדת להגיש תיקום לכתוב אישום ולהוסיף אישומים נוספים.

והנה, המשפט נפתח בפני נשיא בית המשפט השלום בירושלים, השופט אביטל חן. התביעה ביקשה - אוי לבושה - בגלל חומרת כתב האישום, כביכול, לדון בכתב האישום בפני הרכב מיוחד של שלושה שופטים. ומה שאמרנו כל הזמן ב-News1 (בסך-הכל חמגשיות, חמגשיות...), התברר כאמת לאמיתה כבר בדקות הראשונות מדבריו של השופט אביטל חן, שאותת לאנשי התביעה: לא מדובר בתיק חמור, מדובר באוכל, אוכל, אוכל, ובפרוצדורות שאולי לא הוקפד בהן. זה הכל. אמר להם. לכן, הציע לאנשי התביעה, כדאי לצדדים להגיע להסכמות וללכת לגישור. השופט אביטל גיבש עמדתו, גם בעקבות דבריו הקשים של בא-כוחה של נתניהו, עו"ד יוסי כהן, שהצביע על חקירה מגמתית שאף לקתה בשחיתות; ולאחר ששמע מקצת מדבריו של עו"ד יהושע רזניק, בא-כוחו של סיידוף.

מיותר כמעט לציין: הפרקליטות היססה, קודם שנתנה הסכמתה להליך גישור. היא התנתה בתחילה הליכה להליך גישור, בהסכמת שרה נתניהו, ומראש, להודות בעובדות ולספוג הרשעה. דרישות אלה נדחו. בהוראת היועמ"ש ניתנה הסכמה לגישור בפני שופט אחר בבית משפט השלום בירושלים - סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופט מרדכי כדורי. והנה, אוי לצרתה של הפרקליטות: השופט כדורי הבין גם הוא, מהר מאוד, כי אין מקום לניהול תיק בגין החמגשיות. מדובר באוכל, אמר/סנט בנציגי הפרקליטות, לא בתיק חמור. שום גורם לא לקח לעצמו כסף, הוסיף. נראה לי, אמר, שצריך לגמור תיק זה בכך ששרה נתניהו תשלם כסף/פיצוי מסוים לקופת המדינה. וזהו. לא הרשעה, לא הודאה בעבירות. השופט/מגשר כדורי הטיח באנשי התביעה, כי הוא לא מבין מה הם רוצים מעזרא סיידוף. הוא אפילו לא נהנה מהארוחות, אמר.

מופתעים ומובכים, דיווחו באי-כוח התביעה, עורכי הדין ארז פדאן וג'ני אבני, לפרקליט המדינה וליועמ"ש על עמדות שני השופטים. ואלה הבינו, כך ניתן לקוות, כי בית המשפט לא רואה עין-בעין את העובדות המתוארות בתיק ואת חומרות המעשים שיוחסו ואוגדו בכתב האישום. עכשיו תצטרך הפרקליטות להשיב למגשר: האם היא מסכימה להצעה שהציג: תשלום כסף/פיצוי. וזהו.

כאן המקום לציין, כי אותם כלי תקשורת שדחפו להגשת כתב אישום הזוי נגד שרה נתניהו, ממשיכים כאילו כלום. חלק מפרטים דלפו לכמה מהם, ואלה מיהרו לפרסם איומים נגד אנשי התביעה לבל יסכימו להצעות השופטים; וכן פרסמו דברי בלע נגד אותם שופטים - משל אלה עשו קנוניה כדי לחלץ את שרה נתניהו, שלא כדין, מכתב האישום.

המלחמה שבדרך
מנדלבליט, נתניהו. [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]


קריסת תיק המעונות משמשת עתה כלי חשוב בידי אנשי היועמ"ש, והיועמ"ש עצמו, נגד המשטרה והפרקליטות: דחפתם להגשת כתב אישום נגד שרה נתניהו בגין חמגשיות. והנה התוצאה: קריסת תיק המעונות, התבזות בפני שני שופטים, וביזוי קרוב בפני הציבור - כשיוודע לציבור מה באמת אירע בלשכת המגשר. אמון הציבור נפגע וייפגע עוד ועוד, קרוב לוודאי, ומי יאמין לנו.

עכשיו צריך היועמ"ש לקבל החלטה אמיצה, בינו לבינו, ולהעמיד את אנשי הפרקליטות במקומם: תפסיקו לבלבל את המוח ולהלך עלי אימים כדי שאגיש אישומים שאפילו אני לא מאמין ביכולת להשיג בגינם הרשעה. אקבל החלטות בהתאם לסמכותי ובכפוף לראיות ולפי החוק בלבד. ואם כך יעשה היועמ"ש, נישאר כולנו, כפי שהצבענו ב-News1 מלכתחילה, עם כתב אישום מצומק בתיק המתנות (תיק 1000): עבירות על חוק המתנות - עבירות המחייבת תשלום כופר, ובלא קלון. השכל הישר מחייב זאת. ספק אם כך ינהג היועמ"ש. ואם אכן יגיש בסופו של דבר ועקב הלחצים עליו כתב אישום גם בתיקים 2000 ו-4000 - שיכלול עבירות שוחד, צפויה לתביעה בישראל מלחמה קשה: נתניהו ילך לקרב הגדול של חייו, כשלצידו, כן-כן, מיליוני אזרחים: א) הכרעה תחילה בבחירות; ב) והכרעה בבית המשפט, עם כל הקושי הכרוך בכך.

תאריך:  05/01/2019   |   עודכן:  05/01/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הציבור יכריע בעלילות תיקי נתניהו
תגובות  [ 47 ] מוצגות   [ 47 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
א. וינשטיין
5/01/19 13:05
2
גישור שרה נתניהו
5/01/19 13:10
 
יום כיפור שלהם
5/01/19 21:10
3
ירוחם כהן
5/01/19 13:25
4
רכלנים
5/01/19 14:00
5
גומולקה
5/01/19 14:21
 
א.ל. רמת-גן
5/01/19 14:40
 
ל-א.ל. רמת-גן
5/01/19 15:20
6
בולס ג'חנון סדרתי
5/01/19 14:46
7
באום
5/01/19 15:12
 
משה מיכאל
5/01/19 21:18
 
מוסיף משהו
6/01/19 01:07
8
מיכל מירושלים
5/01/19 15:44
 
יואב מהצפון
6/01/19 01:17
9
שלמה המגיב
5/01/19 15:49
 
תכובה למגיב
5/01/19 18:32
 
שלמה המגיב
5/01/19 19:00
 
זהו ציד-אדם!
6/01/19 01:54
 
שלהבת
6/01/19 20:52
 
שלמה המגיב
7/01/19 10:36
 
ש. שאול
6/01/19 08:17
10
בורקיטוס
5/01/19 16:04
 
ע_הראל
9/01/19 10:13
11
מיכל מירושלים
5/01/19 16:16
 
יעקב יעקב
7/01/19 08:43
12
מתילדה
5/01/19 16:24
13
חפרפרת
5/01/19 17:28
14
ארי כספי
5/01/19 17:31
15
יוסי מ.
5/01/19 17:38
 
ע_הראל
7/01/19 16:16
16
מייק
5/01/19 18:18
17
קיקו
5/01/19 18:39
18
הירונימוס
5/01/19 18:53
19
עוד סתם אזרח
5/01/19 19:18
20
אא
5/01/19 20:27
21
אלטע קאקער
5/01/19 20:52
22
ייחודי
5/01/19 22:51
23
מכלוף ז'וז' אלחרה
6/01/19 04:42
24
יעקב יעקב
6/01/19 05:47
25
שלהת
6/01/19 10:21
26
אייל ק
7/01/19 09:12
27
שלמה המגיב
7/01/19 11:02
28
מוטי1
8/01/19 14:56
 
שלמה המגיב
8/01/19 17:10
 
ע_הראל
12/01/19 21:44
29
אמנון מפ"ת
10/01/19 21:53
30
השר פולישוק
16/01/19 03:08
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
אני מתקשה להאמין, אפילו לרגע, שהיועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט יפרסם לפני הבחירות טיוטת כתב אישום, כפוף לשימוע, נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. וזאת, לא משום הלחצים מצד הציבור לנהוג כך ולא אחרת, אלא משום שהדבר נוגד את עיקר העיקרים של הצדק הטבעי.
05/01/2019  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
זה קורה כמעט מדי שבוע. כנסים יש למכביר - ובכל אחד ואחד מהם מופיעים גם פרקליט המדינה שי ניצן וגם היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט. אינני מכיר תופעה דומה במקום אחר בעולם - אבל אצלנו זה קורה. וזה קורה - לרעה. שני האנשים הכי חזקים במרקם חיינו הציבוריים בעת הזאת מגיעים, לא כדי לשטוח את משנתם המשפטית, אלא כדי לספר מה קורה ב"תיקי נתניהו". חודשים על גבי חודשים הם מגיעים, חמורי סבר, עם ניירות שהוכנו מראש, כדי לבזות את עצמם ואת המוסדות שהם עומדים בראשם.
04/01/2019  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
אחת הבקשות הראשונות בתפילה מדי בוקר היא להינצל מעזי פנים ומעזות פנים. כמה דוגמאות מהשבוע האחרון מסבירות מדוע זה כל כך חשוב וכיצד חוצפה עלולה להוביל לתוצאות קטלניות
04/01/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
פרקליטות המדינה טוענת כי יש קושי משפטי להעמיד לדין את שרה נתניהו בתיק 4000, תיק וואלה. בין היתר נטען כי נתניהו אינה אשת ציבור וכי קשה לקשר בינה לבין הפעולות הרגולטוריות שנגעו לאתר וואלה ולסיקור בו.
02/01/2019  |  איציק וולף  |   חדשות
2019 עומדת להיות שנת המשפט, גם בישראל וגם בארה"ב. לא, לא בהקשר לאירועים וחגיגות במערכת המשפט בשתי המדינות אלא בהקשר הדוק לפוליטיקה הפנימית שלהן - ראש הממשלה מזה והנשיא מזה. כאשר נתניהו מכריז כי איננו מתכוון להתפטר לפני הבחירות גם אם יוגש או יוגשו נגדו כתבי אישום בכפוף לשימוע, בתיקים בהם נחקר בשנתיים האחרונות, הוא למעשה מודה בחצי פה כי הוא כבר הפנים שקיימת אפשרות כזו שעד היום הוא דחה בציניות. צלו של אישום או אישומים אינם כבר בגדר אגדה אורבנית.
02/01/2019  |  בצלאל לביא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי  
מנדלבליט לא יזם דיון בתיקי נתניהו  /  עידן יוסף
"לא נירתע מפני איש"  /  איתמר לוין
זילבר: חקירות נתניהו לא הוטו  /  איתמר לוין
מנדלבליט הביא את זה על עצמו  /  ד"ר חיים משגב
רודנות ומשילות  /  איתמר לוין
האם הר הגעש יפלוט עכבר  /  גיל אלוש
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
בלפור חקק
בלפור חקק
הזמנתי את ההורים לשיחה. סיפרתי להם שהמצב בכיתה נואש, המורה פרישטיק אדם עדין מאוד, ואינו יכול ללַמד כאשר בנם בכיתה    הם נראו מתוחים, התייעצו ביניהם והיו במבוכה
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il