|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

שרון גל חושף רכושו - רכב שכור, חלק מדירה

גל בראיון לרדיו "קול ברמה": "רכשתי דירה שהיא אפילו לא בבעלותי בטירת הכרמל... אין לי נכסי נדל"ן, פעם הייתה לי דירה בקריית גת שמכרתי אותה. אני נוסע ברכב שכור כרגע"
27/01/2015  |   globes globes   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
מאת: שירות גלובס  |    |  גלובס  |  תגובות    בחירות 2015
גל. ירוויח בכנסת מחצית מהשכר בתקשורת [צילום: ישראל מלובני]

איש התקשורת שרון גל, שהצטרף לאחרונה למפלגת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן, יצא בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" נגד הנוהג שבו פוליטיקאים מפרסמים הצהרות הון.

"לא פרסמתי הצהרת הון ואין לי שום דבר להסתיר", אמר גל, "אבל אני נגד ההתנפלות הזאת על אישי ציבור, אני חושב שזה רע. זה גורם לאנשים טובים לחשוב שלוש פעמים אם לבוא לפוליטיקה. אנחנו לא רוצים לגרום למצב שבו יש צייד מכשפות כזה אחרי אנשים שעשו בקריירה שלהם לפני שהם נכנסו לפוליטיקה כמה שקלים".

בהמשך הראיון פירט גל את רכושו, נכון להיום: "רכשתי דירה שהיא אפילו לא בבעלותי בטירת הכרמל. לא סיימתי לשלם עליה, אני עדיין מתקשה עם העניין הזה של לרוץ לבנק ולחתום על המשכנתא, העברתי רק חלק מהכסף.

"חוץ מזה, אין לי נכסי נדל"ן, פעם הייתה לי דירה בקריית גת שמכרתי אותה. אני נוסע ברכב שכור כרגע. עשיתי פרויקט נדל"ן מאוד מוצלח בחולון, את הכסף אני אמור לקבל בעוד כמה חודשים כשנסיים לפתוח את כל מסגרות האשראי. זה לא מעט כסף, אבל ייקח זמן לראות אותו, זה יכול לקחת עד שלוש שנים אולי אפילו יותר.

"בתקשורת הרווחתי יפה מאוד, אני צריך להרוויח פחות מחצי בכנסת ממה שהרווחתי בתקשורת. אני גם מחזיר הלוואות בסכומים גדולים, גם משלם דמי מזונות, וגר בשכירות".

במארס 2011 התראיין גל למגזין "פירמה" של "גלובס" וסיפר כי הוא נוהג במרצדס. כאשר נשאל גל בראיון האם לא מפריע לו שמדובר ברכב מנקר עיניים, ענה: "על הזין שלי". לימים מכר גל את המרצדס.

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  27/01/2015   |   עודכן:  27/01/2015
שירות גלובס
+עד 11 יתברר האם יתאחדו מפלגות הימין הקטנות
00:08 28/01/15  |  עידן יוסף
טרם הושגה הסכמה בין מפלגות העם איתנו של אלי ישי ועוצמה לישראל של מיכאל בן-ארי. הדיונים בעניין נמשכים ועד השעה 11:00 אמורה להתקבל החלטה. נראה כי סלע המחלוקת הוא נושא העלייה להר-הבית. ברוך מרזל אמר בראיון ל"גלי ישראל" כי ישנם גורמים ביחד המעכבים חתימה. כפי הנראה כיוון לח"כ יוני שטבון. הרב שלמה אבינר הציע כי הנושא הטעון לא יאוזכר, ורק יוסכם כי המפלגה מקבלת על עצמה את פסיקת הרבנות הראשית לישראל. הרבנות אוסרת עלייה להר. לפי שעה נראה כי הנושא יובא להכרעת הרב מאזוז. מרזל אמר עוד כי הוא חלוק על מרזל בשאלה מי יהיה מקום ראשון ברשימה ומציע את חברו.
+עוצמה יהודית ויחד לא ירוצו במשותף
23:30 27/01/15  |  איציק וולף
מפלגות הימין המזוהות עם הציונות החרדית לאומית - עוצמה יהודית ויחד - לא ירוצו ברשימה משותפת בבחירות לכנסת ה-20. זאת, לאחר שהמשא ומתן בין המפלגות פוצץ על רקע דרישתה של מפלגת יחד ממפלגת עוצמה יהודית לחתום על התחייבות כי אנשי עוצמה יהודית לא יעלו לצמיתות להר הבית ולא יפעלו לעליה להר וכי יצטרפו בכל תנאי לקואליציה של נתניהו על מנת "לקבל תקציבים למוסדות".
+העליון: תחודש ספירת הקולות בליכוד
20:26 27/01/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קיבל את ערעורו של דיכטר על ההחלטה להפסיק את הספירה החוזרת בקרב בינו לבין חוטובלי על המקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת
(ראוי שרצון הבוחר ייבחן [צילום: פלאש 90])
+השדר החרדי דודי שוומנפלד מצטרף לאלי ישי
19:56 27/01/15  |  עידן יוסף
השדר החרדי דודי שוומנפלד ממגדל העמק הודיע על הצטרפותו לרשימת יחד העם איתנו בראשות אלי ישי. שוומנפלד שידר בתחנת קול ברמה. תכניתו היתה תכנית שיח שהיתה סוערת באופיה. הוא נחשב למקורב לחסידות חב"ד ולרב יצחק דוד גרוסמן. כמו כן שימש בעבר כראש ישיבה לנוער נושר.
+נדחתה עתירה לצו מניעה נגד השר אריאל
18:49 27/01/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דחה עתירה שהגישה ח"כ זהבה גלאון לצו מניעה נגד שר הבינוי והשיכון בשל תוכניותיו להרחבת בניה ביישובי יהודה והשומרון לצורך קליטת עולים מצרפת  ▪  "המכתב כבר נשלח והמעשה עשוי, התוכניות לא מקודמות מעשית"
(אריאל. מעשה עשוי [צילום: פלאש 90])
+ח"כ זבולון כלפה פורש מהבית היהודי
16:07 27/01/15  |  
ח"כ זבולון כלפה פורש מהבית היהודי לנוכח צירופו לרשימה של אלי אוחנה. כלפה קרא לתקומה לרוץ ברשימה נפרדת. במערכת הפוליטית מעריכים שכלפה יצטרף להעם איתנו של אלי ישי. צירוף כלפה יאפשר למפלגה החדשה קבלת כספי מימון מפלגות נוספים. יו"ר תקומה אורי אריאל: "ביקשתי מכלפה לחזור בו ובכל מקרה נמשיך לקדם את הערכים שלנו בתוך הבית היהודי".
+אייל בן-ראובן ישוריין במקום 20 במחנה הציוני
16:04 27/01/15  |  
אלוף במילואים אייל בן-ראובן, שהיה סגן מפקד פיקוד הצפון, יוצב במקום ה-20 בסיעת המחנה הציוני. הוא ישוריין מטעם מפלגת התנועה. רק לאחרונה אמר בן-ראובן לעיתונאי הארץ אילן ליאור על ההחלטה שלא לרוץ במרצ: "בסופו של דבר אני לא פוליטיקאי, לכן בחרתי בדרך של ארגונים א-פוליטיים. זה יותר נוח לי".
+אוחנה: מצידי לפנות את כל ההתנחלויות
15:55 27/01/15  |  
כדורגלן העבר אלי אוחנה המשוריין בבית היהודי הצביע בשנת 2006 לקדימה. בראיון שנתן בזמנו לידיעות אחרונות אמר: "ש[אריאל] שרון יפנה את כל ההתנחלויות מצדי, יש לנו מספיק שטחים לחיות בהם". עוד אמר בראיון: "פוליטיקאי צריך להיות תחמן, שקרן, מניפולטור, קומבינטור, ואלה תכונות שכל כך רחוקות ממני".
+סע, נתניהו, סע!
15:41 27/01/15  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
בנימין נתניהו דומה בעיניי לילד הסותם באצבעו את החור בסכר. האגדה מספרת כי הפעולה הזו הייתה יעילה מאוד. אני קורא לראש הממשלה: סע! והלוואי שתצליח בשליחותך למען עם ישראל
(נוסע להסביר. רה"מ נתניהו [צילום: פלאש 90])
+טיבי: אולי נהיה המפלגה השלישית בכנסת
15:31 27/01/15  |  
חבר הכנסת אחמד טיבי מעריך כי בניגוד לסקרים המתפרסמים בתקשורת, תקבל הרשימה המשותפת 15-13 מנדטים, ואולי תהיה המפלגה השלישית בגודלה בכנסת הבאה. טיבי, שאמר את הדברים לאורית לביא נשיאל בערוץ הכנסת ציין כי הסיעה תורכב ממפלגות חד"ש, התנועה האיסלאמית, בל"ד ותע"ל.
+פייגלין: אולי אצביע לבנט בגלל אוחנה
15:26 27/01/15  |  
ח"כ משה פייגלין אומר כי אולי יצביע לבית היהודי בגלל שנפתלי בנט צירף למפלגה את אלי אוחנה. לדבריו, כניסת אוחנה לבית היהודי היא קריאת כיוון חשובה מאוד מכיוון שהיא מסירה את המחיצות שבין דתיים לחילוניים, ושוברת את המושגים הללו.
+דאגות בשולי החדשות
15:24 27/01/15  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
על נסיעת ראש הממשלה לנאום בפני שני בתי הקונגרס  ▪  ה'עליהום' על רעייתו שרה נתניהו  ▪  מדינת ישראל יכולה להשתבץ בקלות בין המדינות המושחתות  ▪  הפיזוזים של לבני ומופז  ▪  ומה קורה בצמרת המשטרה?
(נוקטים מולה שפלות אמיתית. שרה נתניהו [צילום: פלאש 90])
+ש"ס והבית היהודי רבות בעניין אלי אוחנה
15:22 27/01/15  |  
מפלגת ש"ס הגיבה לדברי איילת שקד על כך שאלי אוחנה שוריין כי "נפתלי רצה מסורתי, מזרחי שעבר ילדות קשה: "מזרחי זה לא מוצר מדף שאשכנזים קונים לפני בחירות". בבית היהודי הגיבו: "שלא יטיפו לנו בנושא אלי אוחנה. לא ראינו שבש"ס מחבקים את הציבור האשכנזי. דרעי צריך להתבייש. אפליה על רקע עדתי - רק בש"ס ובקרב אנשיה".
+נתניהו שוקל שריון ללינור אברג'יל
15:08 27/01/15  |  
יושב ראש הליכוד בנימין נתניהו שוקל לשריין את המקום ה-11 ברשימת הליכוד למיס עולם לשעבר לינור אברג'יל.
+נפתלי בנט ובנימין נתניהו יוצאים לדייט
14:39 27/01/15  |  יניב הלפרין   |   לרשימה המלאה
סרטון של המחנה הציוני מראה את נתניהו מחפש היכרות באפליקציית Tinder ומוצא את יו"ר הבית היהודי  ▪  איך זה נגמר? כנסו ותראו
נתניהו ובנט מתאימים... לקואליציה ביחד [צילום: מתוך הסרטון]
+מופז פורש: "איני פוליטיקאי מצטיין"
14:27 27/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יושב-ראש קדימה וממייסדיה לא הצליח להתברג באף רשימה  ▪  מפלגת קדימה מתפרקת סופית  ▪  פעילותו הפרלמנטרית של מופז כחבר כנסת הייתה נמוכה מאוד
(מופז. קדימה נכחדה [צילום: פלאש 90])
+'הדמוקרטיה הישראלית': אפשר גם אחרת
13:30 27/01/15  |  ד"ר אריה אבישור   |   לרשימה המלאה
ישנם מספר אמצעים שיכולים להביא למצב של מפלגות גדולות ויציבות יותר לאורך זמן ותחרותיות יותר בביצועים שלהן ביחס לאזרח  ▪  חוקי המשילות הנדרשים בישראל
(עודף מפלגות וזרמים [צילום: פלאש 90])
+כחלון: אולי נסיעת נתניהו לקונגרס חשובה
13:28 27/01/15  |  
יושב ראש כולנו, משה כחלון, אמר כי "יכול להיות שהנסיעה של ראש הממשלה לקונגרס חשובה". הוא אמר את הדברים בסיור במפעל פניציה בו שמע מעובדי המפעל על תהליכי הייצור וההתייעלות הצפויים בעזרת תמיכת הממשלה בחיבור המפעל לצינור הגז. כחלון: "אם ממשלת ישראל הייתה דואגת שיגיע גז למפעל מגבות ערד, כמו שלבסוף הגיע לכאן, לא היינו רואים את ההונאה של הממשלה שמבטיחה לתושבים לפתוח מפעלים אחרים, אך בינתיים כל מה שאנחנו רואים זה אנשים מובטלים. הגז הוא משאב השייך לאזרחים ולכן אסור שהוא יהיה בשליטת מונופול".
+סקר: איחוד מפלגות ישי ובן-ארי יציל אותן מהתאיידות
12:55 27/01/15  |  
סקר פאנלס פוליטיקס עבור המשדר "אולפן פתוח" בערוץ הכנסת:
המחנה הציוני 25, הליכוד 23, הבית היהודי 15, רשימה ערבית מאוחדת 12, יש עתיד 11, כולנו 8, ש"ס, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו, מרצ 6. על-פי הסקר, אם העם איתנו ועוצמה לישראל ירוצו יחד תקבל רשימתם המשותפת 5 מנדטים על חשבון מנדט אחד מהליכוד, מהבית היהודי, מהרשימה הערבית, מכולנו ומש"ס. לפי שעה אין כוונה של המפלגות להתאחד. לדעת 55% מהנשאלים בסקר, הסיקור הנרחב של העדויות של עובדים בבית ראש הממשלה, בכל הקשור לרעייתו שרה, הוא ניסיון לפגוע פוליטית בנתניהו. לעומת זאת, 39% מהנשאלים סברו שמדובר בסיקור לגיטימי.
+נתניהו: צריך לבצר את עמדותינו ובסיסינו בשומרון
12:42 27/01/15  |  
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר בכינוס פוליטי באריאל שבשומרון: "אם אנחנו לא נהיה פה (בשומרון) - לא נוכל להיות שם (בתוך קו ירוק). אבל יש מי שרוצה לברוח ולהרכין ראש. יש מולנו רשות עוינת. אם צה"ל יצא - ייכנס חמאס ואולי דאעש. כרגע צריך לבצר את עמדותינו ובסיסינו כאן ובראשם את אריאל".
+ה"שקופים" של ש"ס: רשת החינוך מלינה את שכר המורים
11:52 27/01/15  |  
מאות מעובדי רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס סובלים מהלנת שכר בחודשים האחרונים. אחרים מקבלים משכורת חלקית בלבד בסוף כל חודש - כך דווח בגלי צה"ל. עובדים שסרבו להתראיין טוענים כי ברשת מעדיפים לשלם למקורבים, וכמה מהם אף החלו בהליכים משפטיים נגד רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס. מש"ס נמסר בתגובה כי הרשת עומדת באופן מלא בכל ההתחייבויות הכספיות כלפי עובדיה, וככל שיש טענות על הלנת שכר הרי שמקורן בבתי ספר שטרם קיבלו רשיון הפעלה, או במורים הממתינים לתקנים ממשרד החינוך.
+התקשורת הישראלית - הפוך על הפוך
11:41 27/01/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
יש סיכוי לא מבוטל שדווקא חד-צדדיותה של התקשורת הישראלית תתגלה כנשק הסודי של ראש הממשלה נתניהו, כלומר, ב"הפוך על הפוך", תגרום לבוחרים לא מעטים לנדוד ימינה לנוכח תמונת המציאות המדומה המשווקת לו על-ידי תקשורת מגמתית
(בנימין ושרה נתניהו [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרון גל חושף רכושו - רכב שכור, חלק מדירה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
לא מעט נאמר ונכתב על חד-צדדיותה של התקשורת הישראלית. לא מספיק נכתב על העובדה שניתן לדבר על "התקשורת" בלי להיות מואשם בהכללה. ואמנם, אחת הבעיות הכאובות המאפיינות אותה היא העדריות, כלומר נטייתה לשעוט (כמעט) כאיש אחד לכיוון אחד, על-פי קריאת המשכוכית. דוגמאות אינן חסרות. להלן אחדות:
27/01/2015  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
ועדת הבחירות המרכזית תפתח הערב (יום ג', 27.1.15) את ההרשמה לתור להגשת הרשימות לכנסת. מי שיגיעו היום יהיו בעיקר נציגים של המפלגות החדשות המתמודדות על מספר מצומצם של אותיות, בשיטה של כל הקודם זוכה.
27/01/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
לנפתלי, יו"ר 'הבית היהודי' - בוקר רע,
27/01/2015  |  ישראל רוזן  |   מאמרים
סהדי במרומים כמה משחקים של ריאל מדריד הפסדתי רק בגלל אלי אוחנה.
27/01/2015  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
אין לקנא בימים אלה בחברי הממשלה הנושאים באחריות קולקטיבית להתגרות היחידה במינה של ראש הממשלה בנשיא ארה"ב. על הפרק מהלך הרה סכנות, שלא קדם לו כל דיון בממשלה וספק אם השרים נשאלו כלל לפני שנתניהו תיאם וסגר עם הקונגרס את הופעתו לנאום בפניו. עם מי נועץ נתניהו לפני שנתן ידו להיות אמצעי במחלוקת פנים-אמריקנית, לשמש ככלי ניגוח נגד הנשיא על-רקע של קרע פנימי בין שתי זרועות השלטון שם?
27/01/2015  |  אליקים העצני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il