|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

שוטים שימושיים

שוטים שימושיים, כך היו היהודים שעזרו לקומוניסטים לעלות לשלטון, וכך נשארנו עד עצם היום הזה, עת אנו עוזרים ומעודדים ותומכים במוסלמים הקיצוניים ובשאר שונאי ישראל והעם היהודי לשנות את פניה של ארה"ב לפי משנתו של הנשיא אובמה
20/01/2019  |   ארי בוסל   |   מאמרים   |   תגובות
אובמה. איסלאם רדיקלי [צילום: ג'ייסון דהקרו/AP]

השמאל בארץ הולך ומצטמק, הולך ונעלם [ראה את הטור הבא על "כמה טוב להיות ישראלי" שמאל, ימין או מרכז, אנחנו עם אחד!]. בארה"ב הוא הולך ומתחזק והופך ליותר ויותר רדיקלי.

בארצות הברית, החצויה בערך שווה בשווה בין הימין לבין השמאל, השמאל נמצא בתהליך גמילה. שמונה שנים אנשיו עשו ככל העולה על דעתם. אלפים נסעו עם הנשיא למסעות ברחבי העולם - מפריז ועד הודו. העולם אהב את הנשיא, למעט ראש הממשלה בנימין נתניהו שביזה אותו בכל דרך אפשרית, עד שהנשיא נאלץ לשלוח מומחים ארצה לרגל אחריו ולנסות להפילו, ולמעט מספר ארצות במזרח התיכון שפשוט לא הבינו עד כמה אפקטיבי הנשיא, טובות כוונותיו וחשובים מעשיו מבחינה אסטרטגית בינלאומית.

כשהוא רק נכנס לתפקיד, עוד טרם הספיק לעשות דבר וחצי דבר, הנשיא זכה בפרס נובל. בערב הסעודית ראש העולם החופשי השתחווה בפני המלך. במצרים הוא תמך באביב הערבי והקריב את הנשיא מובראק - עלות מזערית לעומת התועלת הרבה בהנהגת האחים המוסלמים שכה דואגים לאחיהם המוסלמים ומתייחסים לאחר כל כך יפה (צריך פשוט לשאול את הכתבת לארה לוגן על שקרה לה בכיכר תחריר).

בלוב הוא היה נחוש להסיר את קדפי מהשלטון, ואם צריך היה להקריב דיפלומטים ואנשי ביטחון אמריקנים, זה מחיר אפסי לשלם. שרת החוץ שלו יכולה להסתבך, גם אותה ניתן להפיל, ממילא בעלה לא אהב אותו.

א-לה-אובמה

את ערב הסעודית ושאר נסיכויות המפרץ הוא זנח לחלוטין, שכן הדבר היחיד החשוב לשלום העולם כולו הוא אירן. אם צריך להפשיר נכסים, לשלוח מטוסים מלאים מילארדי דולרים ולהפסיק את הסנקציות, כך יהיה! האירנים הסבירו שפיתוח האטום אצלם הוא לצרכי שלום וייצור חשמל בלבד, שכן זו מדינה שלמעט נפט אכן ואכן זקוקה לחשמל! אולי אפילו יפריחו שם את המדבר? הכל אפשרי, צריך רק לנסות בדרכים דיפלומטיות-א-לה-אובמה.

ובארה"ב פנימה, חייבים לקנות כמה שיותר קולות בכדי לאפשר לממשל הדמוקרטי, הטוב ביותר לאמריקנים, להמשיך. אכן, פה ושם מצביעים אנשים מתים, דונלד דאק ודמויות אחרות מסרטים מצוירים, אך הכל למען מטרה נעלה.

הנה, ארבעים או יותר מיליון בלתי חוקיים. הם עברו על החוק וגורמים למעמסה עצומה על ארה"ב, אך בואו נחשוב על עשרות מיליוני קולות נוספים! אם נבטיח לדור הצעיר ביטוח רפואי "כמעט חינם" ונשכח את חובותיו בשל הלימודים בקולג׳ ובאוניברסיטאות, הרי שקנינו דור שלם.

ולאנשים המבוגרים, להם בעיות רפואיות קיימות, נדאג שאלו לא יהוו סיבה לסרוב של חברות הביטוח לבטח אותם. בדרך נרוקן את הקופה של תוכנית כיסוי רפואי לבני 65 ומעלה, נשתמש באסירים ושאר אנשים שכבר היו מבוטחים בכדי להראות מספרים שלא היו לא נבראו ונחתום על הסכמים עם חברות התרופות שימשיכו לעשוק את הציבור האמריקני (כך שתרופות המיוצרות בארה"ב ומיוצאות לקנדה נמכרות שם כל כך הרבה יותר בזול מאשר בארה"ב, רק כאן הצרכן יכול לשלם).

הנשיא שהיה ה"שחור" הראשון שנבחר לנשיא דאג לחדד את הבדלי צבע העור. המעניין היה שהוא לא נבחר בגלל צבע עורו, אך מהרגע שנבחר, במקום לקרב ולאחד, הוא דאג לפרד ולקטב והגביר את השנאה הפנימית. לא רק שחור מול לבן, כי אם את כולנו נגד אנשי הביטחון - בעיקר נגד שוטרים וחיילים.

היה זה נשיא עסוק מאד: כל יסוד של ארה"ב הוא ניסה לפורר, כתש וניפץ וניתץ, וטוב שהגיעו שמונה השנים לקיצן וניתן לנסות לעצור את הנזק הרב.

אובמה מקדם את האיסלאם

משך שמונה שנים למדנו שאין טרור מוסלמי, שהאיסלאם דת שוחרת שלום וששורשינו כאן בארה"ב באיסלאם. העולם שתה שטויות אלו בצמא, והוליווד, שראשיה ואנשיה יהודים הסובלים מתסביך הגורם להם לנסות לרצות את כולם, גם במחיר הקרבת עצמם, יצאה לבקשתו והפכה את היוצרות: היהודים הם הזוממים מקרי טרור. ישראלי, איש או אשת המוסד, הם בד"כ האשמים, והמוסלמים הם האנשים החכמים והיפים היוצאים להציל את העולם מהמזימות הציוניות האפלות.

הוליווד בשרות אובמה והאיסלאם הרדיקלי, או הפרוטוקולים של זקני ציון נוסח העשור השני של המאה העשרים ואחת.

איך היהודים לא מזהים את הכרזות האנטישמיות של לפני מאה שנה בדיוק במה שהם עושים בימים אלו ממש אינו מובן לי, אך ברור לכל שהיהודים הם אלו שירצחו מיד שתנתן ההזדמנות. באנגלית קוראים למתנהגים בצורה זו "אידיוטים שימושיים" ואלברט איינשטיין (יהודי כמובן) כבר הזהיר אותנו על חזרה על אותה טעות פעם אחר פעם.

לא רק הוליווד יצאה לפעולה לפי קריאתו המפורשת של הנשיא. כיון שהנשיא משמש כמפקד העליון של כל כוחות הביטחון האמריקנים, הרי שלאחר שמונה שנים של הזנחה, קיצוץ תקציבים וחינוך מחדש, יצאו לנו מפקדים-עתידיים שמיועדים לכשלון.

הנשיא אכן ראוי לפרס נובל - חינוך מחדש של ההמונים, בדרך שעשו בברית המועצות, בסין האדומה או בקוריאה הצפונית. ובצבא ארה"ב, כיון שאין מקרי טרור הפוגעים בנו, גם לא ידעו איך לתת מענה נכון. כל בר תמותה מבין שאלו מקרי טרור, אך כאן, היה הס מלהגיד! אסור באיסור מוחלט! אין טרור, והצעקה "אללה הוא אכבר" תוך כדי רצח המונים אינה קשורה כלל וכלל לאיסלאם. מקרי "אלימות במקום העבודה" הם אלו, שאינם קשורים לדת-שוחרת-השלום עליה הוקמה ארה"ב של אמריקה לפני מאתים ארבעים ושלוש שנים.

פלא שראש ממשלת ישראל היה אישיות כה בלתי רצויה, דוחה ומאוסה? הוא הזכיר לאמריקנים ולעולם שהמציאות שונה מהתמונה שהנשיא אובמה צייר בין משחק גולף למשתה לנסיעה עם המון רב לחו"ל על חשבון משלם המיסים האמריקני. הנשיא חגג, וראש ממשלת היהודים בא להזהיר: "אירן מסוכנת לשלום העולם". "הטרור האיסלאמי מסוכן לכולנו, לא רק למדינת ישראל". מי רוצה להפסיק חגיגה בעיצומה ולהקשיב לנביא רואה שחורות?

שמונה שנים התרגלו הדמוקרטים שלפיהם ישק דבר, והנה למגינת לבם הם הורחקו מהשלטון. בבת אחת נגמרה החגיגה. ההבטחות של "הכל חינם" לא יתגשמו. אנשים יצטרכו לעבוד. חיים של תענוגות על חשבון משלם המיסים הופסקו בעודם באיבם, אז איך ממשיכים, מה עושים?

הדמוקרטים איבדו את עשתונותיהם. כמו אדם שהתמכר לסמים קשים, הם סובלים כרגע מגמילה קשה ביותר. הכל נלקח מהם, שברו את הכלים ולא משחקים.

המנהיגה ננסי פלוסי

זוכרים את ננסי פלוסי תחת הנשיא אובמה שהפנט אותה ואותנו? היא נעלה את חדרי הישיבות בפני הרפובליקנים חברי הקונגרס והודיעה שאין צורך שהם ילמדו ויחקרו את אלפי הדפים של חוק הבריאות החדש. היא טענה שהם יוכלו לעשות זאת לאחר שהחוק יהיה שריר וקיים ובלתי ניתן לשינוי. עד היום אנחנו סובלים כתוצאה מכך, עם שרותי בריאות שעולים לנו יותר ויותר מאי פעם בעבר, והתמורה זעומה ביותר.

בימים אלו ממש, ננסי פלוסי עומדת איתן נגד הנשיא, מנסה להציל את ארה"ב מהמשוגע-בבית-הלבן. היא הייתה בדרכה לאפגניסטן לבקר את הכוחות האמריקנים, ולא רק שהנשיא ביטל את אמצעי התחבורה אליו התרגלה, הוא גם הדליף את לוח הזמנים לתקשורת וכך סיכן את חייה סיכון של ממש. מה עושים? לא תהיה ברירה, חייבים לנקוט צעדים תואמים, ואולי אף לבטל את הופעת הנשיא בפני הקונגרס לשאת דברים על מצב האומה.

ננסי פלוסי צריכה להתמודד מחד עם נשיא משוגע ומסוכן ביותר לעתידה של ארה"ב ומאידך עם מפלגה דמוקרטית חדשה, שעוצבה אחרי המפץ הגדול - כתוצאה משמונה שנות כהונתו של הנשיא אובמה.

ננסי פלוסי הפכה מ"שמאלנית קיצונית" ל"מתונה ביותר" שאולי אפילו יש להרחיקה מראשות המפלגה - ואם לא עכשיו, ודאי בהזדמנות ראשונה. מי המייצגים החדשים של המפלגה? נשים צעירות, חלקן שהגיעו לארה"ב כפליטות, אחרות שגדלו פה, ושבעורקיהן שנאה תהומית לישראל וליהודים.

הן מקדמות את האיסלאם, לובשות כיסוי ראש, ויוצאת בגלוי ובריש גלי בקריאות לחרם נגד מדינת ישראל, שכן לזו אין זכות קיום. בארצות המוסלמיות הן לא היו מצליחות לצאת מהמטבח, בעליהן היו אונסים ומכים אותן כשפחות-עד, אך כאן הן מקדמות את האיסלאם הנאור, המתקדם, שמטרתו אחת: לֹהשתלט עלינו ולשנות את דרך חיינו.

אלו נציגות הדמוקרטים החדשים, וכשניתן לקרוא להשמדת מדינת היהודים (בשמונה שנות כהונתו של אובמה הוכשה הקרקע, לדוגמה על-ידי גופים יהודים שקראו להפסקת התמיכה הכלכלית והצבאית השנתית למדינת ישראל), הרי מה שיקרה הלאה מסוכן עבורנו במיוחד.

נגד היהודים ניתן להגיד את הדברים המוזרים והמסוכנים ביותר. אם היה מעז מישהו להגיד אותם דברים נגד השחורים, האסיאתים או מהגרים חוקיים או לא חוקיים, אותו אדם היה נסקל בעודו בחיים. אך כשהשנאה מופנית נגד היהודים או ישראל, הדבר מותר ואף כדאי לעודד את העושים במלאכה.

חברה שפויה המאבדת את צלמה.

אותו תהליך התרחש בגרמניה בסוף שנות העשרים ובתחילת שנות השלושים, קרי לפני מאה שנה בדיוק. עד כמה קל היה לעבור משלב לשלב, לתקוף, להעליב ולבזות יהודים ברחובות, לאסור עליהם להיות חלק מהחיים הרגילים, להוציאם מחוץ לחוק, לאסוף אותם לגטאות ומשם להעביר אותם למחנות ריכוז למקלחות גז ציקלון, למטווחי ירי ולמשרפות.

המוסלמים בארופה מכריזים מזה כמה שנים "ארופה בידינו, ארה"ב הבאה בתור". ראו, הוזהרנו, והתהליך מתרחש נגד עינינו ממש.

הרב הייר והרב קופר העומדים בראש מרכז שמעון ויזנטל בלוס אנג׳לס יצאו בקריאה לננסי פלוסי לזכור את אביה המנוח, חבר הקונגרס תומאס דה אלסנדור הצעיר, שניסה באומץ יוצא דופן לשדל את הנשיא רוזבלט לעשות יותר להציל את יהודי ארופה מרצח בידי הנאצים ואת תמיכתו בשלבים הראשונים במדינה היהודית.

"עליך להבהיר שפתרון מדינה אחת הוא מילת קוד להשמדת ישראל - הבית של הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם - וניצב נגד כל מה שאת ואביך הקדשתם את חייכם להגן".

שוטים שימושיים, כך היו היהודים שעזרו לקומוניסטים לעלות לשלטון, וכך נשארנו עד עצם היום הזה, עת אנו עוזרים ומעודדים ותומכים במוסלמים הקיצוניים ובשאר שונאי ישראל והעם היהודי לשנות את פניה של ארה"ב לפי משנתו של הנשיא אובמה.

תאריך:  20/01/2019   |   עודכן:  20/01/2019
ארי בוסל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שוטים שימושיים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוצי
21/01/19 07:16
 
אז תבדוק מה עשו
21/01/19 13:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עוד הערות, שכתבתי על מלחמת יום הכיפורים המשך יבוא, כי יש עוד הרבה להגיד על המלחמה ההיא
20/01/2019  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
עו"ד אפי נוה, היו"ר המתפטר של לשכת עורכי הדין והחבר המתפטר מן הוועדה למינוי שופטים, איננו איש הציבור הראשון הגורם נזק לרשות השופטת ולאמון הציבור בה. קדמו לו בכך בכירי הרשות השופטת, ב"מהפכה החוקתית" שהובילו, בערעור מערכת הבלמים והאיזונים בין 3 הרשויות במשטר הדמוקרטי, בעסקות בוועדה למינוי שופטים, בהכשרת שרץ הגירוש הגזעני של יהודים מבתיהם תחת השם המכובס "הינתקות" ועוד.
20/01/2019  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
השבת בבתי הכנסת נפגש הקהל עם שתי שירות גדולות - "שירת הים" (שמות ט"ו 1-19), הנמצאת בליבה של פרשת השבוע פרשת "בשלח" והפטירו בהפטרת השבוע ב"שירת דבורה" (שופטים 1-31). בסיום שירת הים בפרשת השבוע מוזכרת שירה קצרה שנאמרה על-ידי אישה "וַתִּקַּח מִרְיָם הַנְּבִיאָה ...אֶת הַתֹּף בְּיָדָהּ וַתֵּצֶאן כָּל הַנָּשִׁים אֲחָרֶיהַּ בְּתֻפִִּים וּבִמְחוֹלוֹת. וַתַּעַן לָהֶן מִרְיָם שִׁירוּ לה'..." (שמות ט"ו 20-21).
20/01/2019  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
רבים וטובים תוהים אם ט"ו בשבט הוא אכן חג עתיק בישראל, ומאימתי נתקבל ונעשה למסורת. כך או אחרת, מקובל לחשוב שחג זה מקורו עוד בימים שישראל התנחל בארצו, שכן נאמר עליו "כי תבואו אל הארץ ונטעתם". מה שברור הוא שראש השנה לאילנות לא היה קדום בישראל ולא היה קיים בימי התנ"ך, וולא רק משום שלא נזכר כלל במקרא, אלא משום העובדה שבני ישראל לא ידעו אימתי קיים יום כזה.
20/01/2019  |  ראובן לייב  |   מאמרים
לפני הכל, אני מבקשת לומר משהו לכל הישראלים הרבים, ששולחים לי דברי תמיכה בימים האחרונים: תודה. התמיכה שלכם מרגשת אותי.
20/01/2019  |  איילת שקד  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il