שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב,
מגן אלטוביה, דחה (17.1.15) את בקשתן של חברות נסטלה ונספרסו לאסור זמנית על חברת אספרסו קלאב לעשות שימוש בפרסומיה בכפיל של השחקן
ג'ורג' קלוני.
קלוני הוא הפרזנטור של נספרסו, ובבקשה נטען שהשימוש בכפיל מהווה שורה של עוולות ובראשן זכויות יוצרים והטעיה. אלטוביה אומר, כי קיימים הבדלים מהותיים בין הפרסומות של אספרסו קלאב לבין אלו של נספרסו, ברור שאין המדובר בקלוני והדבר אף מודגש במפורש בתחילת הפרסומת. לדברי אלטוביה, פרזנטור אינו הופך להיות מזוהה עם המוצר אותו הוא מקדם, ולכן לא ניתן לומר שדמותו הופכת לסימן מסחר הזכאי להגנה.
אלטוביה מקבל את עמדתה של אספרסו קלאב, לפיה הפרסומת שלה אכן "מתכתבת" עם זו של נספרסו, אך מדובר בהצעת חלופה והיא אפילו אינה מתקרבת לפגיעה הנטענת בידי נספרסו. זוהי תחרות לגיטימית שאינה פוגעת במוניטין של נספרסו, והיא אף עשויה להרחיב את השוק כך שכל הפעילים בו ייצאו נשכרים, מוסיף אלטוביה.
הוא גם דוחה את הטענה לפגיעה בזכויות יוצרים, באומרו שהללו קיימות רק בדמות דמיונית ולא בשימוש באדם כמות שהוא. אלטוביה מעיר, כי קלוני לא היה מסכים שהזכויות בדמותו יהיו בידי נספרסו, משום שהדבר היה כובל אותו אליה באופן בלעדי מבלי יכולת להשתמש בכישוריו ובמוניטין שלו לפרסום מוצרים אחרים.
אלטוביה הציע לנסטלה ונספרסו למחוק את תביעתן העיקרית, בכפוף לכך שיוכלו לבקש מבית המשפט העליון לערער על החלטתו בנוגע לסעד הביניים. שתי החברות חויבו בתשלום הוצאות בסך 59,000 שקל. את נספרסו ונסטלה ייצגו עוה"ד
דוד גילת, רקפת פלד וענת גוזלן, ואת אספרסו קלאב - עוה"ד
הלל סומר, גבריאלה שוורץ, אהוד שניידר וליאת בלומברג.