|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
ניצן. פועל בניגוד לחוק [צילום: פלאש 90] נתניהו. אכיפה בררנית [צילום: לע"מ]

חשיפת News1 / שי ניצן - קשוט עצמך תחילה

פרקליט המדינה זיהם תיקי נתניהו <br>ופעל ביודעין בניגוד עניינים פסול

פרקליט המדינה פעל תוך ניגודי עניינים אסורים ונמנע מלפסול עצמו מלדון ומלהכריע בארבעה תיקים לפחות: תיק יוחנן דנינו, תיק אפי נוה, תיק הילה גרסטל ותיק ארנון מוזס בימים אלה מתנהלת בדיקה נפיצה מצד השופט (בדימ') דוד רוזן בגין מעשיו של ניצן בתיק דנינו למרות זאת, ניצן מזהם את ההליכים בתיקי נתניהו, בעצם זאת שהוא יושב ועוסק בדיונים הנוגעים לחשד נגד נתניהו לפיו פעל תוך ניגוד עניינים ביחסיו עם ארנון מילצ'ן, ארנון מוזס ושאול אלוביץ'
23/02/2019  |   יואב יצחק   |   מאמרים   |   פרשות נתניהו   |   תגובות
מנדלבליט. ההכרעה בידיו [צילום: פלאש 90]

החשד: ניצן טירפד חקירת מח"ש על יחסי שוחד בין דנינו לפקודתו
יואב יצחק
על-פי החשד, קיימו דנינו בעת היותו מפכ"ל ואותה קצינה פקודתו קשר רומנטי והוא סידר לה הטבות במשטרה * המידע הובא בפני המחלקה לחקירות שוטרים והחל להתברר בעקבות תלונה שהוגשה נגד קצין אחר במשטרה שניהל יחסים אישיים עם אותה קצינה * אלא שבאוקטובר 2015 פעל ניצן לחילוצו של חברו האישי דנינו והנחית על מח"ש הוראה: להעביר את הטיפול ממח"ש לבדיקה בהליך משמעתי במשטרה, וגם זאת רק בעניין הקצין והקצינה
לרשימה המלאה

חשיפה ב-News1: המשטרה סגרה תיק חקירה למאהבת של ניצב דנינו
יואב יצחק
תיק החקירה נסגר באופן בלתי תקין ולאחר שהמאהבת סיפרה לחוקרת על קשריה עם דנינו * החקירה נגד המאהבת - עולה חדשה מברזיל ששמה הוא מרסיה, נפתחה בעקבות תלונה שהגישה עובדת זרה שהגיעה עימה מברזיל * העובדת ששהתה שלא כדין בישראל מועמדת עתה לגירוש * הפרקליטות הורתה לפתוח מחדש את התיק * בידיעות אחרונות צינזרו את המידע הנוגע לקשר הרומנטי של דנינו עם מרסיה לאחר שהגיעו עימו ל"הבנות" * דנינו לא יוכל להיות מועמד למפכ"ל * דנינו: שקר וכזב; אגיש תביעת דיבה
לרשימה המלאה

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, עומד להודיע בימים הקרובים את החלטתו בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו. ביסוד החשדות: ביצוע פעולות תוך ניגודי עניינים, האסורות על-פי חוק. כך בתיק 1000 (ארנון מילצ'ן - מתנות), כך בתיק 2000 (ארנון מוזס), וכך בתיק 4000 (בזק - שאול אלוביץ').

החלטתו של היועמ"ש תשפיע, קרוב לוודאי, על מהלכי הבחירות לכנסת - בין שיחליט על כתב אישום חמור (בכפוף לשימוע) שיכלול עבירות שוחד באחד או יותר משלושת התיקים, החלטה העלולה להפחית מקולות הבוחרים למען הליכוד-נתניהו; ובין שיחליט על רף נמוך יותר של כתב אישום, שייחס לנתניהו "רק" עבירות על חוק המתנות (1000), ומרמה והפרת אמונים (בתיק 2000 ו/או ב-4000), החלטה העשויה דווקא להעצים את מספר המצביעים עבור הליכוד-נתניהו.

היועמ"ש הוא הגורם המוסמך על-פי חוק להכריע לבדו בתיקי ראש הממשלה. סוד גלוי הוא: הכרעתו בתיקים אלה מתקבלת לאחר התייעצויות שקיים בפורום רחב של פרקליטים, ובראשם פרקליט המדינה שי ניצן. היועמ"ש מחויב - כמו כל עובד ציבור אחר - למנוע, ומראש, השתתפות בדיונים מצד גורמים הנגועים בעצמם בניגודי עניינים, קל וחומר באחד מהתיקים הקשורים לראש הממשלה. דא-עקא, מתברר כי היועמ"ש ואנשיו לא עשו כל אשר לאל ידם כדי למנוע סיכונים אלה. לראיה: שי ניצן, הנגוע בעצמו בחשדות לניגוד עניינים בכמה פרשות (כפי שנפרט בהמשך), וכמי שלא הקפיד על החובה המוסרית: קְשֹׁט עַצְמְךָ וְאַחַר כָּךְ קְשֹׁט אֲחֵרִים (בבא בתרא ס ב), השתתף בדיונים וגם הוביל קו ניצי נגד נתניהו, שזכה לתשואות מצד כלי התקשורת העוינים את נתניהו. ניצן לא טרח לפסול עצמו, למרות הוראות החוק וחוות הדעת המחייבות במשרד המשפטים. התוצאה: ההליכים זוהמו. הן משפטית והן מבחינה עניינית.

מהו ניגוד עניינים אסור

ועדה למניעת ניגודי עניינים שפעלה מטעמו של משרד המשפטים קבעה בדוח שהגישה:

  • "אדם מצוי במצב של חשש לניגוד עניינים אישי כאשר הוא עוסק, במסגרת מילוי תפקידו, בנושא שיש לו עניין בו, אם הוא יכול לעשות שימוש בסמכויות הנתונות לו במסגרת התפקיד לצורך קידום ענייניו האישיים על פני מילוי תפקידו כהלכה".


בחוות דעת שעודכנה בפברואר 2016 הודגש:

  • "האיסור על עובד הציבור הוא איסור להימצא במצב של חשש לניגוד עניינים, ולא איסור לשקול שיקולים זרים או לפעול שלא כדין. כלומר: אין די בכך שאותו אדם אשר דן בענייניו שלו יפעיל את שיקול דעתו באופן אוביקטיבי, כאילו היה אדם זר. האיסור מהווה "סייג לתורה", בכך שהוא מונע מאותו אדם את עצם האפשרות לדון בעניינים בהם הוא עלול להימצא במצב של ניגוד עניינים. חשוב להבהיר, כי גם אם בפועל פעל אותו אדם באופן המקצועי והאוביקטיבי ביותר, עדיין לא יהיה מנוס מלקבוע כי פעל תוך חשש לניגוד עניינים, רק משום שהייתה לו אפשרות לעשות שימוש לרעה בתפקידו על-מנת לקדם את ענייניו האישיים".


יודגש כבר כאן, על-פי החוק, על עובד ציבור נאסר להשתתף בדיון ו/או לקבל החלטות בעניין הנוגע, לדוגמה, לבן משפחה או לידיד-חבר קרוב, מחשש שיקבל החלטות שיטיבו עם אותו ידיד-חבר; החוק אוסר גם את ההפך - השתתפות בעניין הנוגע ליריב, מחשש שינצל סמכותו כדי להרע לאותו יריב. שי ניצן חטא בשני המצבים, כפי שנציג להלן.

תיק יוחנן דנינו
דנינו. נחלץ בזכות החבר [צילום: טלוצ'ו, פלאש 90]

שי ניצן עשה שימוש לרעה במעמדו ובסמכותו. הוא סיכל חקירה פלילית במחלקה לחקירות שוטרים נגד המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, לאחר שעלה חשד לפיו דנינו ניהל מערכת יחסים רומנטית עם קצינה בכירה, ודאג לה באופן בלתי חוקי להטבות בעת שזו הייתה פקודתו במשטרה. המדובר בחשד ממשי, שעלול היה לקטוע את כהונתו של דנינו כמפכ"ל, ולהעמידו אף בסיכון של כתב אישום. דנינו וניצן הם חברים קרובים במשך שנים רבות, עוד משירותם הצבאי. למרות זאת, ניצן לא פסל עצמו, וביצע בפועל עבירה חמורה בעצם זאת שפעל תוך ניגוד עניינים ושיבש הליכי חקירה ומשפט.

נציב תלונות על פרקליטים, השופט (בדימ') דוד רוזן, מקיים בדיקה בנושא זה לאחר שקיבל תלונה פרטנית (דיווחנו על-כך בהרחבה ב-News1). דא-עקא, גם רוזן לא עושה את עבודתו כנדרש על-פי חוק. הוא מאפשר מצב, שבו ניצן מעכב מתן תגובה לטיוטת דוח בדיקה בעניין, וזאת עד שניצן יסיים את טיפולו יחד עם היועמ"ש בתיקי נתניהו. העובדה שחשוד X שפעל על-פי החשד תוך ניגוד עניינים פסול ואסור, ישתמש במעמדו כדי להכריע בגורלו של חשוד Y החשוד בעבירות דומות, לא מטרידה, כנראה, את דוד רוזן, על-אף שלא מיהר בעבר להעניק הנחות דומות לחשודים אחרים.

אין זו הפעם הראשונה שדנינו מקבל הנחות מושחתות. בנובמבר 2010 חשפנו ב-News1 כי המשטרה סגרה שלא כדין תיק חקירה נגד מי שנודעה כמאהבת של ניצב יוחנן דנינו - בעת שהיה ראש אגף החקירות. התלונה הוגשה על-ידי אזרחית ברזיל, בחורה שהגיעה לישראל ושהתה בביתה של המאהבת - מרסיה קלנר-פוליסוק ("מרסיה"). בתלונה נטען כי מרסיה התייחסה אליה באופן בלתי ראוי, העבידה אותה שלא כדין ובכפייה, עיכבה את דרכונה, הגבילה את חופש תנועתה, עשקה אותה ועוד ועוד. כמו-כן נטען, כי עצם העסקתה כעובדת זרה בוצע שלא כדין, והיא הועסקה תוך ביצוע עבירות בעניין שכר מינימום או שעות עבודה ומנוחה.

תיק החקירה נסגר לאחר שהמאהבת תודרכה על-ידי דנינו ולאחר שלחוקרי המשטרה נרמז מפורשות על קשריה עם דנינו. למרות שהועלה נגדו חשד לקשר הנוגע לשיבוש חקירת המאהבת, ועל-אף שפעל כדי לחלצה מכתב אישום, נמנע היועמ"ש יהודה וינשטיין ממיצוי הדין עימו.

תיק אפי נוה
נוה. יריב של ניצן [צילום: קוקו, פלאש 90]

שי ניצן עשה שימוש לרעה במעמדו ובסמכותו, והוביל את ההליכים הפליליים ואף קיבל את ההחלטות החריגות בנוגע לתיקי עו"ד אפי נוה, כולל מתן הכשר לפריצה בלתי חוקית למכשיר הסלולרי של נוה. השניים ידועים כיריבים חריפים, לא במעט נוכח שקריו המרובים של ניצן בעניינים שונים שלא זה המקום לפרטם; ובמיוחד לאחר שנוה פעל, בתפקידו כיושב-ראש לשכת עורכי הדין וכחבר בוועדה לבחירת שופטים, יחד עם שרת המשפטים איילת שקד, לטרפוד יוזמה שנועדה לקדם את מועמדותו של שי ניצן לכהונת שופט בבית המשפט העליון (ניצן פורש בנובמבר 2019, ובשנת 2020 צפויה בחירת מי שיחליף את חנן מלצר באפריל 2021). ניצן לא פסל עצמו, למרות ניגודי עניינים בהם הוא נתון, ואף שהיועמ"ש מנדלבליט פסל עצמו בשל ידידותו עם נוה - שהינה בעצימות נמוכה בהשוואה לעוצמת היריבות וגובה הלהבות בין נוה לניצן.

תיק הילה גרסטל
גרסטל. ניצן לא ראוי [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

שי ניצן עסק בתיק החקירה שבו נחשדו ניר חפץ ואלי קמיר בקשירת קשר למינויה של השופטת (בדימ') הילה גרסטל לכהונת היועץ המשפטי לממשלה, תמורת הקלות כביכול בתיק החקירה נגד שרה נתניהו בפרשת מעונות ראש הממשלה. ניצן לא פסל עצמו, למרות היריבות האישית והדם הרע שיש בינו לבינה; והוא אף לא נמנע מהכתמתה לצמיתות כמי שזיגזגה ומסרה גרסאות מביכות. נזכור נא: גרסטל, בתפקידה כנציבת תלונות על פרקליטים, הובילה בפרשת פורמן מערכה קשה נגד ניצן. היא האשימה אותו בשקרים ובראיון לתקשורת אף קבעה כי ניצן אינו ראוי לכהן כפרקליט המדינה. ניצן לא פסל עצמו, למרות הוראות החוק.

תיק ארנון מוזס
ארנון מוזס. מסוכן

לפני קצת יותר מ-20 שנה הוביל שי ניצן, יחד עם פרקליטת המדינה באותה עת, עדנה ארבל, את ההגנה על הפרקליטות ועל ארנון מוזס בפרשת האזנות הסתר. מוזס ביצע עבירות מס, עבירות על חוק העונשין, ועבירות על חוק האזנות סתר. עפר נמרודי נשלח לכלא בגלל חלקו בפרשה. מוזס, לעומת זאת, זכה להגנה ולחיפוי - למרות שיזם ראשון האזנות סתר.

בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון - במסגרת עתירה שהגיש הח"מ נגד מוזס - הגן ניצן על מוזס, כמעט בגופו, וגונן שוב ושוב, בשם הפרקליטות, על החלטתה להימנע מהעמדת מוזס לדין. לשם-כך הוא מסר מידע מטעה והציג טיעונים כוזבים בפני שופטי בית המשפט העליון. והצליח לו - השופט מישאל חשין קפץ להסות את הח"מ מלטעון כי שי ניצן משקר. "אדוני יגיד טוען, לא משקר", צעק חשין. שקר הוא שקר הוא שקר, טענתי בלהט. חשין, כמו חשין, צעק וגער. עתירתי נדחתה. כך גם עתירתו של יעקב נמרודי, שנאבק לעשיית צדק למען בנו ומשפחתו.

מאז זוכה ניצן לעיתונות אוהדת ומפנקת מצד ידיעות אחרונות ועורכו הראשי של העיתון, הוא ארנון מוזס. ניצן זכה ל"שירותי ליווי" מפרגנים מצד כתבי העיתון, כולל מרדכי גילת בתקופה שעבד כחייל למען מוזס, כמעט בכל תפקיד שנפשו חפצה. כך גם כשהתמודד על תפקיד פרקליט המדינה. טענות חמורות נגדו, כמו ב"פרשת פורמן", טושטשו או שדווחו משל מדובר בסכסוך שכנים בעיירה רחוקה. ניצן, שפעל למען מוזס, ולאחר מכן זכה לקבל ממנו ומארגונו פינוקים לרוב, לא פסל עצמו בתקופה האחרונה מעיסוק בתיק נתניהו-מוזס - למרות שבשורה התחתונה: נתניהו חשוד בניהול יחסי שוחד עם מוזס, במטרה לקבל כתבות מפנקות או למצער מניעת כתבות מרושעות נגדו; ומוזס חשוד ביחסי שוחד ובניסיונות של סחיטה באיומים כלפי נתניהו.

בנסיבות האמורות, ונוכח חלקו של ניצן בתהליכי קבלת ההחלטות, ומחמת מעמדו של מוזס כאיש מסוכן שנהג להחזיק תיקים על אישי ציבור שונים, בל נתפלא אם בתיק 2000 תצא תחת ידיהם של ניצן-מנדלבליט החלטה מוזרה, שתחייב הגשת כתב אישום נגד נתניהו, ותשחרר את מוזס באמתלה של העדר ראיות מספיקות. הכל פתוח...

פרקליט נגוע ישפוט חשוד אחר?


הצבענו לעיל על ארבעה תיקים בהם עסק שי ניצן תוך ניצול תפקידו כפרקליט המדינה - כשהוא עצמו נגוע בניגודי עניינים חמורים. תיקים אלה הוצגו כדוגמה בלבד. שי ניצן הוא שור מועד, בתחום זה. איש חסר עכבות. באחד מארבעת התיקים הנ"ל - תיק מוזס, ניצן אף זכה, במשך שנים, לטובות הנאה ניכרות בצורת כיסוי אוהד ומפרגן. הוא מצידו שמר על קשר סמוי באמצעות עיתונאית בכירה ודאג לטפטף מידע בלעדי לעיתונו של מוזס.

אם אכן יוגש כתב אישום נגד נתניהו בטיעון שפעל-כנבחר ציבור תוך ניגוד עניינים, כדאי ונכון יהא מצד פרקליטי נתניהו וגם מצד נתניהו עצמו: לבקש מבית המשפט לבחון את אופן התנהלותו של ניצן - שהוא אחד משרשרת מקבלי ההחלטות/ההמלצות בתיקי נתניהו - בארבעת התיקים הנ"ל ובמיוחד בתיק נתניהו-מוזס. לא רק כדי להוקיע את התנהלותו של ניצן, אלא כדי להצביע על הנורמה הדומה הנוהגת בפרקליטות, על אכיפה בררנית, ועל מוסר כפול מצד שי ניצן ומצד גורמים נוספים במשרד המשפטים - הפועלים משל הם אינם שפיטים, וכאילו מותר להם לנהל הליכים פליליים נגד אחרים, בעוד הם עצמם לוקים בניגודי עניינים דומים.

תאריך:  23/02/2019   |   עודכן:  24/02/2019
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרקליט המדינה זיהם תיקי נתניהו ופעל ביודעין בניגוד עניינים פסול
תגובות  [ 38 ] מוצגות   [ 38 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יודעי דבר
23/02/19 10:45
 
מרסיה קלנר-פוליסו
23/02/19 12:02
 
וצוחק עלינו....
23/02/19 14:49
 
צוחק עלינו הקוראי
23/02/19 17:27
 
אתה צוחק ומחבל
23/02/19 22:52
 
מתנענע כמו לולב
23/02/19 17:13
2
מתילדה
23/02/19 11:20
 
הרבה מאד מוסדות
23/02/19 13:37
 
מתילדה
23/02/19 14:57
 
נכון מאד
23/02/19 15:25
 
חיים בטן-גב
23/02/19 20:58
 
אחת מהעם
23/02/19 14:49
3
alice
23/02/19 12:09
 
צרה
23/02/19 19:24
4
קיקו
23/02/19 13:48
5
למה נתניהו ? הסבר
23/02/19 13:52
6
המשטרה לפח
23/02/19 14:03
7
אקטואלי
23/02/19 14:13
8
אלטע קאקער
23/02/19 14:24
 
slice
24/02/19 10:18
9
אחת מהעם
23/02/19 14:26
10
אקטואלי
23/02/19 15:41
11
שמ
23/02/19 18:03
12
פרויק
23/02/19 18:08
13
אקטואלי
23/02/19 18:19
14
בולבול
23/02/19 18:41
15
Prms-999.
23/02/19 19:18
16
אא
23/02/19 19:48
17
יעקב יעקב
23/02/19 20:56
18
רוני מירושלים
23/02/19 22:27
19
שקר
23/02/19 23:19
20
פרקליט קשיש
24/02/19 00:28
21
ומשה מיכאל
24/02/19 05:00
22
פושעם ומשבשים
24/02/19 12:40
23
Aaron
25/02/19 12:48
24
מנדבליט מה קרה ?
26/02/19 23:20
25
ישועות
2/03/19 18:53
26
ירדן חלמיש
7/03/19 00:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשות נתניהו
אלו תיקים פליליים מועברים להחלטה שיפוטית (מוגש בהם כתב אישום), ואלו תיקים פליליים מושלכים לפח האשפה של ההיסטוריה? אליבא דיועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הכלל הוא ראיות. או במילים אחרות רק הראיות מדברות.
21/02/2019  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה רואה עצמו כמועמד לשפיטה בבית המשפט העליון, פרקליט המדינה גם כן, נשיאת מועצת העיתונות היא שופטת עליונה בדימוס.
20/02/2019  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
חילוקי דעות בין היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, ובין בכירי הפרקליטות ובראשם פרקליט המדינה שי ניצן ופרקליטת מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) עו"ד ליאת בן-ארי, הם שעיכבו בשבועות האחרונים את ההכרעה הסופית של היועמ"ש בתיק 4000 (עסקת בזק-יס). כך נודע ל-News1. עיקרם: האם יש מקום להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין עבירת שוחד (כהצעת ניצן ובן-ארי), וכן נגד החשודים העיקריים האחרים ובראשם שאול אלוביץ', או להסתפק באישום בגין מרמה והפרת אמונים נגד נתניהו (כעמדתו של מנדלבליט).
16/02/2019  |  יואב יצחק  |   תחקירים
עוד ניסיון עלוב, פתטי, להשאיר בחיים תיקי חקירה שאין בהם מאומה; ומי שחיפש את "ראיית הזהב" שממנה אפשר יהיה ללמוד שרשויות אכיפת החוק מחפשות את ראשו של ראש הממשלה, ולא את חקר האמת, כדי לגרום למהפך שלטוני, יכול היה לקבל אותה על מגש של כסף השבוע.
15/02/2019  |  ד"ר חיים משגב  |   מאמרים
היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, דחה (יום ד', 13.2.19) את בקשת סנגוריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לזמן 60 עדים בשלושת התיקים נגד נתניהו. הדחייה מלמדת, כי נכשל גם ניסיון זה של נתניהו למנוע את פרסום החלטתו של מנדלבליט לפני הבחירות.
13/02/2019  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il