|
תצוגת אופנה. ביקור אופנתי עם קריצה לתיירות הישראלית [צילום: AP]
|
|
|
|
|
כתבי אופנה בכירים מרחבי העולם המגיעים לסקר את שבוע האופנה הבינלאומי שייפתח בשבוע הבא בתל אביב יהפכו במסגרת ביקורם לארץ גם למשווקים של מוצר התיירות הישראלי.
במסגרת הביקור, יצאו הכתבים לסיורים בארץ, במטרה למנף את התיירות הישראלית ולמצב את ישראל כמדינה מודרנית ואטרקטיבית לקהל יעד זה.
לשבוע האופנה, שיימשך ארבעה ימים, צפויים להגיע מעצבים ומובילי דעת קהל בתחום האופנה וסגנון החיים מכל העולם. מגזין "ווג", הנחשב למגזין האופנה המפורסם והנחשב בעולם, שולח נציגים מפריז ומאיטליה; המגזין הבינלאומי Elle שולח כתבים מארה"ב; והמגזינים "פלייר" ו-Glamour שולחים נציגים מצרפת ומברלין; בנוסף, מגזיני אופנה נוספים שולחים עיתונאים מרוסיה.
הכתבים הרבים, אורחי משרד התיירות, ישתתפו באירועי שבוע האופנה, ויטיילו באתרי התיירות בישראל ביניהם בתל אביב, ביפו, בירושלים, בקיסריה, בחיפה ועוד.
אירוח הכתבים נעשה על-ידי המשרד כחלק מפעולות שיווק, במטרה לחשוף בפני מעצבי דעת הקהל מהעולם את מגוון אפשרויות התיור, הבילוי, התרבות והפנאי בישראל. האירוח מאפשר חשיפה בינלאומית בקנה מידה גדול, לקהל כללי, הנוהג לצרוך נופש ובילוי, לצד תכנים היסטוריים ותרבותיים.
במסגרת זו, אירח המשרד בשנה החולפת את "כוהנת" הלייף-סטייל מרתה סטיוארט, את כוכבי הסדרה CSI, את השחקנית האמריקנית קלייר דיינס, את צוות שחקני הסדרה "האוס", "ER", "בוורלי הילס 90210" ו"מחשבות פליליות", בלוגרים מרכזיים מסין ועיתונאים רבים.