|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

חשיפה ב-News1 / חומרי החקירה (חלק ב')

המחזור הרשום של משרד פישר: <br>21.29 מיליון ש"ח בשנתיים וחצי <br>

מחזור שכר הטירחה הממוצע: 580,000 שקל לחודש, ללא מע"מ בין הלקוחות: ארקדי גאידמק, גלעד ארדן, דנקנר השקעות, עופר אחזקות, עיריית ירושלים, הליכוד והטלוויזיה החינוכית יאיר ביטון שילם לפישר עד 100,000 שקל בחודש
29/06/2015  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
פישר. ארדן היה לקוח שלו [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

לא יתן את הקוד
חוקר מח"ש דרור תא-שמע תיעד שיחת טלפון עם פישר ב-29.10.14: "אמרתי לרונאל כי בהמשך להחלטת ביהמ"ש אנו מבצעים העתקת ניידים ואנו זקוקים לקוד של הנייד מסוג אייפון שלו. הנ"ל אמר כי עבר הרבה זמן מאז החקירה ואינו זוכר את הקוד. ביקשתי מרונאל שיאמר לי האם יש לו את הקוד במקום אחר ויוכל לחזור אלי. הנ"ל אמר שלא והוסיף כי גם לו זכר את הקוד, אזי בעצת עורכת הדין שלו – לא היה מוסר את הקוד. אמרתי לרונאל שאני יודע שעורכת הדין שלו מאזינה והבהרתי לשניה: ראשית – אם ייזכר בקוד שיחזור אלי; שנית – הבהרתי שאם נצטרך לשלוח את הנייד לזימבבואה כדי לקבל את הקוד, כך נעשה".

1.5 מייל מול רדינג
רס"ם ארז טובלי דיווח על מעצרו של פישר ב-29.4.15: "נמסר כי הנ"ל נמצא ביחד עם כלי השיט שלו בים – כלי שיט מס' 72790. ביצענו סריקות לאיתור הסירה – מדובר בים נוח להפלגה אך הראות גרועה ערפל כבד. את הסירה איתרנו ב-1.5 מייל מול רדינג. על הסירה היו שלושה אנשים אשר זוהו בפרטים [רונאל, מיכאל גיל ורוני שדה] ביניהם היה החשוד רונאל פישר. לאחר זיהוי הודעתי לנ"ל, כי כנגדו הוצא צו מעצר מיחידת מח"ש ירושלים וכי הם ממתינים במרינה. הודעתי לו על עיכובו לצורך חקירה. ביקשתי ממנו אישור לעלות לכלי השיט על-מנת ללוות אותו למרינה. לאחר קבלת אישור עליתי. לציין כי שאלתי אם יש רישיון לאחר החברים על-מנת שהוא יחזיר את כלי השיט למרינה. רונאל ביקש להחזיר את כלי השיט ולכן אפשרתי לו זאת וליוויתי אותו למרינה".

מחזורו הרשום של משרד עורכי הדין בראשותו של רונאל פישר הסתכם ב-21.29 מיליון שקל בין ינואר 2012 ליולי 2014 (מועד מעצרו של פישר, שהביא לחיסול המשרד). כך מגלים חומרי החקירה בפרשה, הנחשפים ב-News1.

סכום זה כולל מע"מ ואת החזרי ההוצאות שקיבל המשרד מלקוחותיו. בניכוי סכומים אלו, מדובר על 17.44 מיליון שקל האמורים לשקף את שכר הטירחה מלקוחות המשרד. ההכנסה החודשית הממוצעת של המשרד הסתכמה ב-580,000 שקל, לא כולל מע"מ. סכומים אלו אינם כוללים כספים שהתקבלו במזומן, למשל מרוכשי המידע המתוארים בכתב האישום נגד פישר.

חומר החקירה חושף גם את שמות לקוחותיו של פישר, החל מאמצע העשור הקודם, ובהם בכירים רבים: ארקדי גאדימק, ב.יאיר, דנקנר השקעות, הטלוויזיה החינוכית, הכשרת היישוב, הליכוד, הסתדרות המורים, יגאל זילכה, מכללת שערי משפט, מקורות, חברת נת"ע, נתיבי ישראל, עופר אחזקות, עיריית אשקלון, עיריית חדרה, עיריית ירושלים, עיריית רחובות, עיריית רמלה, עיריית רמת השרון, פרדי רובינסון ורמט.

עוד כמה שמות בולטים ברשימת הלקוחות: גלעד ארדן, כיום השר לביטחון פנים, אשר אמור להחליט על תעודת החיסיון בפרשה, היה לקוח של המשרד לכל הפחות בשנת 2008; ח"כ מיקי רוזנטל, שחרת על דגלו את המאבק בשחיתות; פזית ולד, שביצעה מעילת ענק בחברת yes; השבוע באשדוד, המקומון בבעלות מנחם גלילי; הקבלן אלי אוזן; תת-ניצב אפרים ברכה; וכמובן - אלון חסן מנמל אשדוד, שפוצץ את הפרשה. ניצב ברונו שטיין אינו מופיע ברשימת לקוחות המשרד, מה שמחזק את טענתו של פישר בחקירתו ולפיה את השירותים העניקה לו עו"ד רות דוד, שמנהל את חשבונותיה בנפרד.

הלקוח הגדול ביותר של פישר מבחינת שכר טירחה היה יאיר ביטון, שחברותיו - ובראשן ב.יאיר הציבורית - שילמו לפישר מדי חודש עשרות אלפי שקלים ולעיתים אף קרוב ל-100,000 שקל. אלי אוזן שילם לפישר מאות אלפי שקלים בשנים 2014-2012. חברת תע"ן שבבעלות האחים יוסף ואביב נחמיאס, מהנאשמים בפרשה, שילמה לפישר לפי הנהלת החשבונות 303,000 שקל ב-30 חודש אלו; בחומר החקירה נאמר שהסכום היה 650,000 שקל.

הסתדרות המורים שילמה באותה תקופה 200,000 שקל; היחסים בין פישר לבין יו"ר ההסתדרות, יוסי וסרמן, כבר עוררו תהיות. נתיבי ישראל שילמה למשרד 160,000 שקל, כולל בתקופה בה טיפל פישר בענייניו של המנכ"ל דאז, שי ברס - שגם הוא מן הנאשמים בפרשה. דנקנר השקעות שילמה 234,000 שקל, וקבוצת עופר אחזקות - 250,000 שקל. מיקי רוזנטל שילם למשרד 20,000 שקל. כפי שפורסם ב-News1 בשבוע שעבר, אפרים ברכה שילם רק 16,000 שקל. ולבסוף: המטה הארצי שילם למשרד פישר 600 שקל.

חומר החקירה כולל גם שורה של הסכמי שכר טירחה בין המשרד לבין לקוחותיו הנוגעים לפרשות השונות. בחלק ניכר מהם נאמר שהתשלום יהיה "מופחת מהמקובל".

ההסכם עם חסן עוסק בשני תחומים: עניינים שוטפים (כולל נמל אשדוד ומול המשטרה) ותביעת דיבה נגד ערוץ 2. בתחום הראשון נקבע, כי פישר יקבל 850 שקל לשעה, עורכי דין אחרים ממשרדו יקבלו 500 שקל לשעה ומספר השעות החודשי לא יעלה על 50. לגבי תביעה הדיבה התחייב חסן לשלם 15,000 שקל לאיסוף החומר ובחינתו, 75,000 שקל להגשת התביעה, 35,000 שקל להכנת תצהירים, 25,000 שקל להכנת סיכומים ו-12.5% מכל סכום שייפסק לטובתו. במקביל, שילמה חברת בן-עידן הובלות שבבעלות חסן למשרד פישר 130,000 שקל בין ינואר 2012 ליולי 2014.

תאריך:  29/06/2015   |   עודכן:  29/06/2015
איתמר לוין
+פישר סירב לענות על השאלות ולחתום על הודעותיו
08:16 29/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
האשים את חוקרי מח"ש בסילוף במזיד של דבריו, בהפרת זכות ההיוועצות ובניהול חקירה נקמנית נגדו  ▪  טען שאינו יודע כמה שילמו לו האחים נחמיאס  ▪  הכחיש שקיבל מידע ממלכה: "יש בינינו מידור תוקפני"
(מלכה. "מאוד ישר" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+פישר: אחתום על כל מסמך שתגידו בתנאי שאמות
08:14 29/06/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פונה לבית החולים במהלך שתיים מן החקירות  ▪  בחקירותיו באוקטובר-נובמבר שעבר טען פישר שמעשיהם של החוקרים אינם חוקיים  ▪  "לא קיבלתי מידע משום שוטר; מאנשי שלטון כן קיבלתי מידע לפעמים"
(טענות נגד החוקרים [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   אפרים ברכה   ארקדי גאידמק / Arcadi  Gaydamak   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   דנקנר השקעות בע"מ   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   מיקי רוזנטל   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המחזור הרשום של משרד פישר: 21.29 מיליון ש"ח בשנתיים וחצי
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
חרד
29/06/15 08:59
2
יוסי , גלבוע
29/06/15 09:05
3
זינגלה
29/06/15 11:23
4
התימני
29/06/15 17:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
כל יום שחולף מביא גילויים חדשים במה שניתן לכנות כבר בלשון רבים: "פרשיות עו"ד רונאל פישר". לפי חשדות שהועלו נגד עו"ד רונאל פישר - ויודגש היטב כי עניין לנו בחשדות, שטרם הוכחו, אם בכלל שלא מצאו ביטויים בכתב-האישום המתוקן והמשותף שהוגש נגד פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), לשעבר, עו"ד רות דוד-בלום; עו"ד רונאל פישר ורפ"ק ערן מלכה, עו"ד, החשיד ערן מלכה את רונאל פישר - בחקירתו במחלקה לחקירות שוטרים - בכך שהוא השקה אותו לשוכרה וניצל מצב דברים זה, כדי להשיג שיתוף פעולה עברייני, לכאורה, עמו, כמו-גם בניסיון להציע לעו"ד יעקב וינרוט לנצל "קשריו הטובים", שפישר טען לקיומם, עם שופט בית המשפט המחוזי המכהן, בתל אביב-יפו, גלעד נויטל, כדי להביא להקלה בעניינו הפלילי של עו"ד יעקב וינרוט שעניינו התברר בכתב-איום שהוגש נגדו, בפני שופט מחוזי זה.
28/06/2015  |  חיים שטנגר  |   יומני בלוגרים
ערן מלכה רמז בחקירתו ב-6.5.15, כי עו"ד רות דוד הייתה מעורבת גם בסחר שניהל רונאל פישר במידע חסוי, ולא רק בשיבוש הליכים כפי שנטען בכתב האישום נגדה. כך מלמדים חומרי החקירה הנחשפים ב-News1.
28/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
חוקרי מח"ש חששו, שערן מלכה מנסה לפגוע בעצמו ביום מעצרו ב-29.4.15. כך מגלים חומרי החקירה הנחשפים ב-News1.
28/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
"חושי ושיקול הדעת שלי התערערו בשביל ללכת שבי אחרי איזה קסם או איזשהו כוח מאגי" שיש לרונאל פישר. כך הסביר ערן מלכה את העבירות הרבות אותן ביצע, בחקירתו במח"ש ב-29.4.15 - הראשונה בה החל להודות ואשר נחשפת ב-News1.
28/06/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
יעקב נאמן - תפארתו של נאמן לא תהיה על תקופת כהונתו השנייה כשר המשפטים, שבה התגלה כאדם המגן והמושיע של אישי צמרת שסרחו ובראשם אהוד אולמרט דליה איציק - הקריירה הפוליטית של איציק זרועה בתחמונים, מניפולציות ובגידות בבני ברית פוליטיים, כוחנות ושקרים. כך היא נוהגת גם בעולם העסקים העבריינית רות דוד - בעקבות החלטת היועמ"ש להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד פרקליטת מחוז ת"א פלילי לשעבר, החלה המשטרה לחקור תיקים פליליים של לקוחותיו של עו"ד פישר
26/06/2015  |  אריה אבנרי  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il