נציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, דוד רגב, השיב (יום ג', 7.7.15) לפניית ארגון 'נעמת' כנגד אופיין השוביניסטי של פרסומות חברת 'גולדסטאר', פרסומות אשר הביאו נשים רבות להתלונן במשרדי הארגון.
"פרסומת זו היא אחת מסדרת פרסומות המשודרות מזה מספר שנים. בפרסומות מוצגות הנשים כהיסטריות, בכייניות, מבוהלות ולחוצות בעוד שהגברים השותים בירה 'גולדסטאר' מוצגים כ'קוליים'", כתב רגב במסגרת תשובתו.
"האם ההומור המוצג בפרסומת זו הוא הומור משפיל? לטעמי כן. מדובר בהומור נמוך המבזה ומשפיל את ציבור הנשים ומציג אותן באור שלילי כנשים היסטריות שכל שאיפתן היא להתחתן וכל האמצעים להגיע למטרה כשרים עד כדי פגיעה שלהן פיזית האחת בשנייה. מנגד מוצג הגבר כמי שבא ליהנות בפאב, וזהו השוביניזם בהתגלמותו".
עוד הוסיף רגב וציין כי יש לבחון מחדש את המשך שידור הפרסומת במתכונתה הנוכחית: "אני סבור כי לא היה מקום לשדר את הפרסומת הזו במתכונתה הנוכחית ואני קורא למפרסם לבחון אותה מחדש, העברתי את תלונתך בצירוף הערתי לזכיינים המשדרים".
יו"ר נעמת גליה וולוך: "אין ספק כי נציג פניות הציבור הבין את חומרת התוכן המוצג בפרסומי החברה לאורך שנים ארוכות, עם זאת אני מצפה מאוד לנקוט בגישה ברורה וחד-משמעית אשר תבהיר כי לתוכן כזה אין מקום בציבוריות הישראלית. במקביל אני מזמינה את הציבור להיכנס אל עמוד הפייסבוק של הארגון, שם מפורסמים רשימת מותגי חברת 'טמפו' ולהחליט בעצמם האם הם מעוניין להמשיך ולהיות לקוחות של חברה הפועלת לביזוי ציבור הנשים בישראל".