|
מיכאלה ברקו. קמפיין לעונות [צילום: ג'ונתן וייס]
|
|
|
|
|
רשת האופנה ONOT, מעלה קמפיין פרסום בהשקעה של 7 מיליון שקלים. הקמפיין שיושק לרגל השקת קולקציית קיץ 2015, יהיה בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו, אשר משמשת כפרזנטורית הרשת כבר עונה שלישית.
. הקמפיין יעלה לאוויר מהיום (יום ה', 2.4.15) באמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ SMG. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות במטרה להנגיש את המותג לקהל המטרה.
ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: " מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס במגוון של אמצעי מדיה, שבא לידי ביטוי גם בפריטים בקולקציה ובחנויות הרשת. במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Saloona, הקמפיין נותן במה ושיח לנשים ומקור להעצמה, כאשר בלוגריות ונשות תוכן יעלו תכנים שנכתבו עבור נשים ע"י נשים".