|
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו [צילום: דודי חסון]
|
|
|
|
|
חברת האופנה קסטרו פרסמה (יום ד', 27.8.14) את דוחותיה הכספיים מהם עולה כי רשמה ברבעון השני צמיחה דו ספרתית: ההכנסות לרבעון השני של שנת 2014 הסתכמו בכ-221.5 מיליון שקל, לעומת כ-169.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-31%.
הרווח הנקי לרבעון השני של השנה הסתכם בכ-18.7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-13.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-42.9%.
במצטבר מתחילת השנה, הסתכמו ההכנסות בכ-419.1 מיליון שקל, לעומת כ-366.2 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד, גידול של כ-14.5%.
התוצאות הושפעו בעיקר מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני (14 לאפריל) ואילו בתקופה המקבילה אשתקד חל ברבעון הראשון (25 במרס). תוצאות החציון הושפעו גם מהעובדה כי בחודשי החורף ינואר ופברואר שרר בארץ מזג אוויר קיצי בצורה בלתי אופיינית, והיעדרו של מזג האוויר החורפי בתקופה זו השפיע לרעה על הכנסותיה של החברה בחודשים אלו ועל הרווח הגולמי.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "קסטרו מציגה צמיחה דו ספרתית הן ברבעון השני של השנה ובמחצית כולה. קסטרו סיימה רבעון שני חזק והיא ממשיכה ליישם את אסטרטגיית התרחבותה וממשיכה לשפץ חנויות ולהרחיב את שטחן והכל על-מנת לאפשר הצגה מיטבית של הקולקציה, אשר היקפה גדל והתרחב במהלך השנים האחרונות.